www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 16:37:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13917071 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63482 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:54:04 »

Mi a jele annak, ha befosik a kondenzátor?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63481 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:37:22 »

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

ez a dupla ajkú olyan, mint a hárommellű nő? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63480 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:24:19 »

mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63479 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:09:22 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63478 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:01:10 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

nem kell behegeszteni az anyát én egy kb 10-15centi hosszú 2-3mm átmérőjű drótot ráhegesztem az anyára és kb a pillangó ablak sarkánál feldugom aztán belekapatom a tükröt és a meghúzom a dróttól meg az anya nem tud elforogni  Wink

1303LS
« Hozzászólás #63477 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:19:39 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Arra nem írsz semmit, hogy a lendkeréken a futófelület milyen? Ha kizárjuk azokat a hibákat amiket a Józsi emlegetett, akkor már csak azt tudom elképzelni, hogy nagyon szárazon rakod össze és az első fordulatok elnyalják az élét. Sokan használják a féktisztítószprét eltúlozva.  Grin
Ha minden jó akkor annak nem szabad átengednie.
Másik. Kizárhatjuk, hogy a vezérmtengely dugójánál ereszti az olajat??? Na oda mehet a féktisztító és valami paszta, ha el lett baszva összerakáskor.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #63476 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:17:04 »

Lehet kapni dupla falú szimerineget,
Igen, lehet kapni 2029Ft Misinél
https://bugparts.hu

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 26, 13:35:12 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63475 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:52:26 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

CO- val 3 pötty, lejavítod, ha szerencséd van, eltakarja a tükör alatti műanyag karika.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63474 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:50:06 »

Kormány nagy anyája jó a tükörhöz, oda kell heftelni.
hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #63473 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:45:59 »

Lehet új futófelületet esztergálni a régire. (nem felpolírozni a meglévőt, hanem nagyobbat készíteni a kopott helyett). Mély barázdát hagy a vasba a szimering és a hosszirányba való főtengely lógásnál, ha oda ér, már egy csepp olaj el is szökik.

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63472 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:37:53 »

én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
Kormány nagy anyája jó a tükörhöz, oda kell heftelni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63471 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:15:15 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
Lehet új futófelületet esztergálni a régire. (nem felpolírozni a meglévőt, hanem nagyobbat készíteni a kopott helyett). Mély barázdát hagy a vasba a szimering és a hosszirányba való főtengely lógásnál, ha oda ér, már egy csepp olaj el is szökik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63470 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:10:06 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
A szimering futófelületének is jónak kell lennie. A sok felszabályzástól is elkophat, és jónak látod, pedig méreten alul van. Meg kell mérni a futófelületet. Szokták a szimering rugóját megrövídíteni és újra összetekerni. Mindig új szimeringet tegyél be, létezik olyan ami a forgás irányában visszafelé hajtja az olajat. Nem jó a zsírhoz használt szimering! Meg kell nézned, hogy a főtengelyed nem lóg e nagyon mind oldal, mid hosszirányban. Ezt hézagolni kell. Végezetül az olaj 15 W 40 vagy 15 W 50 legyen, mert a híg olaj felmelegedve ebben a melegben jobban kiszökik.
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #63469 Dátum: 2012 Augusztus 26, 11:36:02 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63468 Dátum: 2012 Augusztus 25, 22:36:44 »

én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
ÍAmikor kellett, én is találtam itthon megfelelőt..., azért írtam.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63467 Dátum: 2012 Augusztus 25, 21:36:49 »

Ma az Ovál hazafelé egyre kevésbé vette a fordulatot, végül szinte már csak alapjáraton tudtam vele jönni. Trafóra gyanakszom. Nagy melegben régebben is csinálta, hogy akadozott a szikra. Ennek ellenére a gyújtáselosztót is kiveszem, szétszedem és kitakarítom.
De ma szuper helyekre vitt el és végül haza is hozott. :-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63466 Dátum: 2012 Augusztus 25, 20:37:39 »

Végül is bármelyik sarkon esztergálnak hozzávaló anyát. Ha ugyan nem tart a csavarbolt megfelelőt...
én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63465 Dátum: 2012 Augusztus 25, 19:32:48 »

Speciális a menet, és lapos az anya. Nem egyszerű a feladat.
Végül is bármelyik sarkon esztergálnak hozzávaló anyát. Ha ugyan nem tart a csavarbolt megfelelőt...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63464 Dátum: 2012 Augusztus 25, 18:32:19 »

Köszönöm a jó tanácsot .kifogom próbálni!
Speciális a menet, és lapos az anya. Nem egyszerű a feladat.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #63463 Dátum: 2012 Augusztus 25, 16:09:33 »

nekem sem volt a '69-esen, de hiányoltam, és szerintem minden állólámpásra lehetett már kérni extraként.
szóval én kifúrtam először fúróval kb ott ahol a közepét sejtettem a másik oldal alapján, aztán tágítottam a lyukat dremmellel körben a megfelelő irányban és méretre a tükörhöz. belül van az ajtó vázában egy lyuk menet nélkül. ennek a másik oldalára kellett egy lapos, megfelelő méretű anyacsavart benőgyógyászkodni. ennek már vagy 5 éve, azóta is stabil.
Köszönöm a jó tanácsot .kifogom próbálni!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63462 Dátum: 2012 Augusztus 25, 16:01:21 »

igen én is az első zár/kilincs csavarjaira gondoltam. ezekszerint már gyakorlott vagy Undecided
sajnos. Tanulság: ne rakd fel a csomagtér kilincset, zárat bowden nélkül a zár alsó részében. Én a magam hülyeségéből megtanultam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63461 Dátum: 2012 Augusztus 25, 14:21:40 »

Szeretném megkérdezni hogy hányas évjárattól szereltek a bogarakra jobbos visszapillantó tükröt.
1970 évjáratún, ha nincs helye ,akkor ne is barmoljam? A menetes végű M18x1,5 rövid szárú ajtóra szerelhetőre
gondoltam.
nekem sem volt a '69-esen, de hiányoltam, és szerintem minden állólámpásra lehetett már kérni extraként.
szóval én kifúrtam először fúróval kb ott ahol a közepét sejtettem a másik oldal alapján, aztán tágítottam a lyukat dremmellel körben a megfelelő irányban és méretre a tükörhöz. belül van az ajtó vázában egy lyuk menet nélkül. ennek a másik oldalára kellett egy lapos, megfelelő méretű anyacsavart benőgyógyászkodni. ennek már vagy 5 éve, azóta is stabil.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #63460 Dátum: 2012 Augusztus 25, 12:17:08 »

Szeretném megkérdezni hogy hányas évjárattól szereltek a bogarakra jobbos visszapillantó tükröt.
1970 évjáratún, ha nincs helye ,akkor ne is barmoljam? A menetes végű M18x1,5 rövid szárú ajtóra szerelhetőre
gondoltam.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63459 Dátum: 2012 Augusztus 25, 11:57:15 »

egyáltalán nincs bent bowden, mert felujitottamta műszerfalat és még nem tettem vissza a kesztyűtartót és a bowdent. Flexelni én a kilincset gondoltam a csavaroknál, egy hete már sikerült igy az elözöt szetvagni. Legfeljebb új szép króm lesz a kilincs, ha már az autó ronda (egyelöre)
igen én is az első zár/kilincs csavarjaira gondoltam. ezekszerint már gyakorlott vagy Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63458 Dátum: 2012 Augusztus 25, 11:49:35 »

inkább fűrészlappal a zárat levágni..

biztosítéktáblán keresztül esetleg?  Grin
vagy tankbetöltőn? bár nem hiszem hogy kívülről megbontható Roll Eyes
1300asnál ha nincs bent a pótkerék onnan is van némi esély a kis szerelőablakokon át, de 03asban úgy emlékszem nincs ilyen..

egyáltalán nincs bent bovden, vagy csak nincs a helyén a kesztyűtartóban?
egyáltalán nincs bent bowden, mert felujitottamta műszerfalat és még nem tettem vissza a kesztyűtartót és a bowdent. Flexelni én a kilincset gondoltam a csavaroknál, egy hete már sikerült igy az elözöt szetvagni. Legfeljebb új szép króm lesz a kilincs, ha már az autó ronda (egyelöre)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63457 Dátum: 2012 Augusztus 25, 10:28:13 »

303-nál, ha a bowden nincs benne a csomagtér zárban és lecsukódik, akkor a kinyitáshoz létezik más opció, mint a flex? Roll Eyes itt ugye nem játszik a kesztyűtartón keresztüli műtét...
inkább fűrészlappal a zárat levágni..

biztosítéktáblán keresztül esetleg?  Grin
vagy tankbetöltőn? bár nem hiszem hogy kívülről megbontható Roll Eyes
1300asnál ha nincs bent a pótkerék onnan is van némi esély a kis szerelőablakokon át, de 03asban úgy emlékszem nincs ilyen..

egyáltalán nincs bent bovden, vagy csak nincs a helyén a kesztyűtartóban?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 25, 10:29:57 írta Typ117 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63456 Dátum: 2012 Augusztus 25, 09:59:04 »

303-nál, ha a bowden nincs benne a csomagtér zárban és lecsukódik, akkor a kinyitáshoz létezik más opció, mint a flex? Roll Eyes itt ugye nem játszik a kesztyűtartón keresztüli műtét...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Herczi
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #63455 Dátum: 2012 Augusztus 24, 15:37:32 »

elég sok minden.
karburátor, gyertya, megszakító, gyújtáselosztó, gyújtáskábelek.

Gyújtáselosztó a fő gyanúsított, majd kiderül, köszi a választ.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63454 Dátum: 2012 Augusztus 24, 15:04:44 »

Sziasztok!

Menetközben ha üresbe teszem az autót, akkor leáll a motor, ha beindítom és megyek vele akkor tüsszög, meg kicsit durrog is. Mi lehet a probléma? Köszi szépen.

elég sok minden.
karburátor, gyertya, megszakító, gyújtáselosztó, gyújtáskábelek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Herczi
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #63453 Dátum: 2012 Augusztus 24, 14:36:28 »

Sziasztok!

Menetközben ha üresbe teszem az autót, akkor leáll a motor, ha beindítom és megyek vele akkor tüsszög, meg kicsit durrog is. Mi lehet a probléma? Köszi szépen.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63452 Dátum: 2012 Augusztus 24, 13:49:45 »

köszi!

az Aisin-Asco a noname kategória?


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #63451 Dátum: 2012 Augusztus 24, 13:35:26 »

Neveset kell venni (Sachs, Valeo stb.) azzal nem nagyon fogsz mellé, a legjobb a Kennedy (amerikai) és a Daikin (japán), legalábbis az egyik legerősebb.
köszi!

az Aisin-Asco a noname kategória?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63450 Dátum: 2012 Augusztus 24, 09:28:40 »

kuplungtárcsából milyen márkát érdemes nézni? van nagyon silány, meg nagyon jó? vagy nincs nagy szórás?

Neveset kell venni (Sachs, Valeo stb.) azzal nem nagyon fogsz mellé, a legjobb a Kennedy (amerikai) és a Daikin (japán), legalábbis az egyik legerősebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #63449 Dátum: 2012 Augusztus 24, 08:15:07 »

kuplungtárcsából milyen márkát érdemes nézni? van nagyon silány, meg nagyon jó? vagy nincs nagy szórás?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63448 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:34:48 »

na este összeraktam a szart jónak érzem az egészet,végül is szakáll metálék csinálták a gépmunkát úgy hogy azt mondtam tegyék be a főtengelyt a nyugvókkal stiftek nélkül és húzzák össze a blokkot a 6nagy csavarral és úgy küldjék vissza .Na így lett patikára elpucolták a blokkot meg a főtengelyt aztán összerakták és meghúzgálták még a 4. főtengely csapágynál  az ékszíjtárcsánál lévő  két nyolcas anyát is felrakták és meghúzták , úgy néz ki ez kivételesen jól sikerült nekik...  titta öröm bodottá!
maxinak meg szerzek egy hülyegyerek nadrágot hátha rá is ragad egy kis tudás Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63447 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:24:39 »

tádám!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=397065
a feketére festett képen van jól
le is mentettem.Igen ezt nekem linkelték be,csak nem görgettem lefele eléggé.Hálás köszönet!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63446 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:15:09 »

hupsz! Telórol netezek most,de majd ha gépközelben leszek megprószálok rákeresni.Itt volt ezen az oldalon?
tádám!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=397065
a feketére festett képen van jól

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63445 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:09:16 »

mostanában rakott be valaki linket ahol elég jól le volt rajzolva  Undecided
hupsz! Telórol netezek most,de majd ha gépközelben leszek megprószálok rákeresni.Itt volt ezen az oldalon?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63444 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:02:29 »

érdekelne kép,hogy a sebváltókarnál a szilikon persely hogy helyezkedik el pontosan?Vagy leírás esetleg róla.
Cserélnem kellene hamarosan.
mostanában rakott be valaki linket ahol elég jól le volt rajzolva  Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63443 Dátum: 2012 Augusztus 22, 22:00:22 »

érdekelne kép,hogy a sebváltókarnál a szilikon persely hogy helyezkedik el pontosan?Vagy leírás esetleg róla.
Cserélnem kellene hamarosan.

Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.