www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 22:36:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13100547 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63712 Dátum: 2012 Szeptember 12, 09:11:28 »

megnézném a varázsló arcát mikor egy hatvanas környékibe  kell kürtöt varázsolni amiről azt sem tudni éppen melyik fajta kormány volt benne ... annyira nem lenne öszinte a mosolya  Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63711 Dátum: 2012 Szeptember 12, 08:57:48 »

Igen, valóban nagyon bonyolult. És gyorsan kell megcsinálni, mert ha meghal az a pár ember, aki segíteni tud, akkor Bogár duda nélkül marad az emberiség.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63710 Dátum: 2012 Szeptember 12, 08:47:05 »

Igen, valóban nagyon bonyolult. És gyorsan kell megcsinálni, mert ha meghal az a pár ember, aki segíteni tud, akkor Bogár duda nélkül marad az emberiség.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63709 Dátum: 2012 Szeptember 12, 08:46:02 »

Előre mondom nem lesz egyszerű a duda.Én már átestem rajta,segíteni is alig tudodd pár ember.

Igen, valóban nagyon bonyolult. És gyorsan kell megcsinálni, mert ha meghal az a pár ember, aki segíteni tud, akkor Bogár duda nélkül marad az emberiség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63708 Dátum: 2012 Szeptember 12, 08:44:15 »

Mennyi olaj megy a váltóba az 1303S-nél?


2.5 liter

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63707 Dátum: 2012 Szeptember 12, 08:13:48 »


Mennyi olaj megy a váltóba az 1303S-nél?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63706 Dátum: 2012 Szeptember 11, 23:22:33 »

reméljük megnézzük azt is Smiley először nem is volt hézag.. aztán valamit álogattak alatta .. de változás nem történt.. azt tudni kell hogy 2006 óta nem volt nagyon használva a kocsi..
Nem tudom ki álogatott,de biztos nem értett hozzá.Azt viszont észrevenni a gyergyán,hogy kap e benzint az a henger.Mert szerintem nem kap az tuti.Javaslom tanulmányozd át a belinkelt szelepállítást és valósisd meg.Érthetően le van írva.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63705 Dátum: 2012 Szeptember 11, 23:15:41 »

Értettem! Cheesy

Egyébként nekem sem tetszik így, és meg lesz csinálva ez is, de van most a sorban előtte még pár dolog. Smiley
Előre mondom nem lesz egyszerű a duda.Én már átestem rajta,segíteni is alig tudodd pár ember.

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63704 Dátum: 2012 Szeptember 11, 22:48:19 »

Csináld meg a dudát!

Értettem! Cheesy

Egyébként nekem sem tetszik így, és meg lesz csinálva ez is, de van most a sorban előtte még pár dolog. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63703 Dátum: 2012 Szeptember 11, 22:39:18 »

a kürt nyomógombos a műszerfalon,

Ez nagyon gáz. Ennél csak  nyomógombos indítás nagyobb gáz, amikor nem veszik meg a gyújtáskapcsoló betétjét, hanem kiviszik gombra.

Csináld meg a dudát!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63702 Dátum: 2012 Szeptember 11, 22:34:21 »

Kürt átvezetője a Hardy tárcsán. Szól a duda?

Szól, és gondoltam is rá, hogy az lehet, aztán most, hogy rákérdeztél leesett, hogy a kürt nyomógombos a műszerfalon, mert nem gyári a kormány... Így azt hiszem megoldódott a rejtély. (Azért holnap megnézem még a kürt kábelezését...)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63701 Dátum: 2012 Szeptember 11, 22:30:52 »

Ez minek a csatlakozója? Levettem a kereket bal oldalról és akkor láttam, hogy szét van csúszva. Bal elöl van a kormányösszekötő rúdon.

Kürt átvezetője a Hardy tárcsán. Szól a duda?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63700 Dátum: 2012 Szeptember 11, 22:20:16 »

Ez minek a csatlakozója? Levettem a kereket bal oldalról és akkor láttam, hogy szét van csúszva. Bal elöl van a kormányösszekötő rúdon.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #63699 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:41:41 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63698 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:35:35 »

Alvázat és a kasztnit hány csavar fogja össze pontosan???  Es hány db alátét van a padlólemeznél végig a küszöbök mentén.  Hármat találtam meg de azt tudom hogy édes kevés, csak nincs itt az auto hogy megszámoljam!  Köszi
22db 8mm ezekhez van az a buzi alátét  és 6db 10mm 4elöl 2hátul

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63697 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:34:40 »




Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63696 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:32:34 »

nem száraz csak kevesebb az olaj de ezt már sikerült megválaszolni hálisten Smiley
Sőt van, hogy a tömítés szélesebb, vagy csak feljebb csúszik és nem tud visszafolyni tőle 2-3mm olaj, az is van vagy 1 deci.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #63695 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:32:15 »

Alvázat és a kasztnit hány csavar fogja össze pontosan???  Es hány db alátét van a padlólemeznél végig a küszöbök mentén.  Hármat találtam meg de azt tudom hogy édes kevés, csak nincs itt az auto hogy megszámoljam!  Köszi

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63694 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:29:55 »

huh ez de kemény  Jezusom ...

1303LS
« Hozzászólás #63693 Dátum: 2012 Szeptember 11, 17:18:26 »

.. mondjuk szelephézag nem is volt..
Emiatt nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy tudod-e hogy kell szelepet állítani?
Ha mégsem, itt van egy kis segítség.
http://www.vbklub.net/szereles/sz-hezag.htm
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63692 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:41:17 »

ABF-932 kérdése:

Szelephézag? Biztos rendben?

reméljük megnézzük azt is Smiley először nem is volt hézag.. aztán valamit álogattak alatta .. de változás nem történt.. azt tudni kell hogy 2006 óta nem volt nagyon használva a kocsi..
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63691 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:39:58 »

szerintem inkább a száraz rész miatt aggódjál.
ott nem kapnak kenést a himbák (meg egyéb szarok, amik ott vannak)
nem száraz csak kevesebb az olaj de ezt már sikerült megválaszolni hálisten Smiley
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63690 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:38:59 »

Azt javaslom, csinálj egy szervizt a motoron. Kb. 1 óra és ha mindent megnézel, megcsinálsz, akkor jónak kell lennie. Ha nem jó, akkor szervi baja van.

-Az összes szelephézagot állítsd be hideg motornál 0,1-0,15-re
-Állítsd be a megszakítóhézagot 0,4-re (Vagy a zárásszöget 47 fokra), ha szar a megszakító, cseréld
-Állítsd be az alapelőgyújtást jelre próbalámpával vagy stroboszkóppal
-Ha régiek a gyertyák, cserélj 4 gyertyát, ellenőrizd az elektródahézagot
-Ha picit is kétes a gyertyakábel szett, akkor cseréld le!

Ha ezek után sem jó, akkor kompressziómérés. Írtó primitív motorok ezek, ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!

Rendben amint módomban áll megnézem. Smiley szerszám hiján kicsit nehéz de ismerősnek van megoldjuk valahogy .. megnézem .. sorba haladunk Smiley köszi a segítséget..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63689 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:37:28 »

ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63688 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:36:56 »

A szerelés nem hit kérdése. Hozzám mindig ezzel hozzák ide az autókat: "Nem hiszem, hogy az a baja"
Ki kell próbálni!

megpróbálom másik gyertyakábellel de nem hiszem hogy menni fog de próba cseresznye Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63687 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:36:00 »

kcisit járatom a motort még utána aztán a tenyerem telefolyik mikor leveszem... a másikba meg szinte semmi nem száraz de nem is folyik semmi belőle..
szerintem inkább a száraz rész miatt aggódjál.
ott nem kapnak kenést a himbák (meg egyéb szarok, amik ott vannak)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63686 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:35:17 »

ABF-932 kérdése:

Szelephézag? Biztos rendben?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63685 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:33:54 »

Azt javaslom, csinálj egy szervizt a motoron. Kb. 1 óra és ha mindent megnézel, megcsinálsz, akkor jónak kell lennie. Ha nem jó, akkor szervi baja van.

-Az összes szelephézagot állítsd be hideg motornál 0,1-0,15-re
-Állítsd be a megszakítóhézagot 0,4-re (Vagy a zárásszöget 47 fokra), ha szar a megszakító, cseréld
-Állítsd be az alapelőgyújtást jelre próbalámpával vagy stroboszkóppal
-Ha régiek a gyertyák, cserélj 4 gyertyát, ellenőrizd az elektródahézagot
-Ha picit is kétes a gyertyakábel szett, akkor cseréld le!

Ha ezek után sem jó, akkor kompressziómérés. Írtó primitív motorok ezek, ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!

igen igaz az elosztófedélnél de biztosan jó mert egy működő bogárról szedtem le.. mind a 4 kábelt.. szóval járó motornál húztam le fogóval és akkor mikor ahoz a hengerhez értem ami elméletileg nem megy annál semmi hagbeli változást nem halottam a másik 3 hengernél igen lehúztam és lehetett hallani a különbséget igaz hangyányit de észrevehető volt. :S

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63684 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:32:50 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

megpróbálom másik gyertyakábellel de nem hiszem hogy menni fog de próba cseresznye Smiley
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63683 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:29:20 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

erre gondotlam hogy kompresszió alatt nem adja le.. de akkor az minek a hibája?? gyerát cseréltem megcseréltem a  két gyertyát is  ami elötte nem ment utána a másikba ment..
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63682 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:27:48 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

először majd be sz..tam mert ott csattogott az elosztó vége és a kábel közt a szikra.. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63681 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:27:05 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63680 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:26:46 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

igen igaz az elosztófedélnél de biztosan jó mert egy működő bogárról szedtem le.. mind a 4 kábelt.. szóval járó motornál húztam le fogóval és akkor mikor ahoz a hengerhez értem ami elméletileg nem megy annál semmi hagbeli változást nem halottam a másik 3 hengernél igen lehúztam és lehetett hallani a különbséget igaz hangyányit de észrevehető volt. :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63679 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:23:26 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63678 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:22:26 »

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S
Szelepállítás előtt, vagy után?
De már jó kezekben vagy, hagylak...

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63677 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:20:31 »

Valami mégsem jó. Gyújtáskábel lehúzással állapítottad meg, hogy nem megy az a henger?

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63676 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:18:08 »

Valami mégsem jó. Gyújtáskábel lehúzással állapítottad meg, hogy nem megy az a henger?

nem sík terepen van a  tütü..nem arra gondoltam hogy azért nem megy a henger.. csak hogy esetleg lehet e valami köze hozzá.. szikra van kábel nem szar. elméletileg mennie kéne de mégsem..

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63675 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:17:37 »

A szelepfedél alatt lévő himbasor kenése úgy történik, hogy a 4-4 nyomórúd (ami nyomja a himbákat), az üreges. Azokon a pálcákon nyomja fel az olajat. Az olaj pedig úgy jut el a himbák tengelyéig, hogy a himbákban is van olajjárat, ami a pálcákhoz csatlakozófej részt köti össze a tengellyel. Ott rohadt sok olaj tud ám felmenni. Egy teljesen jól működő motornál, ha levennéd a szelepfedelet és 30 másodpercet járatnád, akkor csinálna neked a földre egy 20cm átmérőjű olajtócsát. Ott nem baj ha olaj van.
Lehet azért folyik ki az egyik oldalon, mert picit ferdén áll a motorod. Rengeteg bogár motort szereltem már és az esetek nagy részében mindig az egyik oldalról folyik ki az olaj, a másikról meg alig, mert gyárilag úgy áll a motor, hogy vízszintes az a felület, ahol meg tud állni az olaj a szelepfedél alatt. Így ha egy picit is ferdén áll a motor, vagy picit egyenetlen a talaj, akkor az egyik oldalon kifolyik 1 deci, a másikon meg max pár csepp.


na így már érthető köszönöm Smiley . akkor már csak arra kéne rájönni hogy miért nem megy a hátsó henger :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63674 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:16:42 »

Egy óra múlva is ugyanannyi olaj lenne ott mint 1 perc múlva, mert a harmónikacsöveken folyik vissza a motorba. Így van kitalálva.

jó oké még mindig azt mondom hogy értem én ezt hát világos beszéltük, kell lennie olajnak de 10 perc alatt kb 5cl olaj ?? mi lenne 1 óramúlva?? Cheesy

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63673 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:15:29 »

A lokorudak koruli harmonikacsoveken folyik vissza a motorba. Nem gyulemlik fel, ne aggodj!
áááh köszi na azé csak megkaptama  választ Cheesy erre nem gondoltam ezen agyaltam hogy ha ennyi idő alatt ennyi jön mi lesz vele később. de akkor így értem... azért vagytok hogy megértsem  Roll Eyes így értem és amúgy ha alul látom a csöveket ott a környéke olajos.. lehet ott se nem százas valami...
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.