www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:38:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12930096 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66417 Dátum: 2013 Március 10, 10:15:49 »

Az a kanyar tartaná a helyén, amit átbújtatsz a pedálon. Persze csak akkor, ha a bowden mozog is a helyén egyrészt, másrészt meg a visszahúzó rugó is ellátja a feladatát. Cserélni nem nehéz, de jó, ha kicsi a kezed  Cheesy
Ilyen a vége.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66416 Dátum: 2013 Március 10, 10:00:39 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

igen, csak akasztani kell.
valami arrafelé csúnyán kikophatott vagy elferdülhetett, mert gedzinehéz amúgy kiszedni a pedál részből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66415 Dátum: 2013 Március 10, 10:00:10 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

Az a kanyar tartaná a helyén, amit átbújtatsz a pedálon. Persze csak akkor, ha a bowden mozog is a helyén egyrészt, másrészt meg a visszahúzó rugó is ellátja a feladatát. Cserélni nem nehéz, de jó, ha kicsi a kezed  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66414 Dátum: 2013 Március 10, 09:57:18 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66413 Dátum: 2013 Március 09, 22:18:28 »

Biztosan igazad van Wink
Én csak az 1 m-es vezetőszáron próbáltam a külső benzincső miatt, és nem is pontosan emlékeztem rá.
Le kell nyomni a tiéden is a választókart, vagy elég, ha hozzáérsz?
Elég ha hozzá érek.Konkrétan beraktam valamikor egy régi váltogombot, ami nehezebb volt mint a gyári, és sehová nem akart menni. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66412 Dátum: 2013 Március 09, 21:26:48 »

Köszönöm!  Hasznosnak bizonyult, és még a páralefúvó venti kapcsolóját is normálisan átkötöttem. Így nem az első álláson fúj kettes erősséggel, és kettesen egyessel. ヅ

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66411 Dátum: 2013 Március 09, 21:07:35 »

Bizti tábláról, közös pontról megy +12V az ablaktörlő kapcsolóhoz és az ablaktörlő motorhoz is. Így elsőre megnézném, hogy ez a +12 a motorhoz megérkezik-e, nincs e lecsúszva valamelyik csatlakozó, illetve nincs-e szakadás. Amúgy meg átvizsgálnám mindegyik érintkezőt, egy kis csiszolás a több évtizedes oxidrétegen, továbbá az érintkezők érzéssel történő összeszorítása, hogy jó húzósan menjen fel a helyére, csodákra képes.

Köszönöm!  Hasznosnak bizonyult, és még a páralefúvó venti kapcsolóját is normálisan átkötöttem. Így nem az első álláson fúj kettes erősséggel, és kettesen egyessel. ヅ
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66410 Dátum: 2013 Március 09, 19:21:33 »

Szerintem elöre töled el van a városi 1 mellete hozzád közelebb a rüki aval szemben a hegymenet és töled távol hátra a 2.

Biztosan igazad van Wink
Én csak az 1 m-es vezetőszáron próbáltam a külső benzincső miatt, és nem is pontosan emlékeztem rá.
Le kell nyomni a tiéden is a választókart, vagy elég, ha hozzáérsz?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66409 Dátum: 2013 Március 09, 19:18:22 »

gratula
én úgy emlékszem hogy nem kell az előremenetekhez a váltót lenyomni. bár ezek szerint le lehet, mint ahogy a kézi váltósban is lenyomhatod, de felesleges.
szóval úgy emlékszem ezeknél a váltóbot alatt van egy mikrokapcsoló és az aktiválja a kuplungot. vagyis ne pihentesd a kezed a váltóboton menet közben

Ha lenyomás nélkül próbáltam meg behúzni fokozatba, akkor egyrészről nem is ment be, másrészről pedig iszonyatosan kerregett.
Lehet, hogy nem működik a mikrokapcsoló? Shocked
A másik kérdés, hogy vettem felújító szettet a karburátorhoz.
Valaki épített már be ilyet?
Ez "otthon" is beépíthető, ha jól gondolom. Persze apám fogja csinálni, ő ért hozzá.
Ha viszont úgy ítéli meg, hogy a kopás miatt nem elegendő a javítószett, akkor kivel érdemes felújíttatni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66408 Dátum: 2013 Március 09, 19:14:43 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.
Vettem bele új benzinpumpát, de a benzincsövet nem a tankra tettük rá, hanem kannából szívattuk.
A karburátor is valószínűleg le lehet tapadva és tele is lehet trutyival, mert a benzinpumpa is elég gányón nézett ki.
A hidegindítással voltak gondok, nehezen indult be, de utána szépen pörgött, és amin csodálkoztam, semmi füstöt nem nyomott a motor.
Viszont alapjáratról szinte azonnal leállt, és utána csak többszöri indítás után indult el.
A félautomatát szerettem volna kipróbálni, de mivel csak 1 m benzincsövem volt, ezért  csak előre és hátra meghintáztatni tudtam. De fokozat legalább van benne.
Valaki erősítsen meg, hogy jól működik:
úgy veszi a sebességet, hogy a váltókart lefelé kell megnyomni, és ha jobbra föl vagy jobbra le tolom, akkor előre megy, ha pedig szintén lenyomás után balra hátra húzom, akkor veszi a rückvercet.
A tankot pucolni kell, a benzin poshadt volt benne, a tank pedig rozsdás.
Már kértem a cimborámtól egy betonkeverőt, holnap szeretném a már itt tanult módon kipucolni (voltam a tüzépen kavicsot válogatni és vettem 1 l rozsdamarót is Grin Grin Grin)

Szerintem elöre töled el van a városi 1 mellete hozzád közelebb a rüki aval szemben a hegymenet és töled távol hátra a 2.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66407 Dátum: 2013 Március 09, 19:10:57 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.


gratula
én úgy emlékszem hogy nem kell az előremenetekhez a váltót lenyomni. bár ezek szerint le lehet, mint ahogy a kézi váltósban is lenyomhatod, de felesleges.
szóval úgy emlékszem ezeknél a váltóbot alatt van egy mikrokapcsoló és az aktiválja a kuplungot. vagyis ne pihentesd a kezed a váltóboton menet közben
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66406 Dátum: 2013 Március 09, 19:05:11 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.
Vettem bele új benzinpumpát, de a benzincsövet nem a tankra tettük rá, hanem kannából szívattuk.
A karburátor is valószínűleg le lehet tapadva és tele is lehet trutyival, mert a benzinpumpa is elég gányón nézett ki.
A hidegindítással voltak gondok, nehezen indult be, de utána szépen pörgött, és amin csodálkoztam, semmi füstöt nem nyomott a motor.
Viszont alapjáratról szinte azonnal leállt, és utána csak többszöri indítás után indult el.
A félautomatát szerettem volna kipróbálni, de mivel csak 1 m benzincsövem volt, ezért  csak előre és hátra meghintáztatni tudtam. De fokozat legalább van benne.
Valaki erősítsen meg, hogy jól működik:
úgy veszi a sebességet, hogy a váltókart lefelé kell megnyomni, és ha jobbra föl vagy jobbra le tolom, akkor előre megy, ha pedig szintén lenyomás után balra hátra húzom, akkor veszi a rückvercet.
A tankot pucolni kell, a benzin poshadt volt benne, a tank pedig rozsdás.
Már kértem a cimborámtól egy betonkeverőt, holnap szeretném a már itt tanult módon kipucolni (voltam a tüzépen kavicsot válogatni és vettem 1 l rozsdamarót is Grin Grin Grin)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66405 Dátum: 2013 Március 09, 14:42:16 »

Motor??? Huh
Ádám is arra utazik! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #66404 Dátum: 2013 Március 09, 14:17:14 »

A jó idő alap feltétel. A váltót most már csak egy gumiharang, meg a festés akdályozza a beépítésben, aztán jöhetnek a fékalaplapok, azokhoz még pénz sem kell nagyon. Kell egy csomó fékalkatrész- új fémfékcső garnitúra, lehet, hogy főfékhenger is, hátsó dobok-, azzal az alja már meglesz.

Motor??? Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66403 Dátum: 2013 Március 09, 14:09:14 »

Akkor most már "csak" Kamillát kéne összelapátolni... Grin
A jó idő alap feltétel. A váltót most már csak egy gumiharang, meg a festés akdályozza a beépítésben, aztán jöhetnek a fékalaplapok, azokhoz még pénz sem kell nagyon. Kell egy csomó fékalkatrész- új fémfékcső garnitúra, lehet, hogy főfékhenger is, hátsó dobok-, azzal az alja már meglesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #66402 Dátum: 2013 Március 09, 14:04:32 »

Még rá kell nézni, de edzésre kellett mennie Ádámnak, utána finomítok.

Akkor most már "csak" Kamillát kéne összelapátolni... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66401 Dátum: 2013 Március 09, 14:00:10 »

Hurrá! Jólvan! Wink Akkor most már müxik, okés?
Még rá kell nézni, de edzésre kellett mennie Ádámnak, utána finomítok.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #66400 Dátum: 2013 Március 09, 13:58:42 »

Türelmemet vesztettem, meg setét is volt már... A vége az lett, hogy kábelkötegelővel körbekötöttük a dinamót, és z nyomta egy darabig a helyére a szénkeféket. Húsz percig kitartott. Ma világosban összedobtuk, még alakítani kell rajta, mintha nagyon hosszú lenne az új szénkefe, a rugó alig éri el a tetejét, de végre jól áll a helyén.

Hurrá! Jólvan! Wink Akkor most már müxik, okés?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66399 Dátum: 2013 Március 09, 13:44:20 »

Huhhhh... akkor ezek szerint a tegnap délutáni mütét nem volt sikeres?? Undecided
Türelmemet vesztettem, meg setét is volt már... A vége az lett, hogy kábelkötegelővel körbekötöttük a dinamót, és z nyomta egy darabig a helyére a szénkeféket. Húsz percig kitartott. Ma világosban összedobtuk, még alakítani kell rajta, mintha nagyon hosszú lenne az új szénkefe, a rugó alig éri el a tetejét, de végre jól áll a helyén.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #66398 Dátum: 2013 Március 09, 09:45:33 »

Szénkefe tartó rugó behelyezésére valakinek valami trükkje? Vagy a fejem, vagy a kezem, vagy csak egyszerűen nem tudom előfeszítve betenni...
Kitaláltam már, a módját, de hátha van jobb... Wink

Huhhhh... akkor ezek szerint a tegnap délutáni mütét nem volt sikeres?? Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66397 Dátum: 2013 Március 09, 09:18:04 »

Zöld madzag jön a gyújtáselosztótól az 1-es lábra, egy viszonylag vastag fekete érkezik elölről a 15-ösre és innen a 15-ösről megy tovább vékony fekete az automata szívatóra meg az üresjárati leállítószelepre.

Köszönöm, megoldva


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66396 Dátum: 2013 Március 09, 08:53:41 »

Szénkefe tartó rugó behelyezésére valakinek valami trükkje? Vagy a fejem, vagy a kezem, vagy csak egyszerűen nem tudom előfeszítve betenni...
Kitaláltam már, a módját, de hátha van jobb... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66395 Dátum: 2013 Március 09, 07:14:21 »

Hali!
Olyanban kérnék segítséget,h vki meg tudja mondani milyen színű vezetékek hova mennek a trafón? Elvileg nem szedtem le volna semmit a helyéről de egy vezeték lecsúszott, vmi utólagos lehet kőlön fut...
Illetve a megszakító vezetéke a 15-on jó helyen van -e (elvileg ott volt)
kösz előre is.
Zöld madzag jön a gyújtáselosztótól az 1-es lábra, egy viszonylag vastag fekete érkezik elölről a 15-ösre és innen a 15-ösről megy tovább vékony fekete az automata szívatóra meg az üresjárati leállítószelepre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66394 Dátum: 2013 Március 09, 06:34:37 »

Hali!

Olyanban kérnék segítséget,h vki meg tudja mondani milyen színű vezetékek hova mennek a trafón? Elvileg nem szedtem le volna semmit a helyéről de egy vezeték lecsúszott, vmi utólagos lehet kőlön fut...
Illetve a megszakító vezetéke a 15-on jó helyen van -e (elvileg ott volt)


kösz előre is.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66393 Dátum: 2013 Március 09, 06:29:22 »

Kis segítségre vona szükségem... Az ablaktörlő nem megy el végállásba, hanem leáll amint lekapcsolom. Valamint elűnt a két fokozat is. Akinek volt már hasonló írjon! Köszönöm.
Bizti tábláról, közös pontról megy +12V az ablaktörlő kapcsolóhoz és az ablaktörlő motorhoz is. Így elsőre megnézném, hogy ez a +12 a motorhoz megérkezik-e, nincs e lecsúszva valamelyik csatlakozó, illetve nincs-e szakadás. Amúgy meg átvizsgálnám mindegyik érintkezőt, egy kis csiszolás a több évtizedes oxidrétegen, továbbá az érintkezők érzéssel történő összeszorítása, hogy jó húzósan menjen fel a helyére, csodákra képes.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66392 Dátum: 2013 Március 08, 21:45:48 »

Kis segítségre vona szükségem... Az ablaktörlő nem megy el végállásba, hanem leáll amint lekapcsolom. Valamint elűnt a két fokozat is. Akinek volt már hasonló írjon! Köszönöm.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66391 Dátum: 2013 Március 08, 21:15:03 »

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mnveTwnznTk#!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66390 Dátum: 2013 Március 08, 21:03:33 »

Hi!

Nos ma kicseréltem az olajhűtő tömítéseket. MOTORBENNMARADT! Viszont vétettem egy amatőr hibát:kulcs nélkül mentem szerelni. Reményteli indítás,képek holnap.
Üdvw

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66389 Dátum: 2013 Március 08, 20:55:00 »

Dadannak nem 303-a van?
Mindkettő van neki,egy amcsi piacos,automata 1303-asa is,és mexikóija is.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66388 Dátum: 2013 Március 08, 19:54:31 »

A '75-os nemetemben is ugyanott van.
303on  a müszerfalon.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66387 Dátum: 2013 Március 08, 19:49:59 »

szenyornak ellenben tényleg tequilapusztítója van és tudja hol a kapcsoló.
A '75-os nemetemben is ugyanott van.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66386 Dátum: 2013 Március 08, 19:45:59 »

Dadannak nem 303-a van?

nemtudom, nem vagyok lexikon.
ő mehikánert írt.

szenyornak ellenben tényleg tequilapusztítója van és tudja hol a kapcsoló.
ez nem lehet véletlen. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66385 Dátum: 2013 Március 08, 19:33:00 »

bizony-bizony.
jól eldugták a gonoszok. :-))

mehikóban egyébként minek ablakfűtés???
Dadannak nem 303-a van?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66384 Dátum: 2013 Március 08, 19:29:58 »

nem a műszerfalon van a kapcsoló, hanem a kormányoszloptól balra, alul egy kis billenő kapcs. nézz körül a biztosítéktábla környékén, meg fogod találni.

bizony-bizony.
jól eldugták a gonoszok. :-))

mehikóban egyébként minek ablakfűtés???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #66383 Dátum: 2013 Március 08, 18:48:52 »

.............és az hogy lehet, hogy az én Mexikóimban fűtőszálas üveg van, de a műszarfalon nincs kapcsolója a fűtésnek? Pedig nincs átalakítva benne semmi.
Akkor azt mi kapcsolja?
(hozzáteszem még nem is láttam bogárban ilyen kapcsolót)

nem a műszerfalon van a kapcsoló, hanem a kormányoszloptól balra, alul egy kis billenő kapcs. nézz körül a biztosítéktábla környékén, meg fogod találni.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66382 Dátum: 2013 Március 08, 18:43:58 »

Hátsó ablak fűtésnek hol van a relé és hogyan??? Képet esetleg tudna valaki csinálni róla??? Köszönöm

.............és az hogy lehet, hogy az én Mexikóimban fűtőszálas üveg van, de a műszarfalon nincs kapcsolója a fűtésnek? Pedig nincs átalakítva benne semmi.
Akkor azt mi kapcsolja?
(hozzáteszem még nem is láttam bogárban ilyen kapcsolót)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #66381 Dátum: 2013 Március 08, 18:18:02 »

meleg bogarat ugy inditunk hogy betaposunk neki.

06208005898
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66380 Dátum: 2013 Március 08, 15:48:33 »

A helyzet a kovetkezo : hasznalat utan (kb 90 kmet jottem vele) leallitottam az autot, bementem boltba jovok ki, ulnek be, nem indul be a motor. Tekeri meg minden de az istenert se akar beindulni. Otlet? Gyertya? Tulmelegedes? Mikor otthonrol elindultam poccre beindult. Benzin is van a szuroben, szoval fogalmam sincs mi lehet a gond... Valaki?
meleg bogarat ugy inditunk hogy betaposunk neki.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #66379 Dátum: 2013 Március 08, 15:41:51 »

A helyzet a kovetkezo : hasznalat utan (kb 90 kmet jottem vele) leallitottam az autot, bementem boltba jovok ki, ulnek be, nem indul be a motor. Tekeri meg minden de az istenert se akar beindulni. Otlet? Gyertya? Tulmelegedes? Mikor otthonrol elindultam poccre beindult. Benzin is van a szuroben, szoval fogalmam sincs mi lehet a gond... Valaki?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #66378 Dátum: 2013 Március 08, 14:37:39 »

Hátsó ablak fűtésnek hol van a relé és hogyan??? Képet esetleg tudna valaki csinálni róla??? Köszönöm

A hátsó ülés alatt van (ahogy írták is) bal oldalon.
Itt a kép, ha segít  Wink


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.