www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:25:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384164 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21484 Dátum: 2015 Május 22, 15:08:21 »

Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
 Ára.165.000-Ft

Elkelt!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21483 Dátum: 2015 Május 22, 13:35:13 »

Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
 Ára.165.000-Ft

Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21482 Dátum: 2015 Május 22, 13:34:36 »

Rozsdamentes anyagú,CSP Super Competition kipuffogó eladó.
 Ára.165.000-Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #21481 Dátum: 2015 Május 22, 13:04:11 »

A csapágy szabványos, én kivettem mindet és elvittem magammal a boltba, méret alapján vettem, nem cikkszám szerint, némelyik más márka mint az eredeti volt.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21480 Dátum: 2015 Május 22, 07:04:55 »

Van csapágy boltban is, én ott vettem. A belsőt rendelni kellett.

köszönöm az infokat.
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21479 Dátum: 2015 Május 21, 23:40:49 »

ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?  Huh

Mert almos voltam... mostmar nem erne meg...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21478 Dátum: 2015 Május 21, 21:58:47 »

Van csapágy boltban is, én ott vettem. A belsőt rendelni kellett.

Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21477 Dátum: 2015 Május 21, 21:06:27 »

ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?  Huh


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21476 Dátum: 2015 Május 21, 20:59:47 »

Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?
Ha le tudod olvasni a jó esetben negyven éves tűgörgős oldalát, akkor akár csapágyboltban is. A dolgot nehezíti, hogy nem egyforma az alsó és a felső. Szóval inkább bogaras bolt.

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21475 Dátum: 2015 Május 21, 20:33:12 »

Torzios híd csapágy csak bogaras boltban kapható vagy csapágyboltban is?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21474 Dátum: 2015 Május 21, 18:48:07 »

Akkor lehet hogy ennyiert egy probalkozast meger nekem is, foleg hogy a motorterben helyhiannyal kuzdok az egyik oldalon...
ha megette a kocsi, mert gondolom szétszakadt, akkor neked miért ér meg egy próbát?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21473 Dátum: 2015 Május 21, 17:58:35 »

Karotta Hangyasza vmikor megevett egy ilyet, az pipercross volt asszem, ami elvileg nem gagyi

Akkor lehet hogy ennyiert egy probalkozast meger nekem is, foleg hogy a motorterben helyhiannyal kuzdok az egyik oldalon...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21472 Dátum: 2015 Május 21, 08:29:17 »

Koszi a valaszt Tati!

Meg egy kerdes a hozzaertoknek!

Ezt a legszurot ismeri valaki? Muanyag tutevel egyutt adjak... az ara miatt gyanus es azert mert meg egy komoly gepen sem lattam...

http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-RAMAIR-carb-double-trumpet-filter-socks-Weber-DCOE-Dellorto-DHLA-84mm-CS-901-/261015039021?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cc5b56c2d

Karotta Hangyasza vmikor megevett egy ilyet, az pipercross volt asszem, ami elvileg nem gagyi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21471 Dátum: 2015 Május 20, 19:42:14 »

Koszi a valaszt Tati!

Meg egy kerdes a hozzaertoknek!

Ezt a legszurot ismeri valaki? Muanyag tutevel egyutt adjak... az ara miatt gyanus es azert mert meg egy komoly gepen sem lattam...

http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-RAMAIR-carb-double-trumpet-filter-socks-Weber-DCOE-Dellorto-DHLA-84mm-CS-901-/261015039021?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cc5b56c2d
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21470 Dátum: 2015 Május 19, 22:30:46 »

Ha valaki tuningmotort épít,és különböző lezárókra,adapterekre (pl AC-pumpa helye,gyári olajhűtő helye...) van szüksége,vagy felújított és csavarosra alakított himbatengelyre,alumíniun olajleeresztő fedélre stb,tudok segíteni jó áron beszerezni,CNC-vel csinált,német,minőségi cuccok,az öreg a beszállítója az Orratechnek,Tafelnek,Hoffmannak...a nagy alkatrészes cégeknél is az ő termékei vásárolhatók meg.

Nem én üzletelek vele,de tudok segíteni a rendelésben.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21469 Dátum: 2015 Május 18, 22:34:43 »

Erdemes foglalkozni egy szinte uj 82mm loketu kiegyensulyozott CB fotengellyel amibe a 8 "nut" beleszakadt (mert valami agyoniskolazottnak tul nehez meghuzni egy csavart rendesen)? Van ra valami nem kokany megoldas vagy mindenkeppen viragalvanykent kell vegeznie?
lehet próbálkozni de ha megint leköpi a lendkereket nem biztos hogy olyan olcsón megúszod mint a varázsló  Undecided
mivel én erősen aberrált kendácsoló  fasz vagyok én tuti nekiállnék behegeszteni valami jó kromoli anyaggal aztán újra furatnám a stifteket de ha nem akkor csinálnék belőle ilyet:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21468 Dátum: 2015 Május 18, 09:16:47 »

Erdemes foglalkozni egy szinte uj 82mm loketu kiegyensulyozott CB fotengellyel amibe a 8 "nut" beleszakadt (mert valami agyoniskolazottnak tul nehez meghuzni egy csavart rendesen)? Van ra valami nem kokany megoldas vagy mindenkeppen viragalvanykent kell vegeznie?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21467 Dátum: 2015 Május 13, 19:13:08 »

A hengerfejben lévő szívócsatorna alakja és TÉRFOGATA változik a round port, oval port és wedge port fejeknél.

Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb, hacsak nem olyan a motorod. A lényeg, hogy adott motornál minél nagyobb a szívócsatorna térfogata, annál kisebb lesz a légsebesség, rosszabb lesz a porlasztás és az égés egyenletessége, valamint a teljes öblítés hatékonysága...ami a teljesítményt és a fogyasztást is erősen befolyásolja.

Van egy optimum, azt kell megközelíteni.
Ez fasza és szuper válasz volt,köszönöm!! Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21466 Dátum: 2015 Május 13, 16:34:50 »

Ne vigasztald magad   Grin


Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb,

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21465 Dátum: 2015 Május 13, 16:26:04 »

Márpedig a tuning első lépése a hagyományos iskolákban a szívó csatornák felpolírozása. Tehát biztosan számít.

A hengerfejben lévő szívócsatorna alakja és TÉRFOGATA változik a round port, oval port és wedge port fejeknél.

Mint általában, itt sem a legnagyobb a legjobb, hacsak nem olyan a motorod. A lényeg, hogy adott motornál minél nagyobb a szívócsatorna térfogata, annál kisebb lesz a légsebesség, rosszabb lesz a porlasztás és az égés egyenletessége, valamint a teljes öblítés hatékonysága...ami a teljesítményt és a fogyasztást is erősen befolyásolja.

Van egy optimum, azt kell megközelíteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21464 Dátum: 2015 Május 10, 13:08:19 »

Ha megnézed a képeket, nem túl jól, de látszik a forma. Feltételezem, hozzájuk illő szívócső kell, és nyilván van hozzá áramlástani ideológia elv. Nehezen tudom elképzelni, hogy erősen kihegyezett motorokon kívül érezhető változást okoz. De majd megmondják az okosok.
Márpedig a tuning első lépése a hagyományos iskolákban a szívó csatornák felpolírozása. Tehát biztosan számít.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21463 Dátum: 2015 Május 10, 09:23:40 »

Kösz amúgy,hogy segítesz,vagy segíteni próbálsz! Wink

Lefordítani le tudom,azt írja,hogy alapjában a csatornakimunkálásokban háromféle séma létezik,a kör alakú,az ovális és az ék alakú.Tehát más a beömlők csatornáinak felmunkálása,legalábbis a formája.

Gondolom a "Round" a három közül a legegyszerűbb,kisebb felmunkálás,kisebb szelepek,olcsóbb ár.És a Wedge lehet a legkomolyabb.

Meg még azt írják,hogy vastag,húsosabb fejek,vékony,hosszúmentetes gyertyákkal,így gyakorlatilag lehetetlen,hogy berepedjenek.
Ha megnézed a képeket, nem túl jól, de látszik a forma. Feltételezem, hozzájuk illő szívócső kell, és nyilván van hozzá áramlástani ideológia elv. Nehezen tudom elképzelni, hogy erősen kihegyezett motorokon kívül érezhető változást okoz. De majd megmondják az okosok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21462 Dátum: 2015 Május 09, 21:09:03 »

Feltételezem, ami a nevében van, meg a képeken is látszik, a belépő szívócsatorna formája.
Kösz amúgy,hogy segítesz,vagy segíteni próbálsz! Wink

Lefordítani le tudom,azt írja,hogy alapjában a csatornakimunkálásokban háromféle séma létezik,a kör alakú,az ovális és az ék alakú.Tehát más a beömlők csatornáinak felmunkálása,legalábbis a formája.

Gondolom a "Round" a három közül a legegyszerűbb,kisebb felmunkálás,kisebb szelepek,olcsóbb ár.És a Wedge lehet a legkomolyabb.

Meg még azt írják,hogy vastag,húsosabb fejek,vékony,hosszúmentetes gyertyákkal,így gyakorlatilag lehetetlen,hogy berepedjenek.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21461 Dátum: 2015 Május 09, 20:49:07 »

Valaki meg tudja mondani,hogy mi a különbség a három 044-es hengerfejtípus között,a "044 Round Port",a "044 Oval Port" vagy a "044 Wedge Port" között?
Csak a szelepméretek?Mert az látom,hogy az "Oval Portnak" és a "Wedge Portnak" nagyobbak a szelepméretei.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?nocache=1431185615&func=anzeige&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20/%20Zylinderkopf,Zylinderköpfe,Typ-1&artnr=

Az enyém "Round Port",de nem tudom,hogy miben más mint a többi.
Feltételezem, ami a nevében van, meg a képeken is látszik, a belépő szívócsatorna formája.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21460 Dátum: 2015 Május 09, 17:37:12 »

Valaki meg tudja mondani,hogy mi a különbség a három 044-es hengerfejtípus között,a "044 Round Port",a "044 Oval Port" vagy a "044 Wedge Port" között?
Csak a szelepméretek?Mert az látom,hogy az "Oval Portnak" és a "Wedge Portnak" nagyobbak a szelepméretei.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?nocache=1431185615&func=anzeige&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20/%20Zylinderkopf,Zylinderköpfe,Typ-1&artnr=

Az enyém "Round Port",de nem tudom,hogy miben más mint a többi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21459 Dátum: 2015 Május 04, 10:23:53 »

Tudom, hogy volt már, de nem találom...

Milyen méretű legyen a dupla szívócsonk, (40-44-48?), amire és speciel 36-os DRLA-t tennék?

Előre is köszi!
36 ha nincs olyan akkor amilyen van

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21458 Dátum: 2015 Május 04, 10:01:21 »

Tudom, hogy volt már, de nem találom...

Milyen méretű legyen a dupla szívócsonk, (40-44-48?), amire és speciel 36-os DRLA-t tennék?

Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21457 Dátum: 2015 Május 03, 13:23:30 »

bugpack-kal így a helyes  Evil

Az egyik hibája, hogy mindenképpen kell hozzá szelepvég sapka, mert koptatja keményen a szelepvéget. Nem elég, hogy a nyomás közben csúszik rajta egy köríven, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut...ráadásul ugyebár ez a hengerfej felső felén van.

szerintem az az előnye hogy lehet rakni hozzá szelepkupakot amin az kellemesen csúszkál és nem veri szét a szelep végének a fél oldalát mint a csavar és utána meg már az sem forgatja,amúgy meg  a szelepkupaknak kell a puhábbnak lenni hogy az kopjon mert olcsó és könnyen cserélhető....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21456 Dátum: 2015 Május 03, 13:11:49 »

Azt, hogy nincs rajta kulon - olajat odaszallito - furat a szelepszar vegenek erintkezesi feluletenel, "szarazon" koptatja a szelep veget, csak annyi olaj van a surlodo feluletek kozott, ami valahogy (veletlenul) odajut es meg az sem valoszinu, hogy "majd a masik oldalrol odafolyik a himban", mert ez a kar van felul a hengerfejben, a lokorudas-olajozos furat pedig alul. En igy ertem.
szerintem ezt még a mérnökök sem gondolták komolyan hogy a himba tengelyen az olajfilm átpirinckál a szembe lévő oldalon lévő olajfuratba és 8x1es meneten a himba és az állító csavar között kispriccel, na jó kiszivárog . Hát szivárog a faszt , lehet hogy egy nulkilóméteres motoron egy ötharmincas olaj  háromezres fordulaton 4bár nyomáson egy csepp átszivárogna  de a valóságban az olaj rásül az állítócsavarra és eltömíti és fogja a csavart mint egy menetrögzítő. Undecided

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #21455 Dátum: 2015 Május 03, 11:55:02 »

én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...

Így biztos nem járhatunk vele...
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #21454 Dátum: 2015 Május 03, 11:37:35 »

ez mit jelent?

Nyilván a furaton keresztül odajuthat az olaj, de közvetlenül nem pumpálja oda semmi...
Egyébként jó lesz ez nekem tanyára... a Porschékban is jól muzsikált a hasonló konstrukció.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21453 Dátum: 2015 Május 03, 11:28:38 »

ez mit jelent?
Azt, hogy nincs rajta kulon - olajat odaszallito - furat a szelepszar vegenek erintkezesi feluletenel, "szarazon" koptatja a szelep veget, csak annyi olaj van a surlodo feluletek kozott, ami valahogy (veletlenul) odajut es meg az sem valoszinu, hogy "majd a masik oldalrol odafolyik a himban", mert ez a kar van felul a hengerfejben, a lokorudas-olajozos furat pedig alul. En igy ertem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21452 Dátum: 2015 Május 03, 09:33:52 »

bugpack-kal így a helyes  Evil
, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut..


ez mit jelent?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21451 Dátum: 2015 Május 03, 09:26:02 »

én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...


bugpack-kal így a helyes  Evil

Egyébként szerintem nem sokan gyártanak ilyen himbát, hanem egy (kínai) beszállítótól veszik a nagyok.
Én pl. utálom, mert alapvetően rossz konstrukció. Az egyik hibája, hogy mindenképpen kell hozzá szelepvég sapka, mert koptatja keményen a szelepvéget. Nem elég, hogy a nyomás közben csúszik rajta egy köríven, hanem nincs is direkt olajozása, csak ami valahogy odajut...ráadásul ugyebár ez a hengerfej felső felén van.

Ehhez képest a golyós scat vagy a porsche stílusú himbák furatoltak és direkt olajozásúak az érintkező felületen.

További probléma, hogy a szelepet nem forgatják rendesen, ellenben amikor a csúszó felületük megkopik, akkor még nagyobb is a súrlódás és totál félrenyomja a szelepszárat, oválisra koptatva a vezetőt. Nyilván ez leginkább akkor jelentkezik ha erős vagy dupla rugót használunk.

Én nem használom ezt a himbát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #21450 Dátum: 2015 Május 02, 23:07:28 »

sosenemleszezkész
dekészleszazegyszer

Alakul a molekula...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21449 Dátum: 2015 Május 02, 22:12:18 »


sosenemleszezkész

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21448 Dátum: 2015 Május 02, 22:10:16 »

kis maszatolás:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21447 Dátum: 2015 Május 02, 22:09:29 »

kis maszatolás:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21446 Dátum: 2015 Május 02, 21:56:02 »

Fasza himbilimbi, remélem jó anyagból van.

én is remélem , a hasonlóság kisérteties a bugpack-al úgyhogy valószínű az ... majd kiderül...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21445 Dátum: 2015 Május 02, 18:13:53 »

Fasza himbilimbi, remélem jó anyagból van.

megjött
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.