www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:54:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13087221 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63432 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:19:42 »

Százötven font, tokkal , vonóval, talppal.
kint igen, vagy postával együtt? És 75A-s? Mert én a Hoffmannál és a CSP-nél is kb 40ezerért találtam postával.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63431 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:10:04 »

újért?? 60 alatt amúgy nincs..
Százötven font, tokkal , vonóval, talppal.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63430 Dátum: 2012 Augusztus 21, 17:01:54 »

ennyit adnál generátorért?  Shocked
újért?? 60 alatt amúgy nincs..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63429 Dátum: 2012 Augusztus 21, 16:53:00 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?
Más: ez a fajta generátor mennyire megbízható? Van valakinek tapasztalata vele?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1964/12v-generator-t1-74---75-amp
ennyit adnál generátorért?  Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63428 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:57:01 »

lesarkitva a valaszt: a viszaram kapcsolo (ill. az erre hivatott dioda)

köszi, írtam Neked privát.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63427 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:56:32 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?


lesarkitva a valaszt: a viszaram kapcsolo (ill. az erre hivatott dioda)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63426 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:49:10 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?
Más: ez a fajta generátor mennyire megbízható? Van valakinek tapasztalata vele?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1964/12v-generator-t1-74---75-amp

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63425 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:43:09 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.

A 89 Euro nem 60e Ft, másrészt pedig ezt egyszer kell megvenni.
Egyébként mindenki olyat vesz, amilyet akar.
Van aki tetőcsomagtartóért ad kb. ennyit (vagy többet) és nem is szállít semmit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63424 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:22:56 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided
ez most melyik motorod?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63423 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:14:25 »

Igen, az olajszűrő nagyon jót tud tenni egy felújított mocinak...

a harmónika csövek tisztogatása is megvolt mosás után 8ból 3lukas Undecided 40évnyi kavics és forgács szokik lenni ezekben a csövekben jobban jártam volna mégis csak az újal
jobban belegondolva ennek a szerencsétlen motornak az olajrendszere keringteti a 6os anyánál kisebb összes szemetet ,nem hülyeség a papírszűrő Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63422 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:13:23 »

Az áramlás azonos méretnél ugyanaz mint fűtésdobbal.
Lehet venni nagyobb méretekben.
Nem hűl annyira le a kipufogógáz, ami így jobban áramlik. (bandázsolás is részben ezért van)
Könnyebb mint a fűtésdob.
Olcsóbb mint a fűtésdob.

a J cső mennyivel jobb a fűtésdobál? más áramlás? más méret? nem hűl le a gáz és ez jobb?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63421 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:37:52 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided
a harmónika csövek tisztogatása is megvolt mosás után 8ból 3lukas Undecided 40évnyi kavics és forgács szokik lenni ezekben a csövekben jobban jártam volna mégis csak az újal
jobban belegondolva ennek a szerencsétlen motornak az olajrendszere keringteti a 6os anyánál kisebb összes szemetet ,nem hülyeség a papírszűrő Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63420 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:36:28 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.
a J cső mennyivel jobb a fűtésdobál? más áramlás? más méret? nem hűl le a gáz és ez jobb?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63419 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:35:25 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63418 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:31:36 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63417 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:26:19 »



Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63416 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:24:28 »



"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63415 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:23:01 »


privbe ird már meg ,ár át ki volt az.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63414 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:00:07 »

Itt azért azt megemlíteném, hogy gagyik az EMPI cuccok, de olyan csőkígyóval még nem találkoztam amelyiknél a csatlakozón 90 fokot kellett fordítani, pedig jópárat tettem már fel...
Viszont másoktól, már 4 esetben hallottam ezt a 90 fokos hibát EMPI csőkígyó esetében. Ettől a 4 embertől megkérdeztem, hogy hol vették az alkatrészt és mind ugyanannál a kereskedőnél tettek rá szert... Ezek után nem csodálkoznék, ha az lenne a megoldás, hogy az a kereskedő bevásárolt olcsó (de hibás) csőkígyókból és azokat értékesítette...  Undecided

privbe ird már meg ,ár át ki volt az.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63413 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:48:02 »


Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 20, 18:13:02 írta callook »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63412 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:41:31 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63411 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:36:56 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63410 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:51:14 »

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem, hanem ez:  http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=953550028993&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System-Modified%2CJ-Tubes%20%2F%20Heat%20Exchangers&artnr=22329a&pn=0&sort=0&all=



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63409 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:49:50 »

A gagyi J csövekből kétféle van ... (...).
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...


Azt hittem kihagyod a CSP-t, mert azzal nincsenek ezek a bajok, milliméterre passzol.  Igaz, hogy 89 EUR, de rozsdamentes, és szépen van a flajsninál varrva, belül körbe, kívül meg 4 helyen megpöttyözve.

Azt szokták mondani, egyszer kell sírni, amikor kifizeted, utána meg végig örülni neki, ha a gagyit veszed akkor egyszer örülsz, amikor olcsó, utána meg csak a bosszúság van vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63408 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:46:11 »


Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63407 Dátum: 2012 Augusztus 20, 09:29:28 »

A gagyi J csövekből kétféle van (konkrétan nálam most van 4 db amit egyszerre rendeltem ugyanattól a kereskedőtől):
Az egyiknél a csatlakozó flansniba nincs behegesztve a cső, hanem csak peremezve van. Ennél valóban lehet forgatni a csatlakozásban a csövet, de ha simán a kezedben van, akkor ezt nem veszed észre, mert ahhoz elég erősen van peremezve, hogy simán kézben ne tudd elforgatni... Viszont a helyén bele tudsz annyira kapaszkodni a csőbe, hogy forgasd.
A másik típusnál hegesztve van a cső, annál nem tudsz forgatni, viszont azok is elég pontatlanok... De elég hosszú a cső a felfogatástól, hogy a dobnál engedjen 3 cm-t. Anno az én 1,6 motoromnál is ez volt a helyzet, de nem kellett fél napot szaroznom vele: Megfogtam, összébb húztam a 2 csövet és rátoltam a dobot...
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63406 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:38:35 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

sajna nem ez lesz, mivel 1.6ra próbálnám feltenni és ennél szélesebb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63405 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:30:19 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63404 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:52:52 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63403 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:36:23 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63402 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:28:34 »

Gondolom csak olyanok mint a többi utángyártott alkatrész amivel naponta találkozok... Átalakítod őket és már fel is szerelheted...
(Jelen esetben szerintem lazán tudsz rajta annyit összehúzni akár még hidegen is)

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63401 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:18:47 »

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63400 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:12:29 »

A 303-ban már van. Ha van relétábla, szerintem ott lesz helye.

1302-be ilyen relének van helye a relétáblán? és be is van kötve? tehát cak be kellene pattintani és már működik is?

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-vasarlas-online-bugparts-kft/kereses/eredmenye
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63399 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:10:49 »

1302-be van helye ablaktörlő idő kapcsoló relének? és ha van veszek egy relét berakom és működik vagy kötögetni kell?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 19, 12:12:31 írta vaughan »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63398 Dátum: 2012 Augusztus 19, 11:41:21 »

nem vakolom! Tongue

38 évet birt az eredeti bimetálos indexrelé. és 2 évet az új SMD (felület forrasztott) IC-s relé... zárlatos a drágám. lehet még kapni bimetálos relét?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63397 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:43:54 »

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))
Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63396 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:15:54 »

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63395 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:41:02 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63394 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:40:37 »

Hell !

nagy a baj! egyszer csak kidurrant a jobb szélső biztositék (1302) azóta nincs: töltés, index, tankóra. sziszifusz...
Szerintem zárlatod van. Ez egy kicsit alaposabb átnézést igényel annál, hogy csak kicseréled a biztit.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63393 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:34:55 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.