www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:25:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384166 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21444 Dátum: 2015 Május 01, 09:47:49 »

megjött

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21443 Dátum: 2015 április 25, 06:43:08 »

Jól látom, hogy ennek rövidebb a pumpafedele annyival, hogy a szendviccsel együtt olyan hosszú, mint a csak szűrős? Jó ötlet!  Wink
Sztem felesleges ilyen vastag szendvics kiállás, a fedél olajjárat bőven vékonyabb.
jol latod.
Kiallas a standart meret.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21442 Dátum: 2015 április 24, 21:58:15 »

új játékom jött
Jól látom, hogy ennek rövidebb a pumpafedele annyival, hogy a szendviccsel együtt olyan hosszú, mint a csak szűrős? Jó ötlet!  Wink
Sztem felesleges ilyen vastag szendvics kiállás, a fedél olajjárat bőven vékonyabb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21441 Dátum: 2015 április 24, 19:29:06 »


új játékom jött

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21440 Dátum: 2015 április 24, 14:57:20 »

Ez is elég ritka! Mára a bojrészerek mással járnak! 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21439 Dátum: 2015 április 24, 11:21:49 »

Bátyámnak 1992-93 ban volt ilyen ,csak az turbó volt Zender tuninggal. Szerettük naggggyon  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #21438 Dátum: 2015 április 24, 11:10:51 »




Bátyámnak 1992-93 ban volt ilyen ,csak az turbó volt Zender tuninggal. Szerettük naggggyon  Grin Grin Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21437 Dátum: 2015 április 24, 06:41:11 »




[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21436 Dátum: 2015 április 23, 23:34:15 »

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21435 Dátum: 2015 április 23, 19:51:40 »

És a KPM is egyre többször babrálja az embert.




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21434 Dátum: 2015 április 23, 19:34:29 »


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21433 Dátum: 2015 április 23, 16:09:41 »


És a KPM is egyre többször babrálja az embert.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21432 Dátum: 2015 április 23, 14:04:41 »


Stunt, mi az új projekt ?  Huh Cheesy

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21431 Dátum: 2015 április 22, 20:52:16 »

lányodnak csinálod?  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21430 Dátum: 2015 április 22, 15:13:20 »


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21429 Dátum: 2015 április 22, 14:30:29 »

Stunt, mi az új projekt ?  Huh Cheesy


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21428 Dátum: 2015 április 22, 11:41:06 »

Stunt, mi az új projekt ?  Huh Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21427 Dátum: 2015 április 21, 21:32:31 »

167 az a 155, nem?
nagyon nem

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21426 Dátum: 2015 április 21, 21:26:43 »

33,167,147,scorpio
167 az a 155, nem?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21425 Dátum: 2015 április 21, 21:24:15 »

milyen alfa vagy ford?Smiley
33,164,147,scorpio
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 21:28:39 írta tati »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21424 Dátum: 2015 április 21, 17:49:07 »

a wbx blokkon meg ezekhez hozzá sem kellett volna nyúlni feldobsz a szűrő alá egy termosztátáos alfa vagy ford pogácsát és kész  Grin  ezt én mondom aki egy fél  fürdőszobányi fittinget feldobáltam a blokkomra ,aztán amikor Stunt leparasztozott akkor sértődés helyett leszedtem mindent  és raktam a szűrő alá a kivezetést  tized munkából és pénzből.... Grin
milyen alfa vagy ford?Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21423 Dátum: 2015 április 21, 16:29:09 »

ma cumi......
weber hátsó csavar...amugy se egy jó,de ha eltörik az anya és nem jön ki csak töcsavarral  az maga a szopások mekkája......
<beszúrt kép törölve>

anya teteje elnyilt...ilyet nem láttam
ja igen mind 2 oldalt Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21422 Dátum: 2015 április 21, 16:28:45 »

ma cumi......
weber hátsó csavar...amugy se egy jó,de ha eltörik az anya és nem jön ki csak töcsavarral  az maga a szopások mekkája......


anya teteje elnyilt...ilyet nem láttam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21421 Dátum: 2015 április 20, 21:11:59 »

nekem edzésnapon  ha bántom 110fok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21420 Dátum: 2015 április 20, 15:12:06 »

Olajhőfok (karterben, ahol sok olaj van, ott mérve):

A gyári motorokon is elmegy 100-ig, sőt simán 110-ig is, nem kell extrém terhelés.

Ráadásul a Golf GTi (gyári) és a Mazda MX5 ( Grin Grin Grin Grin) gyári hőfokmérője is simán mutat 115-öt, még nagyon hajtani sem kell.

Azt szokták ökölszabályként mondani, hogy tartósan nem szabad 130 fok fölött lennie, általában az órák 140-től pirosak, akkor már valamit csinálni kell.

Alapjáraton nem lehet az olajat megmelegíteni, mert akkor a motor hőleadási kisebb, az olaj magától hűl annyit, hogy nem elsz 150 fok.
Nyári pályanap, vontatás vagy hegymenet, az, ami odab@sz.

Nekem pályanapon 100 fokos volt, de normál menetben is 90 szokott lenni. 5 liter olaj, külső, első hűtő 2110 ccm 140 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21419 Dátum: 2015 április 19, 17:51:14 »

Koszi! Meg sajnos kint ugyhogy lesz lehetosegem....
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21418 Dátum: 2015 április 18, 15:35:26 »

Van valakinek tapasztalata 1303-sal Bilstein hatso lengescsillapitoval? Ar-ertek aranyban hogyan allnak a konival? Egyaltalan milyen hatso gatlot erdemes venni? 

Személyes nincs, de a Bilsteint mondják a legjobbnak, de  KONI-val se lősz mellé (Piros/Sárga), vagy ha kint vagy, még a SPAX-ról vannak jó véleménnyel, főleg ár/érték miatt

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21417 Dátum: 2015 április 18, 10:56:09 »

Piros KONI nekem bevált. A másikról nem tudok semmit.

Van valakinek tapasztalata 1303-sal Bilstein hatso lengescsillapitoval? Ar-ertek aranyban hogyan allnak a konival? Egyaltalan milyen hatso gatlot erdemes venni? 
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21416 Dátum: 2015 április 17, 23:58:01 »

Van valakinek tapasztalata 1303-sal Bilstein hatso lengescsillapitoval? Ar-ertek aranyban hogyan allnak a konival? Egyaltalan milyen hatso gatlot erdemes venni? 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21415 Dátum: 2015 április 15, 09:54:31 »

Ha nincs termosztátod, akkor is megáll egy pontnál a motor melegedése.

Ezt nem tudtam.
Hétvégére ígérték vissza az önindítómat, akkor nekiállok vizsgálódni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21414 Dátum: 2015 április 15, 05:59:56 »

Te írtad, hogy 110 fokra melegszik az olaj. Ha nincs termosztátod, akkor is megáll egy pontnál a motor melegedése. Csak az a kérdés, hogy hol... A termosztátod 82 foknál nyit papírforma szerint.

Egyébként szerintem nem annyira tragikus a helyzet egy ekkora és ilyen motornál, de finomítani lehet. (Szerintem sokan járhatnak széria motorral is ilyen olajjal, csak nem tudnak róla. Olajsaras olajhűtő, picit nagyobb előgyújtás, szétmorzsolódott motortértömítés, stb.) Monyónak pl. anno az 1,8 motornál nyáron 15-20 fokot jelentett a lehúzott kabrió tető, de amikor betette a Boxer Shop a typ4-et, akkor is 15-20 fokkal hűlt jobban a motor amikor kirakta a rendszámot a hűtő elöl.

Csak azért gondolom a termosztátról, hogy működik, mert egy pontnál látványosan megáll a melegedés, és picit sem megy feljebb egy helyben járatástól sem.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 15, 06:10:45 írta callook »

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21413 Dátum: 2015 április 14, 17:29:48 »

hanem egyenként meg kéne nézni a dolgokat, mert úgy megtalálod a hibát:

Így lesz, ebben a sorrendben fogom csinálni! Csak azért gondolom a termosztátról, hogy működik, mert egy pontnál látványosan megáll a melegedés, és picit sem megy feljebb egy helyben járatástól sem. De az is biztos, hogy a hiányzó tömítéssel még foglalkozni kell. Köszi a segítséget, folyt. köv.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21412 Dátum: 2015 április 14, 13:01:51 »

Én a 85-90 fokot szoktam szeretni, de egy izmos motornál, jó olajjal a 100 foknál sem szarom össze magam. Tartós 110-nél már elkezdenék nyomozni.

Amúgy az olajteknőben mennyinek kellene lennie az olaj hőmérsékletének?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21411 Dátum: 2015 április 14, 12:48:18 »

Ezt én arra írtam (amire Stone is), hogy ha megmozdulsz akkor rögtön hül 10 fokot. Azt írtad, hogy a termosztát biztos jó és biztos kiengedi az olajat a hűtőre, mert ha megmozdulsz rögtön hül 10 fokot az olaj. De ahogy Stone mondja, az a hülés lehet attól is, hogy álló helyzetben bemelegszik a motortered, mert akkor nincs ami átszellőztesse hiába a lyuggatás. Ha megmozdulsz, akkor tud érvényesülni a váltó feletti lemez hiánya és szellőzőrácsok (addig viszont csak a körkörös tömítés hiányának rossz hatása érvényesül). Szóval ez arra volt reakció, hogy biztos jó a termosztát, mert mozgásra hül az olaj.
Nem szabad azt mondani, hogy ez biztos nem, az biztos nem, az új, a jeladót nem szeretném kiszedni, hanem egyenként meg kéne nézni a dolgokat, mert úgy megtalálod a hibát:

1. megnézném, hogy biztos jó-e a mérés, mert ha az ver át, akkor megspórolhatsz egy csomó felesleges munkát, agyalást. Kéne valamilyen hőmérő amivel tudsz konrol mérést csinálni. Egyébként a jeladó kiszereléstől sem kell félni (annak ellenére, hogyszerintem szükségtelen), hisz' az olajat nem kell leereszteni hozzá. Míg kicsavarás után ledugózod, azalatt alig cseppen az olaj.
2. ha jó a mérés, akkor az olajhűtőkör ellenőrzése kb. fél perc és abból áll, hogy ráfogsz a hűtő csövére (ezt egyébként megteheted 70, 80, 90, 100 fokos olajnál is, mert lazán lehet hibás a termosztát ami nem 80-85 foknál, hanem 100-110-nél kezd el játszani). Meg kell nézni.
3. a motorháztető kiemelést csupán próbából írtuk (problémát nem old meg, de egy munka amihez nem kell műszerezettség, hozzáértés és ha drasztikus változást hoz, akkor megmutathatja, hogy a kipufogóról felszálló meleg levevő lehet a bűnös, lehet tovább gondolkodni) A lentről felszálló meleg levegő, a hiányos lemezelés és tömítés még egy széria motornál is problémát okoz, ez meg egy 2050 ccm-es, 10:1 körüli sűrítéssel dolgozó motor, aminek a kipufogócsövei a turbina előtti részen forgolódnak.
4. ha a fenti egyszerű dolgokat kizártad, csak akkor kezdenék továbbmenni gyújtás és karbi oldalra. Mert ott lehet még bibi (de tényleg kár agyonverni a karburálást ha pl. csak mérés hiba van...)

Nem gondolnám.

Rommá van luggatva a a géptető a rendszám alatt, ami ki is van emelve + a váltó felől sincs lemezelés + 4 rácsos a géptető + az olajhűtő és a csövek se gyerek méretűek.

Biztosan nem szeretnék nyitott géptetővel járni. Spaban egy autónak sem volt kiemelve, mind P hűtéses és 2,4+++ os motorok, pályán hajtva.

Máshol lesz a kutya elásva

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21410 Dátum: 2015 április 14, 08:25:59 »

Nem gondolnám.

Rommá van luggatva a a géptető a rendszám alatt, ami ki is van emelve + a váltó felől sincs lemezelés + 4 rácsos a géptető + az olajhűtő és a csövek se gyerek méretűek.

Biztosan nem szeretnék nyitott géptetővel járni. Spaban egy autónak sem volt kiemelve, mind P hűtéses és 2,4+++ os motorok, pályán hajtva.

Máshol lesz a kutya elásva
Amúgy az olajteknőben mennyinek kellene lennie az olaj hőmérsékletének?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21409 Dátum: 2015 április 14, 08:13:27 »

Lehet igazad van.

Nem gondolnám.

Rommá van luggatva a a géptető a rendszám alatt, ami ki is van emelve + a váltó felől sincs lemezelés + 4 rácsos a géptető + az olajhűtő és a csövek se gyerek méretűek.

Egy próbát megér. Nekem az 1,6 motornál volt így is-úgy is. 20-25 fok volt a különbség a 2 állapot között.

Biztosan nem szeretnék nyitott géptetővel járni. Spaban egy autónak sem volt kiemelve, mind P hűtéses és 2,4+++ os motorok, pályán hajtva.

Máshol lesz a kutya elásva

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21408 Dátum: 2015 április 14, 06:41:02 »

BlackP motorjával jártam úgy, hogy magas értékeket mutattak a műszerek. Aztán észrevettem, hogy ha leállok és 1 perc múlva ráteszem a gyújtást, akkor 30 fokkal kevesebbet mutat a műszer. Szar volt a feszszabályzó...

Ki kell szedni,bele kell rakni egy ócska lábasba,amiben előtte forró vizet csináltál.Lehet kontakt hiba.Én Lacházán vettem észre,amikor kikapcsoltam a világítást.Visszaált 110-ről nyolcvanra.Megkopogtattam,megint 110 lett.Mértem mindenféle műszerrel.Ha ráköptem nem sistergett.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21407 Dátum: 2015 április 14, 06:35:42 »

Egy próbát megér. Nekem az 1,6 motornál volt így is-úgy is. 20-25 fok volt a különbség a 2 állapot között.

Próbáld ki, hogy megnyitod a motorteret, és kizárhatod egyből a ventit.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21406 Dátum: 2015 április 14, 06:34:03 »

Lehet igazad van. Porsche hűtés körül nincs lemezelés. Könnyen kihúzhatja onnan a meleg levegőt a menetszél. A Boxer Shop pl. nem is rak zárt fedélnél váltó feletti lemezelést, hogy a menetszél be tudjon jutni a nagy motorjaihoz.

Ez nem lehet attól, hogy ilyenkor a motortérben is cserélődik a levegő? A P hűtés szerintem leginkább maga alól szívja a levegőt, ha állsz, akkor meleg tud ott lenni...


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21405 Dátum: 2015 április 13, 20:15:02 »

Ha ráköptem nem sistergett.
Grin

Kiszedni csak a legvegso esetben akarom. Egyebkent minden uj, ettol persze lehet szar, de kisebb az eselye.
Majd megfogdosom a csovet, hogy a termosztat dolgozik-e, de csak miutan lesz oninditom, holnap beadom felujittatni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.