www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 23:21:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12918037 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66137 Dátum: 2013 Február 24, 13:09:58 »

Gyöngyszórás


Ez ugyebér üveggyöngy, amiből többféle méret is létezik?

1303LS
« Hozzászólás #66136 Dátum: 2013 Február 24, 13:08:53 »

Gyöngyszórás a legjobb csak sok a takarítós munka utána a furatokban, de olyan lesz mintha új lenne! Tudnék mutatni hengerfejről is képet mert csináltam már olyat is csak nemtalálom.

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>


Jól emlékszem, hogy Te magad gyöngyszórózol?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66135 Dátum: 2013 Február 24, 13:07:46 »

Szakértőktől kérdezem: szétbontott bogármotor esetében milyen tisztítási (sikamika, csiszolás, szemcseszórás, stb.) technológia javasolt a hengerfej, a hengerek, illetve a blokk esetében, ha az a cél, hogy elkészültekor egy csili-vili motort kapjunk? Még sose csináltam jeligére várom az építő jellegű hozzászólásokat.

Gyöngyszórás a legjobb csak sok a takarítós munka utána a furatokban, de olyan lesz mintha új lenne! Tudnék mutatni hengerfejről is képet mert csináltam már olyat is csak nemtalálom.








Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66134 Dátum: 2013 Február 24, 11:57:44 »

Szakértőktől kérdezem: szétbontott bogármotor esetében milyen tisztítási (sikamika, csiszolás, szemcseszórás, stb.) technológia javasolt a hengerfej, a hengerek, illetve a blokk esetében, ha az a cél, hogy elkészültekor egy csili-vili motort kapjunk? Még sose csináltam jeligére várom az építő jellegű hozzászólásokat.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #66133 Dátum: 2013 Február 24, 10:33:02 »

miafasznak a fényezőm hívja a formula véé-t Roll Eyes amaz meg saválló  mert a krómozás többe kerül mit a saválló anyag, a vastelepeken kapható alumínium meg szarcsi-foscsi ilyesmire  Undecided
rozsdamentes lett volna a következő tipp Cheesy köszi, faintos lett!

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66132 Dátum: 2013 Február 24, 08:45:05 »

krómoztattad, vagy alu és polír?
miafasznak a fényezőm hívja a formula véé-t Roll Eyes amaz meg saválló  mert a krómozás többe kerül mit a saválló anyag, a vastelepeken kapható alumínium meg szarcsi-foscsi ilyesmire  Undecided

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #66131 Dátum: 2013 Február 23, 21:38:06 »

nah ezzel a miafasszal is elkészültünk Roll Eyes
krómoztattad, vagy alu és polír?

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66130 Dátum: 2013 Február 23, 21:13:00 »

Fehér spré. 3 nap után nem ragad.
Kossz...de milyen spray? Merthogy a karpit is inkabb csontszinu mint feher, uh sima feherrel butan nezne ki

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66129 Dátum: 2013 Február 23, 19:49:02 »

nah ezzel a miafasszal is elkészültünk Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66128 Dátum: 2013 Február 23, 19:22:28 »

Fehér spré. 3 nap után nem ragad.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66127 Dátum: 2013 Február 23, 19:17:03 »

Megsargult muanyagot mivel erdemes megprobalni visszafeheriteni, esetleg fenyezte-e valaki es konkretan milyen szinkodra? Uj tetokarpittol nagyon elut..
Leginkabb napfenyteto muanyag reszei, tekero stb.
Koszonom

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #66126 Dátum: 2013 Február 23, 17:05:31 »

Köszönöm  Cool

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66125 Dátum: 2013 Február 23, 14:34:47 »

Napsugarast!

Na ez bouckle szőnyeg,hasonló volt a gyári is.

Azt,hogy a Te kocsidban milyen volt,azt nem tudom.1968-as,eredeti bogarak fotóit,hírdetéseit kéne nézegetni a neten.De szerintem korom fekete szőnyegek nem nagyon voltak,inkább ilyen antracitos szürkére gondolnék.

Nyúl szürke, bordó belsővel, 68-as. Holnap kigurulok a garázs elé és lefényképezem a szőnyeget, elméletileg az eredeti van még benne. Az biztos, hogy nem koromfekete.


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66124 Dátum: 2013 Február 23, 13:47:54 »

köszönöm a válaszod! A szönyegre gondoltam csak nem fogalmaztam jól. Fekete vagy szürke volt?
Amúgy ilyen? http://www.naturflor.hu/szizal-szonyeg/sisal-boucle-362k
Na ez bouckle szőnyeg,hasonló volt a gyári is.

Azt,hogy a Te kocsidban milyen volt,azt nem tudom.1968-as,eredeti bogarak fotóit,hírdetéseit kéne nézegetni a neten.De szerintem korom fekete szőnyegek nem nagyon voltak,inkább ilyen antracitos szürkére gondolnék.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66123 Dátum: 2013 Február 23, 13:04:48 »

Napsugarast!

Ez lehet, egyszer ha használtam tavaly.  Roll Eyes  Grin
A 28-as az ominózus alkatrész.

Neked is köszönöm. Smiley


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66122 Dátum: 2013 Február 23, 13:04:00 »

Napsugarast!

Na:

Köszönöm! Smiley Vadászat indul...


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #66121 Dátum: 2013 Február 23, 10:36:49 »

köszönöm a válaszod! A szönyegre gondoltam csak nem fogalmaztam jól. Fekete vagy szürke volt?
Amúgy ilyen? http://www.naturflor.hu/szizal-szonyeg/sisal-boucle-362k

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 23, 11:00:16 írta Tekivagy »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66120 Dátum: 2013 Február 23, 10:21:43 »

Tudtok valami jó kárpit anyagot a bogár padlószőnyegéhez? Meg '68-ban milyen színű volt az a kárpit?
1968-ben még bouckleszőnyeg volt a bogiban,a filc később jött.Külföldről tudsz rendelni,vagy esetleg Bécsbe kimenni egy szőnyeg nagykerbe,és folyóméterben venni,otthon meg be tudod szabni.

Milyen kárpit volt,milyen színű 1968-ban?
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #66119 Dátum: 2013 Február 23, 10:17:34 »

Tudtok valami jó kárpit anyagot a bogár padlószőnyegéhez? Meg '68-ban milyen színű volt az a kárpit?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66118 Dátum: 2013 Február 22, 17:20:54 »

http://www.vezess.hu/hirek/will_i_am_190_millios/42148/#aktualisdoboz

Akinek van pénze az megteheti.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66117 Dátum: 2013 Február 22, 16:29:46 »

A pótkerékről nagyon sokáig megy és a szelep nem engedi 1.5 bar alá.

A kis tartályról nem sokáig megy.
Ez lehet, egyszer ha használtam tavaly.  Roll Eyes  Grin

Na:

<beszúrt kép törölve>
A 28-as az ominózus alkatrész.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66116 Dátum: 2013 Február 22, 15:32:02 »

Ez is megoldás.
Nekem nincs összekötve, hanem időnként megnézem a nyomását a tartálynak, és így nem kell félni, hogy leereszt a pótkerék.  Cool

A pótkerékről nagyon sokáig megy és a szelep nem engedi 1.5 bar alá.

A kis tartályról nem sokáig megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66115 Dátum: 2013 Február 22, 12:44:28 »

Na:


Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66114 Dátum: 2013 Február 22, 12:42:38 »

Így lesz az. Javaslom Napsugaras kollégának egy olyan beszerzését amiben ez magába a kupakba van beépítve. Újban sem horror az ára. Így megoldódik minden baja. Sőt létöltéskor sem megy a a világba a levegő, hanem a kupak letekerésekor zár.
Ez is megoldás.
Nekem nincs összekötve, hanem időnként megnézem a nyomását a tartálynak, és így nem kell félni, hogy leereszt a pótkerék.  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #66113 Dátum: 2013 Február 22, 12:37:37 »

A pótkerék szelepe és a tartály csöve közé jön egy nyomásszabályozó szelep szerű dolog, ami a tartályba a pótkerékből veszi a levegőt, a tatályt 1 bar nyomáson tartja, de a pótkereket nem engedi leereszteni.
Ha ez nincs a tartály csövét nem lehet a szelepre rátekerni.
Gondolj bele, a tártályba folyamatosan megy  apótkerékből a levegő, a tartály kifogy a pótkerék leenged, te meg defektet kapsz.....
na erre van az akis köztes kütyü, ami ritka, az új ára pedig horror.
Így lesz az. Javaslom Napsugaras kollégának egy olyan beszerzését amiben ez magába a kupakba van beépítve. Újban sem horror az ára. Így megoldódik minden baja. Sőt létöltéskor sem megy a a világba a levegő, hanem a kupak letekerésekor zár.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66112 Dátum: 2013 Február 22, 12:36:39 »

A pótkerék szelepe és a tartály csöve közé jön egy nyomásszabályozó szelep szerű dolog, ami a tartályba a pótkerékből veszi a levegőt, a tatályt 1 bar nyomáson tartja, de a pótkereket nem engedi leereszteni.
Ha ez nincs a tartály csövét nem lehet a szelepre rátekerni.
Gondolj bele, a tártályba folyamatosan megy  apótkerékből a levegő, a tartály kifogy a pótkerék leenged, te meg defektet kapsz.....
na erre van az akis köztes kütyü, ami ritka, az új ára pedig horror.
Jaja, gondoltam, csak nem tudtam, hogy 68-valameddig külön volt. Az enyém ilyen:

az a szelep a kupakban van, mint mondottam.


Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66111 Dátum: 2013 Február 22, 12:34:53 »

Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.

<beszúrt kép törölve>

Azon kívűl rémlik, hogy nekem a kupakban van egy szelep, ami nem engedi leereszteni a pótkereket és abból jön ki a cső, vagyis megy be. Azon van egy kis anyya, ami rámegy a szelepre. Ennyi.
A pótkerék szelepe és a tartály csöve közé jön egy nyomásszabályozó szelep szerű dolog, ami a tartályba a pótkerékből veszi a levegőt, a tatályt 1 bar nyomáson tartja, de a pótkereket nem engedi leereszteni.
Ha ez nincs a tartály csövét nem lehet a szelepre rátekerni.
Gondolj bele, a tártályba folyamatosan megy  apótkerékből a levegő, a tartály kifogy a pótkerék leenged, te meg defektet kapsz.....
na erre van az akis köztes kütyü, ami ritka, az új ára pedig horror.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66110 Dátum: 2013 Február 22, 12:29:16 »

Napsugarast!

Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.

Nah, idáig jutottam el én is... Wink



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66109 Dátum: 2013 Február 22, 12:26:44 »


Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.



Azon kívűl rémlik, hogy nekem a kupakban van egy szelep, ami nem engedi leereszteni a pótkereket és abból jön ki a cső, vagyis megy be. Azon van egy kis anyya, ami rámegy a szelepre. Ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 12:29:56 írta Zoli »

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66108 Dátum: 2013 Február 22, 12:19:35 »

Napsugarast!


Na ilyen a tartály, ha minden igaz...

http://www.ebay.de/itm/WASCHBEHALTER-WISCHER-SCHEIBE-WISCHERWASSER-VW-OLDTIMER-KAFER-CABRIO-SPARKAFER-/130855644328?pt=DE_Autoteile&hash=item1e779aaca8


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66107 Dátum: 2013 Február 22, 12:04:40 »

Napsugarast!

javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz

Okosság, köszönöm.


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66106 Dátum: 2013 Február 22, 12:03:06 »

javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz
Azt hiszem Vili javasolta, hogy a gumicso veget vissza sodorni a vegenel, ott dupla vastag lesz es ugy kell rahuzni a kapcsolo csocseire, akkor rendesen raszorul. Bilincsezni eleg nehez azon a kis atmeron, de biztos arra is van valami megoldas (valami roppantos vagy ilyesmi).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66105 Dátum: 2013 Február 22, 11:53:24 »

Napsugarast!

Jaja, forgalmi szerint 1967. december az első üzembe helyezés dátuma. Valóban hosszú nyakú a tartály, az ablakhoz menő, alulra rögzíthető csövet simán felraktam.


Üdv!

Trau
javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66104 Dátum: 2013 Február 22, 11:49:48 »

Napsugarast!

67 utáni tartályt kell ebben az esetben keresni,mert 68-as modellévű a járgány.  Wink
A beöntőcsőnek hosszú nyaka van, és külön jön egy gumicső az oldalából, hasonlóan mint a nemrég belinkelt képeden, csak a hosszú cső végén nekem egy szelep van, de az meg lehet, hogy utólagos átalakítás....

Jaja, forgalmi szerint 1967. december az első üzembe helyezés dátuma. Valóban hosszú nyakú a tartály, az ablakhoz menő, alulra rögzíthető csövet simán felraktam.


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66103 Dátum: 2013 Február 22, 11:48:36 »

Napsugarast!

Ezekehez sajna nem értek,de ilyen levegőnyomásos ablakmosó technikából volt vagy minimum három.

Hellyeah, azért az megnyugtat, hogy legalább van miért tudatlannak lennem: vasárnapra tavaszt ígérnek, kigurulok a garázskomplexum elé és kiszedem, lefényképezem.



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66102 Dátum: 2013 Február 22, 11:33:23 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
67 utáni tartályt kell ebben az esetben keresni,mert 68-as modellévű a járgány.  Wink
A beöntőcsőnek hosszú nyaka van, és külön jön egy gumicső az oldalából, hasonlóan mint a nemrég belinkelt képeden, csak a hosszú cső végén nekem egy szelep van, de az meg lehet, hogy utólagos átalakítás....
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 11:42:57 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66101 Dátum: 2013 Február 22, 11:31:39 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ezekehez sajna nem értek,de ilyen levegőnyomásos ablakmosó technikából volt vagy minimum három.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66100 Dátum: 2013 Február 22, 11:24:36 »

talán nem erre a szelepre lehet azt a csövet rácsavarni, ami a pótkerékre megy?
De, de akkor mindkét vége egyforma.


Itt látszik is:  Cheesy


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66099 Dátum: 2013 Február 22, 11:21:53 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

<beszúrt kép törölve>
talán nem erre a szelepre lehet azt a csövet rácsavarni, ami a pótkerékre megy?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66098 Dátum: 2013 Február 22, 11:19:03 »

A fene tudja. Mondjuk a tartály vastag, de már ragasztott a beöntőnyílás nyakánál, nagyon nem nyomnám szét. De lehet...

Üdv!

Trau
Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67

« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 11:21:28 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.