www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:31:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13100088 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68152 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:06:27 »

Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...
A 68 utáninak is így van megoldva a szelepvezetője. Az ólom ami a kenést biztosította az soha nem égett el, mert nem éghető. Szelepnyitáskor a gázokkal távozott, és rárakódott a szelepszárra egy része, na az kente a szelepvezetőket, amik bronzból vannak.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68151 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:02:12 »

Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.
Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68150 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:00:05 »

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "

<beszúrt kép törölve>

forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68149 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:58:14 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Mindenki azt csinál amit akar, arra szórja el a pénzét amire akarja.  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68148 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:54:22 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68147 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:56:52 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem kell adalék.

Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "



forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 09:02:58 írta abes »
Lazlow
« Hozzászólás #68146 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:41:44 »

Szóval akkor egy '74-es AR-es duplaszívós mociba már nem kell adalék? Smiley
Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin

Köszi!  Wink

(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68145 Dátum: 2013 Augusztus 08, 04:05:30 »

többen használunk adalékot.
Szerintem kevesebben hasznaltok adalekot ... ;-))
(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68144 Dátum: 2013 Augusztus 07, 20:47:46 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
lófaszt kell.
maximum a kis lelked megnyugtatása végett.

http://kaefer63.de/vw-kaefer-kraftstoff.html

ánglusul is egy:
http://www.reluctantmechanic.com/q-a/volkswagen-unleaded-petrol.php



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68143 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:43:24 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68142 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:25:23 »

Sziasztok....
Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......
Köszi.....

Én például a Wynn's adalékot használom, de nem minden tankoláskor... minden 2-3. tankoláskor... Mikor hogy... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #68141 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:22:18 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Semmi baja nem lesz tőle, de többen használunk adalékot.
Én azt tapasztaltam, hogy egy icipicit finomabb a járása tőle. Perce ez lehet csak beleképzelés is.  Cheesy
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68140 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:04:42 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68139 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:56:56 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
stirlitz... gondolta müller :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68138 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:48:06 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
hárman tuti hogy láttuk..... Wink Cheesy

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68137 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:39:49 »

ha már itt tartunk én meg őt láttam Bp-en. zöld is, kopottas is, pont mint az enyém, csak kb egy tizessel fiatalabb  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68136 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:32:27 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68135 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:24:20 »

Ott mentünk el a kocsi mellett a Szent László utcában. :-)

Siófokon voltunk.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68134 Dátum: 2013 Augusztus 06, 17:41:20 »


Siófokon voltunk.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #68133 Dátum: 2013 Augusztus 06, 13:21:12 »

Nos részben bejött. Másik fesszabbal rögtön lett töltés. Azonban ismét elment melegen, hidegen mindig van. Hidegen olyannyira hogy emelt fordulaton /szivatóval/ felmegy 15.5V-ig... Repnapra menet is odafele elment a töltés fullra, a fesszab tűz forró lett. Este hazafele "végig" töltött, kivéve ha kátyúba mentem... Akkor hirtelen megszűnt a töltés. Egyébként 13.5V világítással, és 14.5V volt világítás nélkül a töltőfesz. Bár ma is világítás nélkül 14V tetejét verte, világítást már küldöm is rá ilyenkor, hogy ne főzze ki az új akkut.


Ötletek? Egyértelműen dinamó?

Szerintem egyértelmű csak mérés után lenne.
(a szabályzó általában kevésbé hőmérsékletfüggő, a gép viszont annál inkább)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 06, 13:45:32 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68132 Dátum: 2013 Augusztus 06, 06:42:56 »

Nos részben bejött. Másik fesszabbal rögtön lett töltés. Azonban ismét elment melegen, hidegen mindig van. Hidegen olyannyira hogy emelt fordulaton /szivatóval/ felmegy 15.5V-ig... Repnapra menet is odafele elment a töltés fullra, a fesszab tűz forró lett. Este hazafele "végig" töltött, kivéve ha kátyúba mentem... Akkor hirtelen megszűnt a töltés. Egyébként 13.5V világítással, és 14.5V volt világítás nélkül a töltőfesz. Bár ma is világítás nélkül 14V tetejét verte, világítást már küldöm is rá ilyenkor, hogy ne főzze ki az új akkut.


Ötletek? Egyértelműen dinamó?
egyértelműen feszszabályzó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68131 Dátum: 2013 Augusztus 05, 22:17:50 »

Dinamó pucolás után is a kezdeti 13.7V később 12.5V-ra esik le. A hátsó ülés kiszedése után tisztán hallani hogy a feszültségszabályozó elég beteg hangot ad. Remélem a diagnózis helyes, most azt mondom 90% hogy it a baj.

Nos részben bejött. Másik fesszabbal rögtön lett töltés. Azonban ismét elment melegen, hidegen mindig van. Hidegen olyannyira hogy emelt fordulaton /szivatóval/ felmegy 15.5V-ig... Repnapra menet is odafele elment a töltés fullra, a fesszab tűz forró lett. Este hazafele "végig" töltött, kivéve ha kátyúba mentem... Akkor hirtelen megszűnt a töltés. Egyébként 13.5V világítással, és 14.5V volt világítás nélkül a töltőfesz. Bár ma is világítás nélkül 14V tetejét verte, világítást már küldöm is rá ilyenkor, hogy ne főzze ki az új akkut.


Ötletek? Egyértelműen dinamó?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68130 Dátum: 2013 Augusztus 05, 16:18:43 »

Beletekertem a bogaramba az elmúlt 4 napban 640 km-t, megmutattam neki a Balatont  Cheesy

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68129 Dátum: 2013 Augusztus 05, 15:40:33 »

Kb. 1 mm-es kotyogása van a tengelynek. Rendben hallgatok rád, visszaszerelem és megpróbálom mégegyszer. Egyébként úgy is próbáltam indítani, hogy visszadugtam az indító-jel vezetékét. Az is gond, hogy van bele szerelve  egy kezdetleges 3 állású lopásgátló kapcsoló elrejtve és nem emlékszem már rá, hogy az működött-e egyáltalán ? Végül is visszaszerelve az önindítót, akkut rákapcsolva rövidre zárva az indítójel csatlakozót és a +12 volt csatlakozót az akkuról beszerelve indítania kellene. A testtel szokott egyébként gond lenni beszerelve ?
Köszönöm a választ !
mondjuk a helyedben egy multiméterrel kezdeném, megnézni van e test egyáltalán, van e 12V, kidobni a f@szba azt a kapcsolót...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68128 Dátum: 2013 Augusztus 05, 12:47:30 »

Kb. 1 mm-es kotyogása van a tengelynek. Rendben hallgatok rád, visszaszerelem és megpróbálom mégegyszer. Egyébként úgy is próbáltam indítani, hogy visszadugtam az indító-jel vezetékét. Az is gond, hogy van bele szerelve  egy kezdetleges 3 állású lopásgátló kapcsoló elrejtve és nem emlékszem már rá, hogy az működött-e egyáltalán ? Végül is visszaszerelve az önindítót, akkut rákapcsolva rövidre zárva az indítójel csatlakozót és a +12 volt csatlakozót az akkuról beszerelve indítania kellene. A testtel szokott egyébként gond lenni beszerelve ?
Köszönöm a választ !
Húzd be a kéziféket, tedd üresbe, add rá a gyújtást, és massz alá egy csavarhúzóval. A két csavar közé tedd be úgy átlósan a csavarhúzód. Már indul is.
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68127 Dátum: 2013 Augusztus 05, 12:03:31 »

Pedig DE, attól nem indított, hiszen azon jön az indító "parancs" a gyújtáskapcsoló felől.Levéve nem is fog indítani, mert a kuplungharangban van az első csapágya. Kivéve lötyög félrefeszül a forgórész, perszehogy nem is tud forogni.
Feltételezem, hogysemmi baja nincs i annak az önindítónak csak a kisvezetékét kellett volna rádugni.  Grin
Kb. 1 mm-es kotyogása van a tengelynek. Rendben hallgatok rád, visszaszerelem és megpróbálom mégegyszer. Egyébként úgy is próbáltam indítani, hogy visszadugtam az indító-jel vezetékét. Az is gond, hogy van bele szerelve  egy kezdetleges 3 állású lopásgátló kapcsoló elrejtve és nem emlékszem már rá, hogy az működött-e egyáltalán ? Végül is visszaszerelve az önindítót, akkut rákapcsolva rövidre zárva az indítójel csatlakozót és a +12 volt csatlakozót az akkuról beszerelve indítania kellene. A testtel szokott egyébként gond lenni beszerelve ?
Köszönöm a választ !
1303LS
« Hozzászólás #68126 Dátum: 2013 Augusztus 05, 11:24:39 »

Köszönöm a választ ! Közben sikerült leszerelni. Megtaláltam a csavart. Nemhiába kezdő bogaras vagyok Smiley. Van az önindítón egy sarus csatlakozó. Ez mi célt szolgál ? Nekem le volt esve róla a rácsatlakozó vezeték, de nem ettől nem indított. Csak kíváncsi lennék rá, ha megjavítják az önindítót az a vezeték mire való ?
Pedig DE, attól nem indított, hiszen azon jön az indító "parancs" a gyújtáskapcsoló felől.
Miután levettem direktben is próbáltam életre kelteni akkumulátorról. A bendix sem húz be és a motor sem indul el. Kotyog nagyon, valószínűleg a szénkefék is összetörtek benne. Remélem fel lehet újítani, mármint, hogy lehet kapni bele csapágyat, keféket, meg ami kell.
Levéve nem is fog indítani, mert a kuplungharangban van az első csapágya. Kivéve lötyög félrefeszül a forgórész, perszehogy nem is tud forogni.
Feltételezem, hogysemmi baja nincs i annak az önindítónak csak a kisvezetékét kellett volna rádugni.  Grin
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68125 Dátum: 2013 Augusztus 05, 08:21:58 »

A nagy sarura és a kicsire is kell +12V, különben nem is fog.
Igen, így próbáltam. A test pedig a ház. Kösz !
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68124 Dátum: 2013 Augusztus 05, 06:42:53 »

Miután levettem direktben is próbáltam életre kelteni akkumulátorról. A bendix sem húz be és a motor sem indul el. Kotyog nagyon, valószínűleg a szénkefék is összetörtek benne. Remélem fel lehet újítani, mármint, hogy lehet kapni bele csapágyat, keféket, meg ami kell.
A nagy sarura és a kicsire is kell +12V, különben nem is fog.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68123 Dátum: 2013 Augusztus 04, 23:42:35 »

De van egy még drágább,egy 450-Euros változat is!

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11687_Unterholmverstaerkung-rechts--passend-fuer-alle-1302-und-1303-Cabrio.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68122 Dátum: 2013 Augusztus 04, 23:38:46 »

Igaz majd' 200ezer volt darabja a gyári küszöd+merevítésnek majd' 10 éve.

1302-1303-hoz,most az eredeti gyári merevítő darabja,küszöb nélkül 279-Euro.

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p17427_Unterholmverstaerkung-links--passend-fuer-alle-1302-und-1303-Cabrio-original-Teil-NOS.html
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68121 Dátum: 2013 Augusztus 04, 23:06:43 »

Tudnátok nekem képeket küldeni az ajtótokról, hogy hova van berakva a hangszóró? vacilálok az ajtópanelen, vagy a lábtér között :/
Én a lábtért választanám. Kár az ajtópanelekért.

Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68120 Dátum: 2013 Augusztus 04, 21:08:11 »

kap 12Vot maga az onindito, meg a behuzo
Miután levettem direktben is próbáltam életre kelteni akkumulátorról. A bendix sem húz be és a motor sem indul el. Kotyog nagyon, valószínűleg a szénkefék is összetörtek benne. Remélem fel lehet újítani, mármint, hogy lehet kapni bele csapágyat, keféket, meg ami kell.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68119 Dátum: 2013 Augusztus 04, 20:53:41 »

Köszönöm a választ ! Közben sikerült leszerelni. Megtaláltam a csavart. Nemhiába kezdő bogaras vagyok Smiley. Van az önindítón egy sarus csatlakozó. Ez mi célt szolgál ? Nekem le volt esve róla a rácsatlakozó vezeték, de nem ettől nem indított. Csak kíváncsi lennék rá, ha megjavítják az önindítót az a vezeték mire való ?
kap 12Vot maga az onindito, meg a behuzo

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68118 Dátum: 2013 Augusztus 04, 20:33:09 »

Pedig onnan kell, ha hátulról közelítesz, ugye, jobb kézre esően a ventillátor ház mögé benyúlva ki lehet tapintani a csavaranya fejét. Szerencsés esetben látható is. Kis kezűek előnyben, de én is gond nélkül kiszedem általában.
Köszönöm a választ ! Közben sikerült leszerelni. Megtaláltam a csavart. Nemhiába kezdő bogaras vagyok Smiley. Van az önindítón egy sarus csatlakozó. Ez mi célt szolgál ? Nekem le volt esve róla a rácsatlakozó vezeték, de nem ettől nem indított. Csak kíváncsi lennék rá, ha megjavítják az önindítót az a vezeték mire való ?
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #68117 Dátum: 2013 Augusztus 04, 18:52:30 »

Tudnátok nekem képeket küldeni az ajtótokról, hogy hova van berakva a hangszóró? vacilálok az ajtópanelen, vagy a lábtér között :/
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68116 Dátum: 2013 Augusztus 04, 16:09:02 »

Sziasztok ! Önindító leszerelésével kapcsolatos lenne a kérdésem. Odáig eljutottam, hogy a jobb hátsó kerék levétele után elérhetővé válik akna nélkül is az önindító. Egyetlen csavart ( alul egy 13-as csavar ) látok a váltón ami tartja az önindítót. Ezt le is oldtam, de a többi csavart egyszerűen nem látom. Hol kellene még lennie rögzítőcsavarnak a váltón s ehhez hogyan lehet hozzáférni, hogy le tudjam venni az önindítót ? A bogár szerelési könvy szerint a motortér felől. Ok., de a motortér felől semmit sem látok, hozzáférni meg végképp nem lehet a ventillátortól. Nem értem.
Pedig onnan kell, ha hátulról közelítesz, ugye, jobb kézre esően a ventillátor ház mögé benyúlva ki lehet tapintani a csavaranya fejét. Szerencsés esetben látható is. Kis kezűek előnyben, de én is gond nélkül kiszedem általában.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68115 Dátum: 2013 Augusztus 04, 14:48:18 »

Igazi SZ.M.B.a ház előtt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68114 Dátum: 2013 Augusztus 04, 14:41:48 »

A nagy melegben szerencsém volt, hogy volt árnyék ahova kitoltam a kocsit, a garázsban 50 fok volt. 36 fokban vígan szerelhettem. És eszembe jutott amit a nejem mondott, hogy Gyomán is megtörténhetett volna velem útközben. Persze szigetelőszalaggal betekertem volna. De nem ott történt hanem a ház előtt. Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68113 Dátum: 2013 Augusztus 04, 14:36:21 »

Régebben szakadt már el egy ilyen alkatrészem, akkor három csavarral átfúrva a két darabot úgy oldottam meg a problémát, persze átjött a fogaskerekek zaja a váltókarig. Majd 1987-ben találtam egy jót aminek a menete volt rossz. Ezt átvágtam nagyobra, és biztosítás nékül beleraktam. Titkon gondoltam, hogy csak ez a hiba, hogy kitekeredett a csavar. Jó, hogy vittem egy tartalék csavart is, mert ugye nagy nyolcas volt egy helyen. Most ez is jó, és le van biztosítva.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 04, 14:42:54 írta kdf 001 »
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.