www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:08:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13186477 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69755 Dátum: 2014 Január 09, 21:14:00 »

mi hiányzik a képről?  Grin


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69754 Dátum: 2014 Január 09, 20:27:36 »

Ennyi.
Köszönöm!
a miklósi virágpiac melletti vizsgaállomásra be ne tedd a lábad, mert be fognak szopatni, ha nincs hátszeled.
privátban küldök neked kóser helyet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69753 Dátum: 2014 Január 09, 18:31:54 »

Nyomtávszélesítő kiszed, kerék bemegy, kész. Wink
Ennyi.
Köszönöm!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69752 Dátum: 2014 Január 09, 18:22:38 »

Kérdés.
Ezzel felni-gumi összeállitással lehet vizsgára vinni a gépet?
A sárvédő sikjából egy pöttyet kiáll(nyomtáv szélesitő),azért kérdezem.
<beszúrt kép törölve>
Nyomtávszélesítő kiszed, kerék bemegy, kész. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69751 Dátum: 2014 Január 09, 18:15:12 »


szép kis KS csapágyakat imádok nedvesíteni  Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69750 Dátum: 2014 Január 09, 16:46:15 »

Rendben.  Wink Napközben Dunaharasztin székelek, az Neked még közel is van.
Abszolut korrekt!
Kérek egy telszámot a privátba,hogy "élöben" is megköszönjem!

Tóth Zoltán
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #69749 Dátum: 2014 Január 09, 16:44:12 »

Nagyon köszönöm!
Nagy rá az esély,hogy élnék a lehetöséggel.
Ha aktuális lesz(márciusra tippelek)kereslek majd privát.
Rendben.  Wink Napközben Dunaharasztin székelek, az Neked még közel is van.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69748 Dátum: 2014 Január 09, 16:42:37 »

Fel tudok neked ajánlani a vizsgára, kölcsönbe 4 db gyári felnit 155-ös gumikkal, megfelelő profilmélységgel, szép ezüst színben.
Nagyon köszönöm!
Nagy rá az esély,hogy élnék a lehetöséggel.
Ha aktuális lesz(márciusra tippelek)kereslek majd privát.

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69747 Dátum: 2014 Január 09, 16:42:02 »

 és végül de nem utolsó sorban remélem Stum elvtársnak ha elkészül a motorja minden egyes beindításnál iszonyatos égő érzés csapjon a nemi csúnyájába ! ma jól megszopatott még az alsógatyám is olajsáros lett pedig felkészültem  Cool

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69746 Dátum: 2014 Január 09, 16:38:42 »

ma délelőtti  kiváncsiságból megmértem a súlyukat mert úgy tünik nem egy gyári garnitúra  de 1gramm volt a különbség
szép kis KS csapágyakat imádok nedvesíteni  Grin
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69745 Dátum: 2014 Január 09, 16:36:41 »

tegnapi szmb
ma délelőtti  kiváncsiságból megmértem a súlyukat mert úgy tünik nem egy gyári garnitúra  de 1gramm volt a különbség

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #69744 Dátum: 2014 Január 09, 16:34:57 »

Még nem szedtem le a kerekeket,igy nem tudom,hogy szélesitö nélkül elférnek-e?
Elég szélesek a gumik,lehet azért kerültek fel a szélesitök.
De majd megnézem a gumik pontos méreteit,aztán a hozzáértök megszakértik,hogy kell-e a szélesitö?
Elsö körben ugyis eredet vizsga lesz,majd kérek egy "ELÖMÜSZAKIS" ÁTVIZSGÁLÁST IS.
Fel tudok neked ajánlani a vizsgára, kölcsönbe 4 db gyári felnit 155-ös gumikkal, megfelelő profilmélységgel, szép ezüst színben.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69743 Dátum: 2014 Január 09, 16:34:12 »

tegnapi szmb

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69742 Dátum: 2014 Január 09, 16:33:07 »

Új HD-nál mindig több. Pl. a Merki által gépmunkázott blokknál (blokkfelek kapcsolódó felületei és a henger felfekvők is marva voltak.) Az új AA-pistons 1,6 HD garnitúrával 1,3-1,4mm volt. Átlagosan 1,2-1,4-nek mondanám gépmunka függvényében. Én még nem találkoztam olyannal ami 1mm alatt lett volna. (Kivéve BlackP motorját, de ott a gépműhelyben amikor felmarták a 90,5 HD-hoz a blokkot, akkor rohadt sokat utána vettek a felületnek is.  Undecided)

köszi azért kérdezem  mert kezdek matekolgatni hogy 8,5 kompresszióhoz mennyit kell majd kiszedni a henegerfejből de akkor vagy 2milimétert...

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69741 Dátum: 2014 Január 09, 15:47:45 »

miért kell a nyomtávszélesítő? ha anélkül is elférnek a felnik, használd úgy
hogy miért szólnak miért nem, az meg vizsgahely függő
Még nem szedtem le a kerekeket,igy nem tudom,hogy szélesitö nélkül elférnek-e?
Elég szélesek a gumik,lehet azért kerültek fel a szélesitök.
De majd megnézem a gumik pontos méreteit,aztán a hozzáértök megszakértik,hogy kell-e a szélesitö?
Elsö körben ugyis eredet vizsga lesz,majd kérek egy "ELÖMÜSZAKIS" ÁTVIZSGÁLÁST IS.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 09, 15:49:56 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69740 Dátum: 2014 Január 09, 15:42:56 »

Kösz.
Az lett volna a kérdés,hogy bele kötnek-e a nyomtávszélesitöbe,vagy jó igy?
miért kell a nyomtávszélesítő? ha anélkül is elférnek a felnik, használd úgy
hogy miért szólnak miért nem, az meg vizsgahely függő
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69739 Dátum: 2014 Január 09, 15:23:28 »

Kösz.
Az lett volna a kérdés,hogy bele kötnek-e a nyomtávszélesitöbe,vagy jó igy?
Ja... (teszem a hülyét)
Gyári kerekek a biztosak.

Pénzt azért vigyél...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69738 Dátum: 2014 Január 09, 15:21:58 »

Jobb kerülni a konfliktust, inkább férjen be a kerék a sárvédő alá.

Kösz.
Az lett volna a kérdés,hogy bele kötnek-e a nyomtávszélesitöbe,vagy jó igy?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69737 Dátum: 2014 Január 09, 15:18:14 »

Persze. Pénzt vigyél.
Kösz.
Az lett volna a kérdés,hogy bele kötnek-e a nyomtávszélesitöbe,vagy jó igy?

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69736 Dátum: 2014 Január 09, 15:13:06 »

Kérdés.
Ezzel felni-gumi összeállitással lehet vizsgára vinni a gépet?
A sárvédő sikjából egy pöttyet kiáll(nyomtáv szélesitő),azért kérdezem.
<beszúrt kép törölve>
Persze. Pénzt vigyél.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69735 Dátum: 2014 Január 09, 14:58:16 »

Új HD-nál mindig több. Pl. a Merki által gépmunkázott blokknál (blokkfelek kapcsolódó felületei és a henger felfekvők is marva voltak.) Az új AA-pistons 1,6 HD garnitúrával 1,3-1,4mm volt. Átlagosan 1,2-1,4-nek mondanám gépmunka függvényében. Én még nem találkoztam olyannal ami 1mm alatt lett volna. (Kivéve BlackP motorját, de ott a gépműhelyben amikor felmarták a 90,5 HD-hoz a blokkot, akkor rohadt sokat utána vettek a felületnek is.  Undecided)

jól rémlik hogy nagyátlagban az egy hatos hengereknél kb -1mm körül szokott lenni a dugattyú kiállás ?


Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69734 Dátum: 2014 Január 09, 14:50:14 »

Kérdés.
Ezzel felni-gumi összeállitással lehet vizsgára vinni a gépet?
A sárvédő sikjából egy pöttyet kiáll(nyomtáv szélesitő),azért kérdezem.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 09, 14:54:34 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #69733 Dátum: 2014 Január 09, 14:38:58 »

Csinált már valaki olyat, hogy levágott egy jó padlólemezt egy alvázról és áttette egy fos helyére ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69732 Dátum: 2014 Január 09, 12:30:12 »

 jól rémlik hogy nagyátlagban az egy hatos hengereknél kb -1mm körül szokott lenni a dugattyú kiállás ?

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #69731 Dátum: 2014 Január 08, 11:32:36 »

Valaki tudna esetleg pár közeli képet szúrni nekem after (nagyablakos) bogár ablaktörlőkarjáról, alul-felül-oldalról? Ami ugye balos.

Este a sötétben már nem fogok tudni használható képet csinálni, de ha hét végéig ráér, akkor összefuthatunk és megnézheted élőben.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69730 Dátum: 2014 Január 08, 09:19:42 »

Az előzmények alapján a hengerfejeket szorító....

Ha a képen jól megnézitek sztem mindkét oldalon szép kifújások vannak.

Mindenképpen ki kell szedni a motort és csak úgy lehet érdemben a hibát orvosolni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69729 Dátum: 2014 Január 08, 07:48:32 »

Az előzmények alapján a hengerfejeket szorító....


Attól függ, melyik tőcsavar, hiszen van a blokkban pár.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69728 Dátum: 2014 Január 07, 19:12:33 »

Sziasztok!
A megszakadt tőcsavarral mit tudok kezdeni, hogy ne kelljen a motort megint kivennem?
Valami trükkje van, lehet a helyén javítani?


Attól függ, melyik tőcsavar, hiszen van a blokkban pár.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69727 Dátum: 2014 Január 07, 17:58:13 »

Sziasztok!
A megszakadt tőcsavarral mit tudok kezdeni, hogy ne kelljen a motort megint kivennem?
Valami trükkje van, lehet a helyén javítani?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69726 Dátum: 2014 Január 07, 16:06:31 »

Ratbike új fórumtársunk kálváriája átemelve az index fórumáról.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128024727&t=9020764
<beszúrt kép törölve>
"Sziasztok!

Először is kellemes ünnepeket!
Be raktam a motort a T2 buszomba,és kannából járattam.
Hidegen szívatóval kb 10-15 perc járatás alatt megevett 2,5 liter benzint alapjáraton,igaz néha megpörgettem.
Ez normális?Mennyi lesz a fogyasztása 100 kilóméteren?
Most 1500 cm3 a motorom."

"Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha látom hogy indításkor kifúj a hengerfejeknél a benzin, akkor elég utána húzni vagy cserélni kell a tömítéseket?
Mind a két oldalon egyszerre.
nincs rajta az alsó lemez burkolat és tökéletesen látszik.
Ez egy 1300 as bogár és így jártak vele már egy ideje.
Köszönöm

Sziasztok!

Idő közben lett egy olyan bajom,hogy csak két hengerem megy,vagy épp átlósan vagy épp a két hátsó,vagy pont csak a két első.
Ha ki veszem a gyertyákat kettő kormos kettő lucskos.
Vissza teszem akkor épp két másik henger játsza.
Van olyan hogy épp megy a négy valamiért de ha még egyszer beindítom akkor csak kettő megy.
Nincs az hogy 10 indításból 10 szer megy mind a négy henger.
Már vettem mégegy garnitúra gyertyát is és azzal is ez megy.
Mi lehet?
Már kezdem unni, hogy mindig szivat valami."

Szóval ez a motor több sebből vérzik...

Hernád környékén valaki aki ráér???


a kannából járatás szivatóval az bizony ilyen nincs baj (ha a tankjából fogyaszt ennyit az nem látszik )

ha mindig más gyertyát szutykol össze akkor csak gyújtás és karbiállítás kell neki aztán mindig üzemmelegségig járatni  ja és valószínű hogy a jó benzines motorolajat le kell engedni lesz csodálkozás ha lefolyik vagy 4 liter belőle pedig csak két és felet öntöttek bele ...
ezek általános mindennapos dolgok (bogárban ) szerintem Maresz minden héten találkozik ilyennel ...

mégegyszer be kell fújni hagyományos brigéciollal  bedugdosni a lukakat aztán kivinni a benzinkútra és adni a szájának forróvizes mosóval. hazavinni leengedni az olajat meg kompresszorral kifújkálni  oszt kanta batyú  ehhez nem szakértő vegyészeti műszaki mérnöklaboratóriumi docens kell hanem józan paraszti ész 20éve is így csinálták

ja hengerfejtömítés nincs ha kifúj és meghúzod 50%az esély hogy jó lesz mert vagy igen vagy nem ...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 07, 16:13:00 írta tati »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69725 Dátum: 2014 Január 07, 13:27:57 »

Ratbike új fórumtársunk kálváriája átemelve az index fórumáról.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128024727&t=9020764

"Sziasztok!

Először is kellemes ünnepeket!
Be raktam a motort a T2 buszomba,és kannából járattam.
Hidegen szívatóval kb 10-15 perc járatás alatt megevett 2,5 liter benzint alapjáraton,igaz néha megpörgettem.
Ez normális?Mennyi lesz a fogyasztása 100 kilóméteren?
Most 1500 cm3 a motorom."

"Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha látom hogy indításkor kifúj a hengerfejeknél a benzin, akkor elég utána húzni vagy cserélni kell a tömítéseket?
Mind a két oldalon egyszerre.
nincs rajta az alsó lemez burkolat és tökéletesen látszik.
Ez egy 1300 as bogár és így jártak vele már egy ideje.
Köszönöm

Sziasztok!

Idő közben lett egy olyan bajom,hogy csak két hengerem megy,vagy épp átlósan vagy épp a két hátsó,vagy pont csak a két első.
Ha ki veszem a gyertyákat kettő kormos kettő lucskos.
Vissza teszem akkor épp két másik henger játsza.
Van olyan hogy épp megy a négy valamiért de ha még egyszer beindítom akkor csak kettő megy.
Nincs az hogy 10 indításból 10 szer megy mind a négy henger.
Már vettem mégegy garnitúra gyertyát is és azzal is ez megy.
Mi lehet?
Már kezdem unni, hogy mindig szivat valami."

Szóval ez a motor több sebből vérzik...

Hernád környékén valaki aki ráér???

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69724 Dátum: 2014 Január 07, 08:54:42 »

blokk túlméret hivatalosan kettő van fél miliméteres lépcsőben,  befele (főtengely) meg négy 0,25 miliméterenként ahogy stunt írta ... illetve hajtókar túlméret is 4van


4 lépcső van Kolbenschmidt és Mahle csapágyban mindenfelé, most néztem utána.

Tehát blokk: 0.5, 1.0, 1.5, 2.0

Főtengely és hajtókar csap: 0.25, 0.50, 0.75, 1.00

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #69723 Dátum: 2014 Január 07, 06:47:09 »

Köszönöm mindenkinek a szakértést Smiley
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69722 Dátum: 2014 Január 07, 01:01:17 »

Valaki tudna esetleg pár közeli képet szúrni nekem after (nagyablakos) bogár ablaktörlőkarjáról, alul-felül-oldalról? Ami ugye balos.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69721 Dátum: 2014 Január 06, 23:02:24 »

En igazan nem akarok beleszolni a nagyok dolgaba, de nekem ugy magyaraz taki arpi, hogy a fotengelyen es a blokkban kulonbozo szamu tulmeret van, az egyik iranyba 3, a masik iranyba 4. Ez igy van ?
blokk túlméret hivatalosan kettő van fél miliméteres lépcsőben,  befele (főtengely) meg négy 0,25 miliméterenként ahogy stunt írta ... illetve hajtókar túlméret is 4van

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69720 Dátum: 2014 Január 06, 22:57:40 »

Eddig azt hizzem csak 3 méretlépcső van, de van 1.00 túlméret is, tehát 4 van. (?)
En igazan nem akarok beleszolni a nagyok dolgaba, de nekem ugy magyaraz taki arpi, hogy a fotengelyen es a blokkban kulonbozo szamu tulmeret van, az egyik iranyba 3, a masik iranyba 4. Ez igy van ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69719 Dátum: 2014 Január 06, 22:48:28 »

Azért nem cikkszámozunk, kódszámozunk főtengely esetén, mert minden hasznos információ mérhető, látható:

1. A legfontosabb: hányadik túlméreten van, köszörülhető-e még egyáltalán, vagy már az utolsó túlméreten is túlkopott. Ez mérhető.

2. 64 vagy 69-e a lökete (1,2 vagy 1,3-1,5-1,6). Ez is mérhető, még házilag is.

3. Régi, kis olajfuratos, vagy fiatal. Ezt meg simán látod, mert az egyiknél sima furat van a csapokon, a másiknál pedig csepp alakú köszörülés is.


Eddig azt hizzem csak 3 méretlépcső van, de van 1.00 túlméret is, tehát 4 van. (?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69718 Dátum: 2014 Január 06, 22:39:49 »

Azért nem cikkszámozunk, kódszámozunk főtengely esetén, mert minden hasznos információ mérhető, látható:

1. A legfontosabb: hányadik túlméreten van, köszörülhető-e még egyáltalán, vagy már az utolsó túlméreten is túlkopott. Ez mérhető.

2. 64 vagy 69-e a lökete (1,2 vagy 1,3-1,5-1,6). Ez is mérhető, még házilag is.

3. Régi, kis olajfuratos, vagy fiatal. Ezt meg simán látod, mert az egyiknél sima furat van a csapokon, a másiknál pedig csepp alakú köszörülés is.

Jó,ezeket már én is kilestem,csak ezt a számú tengelyt kínálják eladásra, ezért érdekelne hogy mennyi is az annyi....

Olyan nyilvántartás érdekelne,mint pl a váltóknál van,szám alapján behatárolás.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69717 Dátum: 2014 Január 06, 22:31:26 »

De, szerintem is megmerheto akar egy asztalra kirakva is. Amennyire en tudom kozepso tengely kozeppontja es az egyik hajtorud tengelyenek kozeppontja kozotti tavolsag a loket fele. Szerintem - ha nincs otthon esztergad es valami melysegmerod - 3 perc alatt millimeteres pontossaggal lemerheto. De majd a nalam okosabbak kijavitanak, ha tevedek! ;-)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69716 Dátum: 2014 Január 06, 14:39:51 »

« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 06, 14:43:08 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.