www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:11:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801050 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63451 Dátum: 2012 Augusztus 24, 13:35:26 »

Neveset kell venni (Sachs, Valeo stb.) azzal nem nagyon fogsz mellé, a legjobb a Kennedy (amerikai) és a Daikin (japán), legalábbis az egyik legerősebb.
köszi!

az Aisin-Asco a noname kategória?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63450 Dátum: 2012 Augusztus 24, 09:28:40 »

kuplungtárcsából milyen márkát érdemes nézni? van nagyon silány, meg nagyon jó? vagy nincs nagy szórás?

Neveset kell venni (Sachs, Valeo stb.) azzal nem nagyon fogsz mellé, a legjobb a Kennedy (amerikai) és a Daikin (japán), legalábbis az egyik legerősebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63449 Dátum: 2012 Augusztus 24, 08:15:07 »

kuplungtárcsából milyen márkát érdemes nézni? van nagyon silány, meg nagyon jó? vagy nincs nagy szórás?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63448 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:34:48 »

na este összeraktam a szart jónak érzem az egészet,végül is szakáll metálék csinálták a gépmunkát úgy hogy azt mondtam tegyék be a főtengelyt a nyugvókkal stiftek nélkül és húzzák össze a blokkot a 6nagy csavarral és úgy küldjék vissza .Na így lett patikára elpucolták a blokkot meg a főtengelyt aztán összerakták és meghúzgálták még a 4. főtengely csapágynál  az ékszíjtárcsánál lévő  két nyolcas anyát is felrakták és meghúzták , úgy néz ki ez kivételesen jól sikerült nekik...  titta öröm bodottá!
maxinak meg szerzek egy hülyegyerek nadrágot hátha rá is ragad egy kis tudás Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63447 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:24:39 »

tádám!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=397065
a feketére festett képen van jól
le is mentettem.Igen ezt nekem linkelték be,csak nem görgettem lefele eléggé.Hálás köszönet!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63446 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:15:09 »

hupsz! Telórol netezek most,de majd ha gépközelben leszek megprószálok rákeresni.Itt volt ezen az oldalon?
tádám!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=397065
a feketére festett képen van jól

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63445 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:09:16 »

mostanában rakott be valaki linket ahol elég jól le volt rajzolva  Undecided
hupsz! Telórol netezek most,de majd ha gépközelben leszek megprószálok rákeresni.Itt volt ezen az oldalon?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63444 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:02:29 »

érdekelne kép,hogy a sebváltókarnál a szilikon persely hogy helyezkedik el pontosan?Vagy leírás esetleg róla.
Cserélnem kellene hamarosan.
mostanában rakott be valaki linket ahol elég jól le volt rajzolva  Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63443 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:00:22 »

érdekelne kép,hogy a sebváltókarnál a szilikon persely hogy helyezkedik el pontosan?Vagy leírás esetleg róla.
Cserélnem kellene hamarosan.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63442 Dátum: 2012 Augusztus 22, 07:58:55 »

ez hol? Mondjuk az 50 fontos posta is überhúzós. A csp-nél 60EUR a generátor posta.
A CSP 3-4 munka nap alatt itt van a pénz beérkezésétől számítva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63441 Dátum: 2012 Augusztus 22, 05:00:05 »

ez hol? Mondjuk az 50 fontos posta is überhúzós. A csp-nél 60EUR a generátor posta.
Ugyanott, ahol az olcsó felnik: vwheritage.com.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63440 Dátum: 2012 Augusztus 21, 22:54:47 »

1 farados kondit kapsz mmcben igaz használtan kb 2ezerért.Nem tudom milyen hifit szeretnél de hidd el mindent probáltam(komolyan foglalkoztam a témával pár db dragon voltam épitettem)de bogárba szerintem igazán nem a generátor a gyenge láncszem.
én elhiszem, de az én autómban jelenleg az... ami kondit 2-ért kapsz, az olyan is... újonnan 25 alatt nincs, azt kb. 10-ért kapod meg használtan. Már van Hifi, csak be kell szerelni, magnat 600W. band pass ládával.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63439 Dátum: 2012 Augusztus 21, 21:09:11 »

HIFI miatt nem árt. Mert ha kondit rakok, az kb a különbözet.
1 farados kondit kapsz mmcben igaz használtan kb 2ezerért.Nem tudom milyen hifit szeretnél de hidd el mindent probáltam(komolyan foglalkoztam a témával pár db dragon voltam épitettem)de bogárba szerintem igazán nem a generátor a gyenge láncszem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63438 Dátum: 2012 Augusztus 21, 21:03:49 »

A 74 amper nagy királyság csak miért kell az Neked?
HIFI miatt nem árt. Mert ha kondit rakok, az kb a különbözet.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63437 Dátum: 2012 Augusztus 21, 21:03:20 »

55 amp, talppal, ventillátorral, kompletten, + 50 font a posta.
ez hol? Mondjuk az 50 fontos posta is überhúzós. A csp-nél 60EUR a generátor posta.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63436 Dátum: 2012 Augusztus 21, 21:03:09 »

A 74 amper nagy királyság csak miért kell az Neked?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63435 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:59:55 »

Shocked
Bocs, nem, tényleg, itt is csupán a felújított 55A-s 119 EUR + posta. Az új 51A-s 179, az 55A-s pedig 359EUR...
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/index.php/cPath/395_1622_1628/sort/3a/page/2

A CSP-nél pedig 199 EUR+posta 60EUR = 260 EUR, mire itt van, az 74ezer... akkor már inkább 40, itthon.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=602460348985&rub1=Electric&rub2=Generator%2FAlternator%2CGenerator%2FAlternator&artnr=12076a&pn=0&sort=0&all=
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 21, 21:04:49 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63434 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:29:21 »

kint igen, vagy postával együtt? És 75A-s? Mert én a Hoffmannál és a CSP-nél is kb 40ezerért találtam postával.
55 amp, talppal, ventillátorral, kompletten, + 50 font a posta.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #63433 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:27:37 »

újért?? 60 alatt amúgy nincs..
kint igen, vagy postával együtt? És 75A-s? Mert én a Hoffmannál és a CSP-nél is kb 40ezerért találtam postával.
Shocked
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63432 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:19:42 »

Százötven font, tokkal , vonóval, talppal.
kint igen, vagy postával együtt? És 75A-s? Mert én a Hoffmannál és a CSP-nél is kb 40ezerért találtam postával.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63431 Dátum: 2012 Augusztus 21, 20:10:04 »

újért?? 60 alatt amúgy nincs..
Százötven font, tokkal , vonóval, talppal.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63430 Dátum: 2012 Augusztus 21, 17:01:54 »

ennyit adnál generátorért?  Shocked
újért?? 60 alatt amúgy nincs..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63429 Dátum: 2012 Augusztus 21, 16:53:00 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?
Más: ez a fajta generátor mennyire megbízható? Van valakinek tapasztalata vele?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1964/12v-generator-t1-74---75-amp
ennyit adnál generátorért?  Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63428 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:57:01 »

lesarkitva a valaszt: a viszaram kapcsolo (ill. az erre hivatott dioda)

köszi, írtam Neked privát.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63427 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:56:32 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?


lesarkitva a valaszt: a viszaram kapcsolo (ill. az erre hivatott dioda)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63426 Dátum: 2012 Augusztus 21, 14:49:10 »

Valaki el tudja magyarázni, hogy mi a különbség műszakilag a dinamó és a generátor feszültségszabályozó között?
Más: ez a fajta generátor mennyire megbízható? Van valakinek tapasztalata vele?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1964/12v-generator-t1-74---75-amp

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63425 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:43:09 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.

A 89 Euro nem 60e Ft, másrészt pedig ezt egyszer kell megvenni.
Egyébként mindenki olyat vesz, amilyet akar.
Van aki tetőcsomagtartóért ad kb. ennyit (vagy többet) és nem is szállít semmit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63424 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:22:56 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided
ez most melyik motorod?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63423 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:14:25 »

Igen, az olajszűrő nagyon jót tud tenni egy felújított mocinak...

a harmónika csövek tisztogatása is megvolt mosás után 8ból 3lukas Undecided 40évnyi kavics és forgács szokik lenni ezekben a csövekben jobban jártam volna mégis csak az újal
jobban belegondolva ennek a szerencsétlen motornak az olajrendszere keringteti a 6os anyánál kisebb összes szemetet ,nem hülyeség a papírszűrő Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63422 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:13:23 »

Az áramlás azonos méretnél ugyanaz mint fűtésdobbal.
Lehet venni nagyobb méretekben.
Nem hűl annyira le a kipufogógáz, ami így jobban áramlik. (bandázsolás is részben ezért van)
Könnyebb mint a fűtésdob.
Olcsóbb mint a fűtésdob.

a J cső mennyivel jobb a fűtésdobál? más áramlás? más méret? nem hűl le a gáz és ez jobb?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63421 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:37:52 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided
a harmónika csövek tisztogatása is megvolt mosás után 8ból 3lukas Undecided 40évnyi kavics és forgács szokik lenni ezekben a csövekben jobban jártam volna mégis csak az újal
jobban belegondolva ennek a szerencsétlen motornak az olajrendszere keringteti a 6os anyánál kisebb összes szemetet ,nem hülyeség a papírszűrő Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63420 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:36:28 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.
a J cső mennyivel jobb a fűtésdobál? más áramlás? más méret? nem hűl le a gáz és ez jobb?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63419 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:35:25 »

hát biz én is szeretnék a bogaramra 60.000Ft-os J csövet... csak nem fussa. ezért került nem hegesztett hanem peremezett  J cső occsóér.
kiállitásra én nem viszem. és arra az évi 2000-4000Km-re ez is megteszi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63418 Dátum: 2012 Augusztus 20, 20:31:36 »

kicsit bohóckodtam a hétvégén tisztaság fél egészség, na megaztán így észre lehet venni a turpisságokat amiket koszosan kapkodva  csúnyán beszopik az emberfia  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63417 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:26:19 »



Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63416 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:24:28 »



"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63415 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:23:01 »


privbe ird már meg ,ár át ki volt az.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63414 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:00:07 »

Itt azért azt megemlíteném, hogy gagyik az EMPI cuccok, de olyan csőkígyóval még nem találkoztam amelyiknél a csatlakozón 90 fokot kellett fordítani, pedig jópárat tettem már fel...
Viszont másoktól, már 4 esetben hallottam ezt a 90 fokos hibát EMPI csőkígyó esetében. Ettől a 4 embertől megkérdeztem, hogy hol vették az alkatrészt és mind ugyanannál a kereskedőnél tettek rá szert... Ezek után nem csodálkoznék, ha az lenne a megoldás, hogy az a kereskedő bevásárolt olcsó (de hibás) csőkígyókból és azokat értékesítette...  Undecided

privbe ird már meg ,ár át ki volt az.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63413 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:48:02 »


Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 20, 18:13:02 írta callook »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63412 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:41:31 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Az empi csőkígyóm és az empi dobot úgy tudtam feltenni, hogy a háromszög csatlakozót le kellet vágni és elfordítani 90 fokot.
Vagy a kocsi seggét felemelni 50 centivel. Grin
Ennyit a gondos tervezésről. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.