www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:33:27
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3384212 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21484 Dátum:
2015 Május 22, 15:08:21 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 Május 22, 13:34:36
Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
Ára.165.000-Ft
Elkelt!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21483 Dátum:
2015 Május 22, 13:35:13 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 Május 22, 13:34:36
Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
Ára.165.000-Ft
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21482 Dátum:
2015 Május 22, 13:34:36 »
Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
Ára.165.000-Ft
[a csatolmányt egy admin törölte]
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21481 Dátum:
2015 Május 22, 13:04:11 »
A csapágy szabványos, én kivettem mindet és elvittem magammal a boltba, méret alapján vettem, nem cikkszám szerint, némelyik más márka mint az eredeti volt.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21480 Dátum:
2015 Május 22, 07:04:55 »
Idézetet írta: Balage - 2015 Május 21, 21:58:47
Van csapágy boltban is, én ott vettem. A belsőt rendelni kellett.
köszönöm az infokat.
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21479 Dátum:
2015 Május 21, 23:40:49 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Május 21, 18:48:07
ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?
Mert almos voltam... mostmar nem erne meg...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21478 Dátum:
2015 Május 21, 21:58:47 »
Van csapágy boltban is, én ott vettem. A belsőt rendelni kellett.
Idézetet írta: vezo76 - 2015 Május 21, 20:33:12
Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21477 Dátum:
2015 Május 21, 21:06:27 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Május 21, 18:48:07
ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21476 Dátum:
2015 Május 21, 20:59:47 »
Idézetet írta: vezo76 - 2015 Május 21, 20:33:12
Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?
Ha le tudod olvasni a jó esetben negyven éves tűgörgős oldalát, akkor akár csapágyboltban is. A dolgot nehezíti, hogy nem egyforma az alsó és a felső. Szóval inkább bogaras bolt.
Bácsi Győző
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21475 Dátum:
2015 Május 21, 20:33:12 »
Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21474 Dátum:
2015 Május 21, 18:48:07 »
Idézetet írta: tusam - 2015 Május 21, 17:58:35
Akkor lehet hogy ennyiert egy probalkozast meger nekem is, foleg hogy a motorterben helyhiannyal kuzdok az egyik oldalon...
ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21473 Dátum:
2015 Május 21, 17:58:35 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Május 21, 08:29:17
Karotta Hangyasza vmikor megevett egy ilyet, az pipercross volt asszem, ami elvileg nem gagyi
Akkor lehet hogy ennyiert egy probalkozast meger nekem is, foleg hogy a motorterben helyhiannyal kuzdok az egyik oldalon...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21472 Dátum:
2015 Május 21, 08:29:17 »
Idézetet írta: tusam - 2015 Május 20, 19:42:14
Koszi a valaszt Tati!
Meg egy kerdes a hozzaertoknek!
Ezt a legszurot ismeri valaki? Muanyag tutevel egyutt adjak... az ara miatt gyanus es azert mert meg egy komoly gepen sem lattam...
http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-RAMAIR-carb-double-trumpet-filter-socks-Weber-DCOE-Dellorto-DHLA-84mm-CS-901-/261015039021?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cc5b56c2d
Karotta Hangyasza vmikor megevett egy ilyet, az pipercross volt asszem, ami elvileg nem gagyi
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21471 Dátum:
2015 Május 20, 19:42:14 »
Koszi a valaszt Tati!
Meg egy kerdes a hozzaertoknek!
Ezt a legszurot ismeri valaki? Muanyag tutevel egyutt adjak... az ara miatt gyanus es azert mert meg egy komoly gepen sem lattam...
http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-RAMAIR-carb-double-trumpet-filter-socks-Weber-DCOE-Dellorto-DHLA-84mm-CS-901-/261015039021?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cc5b56c2d
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21470 Dátum:
2015 Május 19, 22:30:46 »
Ha valaki tuningmotort épít,és különböző lezárókra,adapterekre (pl AC-pumpa helye,gyári olajhűtő helye...) van szüksége,vagy felújított és csavarosra alakított himbatengelyre,alumíniun olajleeresztő fedélre stb,tudok segíteni jó áron beszerezni,CNC-vel csinált,német,minőségi cuccok,az öreg a beszállítója az Orratechnek,Tafelnek,Hoffmannak...a nagy alkatrészes cégeknél is az ő termékei vásárolhatók meg.
Nem én üzletelek vele,de tudok segíteni a rendelésben.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21469 Dátum:
2015 Május 18, 22:34:43 »
Idézetet írta: tusam - 2015 Május 18, 09:16:47
Erdemes foglalkozni egy szinte uj 82mm loketu kiegyensulyozott CB fotengellyel amibe a 8 "nut" beleszakadt (mert valami agyoniskolazottnak tul nehez meghuzni egy csavart rendesen)? Van ra valami nem kokany megoldas vagy mindenkeppen viragalvanykent kell vegeznie?
lehet próbálkozni de ha megint leköpi a lendkereket nem biztos hogy olyan olcsón megúszod mint a varázsló
mivel én erősen aberrált kendácsoló fasz vagyok én tuti nekiállnék behegeszteni valami jó kromoli anyaggal aztán újra furatnám a stifteket de ha nem akkor csinálnék belőle ilyet:
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21468 Dátum:
2015 Május 18, 09:16:47 »
Erdemes foglalkozni egy szinte uj 82mm loketu kiegyensulyozott CB fotengellyel amibe a 8 "nut" beleszakadt (mert valami agyoniskolazottnak tul nehez meghuzni egy csavart rendesen)? Van ra valami nem kokany megoldas vagy mindenkeppen viragalvanykent kell vegeznie?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21467 Dátum:
2015 Május 13, 19:13:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Május 13, 16:26:04
A hengerfejben lévő szívócsatorna alakja és TÉRFOGATA változik a round port, oval port és wedge port fejeknél.
Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb, hacsak nem olyan a motorod. A lényeg, hogy adott motornál minél nagyobb a szívócsatorna térfogata, annál kisebb lesz a légsebesség, rosszabb lesz a porlasztás és az égés egyenletessége, valamint a teljes öblítés hatékonysága...ami a teljesítményt és a fogyasztást is erősen befolyásolja.
Van egy optimum, azt kell megközelíteni.
Ez fasza és szuper válasz volt,köszönöm!!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21466 Dátum:
2015 Május 13, 16:34:50 »
Ne vigasztald magad
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Május 13, 16:26:04
Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb,
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21465 Dátum:
2015 Május 13, 16:26:04 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2015 Május 10, 13:08:19
Márpedig a tuning első lépése a hagyományos iskolákban a szívó csatornák felpolírozása. Tehát biztosan számít.
A hengerfejben lévő szívócsatorna alakja és TÉRFOGATA változik a round port, oval port és wedge port fejeknél.
Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb, hacsak nem olyan a motorod. A lényeg, hogy adott motornál minél nagyobb a szívócsatorna térfogata, annál kisebb lesz a légsebesség, rosszabb lesz a porlasztás és az égés egyenletessége, valamint a teljes öblítés hatékonysága...ami a teljesítményt és a fogyasztást is erősen befolyásolja.
Van egy optimum, azt kell megközelíteni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21464 Dátum:
2015 Május 10, 13:08:19 »
Idézetet írta: te_o - 2015 Május 10, 09:23:40
Ha megnézed a képeket, nem túl jól, de látszik a forma. Feltételezem, hozzájuk illő szívócső kell, és nyilván van hozzá áramlástani
ideológia
elv. Nehezen tudom elképzelni, hogy erősen kihegyezett motorokon kívül érezhető változást okoz. De majd megmondják az okosok.
Márpedig a tuning első lépése a hagyományos iskolákban a szívó csatornák felpolírozása. Tehát biztosan számít.
Bácsi Győző
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21463 Dátum:
2015 Május 10, 09:23:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 Május 09, 21:09:03
Kösz amúgy,hogy segítesz,vagy segíteni próbálsz!
Lefordítani le tudom,azt írja,hogy alapjában a csatornakimunkálásokban háromféle séma létezik,a kör alakú,az ovális és az ék alakú.Tehát más a beömlők csatornáinak felmunkálása,legalábbis a formája.
Gondolom a "Round" a három közül a legegyszerűbb,kisebb felmunkálás,kisebb szelepek,olcsóbb ár.És a Wedge lehet a legkomolyabb.
Meg még azt írják,hogy vastag,húsosabb fejek,vékony,hosszúmentetes gyertyákkal,így gyakorlatilag lehetetlen,hogy berepedjenek.
Ha megnézed a képeket, nem túl jól, de látszik a forma. Feltételezem, hozzájuk illő szívócső kell, és nyilván van hozzá áramlástani
ideológia
elv. Nehezen tudom elképzelni, hogy erősen kihegyezett motorokon kívül érezhető változást okoz. De majd megmondják az okosok.
VW Beetle - the original since 1938
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21462 Dátum:
2015 Május 09, 21:09:03 »
Idézetet írta: te_o - 2015 Május 09, 20:49:07
Feltételezem, ami a nevében van, meg a képeken is látszik, a belépő szívócsatorna formája.
Kösz amúgy,hogy segítesz,vagy segíteni próbálsz!
Lefordítani le tudom,azt írja,hogy alapjában a csatornakimunkálásokban háromféle séma létezik,a kör alakú,az ovális és az ék alakú.Tehát más a beömlők csatornáinak felmunkálása,legalábbis a formája.
Gondolom a "Round" a három közül a legegyszerűbb,kisebb felmunkálás,kisebb szelepek,olcsóbb ár.És a Wedge lehet a legkomolyabb.
Meg még azt írják,hogy vastag,húsosabb fejek,vékony,hosszúmentetes gyertyákkal,így gyakorlatilag lehetetlen,hogy berepedjenek.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21461 Dátum:
2015 Május 09, 20:49:07 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 Május 09, 17:37:12
Valaki meg tudja mondani,hogy mi a különbség a három 044-es hengerfejtípus között,a "044 Round Port",a "044 Oval Port" vagy a "044 Wedge Port" között?
Csak a szelepméretek?Mert az látom,hogy az "Oval Portnak" és a "Wedge Portnak" nagyobbak a szelepméretei.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?nocache=1431185615&func=anzeige&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20/%20Zylinderkopf,Zylinderk
öpfe,Typ-1&artnr=
Az enyém "Round Port",de nem tudom,hogy miben más mint a többi.
Feltételezem, ami a nevében van, meg a képeken is látszik, a belépő szívócsatorna formája.
VW Beetle - the original since 1938
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21460 Dátum:
2015 Május 09, 17:37:12 »
Valaki meg tudja mondani,hogy mi a különbség a három 044-es hengerfejtípus között,a "044 Round Port",a "044 Oval Port" vagy a "044 Wedge Port" között?
Csak a szelepméretek?Mert az látom,hogy az "Oval Portnak" és a "Wedge Portnak" nagyobbak a szelepméretei.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?nocache=1431185615&func=anzeige&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20/%20Zylinderkopf,Zylinderk
öpfe,Typ-1&artnr=
Az enyém "Round Port",de nem tudom,hogy miben más mint a többi.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21459 Dátum:
2015 Május 04, 10:23:53 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Május 04, 10:01:21
Tudom, hogy volt már, de nem találom...
Milyen méretű legyen a dupla szívócsonk, (40-44-48?), amire és speciel 36-os DRLA-t tennék?
Előre is köszi!
36 ha nincs olyan akkor amilyen van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21458 Dátum:
2015 Május 04, 10:01:21 »
Tudom, hogy volt már, de nem találom...
Milyen méretű legyen a dupla szívócsonk, (40-44-48?), amire és speciel 36-os DRLA-t tennék?
Előre is köszi!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21457 Dátum:
2015 Május 03, 13:23:30 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Május 03, 09:26:02
bugpack-kal így a helyes
Az egyik hibája, hogy mindenképpen kell hozzá szelepvég sapka, mert koptatja keményen a szelepvéget. Nem elég, hogy a nyomás közben csúszik rajta egy köríven, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut...ráadásul ugyebár ez a hengerfej felső felén van.
szerintem az az előnye hogy lehet rakni hozzá szelepkupakot amin az kellemesen csúszkál és nem veri szét a szelep végének a fél oldalát mint a csavar és utána meg már az sem forgatja,amúgy meg a szelepkupaknak kell a puhábbnak lenni hogy az kopjon mert olcsó és könnyen cserélhető....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21456 Dátum:
2015 Május 03, 13:11:49 »
Idézetet írta: Protheus - 2015 Május 03, 11:28:38
Azt, hogy nincs rajta kulon - olajat odaszallito - furat a szelepszar vegenek erintkezesi feluletenel, "szarazon" koptatja a szelep veget, csak annyi olaj van a surlodo feluletek kozott, ami valahogy (veletlenul) odajut es meg az sem valoszinu, hogy "majd a masik oldalrol odafolyik a himban", mert ez a kar van felul a hengerfejben, a lokorudas-olajozos furat pedig alul. En igy ertem.
szerintem ezt még a mérnökök sem gondolták komolyan hogy a himba tengelyen az olajfilm átpirinckál a szembe lévő oldalon lévő olajfuratba és 8x1es meneten a himba és az állító csavar között kispriccel, na jó kiszivárog . Hát szivárog a faszt , lehet hogy egy nulkilóméteres motoron egy ötharmincas olaj háromezres fordulaton 4bár nyomáson egy csepp átszivárogna de a valóságban az olaj rásül az állítócsavarra és eltömíti és fogja a csavart mint egy menetrögzítő.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21455 Dátum:
2015 Május 03, 11:55:02 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 02, 21:56:02
én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...
Így biztos nem járhatunk vele...
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21454 Dátum:
2015 Május 03, 11:37:35 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 03, 09:33:52
ez mit jelent?
Nyilván a furaton keresztül odajuthat az olaj, de közvetlenül nem pumpálja oda semmi...
Egyébként jó lesz ez nekem tanyára... a Porschékban is jól muzsikált a hasonló konstrukció.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21453 Dátum:
2015 Május 03, 11:28:38 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 03, 09:33:52
ez mit jelent?
Azt, hogy nincs rajta kulon - olajat odaszallito - furat a szelepszar vegenek erintkezesi feluletenel, "szarazon" koptatja a szelep veget, csak annyi olaj van a surlodo feluletek kozott, ami valahogy (veletlenul) odajut es meg az sem valoszinu, hogy "majd a masik oldalrol odafolyik a himban", mert ez a kar van felul a hengerfejben, a lokorudas-olajozos furat pedig alul. En igy ertem.
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21452 Dátum:
2015 Május 03, 09:33:52 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Május 03, 09:26:02
bugpack-kal így a helyes
, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut..
ez mit jelent?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21451 Dátum:
2015 Május 03, 09:26:02 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 02, 21:56:02
én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...
bugpack-kal így a helyes
Egyébként szerintem nem sokan gyártanak ilyen himbát, hanem egy (kínai) beszállítótól veszik a nagyok.
Én pl. utálom, mert alapvetően rossz konstrukció. Az egyik hibája, hogy mindenképpen kell hozzá szelepvég sapka, mert koptatja keményen a szelepvéget. Nem elég, hogy a nyomás közben csúszik rajta egy köríven, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut...ráadásul ugyebár ez a hengerfej felső felén van.
Ehhez képest a golyós scat vagy a porsche stílusú himbák furatoltak és direkt olajozásúak az érintkező felületen.
További probléma, hogy a szelepet nem forgatják rendesen, ellenben amikor a csúszó felületük megkopik, akkor még nagyobb is a súrlódás és totál félrenyomja a szelepszárat, oválisra koptatva a vezetőt. Nyilván ez leginkább akkor jelentkezik ha erős vagy dupla rugót használunk.
Én nem használom ezt a himbát.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21450 Dátum:
2015 Május 02, 23:07:28 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 02, 22:12:18
sosenemleszezkész
dekészleszazegyszer
Alakul a molekula...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21449 Dátum:
2015 Május 02, 22:12:18 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 02, 22:10:16
sosenemleszezkész
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21448 Dátum:
2015 Május 02, 22:10:16 »
Idézetet írta: tati - 2015 Május 02, 22:09:29
kis maszatolás:
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21447 Dátum:
2015 Május 02, 22:09:29 »
kis maszatolás:
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21446 Dátum:
2015 Május 02, 21:56:02 »
Idézetet írta: gsattila - 2015 Május 02, 18:13:53
Fasza himbilimbi, remélem jó anyagból van.
én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21445 Dátum:
2015 Május 02, 18:13:53 »
Fasza himbilimbi, remélem jó anyagból van.
Idézetet írta: tati - 2015 Május 01, 09:47:49
megjött
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...