www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 19:52:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13086664 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64152 Dátum: 2012 Október 19, 22:33:53 »

Ez BAROMSÁG.
Ne vitatkozz!
Alulmaradsz.
 Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64151 Dátum: 2012 Október 19, 22:32:29 »


2. pl a gsx1300r motornak 50-100-150 ezrenként kell hajtókar csapágyat cserélni, mindig +-osra, és nem kell köszörülni.
na ez hogy van?

Ez BAROMSÁG.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #64150 Dátum: 2012 Október 19, 19:50:31 »

Kipufogót tudtam neki vinni, annak örült is  Grin A hőcserélőt említettem neki, hogy nem tudtam hozni, mert még az autón van. Erre csak legyintett egyet, hogy jól van nem baj.
Köszi!

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64149 Dátum: 2012 Október 19, 19:47:49 »

Cseredarabot vittél neki?
Kipufogót tudtam neki vinni, annak örült is  Grin A hőcserélőt említettem neki, hogy nem tudtam hozni, mert még az autón van. Erre csak legyintett egyet, hogy jól van nem baj.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64148 Dátum: 2012 Október 19, 19:45:39 »

A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
Még annyit elmondanék róla, hogy 1-es lemezből dolgozik a mesterember. Állítása szerint a gyári csak 0.7-es. Szóval sokáig bírják, tud olyanokról akik már 6 éve használják az Ő általa készített dobokat és semmi baj velük.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #64147 Dátum: 2012 Október 19, 19:41:44 »

A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
Cseredarabot vittél neki?

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64146 Dátum: 2012 Október 19, 19:39:38 »

Szerintem jól van az csak a képen nem látszik. Elég jó sablonon dolgozik az ember, nem szokott nagy gond lenni velük.
Igen én is úgy néztem, hogy jól vannak. Szerintem semmi baj nem lesz vele
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64145 Dátum: 2012 Október 19, 19:37:57 »

Volt egy fórumos kolléga aki nemrég feltett egy ilyen kérdést.
Erre érkezett több válasz, mindenki ismeretanyaga szerint válaszolt, szerintem elég kimerítően.
Egyedül az árára nem érkezett pontos válasz, valószínűleg azért mert mostanában közülünk nem nagyon vett senki ilyesmit.
Ez utóbbi úgy nézem változott. Gondoltam a közösség lexikális értékének növelésére természetes lenne megosztani ezt az infót.
Magyarul, ha legközelebb valaki ilyesmire fanyalodna, egyből hasznosan tudná használni a fórumot.
A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
1303LS
« Hozzászólás #64144 Dátum: 2012 Október 19, 19:30:14 »

Mivel elvannak tolva a két oldalon a hengerek, így a bal oldal előrébb van. A szívócső sem szimetrikus. Felszerelésnél nem tudod azt felcsavarozni.
Szerintem jól van az csak a képen nem látszik. Elég jó sablonon dolgozik az ember, nem szokott nagy gond lenni velük.
1303LS
« Hozzászólás #64143 Dátum: 2012 Október 19, 19:29:18 »

Mire vagy kíváncsi? Összesen mennyi volt a kipufogó hozzá? Vagy a többi?
Volt egy fórumos kolléga aki nemrég feltett egy ilyen kérdést.

Egy kérdés. Adonyban nem tudjátok mennyibe kerülnek a felújított kipufogók és hőcserélők? Esetleg valakinek tapasztalat az ottani munkával? Minőség, pontosság?  Roll Eyes
Erre érkezett több válasz, mindenki ismeretanyaga szerint válaszolt, szerintem elég kimerítően.
Egyedül az árára nem érkezett pontos válasz, valószínűleg azért mert mostanában közülünk nem nagyon vett senki ilyesmit.
Ez utóbbi úgy nézem változott. Gondoltam a közösség lexikális értékének növelésére természetes lenne megosztani ezt az infót.
Magyarul, ha legközelebb valaki ilyesmire fanyalodna, egyből hasznosan tudná használni a fórumot.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 19, 19:31:31 írta 1303LS »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64142 Dátum: 2012 Október 19, 19:09:54 »

Mivel elvannak tolva a két oldalon a hengerek, így a bal oldal előrébb van. A szívócső sem szimetrikus. Felszerelésnél nem tudod azt felcsavarozni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64141 Dátum: 2012 Október 19, 19:06:04 »

Megmondom őszintén nem értem mire gondolsz. Szerintem minden jól van, de az is lehet, hogy én vagyok ennyire hülye  Grin
Az a vékony cső a kipufogó dobon, azt figyeld.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64140 Dátum: 2012 Október 19, 19:02:07 »

Az a cső amin a meleg megy a szívócsőhöz az jobb oldalon van, mig a motorodon meg bal oldalon.
Megmondom őszintén nem értem mire gondolsz. Szerintem minden jól van, de az is lehet, hogy én vagyok ennyire hülye  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64139 Dátum: 2012 Október 19, 18:46:55 »

Nem tudom mire gondolt Józsi, de majd csak kifejti bővebben.  Undecided
Az a cső amin a meleg megy a szívócsőhöz az jobb oldalon van, mig a motorodon meg bal oldalon.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64138 Dátum: 2012 Október 19, 18:44:46 »

Csak pozitívan! Nem lesz ott gond!
Nem tudom mire gondolt Józsi, de majd csak kifejti bővebben.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #64137 Dátum: 2012 Október 19, 18:42:25 »

Ki tudnád fejteni, hogy mire is gondolsz? Mivel lesz gond?
Csak pozitívan! Nem lesz ott gond!

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64136 Dátum: 2012 Október 19, 18:40:00 »

Lesz kuva istenezés! Én már látom azt amit te nem.
Ki tudnád fejteni, hogy mire is gondolsz? Mivel lesz gond?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64135 Dátum: 2012 Október 19, 18:38:24 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink
Lesz kuva istenezés! Én már látom azt amit te nem.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64134 Dátum: 2012 Október 19, 17:43:14 »

És most megtudhatjuk az árát is a dolgoknak?
Mire vagy kíváncsi? Összesen mennyi volt a kipufogó hozzá? Vagy a többi?
1303LS
« Hozzászólás #64133 Dátum: 2012 Október 19, 17:29:31 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink
És most megtudhatjuk az árát is a dolgoknak?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64132 Dátum: 2012 Október 19, 17:20:29 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64131 Dátum: 2012 Október 19, 17:18:49 »

Előtte --> Utána  Cheesy
Még a karburátor tisztítása van hátra és az új kipufogók felszerelése. Aztán mehet a helyére  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64130 Dátum: 2012 Október 19, 12:12:15 »


 
Nincs valakinek képe motorszerelő állvány váltóharangból-ról? vagy rajz is jó, de a simáról is.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64129 Dátum: 2012 Október 18, 20:50:08 »

tojásszagút fingottam.
vajon mit ehettem, ami ezt okozza? :-))
kérdezd maxit, majd megmondja, mi a gond.
egyébként meg inkább utólag kérdezzem, hogy mi a baj, mint sehogy, nem?  Wink Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64128 Dátum: 2012 Október 18, 20:48:31 »

en is basztam el motort....de nagyresze jol sikerul... jo pap is holtig tanul...en nem szegyelek mai napig tanacsot kerni ha szukseges.
én is csesztem már el motort (is).  Grin Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64127 Dátum: 2012 Október 18, 20:26:00 »


en is basztam el motort....de nagyresze jol sikerul... jo pap is holtig tanul...en nem szegyelek mai napig tanacsot kerni ha szukseges.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64126 Dátum: 2012 Október 18, 20:22:22 »


jéé mintha több motort raktunk volna már össze mint a bogár szerelők 3an együtt.  Evil

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64125 Dátum: 2012 Október 18, 20:17:25 »

jéé mintha több motort raktunk volna már össze mint a bogár szerelők 3an együtt.  Evil
...pénztárgépmotort...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64124 Dátum: 2012 Október 18, 20:12:13 »

Nem tudom, nem szereltem még gsx1300r-t, nem is adok hozzá a bogár motor szereléséből összeszedett tapasztalat/tudás alapján tanácsokat, mert köze nincs a kettőnek egymáshoz.
De egy tippem van: Lehet, hogy egy 70 éves konstrukciójú személygépkocsi és egy 10 éves sporttúra gép motorja között van pár különbség?! (Pl. akár a túlméretes csapágy lépcsőinek nagyságában)

2. pl a gsx1300r motornak 50-100-150 ezrenként kell hajtókar csapágyat cserélni, mindig +-osra, és nem kell köszörülni.
na ez hogy van?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #64123 Dátum: 2012 Október 18, 19:56:01 »

tojásszagút fingottam.
vajon mit ehettem, ami ezt okozza? :-))
Jezusom ...

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64122 Dátum: 2012 Október 18, 19:51:13 »

Jéé, mintha valaki olyan szólt volna hozzá, aki már rakott össze motort  Wink

jéé mintha több motort raktunk volna már össze mint a bogár szerelők 3an együtt.  Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64121 Dátum: 2012 Október 18, 19:50:33 »

1. A főtengelyen nincs csapágyfészek. A főtengelyen csap van. A csapágyfészek egész más.
2. Ha nem sérült a csap, és nincs elkopva, akkor tehetsz új csapágyat, de nem pluszosat, hanem amekkorát kiszereltél (Ugyanis túlméretes csapágyat csak köszörült főtengelyhez teszünk, mert kizárt, hogy pont 1 lépcsőnyit kopjon a főtengely  Wink ) Illetve, ha nem vagyunk biztosak abban, hogy nem kopott a főtengely (mert mondjuk csak 50km-t ment köszörülés óta), akkor meg kell mérni a csapokat. Azt azért nem olyan egyszerű összeszerelve.

Szóval működik a csapágycsere összehúzott blokknál, de úgy nem ahogy leírtad  Wink

1. volt 2 percem válaszolni nem az elíráson kellene rugózni.
2. pl a gsx1300r motornak 50-100-150 ezrenként kell hajtókar csapágyat cserélni, mindig +-osra, és nem kell köszörülni.
na ez hogy van?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64120 Dátum: 2012 Október 18, 19:44:32 »

Pedig igaza van. Abból, hogy valaki azt mondja, hogy kopog a motor, nem lehet megmondani, hogy mi a baj. Legalább 20 hibát tudok mondani, amire rá lehet mondani a kopogást (Na meg ahogy Vili mondja, van pár fajta kopogás.) Vannak hibák, amiket lehet a monitor mögül diagnosztizálni, de ez nem az. Viszont ha ráhallgat egy olyan aki ért valamit ezekhez a motorokhoz, az el tudja dönteni, hogy vezérlés zörej, kifújó hengerfej, vagy kipufogó, áthúzó gyertyapipa csattogása, csapágy probléma, leszabadult vezérműtengely-fogaskerék, generátor szíjtárcsa, stb...

Jezusom ...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64119 Dátum: 2012 Október 18, 19:36:23 »

Jéé, mintha valaki olyan szólt volna hozzá, aki már rakott össze motort  Wink

lehet de akkor olyat rakunk bele amilyen benne volt benne....nem pedig plusszosat

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64118 Dátum: 2012 Október 18, 19:34:55 »

1. A főtengelyen nincs csapágyfészek. A főtengelyen csap van. A csapágyfészek egész más.
2. Ha nem sérült a csap, és nincs elkopva, akkor tehetsz új csapágyat, de nem pluszosat, hanem amekkorát kiszereltél (Ugyanis túlméretes csapágyat csak köszörült főtengelyhez teszünk, mert kizárt, hogy pont 1 lépcsőnyit kopjon a főtengely  Wink ) Illetve, ha nem vagyunk biztosak abban, hogy nem kopott a főtengely (mert mondjuk csak 50km-t ment köszörülés óta), akkor meg kell mérni a csapokat. Azt azért nem olyan egyszerű összeszerelve.

Szóval működik a csapágycsere összehúzott blokknál, de úgy nem ahogy leírtad  Wink

Miért is?
Ha nem sérült a főtengely, miért nem lehet csapágyat cserélni? És nem is kell széthúzni a blokkot.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64117 Dátum: 2012 Október 18, 19:32:59 »

Miért is?
Ha nem sérült a főtengely, miért nem lehet csapágyat cserélni? És nem is kell széthúzni a blokkot.
lehet de akkor olyat rakunk bele amilyen benne volt benne....nem pedig plusszosat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64116 Dátum: 2012 Október 18, 19:28:17 »

Nincs valakinek képe motorszerelő állvány váltóharangból-ról? vagy rajz is jó, de a simáról is.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64115 Dátum: 2012 Október 18, 19:23:11 »

En megnezetnem/meghallgattatnam vmi hozzaertovel Roll Eyes
Jezusom ...

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64114 Dátum: 2012 Október 18, 19:21:48 »

Miért szólsz hozzá, ha nem értesz hozzá?
Miért is?
Ha nem sérült a főtengely, miért nem lehet csapágyat cserélni? És nem is kell széthúzni a blokkot.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64113 Dátum: 2012 Október 18, 18:57:32 »

Köszönöm, már egyeztettem, meghallgatja és a hallottak és tapasztaltak függvényében megyünk tovább.

tojásszagút fingottam.
vajon mit ehettem, ami ezt okozza? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.