www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 21:11:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12930979 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66617 Dátum: 2013 Március 21, 10:18:06 »

Ezeket a rozsda átalakítókat én vízzel szoktam lemosni, nem nitróval. Vizes alapú egyébként is mind, és a víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro. Persze ti tudjátok.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66616 Dátum: 2013 Március 21, 10:15:16 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.

A használt kipufogón csak egy rozsda elleni védőfestést csináltam a tárolás idejére.  Grin Wink Nem akartam tárolni, de nem volt még idő feltenni.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66615 Dátum: 2013 Március 21, 10:10:13 »

És ha nem távolítod el maradéktalanul ezt a savas,maró anyagot a kipuffogóról,lebassza majd a festéket mint a szart!

A festék alatt dolgozni fog,és lejön a festék mint a rétestészta.

Én személy szerint ezeket a rozsdamaró és átalakító szereket (RO 55,CR stb) nagyon utálom,el az autótól,még egy cseppet sem a közelükbe!
Én szeretem túlzásba vinni a dolgokat,és régebben épp a nagy tenniakarásban kipróbáltam ezeket a szereket,és a saját tapasztalat az,hogy sokkal többet ártanak mint használnak!

Most már garázsajtóra sem raknák ilyet.

Szeptember lehetett talán, amikor csináltam ezt a kipufogót. Még fel akartam tenni akkor, de azóta is a pincében áll. Kb. háromszor mentem rajta végig ezzel a rozsdamaró/átalakítóval, aztán kétszer jól átmostam nitro hígítóval. Vettem hozzá valami spec. hőálló festéket (azt hiszem még meg van a doboza, majd megnézem) és lefújtam, hogy legalább kívülről ne rozsdásodjon tovább. Semmi puklisodás nincs, nem dobta le a festéket, pedig lassan fél éve, hogy lefújtam. Valószínűnek tartom, hogy leég majd róla, de legalább a felkerüléséig nem eszi tovább a rozsda.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66614 Dátum: 2013 Március 21, 10:03:51 »

A RO 55 és a hozzá hasonló anyagokkal az a baj hogy nem marja le a rozsdát a fémig mert ha ujra megcsiszolod alatta még piros rozsda lesz.Ráadásul porrózus a bevonat ami átengedi a levegő nedvesség tartalmát és a rozsdásodás folytatódik ráadásul még a rajta maradt só is aktivizálódik .A würt és a loctite valamint a hozzá hasonló anyagok azért jobbak mert a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.Ha a karosszériára ezek után epoxi alapozó kerül és arra a 2k fedő festék a jelenlegi tudásunk és a technikai lehetőségeink szerint várhatóan a leghosszabb ideig élvezheted a fényezést az autódon.Az összes autó restaurátor így csinálja.A kipuffogónál más a helyzet, mivel a kondenzvíz miatt belülről még erőteljesebben rozsdásodik,ezen csak a rozsdamantes kipú segít ,de az sem örök élet.
Na azt hiszem eddig ez volt a leghosszabb hozzászólásom Wink
és végül sztem a korrant második kategória
a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.
 csak a márkát nem fizeted meg.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #66613 Dátum: 2013 Március 21, 07:55:36 »

A RO 55 és a hozzá hasonló anyagokkal az a baj hogy nem marja le a rozsdát a fémig mert ha ujra megcsiszolod alatta még piros rozsda lesz.Ráadásul porrózus a bevonat ami átengedi a levegő nedvesség tartalmát és a rozsdásodás folytatódik ráadásul még a rajta maradt só is aktivizálódik .A würt és a loctite valamint a hozzá hasonló anyagok azért jobbak mert a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.Ha a karosszériára ezek után epoxi alapozó kerül és arra a 2k fedő festék a jelenlegi tudásunk és a technikai lehetőségeink szerint várhatóan a leghosszabb ideig élvezheted a fényezést az autódon.Az összes autó restaurátor így csinálja.A kipuffogónál más a helyzet, mivel a kondenzvíz miatt belülről még erőteljesebben rozsdásodik,ezen csak a rozsdamantes kipú segít ,de az sem örök élet.
Na azt hiszem eddig ez volt a leghosszabb hozzászólásom Wink

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66612 Dátum: 2013 Március 21, 01:01:51 »

Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...
Pár éve,még a lakótelepen,nem mai gyerek,hivatásos festő,támasztós alulétrán álldogált,és egy első emeleti erkélykorlátot kenegetett szorgalmasan ezzel a szerrel.Próbáltam neki elmagyarázni a dolgot,hogy mossa le,semlegesítse stb,de annyira buta volt szegény,hogy többszöri elmondásra sem kapta el,hogy miről is beszélek,inkább ráhagytam,gondoltam rövid időn belül,tapsztalatból majd rájönnek miről is beszéltem.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66611 Dátum: 2013 Március 21, 00:56:43 »

Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...
Igen,jól leírtad,pont így volt a garázsajtón! Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66610 Dátum: 2013 Március 21, 00:55:02 »

De gondolom az algútat nem fested ki belülről? Wink

Én valahogy a festékkel való összeférhetetlenségét kérdőjelezem meg ezeknek a szereknek.Mert az ok,hogy a rozsdának tényleg nekimennek.
Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66609 Dátum: 2013 Március 21, 00:52:02 »

Khm....
Én is ezt vallom, de az alagútba nem fértm be a flex-szel... Cool

De gondolom az algútat nem fested ki belülről? Wink

Én valahogy a festékkel való összeférhetetlenségét kérdőjelezem meg ezeknek a szereknek.Mert az ok,hogy a rozsdának tényleg nekimennek.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66608 Dátum: 2013 Március 21, 00:45:12 »



 tanuló koromban, villanyszerelő gyakorlaton. A gyárban valami miatt,leégett egy teljes üzemcsarnok,

Khm....

Idézet
Szerintem a rozsdát eltűntetni a legjobban úgy lehet,hogy bármilyen kézi vagy gépi csiszolással,homokszórással vagy egyéb más eljárással a felületet teljesen fémtisztára letisztítjuk,és rögtön utána valamilyen jó minőségű alapozó,mint pl ezek az epoxy korróziógátló tulajdonságokkal rendelkező alapozók.
És az ilyen hókuszpókusz rozsdamarókat pedig ki kell hagyni.
Én is ezt vallom, de az alagútba nem fértm be a flex-szel... Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66607 Dátum: 2013 Március 21, 00:32:49 »

Ha már tényleg rozsdamarót kéne használnom,akkor már Batorit által ajánlott,Loctite Super Rost Killer vagy,hogy hívják a terméket,abban azért már meg lehet bízni.
De már két elkészült autóm van,és még egyik sem látott egy csepp ilyen rozsdamarót sem.

Én inkább mindenkit lebeszélnék az ilyen szerekről!

Még ipari tanuló koromban,a Soproni Szőnyeggyárban voltam,villanyszerelő gyakorlaton.1990-et írtunk.A gyárban valami miatt,leégett egy teljes üzemcsarnok,ami annyira megrongálódott,hogy lebontásra került.Ami fém dolog volt a helyiségben,legyen az bármi,olyan hőt kapott,hogy pillanatokon belül,teljesen lerozsdásodott.Ebben a leégett helyiségben,volt egy rakat villamos elosztódoboz,kapcsolótábla stb,akkoriban tokozatnak vagy tokozottnak hívták ezeket,ezek is úgy néztek ki mint Binci "Rozsdája",de a vezetőség úgy döntött,hogy azokat kár kidobni,meg lehet őket szépre csinálni.És kik kapták a munkát,mi tanulók (szerintük inasok).Hármunknak az volt hónapokig a szakmai gyakorlat,hogy drótkefével,smirglivel,és RO55-ös rozsdamaróval,tényleg szépen becsületesen,fémtisztára ledolgoztuk mindet.Utána kétszer mindet le is festettük,és szépen el lettek rakva,teljesen száraz raktárba.Kb egy fél év múlva,mind lebaszta a festéket,nagy darokban mint a levelestészta mázlottak le.
Ekkor csalódtam először az RO55-ben,kicsit el is gondolkodtam azon,hogy jó dolog-e festésnek aládolgozni vele.

Később a fém garázsajtót kentem át ilyen RO55-el,festés előtt.Na utána lett olyan ronda festés,hogy jobb lett volna,ha inkább hozzá sem nyúlok!Matt volt,ronda,kráteres,és állandóan kifehéredett,az amúgy fekete festés.Állandóan át kellett festeni,hogy ezeket a kifehéredéseket,és átmaródásokat eltüntessük.Később meg már azért volt ronda a felület,mert már olyan sok és olyan vastag réteg festék volt rajta,hogy talán már fél centi is.De sosem fénylett.Az egészet le kellett volna már hőfúvózni meg lespaklizni,de annyira feleslegesnek tarottam,hogy sosem fogtam hozzá.

Szerintem a rozsdát eltűntetni a legjobban úgy lehet,hogy bármilyen kézi vagy gépi csiszolással,homokszórással vagy egyéb más eljárással a felületet teljesen fémtisztára letisztítjuk,és rögtön utána valamilyen jó minőségű alapozó,mint pl ezek az epoxy korróziógátló tulajdonságokkal rendelkező alapozók.
És az ilyen hókuszpókusz rozsdamarókat pedig ki kell hagyni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66606 Dátum: 2013 Március 21, 00:04:45 »

Ha már tényleg rozsdamarót kéne használnom,akkor már Batorit által ajánlott,Loctite Super Rost Killer vagy,hogy hívják a terméket,abban azért már meg lehet bízni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66605 Dátum: 2013 Március 20, 23:55:32 »

Nekem valahogy lett ilyen.
Nem fehéredik, nem porlik a felület utána. A leírás szerint festhető mindenféle semlegesítés nélkül. És tényleg. Joghurt-szerű fehér cucc.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 20, 23:58:46 írta Zoli »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66604 Dátum: 2013 Március 20, 23:51:55 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.
Koszonom, azt sejtem. Ezt Abestol vettem alig hasznaltan, aki rozsdamarozta es festette, mielott felkerult a bogira. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66603 Dátum: 2013 Március 20, 23:51:38 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.
Ez tényleg így van.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66602 Dátum: 2013 Március 20, 23:49:56 »

Van rajta? Cheesy
Nem tudom hogy birja, miota az uj kipuff van rajta nem neztem ala.
Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66601 Dátum: 2013 Március 20, 23:49:01 »

Van rajta? Cheesy
Nem tudom hogy birja, miota az uj kipuff van rajta nem neztem ala.
Van ezüst színű. Nézz majd alá.  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66600 Dátum: 2013 Március 20, 23:47:50 »

Tiéden hogy bírja?
Van rajta? Cheesy
Nem tudom hogy birja, miota az uj kipuff van rajta nem neztem ala.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66599 Dátum: 2013 Március 20, 23:46:06 »

Igen,csak az a baj,hogy ezt a nitrohigítós lemosást vagy semlegesítést,mindenki kihagyja.

És arról is volt már szó,hogy a kandallófesték a legjobb,az nem jön le a kipuról.
Nekem az is lejött. Napi használat mellett télen-nyáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66598 Dátum: 2013 Március 20, 23:43:41 »

Nem hülyeség a rozsdamaró, csak használat után a felesleget alapos nitrohigítós lemosással el kell távolítani, általában abból van baj. Én ha használom, akkor száradás után drótkorong, utána még egyszer maró, aztán megint drótkorong (vagy csiszolóvászon), alapos nitrós lemosás, és alapozó.
Kipufogón bárminemű festési munka szinte öngyilkos küldetés. Szart sem ér, leég a francba. Volt ez már téma itt, és még nem nagyon esett szó olyan festékről, ami kibírná ezt a hőterhelést, ami a bogár kipufogón adódik.
Igen,csak az a baj,hogy ezt a nitrohigítós lemosást vagy semlegesítést,mindenki kihagyja.

És arról is volt már szó,hogy a kandallófesték a legjobb,az nem jön le a kipuról.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66597 Dátum: 2013 Március 20, 23:43:22 »

Volt rola szo, kazanfesteket kell hasznalni.
Tiéden hogy bírja?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66596 Dátum: 2013 Március 20, 23:42:09 »

még nem nagyon esett szó olyan festékről, ami kibírná ezt a hőterhelést
Volt rola szo, kazanfesteket kell hasznalni.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66595 Dátum: 2013 Március 20, 23:36:14 »

Nem hülyeség a rozsdamaró, csak használat után a felesleget alapos nitrohigítós lemosással el kell távolítani, általában abból van baj. Én ha használom, akkor száradás után drótkorong, utána még egyszer maró, aztán megint drótkorong (vagy csiszolóvászon), alapos nitrós lemosás, és alapozó.
Kipufogón bárminemű festési munka szinte öngyilkos küldetés. Szart sem ér, leég a francba. Volt ez már téma itt, és még nem nagyon esett szó olyan festékről, ami kibírná ezt a hőterhelést, ami a bogár kipufogón adódik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66594 Dátum: 2013 Március 20, 22:17:28 »

Ezzel van valakinek tapasztalata?
<beszúrt kép törölve>

kerítésre használtam.
egy kalap szar.
a fostos ro55 jobb nála.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66593 Dátum: 2013 Március 20, 21:56:30 »

És ez lett belőle:

(alapvetően egy fekete felületet ad, néhol kifehéredő részekkel)
És ha nem távolítod el maradéktalanul ezt a savas,maró anyagot a kipuffogóról,lebassza majd a festéket mint a szart!

A festék alatt dolgozni fog,és lejön a festék mint a rétestészta.

Én személy szerint ezeket a rozsdamaró és átalakító szereket (RO 55,CR stb) nagyon utálom,el az autótól,még egy cseppet sem a közelükbe!
Én szeretem túlzásba vinni a dolgokat,és régebben épp a nagy tenniakarásban kipróbáltam ezeket a szereket,és a saját tapasztalat az,hogy sokkal többet ártanak mint használnak!

Most már garázsajtóra sem raknák ilyet.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66592 Dátum: 2013 Március 20, 21:35:43 »

És ez lett belőle:

(alapvetően egy fekete felületet ad, néhol kifehéredő részekkel)

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66591 Dátum: 2013 Március 20, 21:34:00 »

A kipufogó rozsdátlanításához a RO55 nevű rozsdaátalakítót vettem. Ezt kifejezetten autók lemezfelületeinek rozsdátlanításához ajánlották.

Ilyen volt a kipufogó:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #66590 Dátum: 2013 Március 20, 20:59:57 »

Van a Würth-mek egy speckó direk rozsdaátalakító - gátló anyaga.
Az autóra való.
Ez, aminek a képét belinkelted, hártyát hagy maga után.
Csúnya marad a felület.

Würth tényleg nagyon jó, csak drágább a többihez képest, de a legjobb az olasz impa http://www.carcolor.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1202&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=1, ami fela annyiba kerül.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66589 Dátum: 2013 Március 20, 20:53:39 »

Az mit jelent?  Huh
Autóra mi való?

Van a Würth-mek egy speckó direk rozsdaátalakító - gátló anyaga.
Az autóra való.
Ez, aminek a képét belinkelted, hártyát hagy maga után.
Csúnya marad a felület.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66588 Dátum: 2013 Március 20, 20:52:53 »

Ezzel van valakinek tapasztalata?
<beszúrt kép törölve>
én használom sztem jó 
 lilára majd feketére színezi az oxidált vasat(reakcióba lép vele?) majd lakkszerű bevonatot ad(1-2hónapot bír)

mondjuk a lekezelt felület még nem kapott mást.... gittelés-fényezés után merek esküdni
(rajzáson mégnézheted Wink)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66587 Dátum: 2013 Március 20, 20:31:06 »

Ez autóhoz nem ajánlott, csak kerítésre, korlátra, stb.
Nem ad tiszta felületet.

Az mit jelent?  Huh
Autóra mi való?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66586 Dátum: 2013 Március 20, 20:29:23 »

Ezzel van valakinek tapasztalata?

Ez autóhoz nem ajánlott, csak kerítésre, korlátra, stb.
Nem ad tiszta felületet.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66585 Dátum: 2013 Március 20, 20:27:33 »

Ezzel van valakinek tapasztalata?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66584 Dátum: 2013 Március 20, 09:37:11 »

A héten nem tudnak Body alapozót Fehérváron egyik festékboltban sem.
Viszont tudnak keverni más epoxy-s cuccot.
Ez is megfelel a célnak? Tati?
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #66583 Dátum: 2013 Március 20, 07:48:16 »

<beszúrt kép törölve>
még hátul megy lejjebb
Csak a hátulja?  Evil
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66582 Dátum: 2013 Március 19, 22:19:21 »

én meg 20 centit emeltem az enyémen 6 éve. Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66581 Dátum: 2013 Március 19, 22:16:29 »


még hátul megy lejjebb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66580 Dátum: 2013 Március 19, 22:12:41 »

Ahogy itt olvasgatom a sok öreg hal tapasztalatát, akkor befizetek egy önindítós kormányműre.  Grin Már csak azt kell megálmodni, hogy mi módon jut el hozzám.
Kérdezz rá a hozom viszemben. De postázom is, ha gondolod.
Rajzásra megyek, vizes VW-vel.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66579 Dátum: 2013 Március 19, 22:12:10 »

Ahogy itt olvasgatom a sok öreg hal tapasztalatát, akkor befizetek egy önindítós kormányműre.  Grin Már csak azt kell megálmodni, hogy mi módon jut el hozzám.
úgy is nagy a holtjátékod,kis kitérővel elmész érte Smiley
Na jó csak vicceltem.!keress ismerőst aki arra jár,vagy menj rajzásra.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66578 Dátum: 2013 Március 19, 22:10:15 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólását.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.