www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:29:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385233 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21724 Dátum: 2016 Január 25, 23:39:04 »

miért jó ez a vétel?  ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel  Undecided
És lehet,hogy azok a fejek még kevesek is ahhoz a motorhoz.

Mert emlékszem,pont kérdeztem anno a Zolitól,hogy ne vegyek-e a 78mm-es főtengelyemhez,94-es hengereket,vagy a 92-es hengereimhez 82mm-es főtengelyt,hogy nagyobb motor legyen.

És a Zoli azt mondta,hogy ne,mert olyan fejeim vannak,ami még ezt az űrtartalmat még kiszolgálják,de nagyobb motorhoz már valószínű,hogy komolyabb fejek kellenének.
Pedig az én hengerfejeim is 044-es magnumok,és a gyárilag körkörösen feltágított "Round Port" verziós.És ha az azok a 044-es fejek kevésnek bizonyulnak,akkor valószínű,hogy a 041-es is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21723 Dátum: 2016 Január 25, 23:31:07 »

miért jó ez a vétel?  ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel  Undecided
Akkor visszaszívtam,ehhez Te értesz jobban! Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21722 Dátum: 2016 Január 25, 23:01:45 »

Ez nagyon jó vétel még!

Hasonló motor mint az enyém lesz.Ez is 78-as főtengelyt rakott bele,csak annyi a különbség,hogy ő 94mm-es hengerekkel szereli,én meg majd 92-esekkel fogom.

Csak azért adja el most ennyiért,mert akik rendelték,nem jöttek érte,és most gyorsan eladó.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?213604

miért jó ez a vétel?  ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel  Undecided

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21721 Dátum: 2016 Január 25, 22:48:51 »


http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?213604
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 25, 23:31:31 írta Narancs »
1303LS
« Hozzászólás #21720 Dátum: 2016 Január 21, 18:38:39 »

Én ugyanerre gondoltam. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a turbinaház alul nyitott, hogy hűtse a hengereket.

Erre írtam az elején, hogy onnan is fog szívni és megfő a motor.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21719 Dátum: 2016 Január 21, 18:27:27 »

Én ugyanerre gondoltam. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a turbinaház alul nyitott, hogy hűtse a hengereket.

Szerintem simán elképzelhető, hogy a hengerek által beszívott levegő több, mint amennyit a turbina szállít az adott fordulaton. Tehát nem, hogy túlnyomás nem lesz ott, hanem.......  Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #21718 Dátum: 2016 Január 21, 17:53:32 »


Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.

Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek?  Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
Szerintem simán elképzelhető, hogy a hengerek által beszívott levegő több, mint amennyit a turbina szállít az adott fordulaton. Tehát nem, hogy túlnyomás nem lesz ott, hanem.......  Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21717 Dátum: 2016 Január 21, 17:04:51 »

 
Az főleg. Cool

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21716 Dátum: 2016 Január 21, 16:49:45 »

Nem lehetne Lacháza? Grin
Az főleg. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21715 Dátum: 2016 Január 21, 16:42:47 »

Irigy kutya. Grin Mikor olcsón otthon két porszivócsőből meglenne a tuti Tököl király. Grin
Nem lehetne Lacháza? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21714 Dátum: 2016 Január 21, 16:20:18 »


Ha pedig bezárod a termosztát lapokat, akkor 65 ló.
Áttételt módosítasz az ékszíjtárcsákon = 80 ló
Szerzel egy jobb ventillátor kereket = 100 ló
Irigy kutya. Grin Mikor olcsón otthon két porszivócsőből meglenne a tuti Tököl király. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21713 Dátum: 2016 Január 21, 16:10:53 »

Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta Cheesy . Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?
Télen befagy a segged Wink Grin  Igazán kipróbálhatnád ,aztán majd beszámolnál nekünk róla Grin Szerintem lenne miről mesélned Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21712 Dátum: 2016 Január 21, 15:46:49 »

a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.


Ha pedig bezárod a termosztát lapokat, akkor 65 ló.
Áttételt módosítasz az ékszíjtárcsákon = 80 ló
Szerzel egy jobb ventillátor kereket = 100 ló

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21711 Dátum: 2016 Január 21, 15:41:49 »

a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.

Furcsa is lenne, ha azt írná, hogy "nagyon sajnálom a szilikoncsövekre és bilincsekre költött pénzt, mert szart sem ér az egész", nem?

De mondok mást.
A hozzá nem értését az is tükrözi, hogy odatett egy BOV (Blow off valve) azaz lefújószelepet. Ennek a szelepnek az a feéladata, hogy amikor hirtelen becsukod a pillangószelepet, tudniillik elveszed a gázt, akkor a hirtelen feltorlódó nyomás ne jusoon vissza a turbinakerékig, mert megfékezi azt és a következő gázadáskor majdnem nulláról kell felpörögnie, nyomást építeni, stb, nagy lesz a turbólyuk, stb.
Itt viszont nincs turbó, de mégcsak nyomás sem rendesen, hiszen, amikor bezárod a fűtést pont így nő itt meg a nyomás, tehát vagy sima faszság a BOV vagy pedig meg kellett mókolnia, hogy 0.1 barnal már kinyisson...de szerintem annyit sem ér el itt a nyomás...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21710 Dátum: 2016 Január 21, 15:27:54 »


Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.

Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek?  Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 21, 15:29:37 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #21709 Dátum: 2016 Január 21, 14:21:45 »


Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.

Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek?  Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg903078#msg903078

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21708 Dátum: 2016 Január 21, 13:52:13 »


Fiatal voltam, kellett a pénz.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21707 Dátum: 2016 Január 21, 13:51:38 »

?


Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.

Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek?  Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #21706 Dátum: 2016 Január 21, 07:55:45 »

Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta Cheesy . Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?
szerintem annyit eredményez, hogy elszívja a hűtőlevegőt a motorról és előbb megfő. Smiley
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #21705 Dátum: 2016 Január 21, 07:44:56 »

?
Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta Cheesy . Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21704 Dátum: 2016 Január 21, 07:25:19 »

?

[a csatolmányt egy admin törölte]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
pecek
« Hozzászólás #21703 Dátum: 2016 Január 19, 08:21:27 »


Sajnos ez nem csak a motorokra jellemző, hanem a kasznira meg a fényre is ./ez az internetes autójavítás, mikor baromságot töltenek föl és sokan megeszik/
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21702 Dátum: 2016 Január 19, 07:11:38 »


Huba+.....!  Shocked Shocked Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21701 Dátum: 2016 Január 18, 22:45:09 »

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2016/01/miert-epit-motort-az-aki-nem-ert-hozza.html

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21700 Dátum: 2015 December 31, 17:23:41 »

Téves vásárlás miatt eladó,Rhino váltótartó bakok.Szinte csak próbára volt beszerelve,teljesen újszerűek.
Ezek sokkal jobb minőségűek,és erősebbek,mint az olcsóbbik piros verzió.

Ára:17.000-Ft

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12724525786&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=11350a&pn=0&sort=0&all=

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 31, 17:26:07 írta Narancs »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21699 Dátum: 2015 December 28, 15:13:29 »

Kösz, lehet, megpróbáljuk.

Általában az ökölszabály az, hogy minél gyorsabban szilárdul, annál kisebb a szilárdsága amikor kikeményedik. Ezt az anyagot ismerem, ezzel szoktak törött blokkokat javítani, repedéseket, nagyobb hézagokat kitölteni. Ez talán jó lehet akár arra is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21698 Dátum: 2015 December 28, 13:23:48 »


Általában az ökölszabály az, hogy minél gyorsabban szilárdul, annál kisebb a szilárdsága amikor kikeményedik. Ezt az anyagot ismerem, ezzel szoktak törött blokkokat javítani, repedéseket, nagyobb hézagokat kitölteni. Ez talán jó lehet akár arra is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21697 Dátum: 2015 December 27, 22:55:47 »

Nem rossz, ezt találtam mellette:
http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802624733185&msdsLanguage=HU_HU&selectedTab=document

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21696 Dátum: 2015 December 27, 22:17:30 »

És ezt az anyagot lehet használni kirohadt blokkrészek pótlására is?  (alul szétrohadt egybe-bakos blokk)

http://www.autocolor.hu/webaruhaz/teroson_kitt_kulonlegessegek/loctite-3463-acel-toltesu-2k-epoxi/
1x láttam használni vas blokkon, ez is örök darab.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21695 Dátum: 2015 December 27, 21:48:00 »

És ezt az anyagot lehet használni kirohadt blokkrészek pótlására is?  (alul szétrohadt egybe-bakos blokk)


De azért nem kell betojni, ha kicsit átereszt a blokk valahol, mert a mai ragasztók világában simán lehet egy zsírtalanítás után úgy beragasztani, hogy az még akkor is meglesz, amikor a blokk eloxidálódik darabokra.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21694 Dátum: 2015 December 27, 13:29:30 »

Ha jól veszem ki amit írtál,akkor kétféle gyártmány létezik a piacon,a jobbik Auto-Linea gyártmány,de itt akadnak selejtes és pontatlan darabok,és a kínai,ami totál gagyi.
Ez is segítség,mert én pl ezt nem tudtam,így megpróbálok majd ilyen Auto-Lineásat beszerezni.

Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.


De azért nem kell betojni, ha kicsit átereszt a blokk valahol, mert a mai ragasztók világában simán lehet egy zsírtalanítás után úgy beragasztani, hogy az még akkor is meglesz, amikor a blokk eloxidálódik darabokra.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21693 Dátum: 2015 December 25, 21:16:04 »

ez a gyári levegőszűrője ez benne a lényeg,és a weberekre csináltam bödönt.... Ja ez egy typ 4 motor..
 a kipufogó meg egy 2110cm3 typ1 és 1000 eurós ahnendorp rendszer van rajta arra a motorra már vékony a fűtődob.
Köszönöm, okosabb lettem.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21692 Dátum: 2015 December 25, 15:33:25 »

Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21691 Dátum: 2015 December 25, 13:36:39 »

Jaja, nincs ezzel baj, biztos jó lesz. Így tényleg minden új, bár ez sajnos nem mindig előny, ahogy mostanában nézem az alkatrészeket.
Ha jól veszem ki amit írtál,akkor kétféle gyártmány létezik a piacon,a jobbik Auto-Linea gyártmány,de itt akadnak selejtes és pontatlan darabok,és a kínai,ami totál gagyi.
Ez is segítség,mert én pl ezt nem tudtam,így megpróbálok majd ilyen Auto-Lineásat beszerezni.

Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 25, 13:49:17 írta Narancs »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21690 Dátum: 2015 December 25, 13:34:36 »

Milyen légszűrőház adta az alapot? Passat?Mennyiért készült a rendszer? Fűtésdobos verzió készíthető belőle?
ez a gyári levegőszűrője ez benne a lényeg,és a weberekre csináltam bödönt.... Ja ez egy typ 4 motor..
 a kipufogó meg egy 2110cm3 typ1 és 1000 eurós ahnendorp rendszer van rajta arra a motorra már vékony a fűtődob.
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 25, 13:38:10 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21689 Dátum: 2015 December 25, 13:21:11 »

Én megpróbálkozom ezzel az új Alu H-D blokkkal,aztán majd meglátjuk.

Új főtengelyem van,megveszem a 92mm-es hengerátmérőhöz már felmart,és a hosszúlöketű főtnegelyhez árult verziót belőle,így majd csak új csapágyakkal össze kell rakni,semmi blokkmunka,vonalba fúrás,főtengely köszörülés,hengermérethez felmarás stb,és ugye a főtengely is alapból át tud majd fordulni,nem kell szétfaragni a gyári typ1-es blokkot úgy,mint mondjuk neked is kellett.

Bár én nem értek hozzá,de szerintem egy új blokk,azért új blokk,kevesebb benne a rizikó,mint egy 40-50 éves,ismeretlen és kétes előéletű motornál.Minden full új lesz,akkor már legyen hozzá új,alapméretes a blokk is.Meg ez ugye alapból erősebb anyagú,2.1-es motornál ne legyen már annyi rizikó benne hagyva,hogy reped a blokk vagy hasonlók,ha már úgy is egy rakat pénzt elkölt az ember,ezen már ne múljon.

Aztán majd a Zoli meg tudja osztani a gyakorlati tapasztalait is,amit építéskor tapasztal,pontatlanság minőség,egyszerűség...

Jaja, nincs ezzel baj, biztos jó lesz. Így tényleg minden új, bár ez sajnos nem mindig előny, ahogy mostanában nézem az alkatrészeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21688 Dátum: 2015 December 25, 12:46:34 »


Ezzel én is egyetértek, én sem raktam össze alu blokkot, de a Samba-n nagyon sok írás van róla, onnan vagyok "okos". Ott vannak, akik hetente raknak össze több motort...és néha írnak is.

Az eredeti 911-es Porsche blokk sem alumínium, ha jól tudom, hanem hasonló "buzi ötvözet" (ötvözött magnézium), de később ötvözött alumíniumra váltottak. Az S blokkok pedig mindig magnézium ötvözet maradtak. Az 1974-es 2.7S az 100%, hogy magnézium.
Nem hasonlítgatnám azonban azt az alu blokkot ezekkel az AutoLinea öntvényekkel.
Én megpróbálkozom ezzel az új Alu H-D blokkkal,aztán majd meglátjuk.

Új főtengelyem van,megveszem a 92mm-es hengerátmérőhöz már felmart,és a hosszúlöketű főtnegelyhez árult verziót belőle,így majd csak új csapágyakkal össze kell rakni,semmi blokkmunka,vonalba fúrás,főtengely köszörülés,hengermérethez felmarás stb,és ugye a főtengely is alapból át tud majd fordulni,nem kell szétfaragni a gyári typ1-es blokkot úgy,mint mondjuk neked is kellett.

Bár én nem értek hozzá,de szerintem egy új blokk,azért új blokk,kevesebb benne a rizikó,mint egy 40-50 éves,ismeretlen és kétes előéletű motornál.Minden full új lesz,akkor már legyen hozzá új,alapméretes a blokk is.Meg ez ugye alapból erősebb anyagú,2.1-es motornál ne legyen már annyi rizikó benne hagyva,hogy reped a blokk vagy hasonlók,ha már úgy is egy rakat pénzt elkölt az ember,ezen már ne múljon.

Aztán majd a Zoli meg tudja osztani a gyakorlati tapasztalait is,amit építéskor tapasztal,pontatlanság minőség,egyszerűség...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21687 Dátum: 2015 December 25, 12:38:06 »

Nagyon jó a légszűrő.

jaja kurva jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21686 Dátum: 2015 December 25, 12:30:06 »

közben ő is megtette az első métereket ,a gazdája vagy tíz évet ment 1,6-tal elkerekedett a szeme mikor megindult  Grin
Milyen légszűrőház adta az alapot? Passat?
na egy év kendácsolás után ez is bekerült a helyére , biztos van aki örül neki   Wink
Mennyiért készült a rendszer? Fűtésdobos verzió készíthető belőle?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21685 Dátum: 2015 December 25, 11:10:22 »

Nagyon jó a légszűrő.

csendesebb lett a motor mint egy gyári typ1 1.2-es , persze lehet hogy elbasztam valamit rajta Wink

Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.