www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:16:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385151 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21724 Dátum:
2016 Január 25, 23:39:04 »
Idézetet írta: tati - 2016 Január 25, 23:01:45
miért jó ez a vétel? ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel
És lehet,hogy azok a fejek még kevesek is ahhoz a motorhoz.
Mert emlékszem,pont kérdeztem anno a Zolitól,hogy ne vegyek-e a 78mm-es főtengelyemhez,94-es hengereket,vagy a 92-es hengereimhez 82mm-es főtengelyt,hogy nagyobb motor legyen.
És a Zoli azt mondta,hogy ne,mert olyan fejeim vannak,ami még ezt az űrtartalmat még kiszolgálják,de nagyobb motorhoz már valószínű,hogy komolyabb fejek kellenének.
Pedig az én hengerfejeim is 044-es magnumok,és a gyárilag körkörösen feltágított "Round Port" verziós.És ha az azok a 044-es fejek kevésnek bizonyulnak,akkor valószínű,hogy a 041-es is.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21723 Dátum:
2016 Január 25, 23:31:07 »
Idézetet írta: tati - 2016 Január 25, 23:01:45
miért jó ez a vétel? ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel
Akkor visszaszívtam,ehhez Te értesz jobban!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21722 Dátum:
2016 Január 25, 23:01:45 »
Idézetet írta: Narancs - 2016 Január 25, 22:48:51
Ez nagyon jó vétel még!
Hasonló motor mint az enyém lesz.Ez is 78-as főtengelyt rakott bele,csak annyi a különbség,hogy ő 94mm-es hengerekkel szereli,én meg majd 92-esekkel fogom.
Csak azért adja el most ennyiért,mert akik rendelték,nem jöttek érte,és most gyorsan eladó.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?213604
miért jó ez a vétel? ez konfiguráció megérdemelt volna túrt 044es fejeket nema 041.est mésrészt kell hozzá komlett ruha generátorral, karbiszett, kipufogó ,még egy karter, gyújtás ami legalább fél milka ha nem több , szerintem nem olyan kibaszottul jó vétel
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21721 Dátum:
2016 Január 25, 22:48:51 »
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?213604
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Január 25, 23:31:31 írta Narancs
»
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21720 Dátum:
2016 Január 21, 18:38:39 »
Idézetet írta: callook - 2016 Január 21, 18:27:27
Én ugyanerre gondoltam. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a turbinaház alul nyitott, hogy hűtse a hengereket.
Erre írtam az elején, hogy onnan is fog szívni és megfő a motor.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21719 Dátum:
2016 Január 21, 18:27:27 »
Én ugyanerre gondoltam. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a turbinaház alul nyitott, hogy hűtse a hengereket.
Idézetet írta: 1303LS - 2016 Január 21, 17:53:32
Szerintem simán elképzelhető, hogy a hengerek által beszívott levegő több, mint amennyit a turbina szállít az adott fordulaton. Tehát nem, hogy túlnyomás nem lesz ott, hanem.......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21718 Dátum:
2016 Január 21, 17:53:32 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Január 21, 13:51:38
Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.
Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek? Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
Szerintem simán elképzelhető, hogy a hengerek által beszívott levegő több, mint amennyit a turbina szállít az adott fordulaton. Tehát nem, hogy túlnyomás nem lesz ott, hanem.......
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21717 Dátum:
2016 Január 21, 17:04:51 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 16:49:45
Az főleg.
Tóth Zoltán
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21716 Dátum:
2016 Január 21, 16:49:45 »
Idézetet írta: Vagabond - 2016 Január 21, 16:42:47
Nem lehetne Lacháza?
Az főleg.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21715 Dátum:
2016 Január 21, 16:42:47 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 16:20:18
Irigy kutya.
Mikor olcsón otthon két porszivócsőből meglenne a tuti Tököl király.
Nem lehetne Lacháza?
Tóth Zoltán
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21714 Dátum:
2016 Január 21, 16:20:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Január 21, 15:46:49
Ha pedig bezárod a termosztát lapokat, akkor 65 ló.
Áttételt módosítasz az ékszíjtárcsákon = 80 ló
Szerzel egy jobb ventillátor kereket = 100 ló
Irigy kutya.
Mikor olcsón otthon két porszivócsőből meglenne a tuti Tököl király.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
zsozsy
Hozzászólások: 3619
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21713 Dátum:
2016 Január 21, 16:10:53 »
Idézetet írta: VW T2b - 2016 Január 21, 07:44:56
Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta
. Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?
Télen befagy a segged
Igazán kipróbálhatnád ,aztán majd beszámolnál nekünk róla
Szerintem lenne miről mesélned
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21712 Dátum:
2016 Január 21, 15:46:49 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 15:27:54
a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.
Ha pedig bezárod a termosztát lapokat, akkor 65 ló.
Áttételt módosítasz az ékszíjtárcsákon = 80 ló
Szerzel egy jobb ventillátor kereket = 100 ló
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21711 Dátum:
2016 Január 21, 15:41:49 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 15:27:54
a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.
Furcsa is lenne, ha azt írná, hogy "nagyon sajnálom a szilikoncsövekre és bilincsekre költött pénzt, mert szart sem ér az egész", nem?
De mondok mást.
A hozzá nem értését az is tükrözi, hogy odatett egy BOV (Blow off valve) azaz lefújószelepet. Ennek a szelepnek az a feéladata, hogy amikor hirtelen becsukod a pillangószelepet, tudniillik elveszed a gázt, akkor a hirtelen feltorlódó nyomás ne jusoon vissza a turbinakerékig, mert megfékezi azt és a következő gázadáskor majdnem nulláról kell felpörögnie, nyomást építeni, stb, nagy lesz a turbólyuk, stb.
Itt viszont nincs turbó, de mégcsak nyomás sem rendesen, hiszen, amikor bezárod a fűtést pont így nő itt meg a nyomás, tehát vagy sima faszság a BOV vagy pedig meg kellett mókolnia, hogy 0.1 barnal már kinyisson...de szerintem annyit sem ér el itt a nyomás...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21710 Dátum:
2016 Január 21, 15:27:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Január 21, 13:51:38
Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.
Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek? Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
a Készítő azt irta hogy 1300motor 4000nél 57 ló
Minden más gyári.
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Január 21, 15:29:37 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21709 Dátum:
2016 Január 21, 14:21:45 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Január 21, 13:51:38
Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.
Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek? Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg903078#msg903078
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21708 Dátum:
2016 Január 21, 13:52:13 »
Idézetet írta: callook - 2016 Január 18, 22:45:09
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2016/01/miert-epit-motort-az-aki-nem-ert-hozza.html
Fiatal voltam, kellett a pénz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21707 Dátum:
2016 Január 21, 13:51:38 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 07:25:19
?
Ez konkrétan lófaszt sem ér.
Az rendben van, hogy nincs olyan jellegű vesztesége, mint a kipufogógáz által hajtott turbinakeréknek, de ha ezt a veszteséget levesszük, akkor is motortól függően nagyjából 0.3-0.4 bar-os abszolút töltőnyomás, ahol már valami teljesítménynövekménnyel számolhatunk és akkor a szállított légmennyiségről (légtömegáram) még nem esett szó.
A Bogár hűtése sem nyomásban (nem mértem, de bőven 0.2 bar alatt van, szerintem a 0.1 bar abszolút nyomást sem éri el) sem térfogatáramban megközelíteni sem tudja egy kicsi turbó értékeit.
Ja, és ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor miért csak most jutott eszébe valakinek? Még szárazjeget is tettek a légszűrődobozba, hogy a levegő sűrűségét növeljék, ez mennyivel egyszerűbb lett volna!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21706 Dátum:
2016 Január 21, 07:55:45 »
Idézetet írta: VW T2b - 2016 Január 21, 07:44:56
Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta
. Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?
szerintem annyit eredményez, hogy elszívja a hűtőlevegőt a motorról és előbb megfő.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21705 Dátum:
2016 Január 21, 07:44:56 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Január 21, 07:25:19
?
Adott volt a lehetőség a turbósításra, kihasználta
. Ez hogyan működhet, mármint nyomott rendszer addig oké, de milyen változást eredményez?
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21704 Dátum:
2016 Január 21, 07:25:19 »
?
[a csatolmányt egy admin törölte]
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
pecek
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21703 Dátum:
2016 Január 19, 08:21:27 »
Idézetet írta: callook - 2016 Január 18, 22:45:09
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2016/01/miert-epit-motort-az-aki-nem-ert-hozza.html
Sajnos ez nem csak a motorokra jellemző, hanem a kasznira meg a fényre is ./ez az internetes autójavítás, mikor baromságot töltenek föl és sokan megeszik/
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21702 Dátum:
2016 Január 19, 07:11:38 »
Idézetet írta: callook - 2016 Január 18, 22:45:09
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2016/01/miert-epit-motort-az-aki-nem-ert-hozza.html
Huba+.....!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21701 Dátum:
2016 Január 18, 22:45:09 »
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2016/01/miert-epit-motort-az-aki-nem-ert-hozza.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21700 Dátum:
2015 December 31, 17:23:41 »
Téves vásárlás miatt eladó,Rhino váltótartó bakok.Szinte csak próbára volt beszerelve,teljesen újszerűek.
Ezek sokkal jobb minőségűek,és erősebbek,mint az olcsóbbik piros verzió.
Ára:17.000-Ft
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12724525786&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=11350a&pn=0&sort=0&all=
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2015 December 31, 17:26:07 írta Narancs
»
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21699 Dátum:
2015 December 28, 15:13:29 »
Kösz, lehet, megpróbáljuk.
Idézetet írta: Varázsló - 2015 December 28, 13:23:48
Általában az ökölszabály az, hogy minél gyorsabban szilárdul, annál kisebb a szilárdsága amikor kikeményedik. Ezt az anyagot ismerem, ezzel szoktak törött blokkokat javítani, repedéseket, nagyobb hézagokat kitölteni. Ez talán jó lehet akár arra is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21698 Dátum:
2015 December 28, 13:23:48 »
Idézetet írta: gsattila - 2015 December 27, 22:55:47
Nem rossz, ezt találtam mellette:
http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802624733185&msdsLanguage=HU_HU&selectedTab=document
Általában az ökölszabály az, hogy minél gyorsabban szilárdul, annál kisebb a szilárdsága amikor kikeményedik. Ezt az anyagot ismerem, ezzel szoktak törött blokkokat javítani, repedéseket, nagyobb hézagokat kitölteni. Ez talán jó lehet akár arra is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21697 Dátum:
2015 December 27, 22:55:47 »
Nem rossz, ezt találtam mellette:
http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802624733185&msdsLanguage=HU_HU&selectedTab=document
Idézetet írta: abes - 2015 December 27, 22:17:30
http://www.autocolor.hu/webaruhaz/teroson_kitt_kulonlegessegek/loctite-3463-acel-toltesu-2k-epoxi/
1x láttam használni vas blokkon, ez is örök darab.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21696 Dátum:
2015 December 27, 22:17:30 »
Idézetet írta: gsattila - 2015 December 27, 21:48:00
És ezt az anyagot lehet használni kirohadt blokkrészek pótlására is? (alul szétrohadt egybe-bakos blokk)
http://www.autocolor.hu/webaruhaz/teroson_kitt_kulonlegessegek/loctite-3463-acel-toltesu-2k-epoxi/
1x láttam használni vas blokkon, ez is örök darab.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21695 Dátum:
2015 December 27, 21:48:00 »
És ezt az anyagot lehet használni kirohadt blokkrészek pótlására is? (alul szétrohadt egybe-bakos blokk)
Idézetet írta: Varázsló - 2015 December 27, 13:29:30
De azért nem kell betojni, ha kicsit átereszt a blokk valahol, mert a mai ragasztók világában simán lehet egy zsírtalanítás után úgy beragasztani, hogy az még akkor is meglesz, amikor a blokk eloxidálódik darabokra.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21694 Dátum:
2015 December 27, 13:29:30 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 December 25, 13:36:39
Ha jól veszem ki amit írtál,akkor kétféle gyártmány létezik a piacon,a jobbik Auto-Linea gyártmány,de itt akadnak selejtes és pontatlan darabok,és a kínai,ami totál gagyi.
Ez is segítség,mert én pl ezt nem tudtam,így megpróbálok majd ilyen Auto-Lineásat beszerezni.
Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.
De azért nem kell betojni, ha kicsit átereszt a blokk valahol, mert a mai ragasztók világában simán lehet egy zsírtalanítás után úgy beragasztani, hogy az még akkor is meglesz, amikor a blokk eloxidálódik darabokra.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21693 Dátum:
2015 December 25, 21:16:04 »
Idézetet írta: tati - 2015 December 25, 13:34:36
ez a gyári levegőszűrője ez benne a lényeg,és a weberekre csináltam bödönt.... Ja ez egy typ 4 motor..
a kipufogó meg egy 2110cm3 typ1 és 1000 eurós ahnendorp rendszer van rajta arra a motorra már vékony a fűtődob.
Köszönöm, okosabb lettem.
zsozsy
Hozzászólások: 3619
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21692 Dátum:
2015 December 25, 15:33:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 December 25, 13:36:39
Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21691 Dátum:
2015 December 25, 13:36:39 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 December 25, 13:21:11
Jaja, nincs ezzel baj, biztos jó lesz. Így tényleg minden új, bár ez sajnos nem mindig előny, ahogy mostanában nézem az alkatrészeket.
Ha jól veszem ki amit írtál,akkor kétféle gyártmány létezik a piacon,a jobbik Auto-Linea gyártmány,de itt akadnak selejtes és pontatlan darabok,és a kínai,ami totál gagyi.
Ez is segítség,mert én pl ezt nem tudtam,így megpróbálok majd ilyen Auto-Lineásat beszerezni.
Csak azt nem értem,hogy mint minden gyártási folyamatnál,itt nincsennek ilyen minőség ellenőrzések,meózások,amik eleve kiszűrik a selejt,pontatlan,méréshatáron kívüli,porózus stb termékekeket?
Hogyan kerülhetnek ezek eleve eladásra,kereskedelembe?
Mert ugye nem mindegyik rossz,csak bekeverednek közéjük.
«
Utoljára szerkesztve: 2015 December 25, 13:49:17 írta Narancs
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21690 Dátum:
2015 December 25, 13:34:36 »
Idézetet írta: abes - 2015 December 25, 12:30:06
Milyen légszűrőház adta az alapot? Passat?Mennyiért készült a rendszer? Fűtésdobos verzió készíthető belőle?
ez a gyári levegőszűrője ez benne a lényeg,és a weberekre csináltam bödönt.... Ja ez egy typ 4 motor..
a kipufogó meg egy 2110cm3 typ1 és 1000 eurós ahnendorp rendszer van rajta arra a motorra már vékony a fűtődob.
«
Utoljára szerkesztve: 2015 December 25, 13:38:10 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21689 Dátum:
2015 December 25, 13:21:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 December 25, 12:46:34
Én megpróbálkozom ezzel az új Alu H-D blokkkal,aztán majd meglátjuk.
Új főtengelyem van,megveszem a 92mm-es hengerátmérőhöz már felmart,és a hosszúlöketű főtnegelyhez árult verziót belőle,így majd csak új csapágyakkal össze kell rakni,semmi blokkmunka,vonalba fúrás,főtengely köszörülés,hengermérethez felmarás stb,és ugye a főtengely is alapból át tud majd fordulni,nem kell szétfaragni a gyári typ1-es blokkot úgy,mint mondjuk neked is kellett.
Bár én nem értek hozzá,de szerintem egy új blokk,azért új blokk,kevesebb benne a rizikó,mint egy 40-50 éves,ismeretlen és kétes előéletű motornál.Minden full új lesz,akkor már legyen hozzá új,alapméretes a blokk is.Meg ez ugye alapból erősebb anyagú,2.1-es motornál ne legyen már annyi rizikó benne hagyva,hogy reped a blokk vagy hasonlók,ha már úgy is egy rakat pénzt elkölt az ember,ezen már ne múljon.
Aztán majd a Zoli meg tudja osztani a gyakorlati tapasztalait is,amit építéskor tapasztal,pontatlanság minőség,egyszerűség...
Jaja, nincs ezzel baj, biztos jó lesz. Így tényleg minden új, bár ez sajnos nem mindig előny, ahogy mostanában nézem az alkatrészeket.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21688 Dátum:
2015 December 25, 12:46:34 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 December 24, 18:51:05
Ezzel én is egyetértek, én sem raktam össze alu blokkot, de a Samba-n nagyon sok írás van róla, onnan vagyok "okos". Ott vannak, akik hetente raknak össze több motort...és néha írnak is.
Az eredeti 911-es Porsche blokk sem alumínium, ha jól tudom, hanem hasonló "buzi ötvözet" (ötvözött magnézium), de később ötvözött alumíniumra váltottak. Az S blokkok pedig mindig magnézium ötvözet maradtak. Az 1974-es 2.7S az 100%, hogy magnézium.
Nem hasonlítgatnám azonban azt az alu blokkot ezekkel az AutoLinea öntvényekkel.
Én megpróbálkozom ezzel az új Alu H-D blokkkal,aztán majd meglátjuk.
Új főtengelyem van,megveszem a 92mm-es hengerátmérőhöz már felmart,és a hosszúlöketű főtnegelyhez árult verziót belőle,így majd csak új csapágyakkal össze kell rakni,semmi blokkmunka,vonalba fúrás,főtengely köszörülés,hengermérethez felmarás stb,és ugye a főtengely is alapból át tud majd fordulni,nem kell szétfaragni a gyári typ1-es blokkot úgy,mint mondjuk neked is kellett.
Bár én nem értek hozzá,de szerintem egy új blokk,azért új blokk,kevesebb benne a rizikó,mint egy 40-50 éves,ismeretlen és kétes előéletű motornál.Minden full új lesz,akkor már legyen hozzá új,alapméretes a blokk is.Meg ez ugye alapból erősebb anyagú,2.1-es motornál ne legyen már annyi rizikó benne hagyva,hogy reped a blokk vagy hasonlók,ha már úgy is egy rakat pénzt elkölt az ember,ezen már ne múljon.
Aztán majd a Zoli meg tudja osztani a gyakorlati tapasztalait is,amit építéskor tapasztal,pontatlanság minőség,egyszerűség...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21687 Dátum:
2015 December 25, 12:38:06 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 25, 11:03:56
Nagyon jó a légszűrő.
jaja kurva jó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21686 Dátum:
2015 December 25, 12:30:06 »
Idézetet írta: tati - 2015 December 25, 09:56:09
közben ő is megtette az első métereket ,a gazdája vagy tíz évet ment 1,6-tal elkerekedett a szeme mikor megindult
Milyen légszűrőház adta az alapot? Passat?
Idézetet írta: tati - 2015 December 25, 09:45:45
na egy év kendácsolás után ez is bekerült a helyére , biztos van aki örül neki
Mennyiért készült a rendszer? Fűtésdobos verzió készíthető belőle?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21685 Dátum:
2015 December 25, 11:10:22 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 25, 11:03:56
Nagyon jó a légszűrő.
csendesebb lett a motor mint egy gyári typ1 1.2-es , persze lehet hogy elbasztam valamit rajta
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...