www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:35:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14798775 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #63611 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:57:25 »

Direkt nem teszem off-ba:
Ha a saját hozzászólásaid között keresnél, hisz arra voltál kiváncsi, akkor ez nem fordul elő. De egyszerűbb valamire rámondani, hogy szar, mint megtanulni használni.
Miért kéne a sajátjaim között. A főoldalon kerestem az összes között, erre kidobja összesen azt a párat amit látsz. Direkt úgy hagytam a kivágást, hogy látszódjon, hogy összesen 1 oldal találat.
Amit írsz az abban lenne szar, hogy 1700 talált HSZ közül kellene kikeresnem azt az egyet. De ez összesen az a 9db-ot találja.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63610 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:53:43 »

Direkt nem teszem off-ba:
Ha a saját hozzászólásaid között keresnél, hisz arra voltál kiváncsi, akkor ez nem fordul elő. De egyszerűbb valamire rámondani, hogy szar, mint megtanulni használni.
1303LS
« Hozzászólás #63609 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:51:44 »


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 04, 08:59:25 írta 1303LS »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63608 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:45:25 »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63607 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:43:43 »

1303LS
« Hozzászólás #63606 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:41:35 »

Vili:Nem értem mi a problémád, kereső működik. Sírsz mint a sebesvalagú...  Kiss
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63605 Dátum: 2012 Szeptember 04, 08:30:59 »

Ezeket már egyszer jó bőven leírtam itt, csak a kereső ugyebár nem működik így kénytelen voltam újra leírni.
Az egyik lehetséges hibaforrás amit GAS is említ. De esélyesebb, hogy a behúzómágnes halt be.
Ezek az öreg mágnesek MIND ilyenek már, akárki akármit mond.
Felépítésük olyan, hogy két tekercs van egybetekerve, 3pont kivezetéssel amiből 2 közösítve van a kis csúszkasarus kivezetésre a bakeliten kívülre.
Egyik a "behúzómágnes" a másik a "megtartómágnes".
Amikor a bendix még kint van és indítunk, akkor mindkettő működik és NAGYerővel behúz, amikor az indítómotor rézpapucsai összeérnek és teker az indítómotor, akkor a "behúzómágnes" testpontja "+"-ra kerül így az a tekercs már nem húz, csak a gyengébb "megtartómágnes" tartja bent a bendixet.
Ha leforrasztasz egy mágnes bakelitfedelét, akkor láthatod, hogy MINDEGYIKben a közösített szálak közül az egyik ott bent el van égve. Vagy a sokéves korrózió, vagy simán a terhelés elvékonyítja. Állítólag az újabb (kistestű) önindítók már jobbak. Vagy más a tekercs anyaga, vagy vastagabb a kivezetett szál, vagy jobb a lakk rajta, nem tudom.
Alap esetben amíg a mágnes megkapja a 12Vból a nagy részét addig semmi gond nincs, simán behúz csak magában a "megtartómágnes" is, azonban ha valahol kontakthiba miatt elvész egy kicsike a 12Vból akkor jönnek ezek a kattogós nemindulós hibák.
Jó teszt lehet egy lemerült akksi. Ha produkált olyat az autó mostanában, hogy indítózáskor behúz, de LASSAN pörget, mert gyenge az akksi és kizárhatjuk a perselyszorulást, vagy egyéb mechanikai szorulást, akkor biztosan jó a behúzómágnes, mert alacsony fesszel is behúz, tehát működik mindkét kör.
A megnyugtató végleges megoldás az új behúzómágnes, nem tudom melyik kompatibilis, lehet-e kapni és mennyi. Ha van infó azt én is kérném.
Vagy olyan tekercselőt keresni aki tudja, hogy miről van szó és nem csak sima motorokat tud tekerni. Ja és nem 5-6ezret akar elkérni a műveletért. Ilyen infót is kérek, ha van valakinek.
Utoljára ( 10 éve) a Népliget hátamögött egy önindító felújítónál vettem a bogárhoz mágnest. Gyári számot kértek az önindító oldaláról és pár nap múlva mehettem érte.

Vili:Nem értem mi a problémád, kereső működik. Sírsz mint a sebesvalagú...  Kiss
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #63604 Dátum: 2012 Szeptember 04, 07:24:17 »

.... A hátsó ülés alatti csúszósarut egyenesen ki is iktathatod, forraszd össze.

Ez az a H alakú csatlakozó, ami a hátsó ülés - vezető ülés mögött van??? Mert nekem is azt iktatták ki a múltkoriban, eggyéforrasztva a 4 vezetéket, és azóta nincs akksi-merülési probléma például, úgy tűnik... Indult azóta minden alkalommal Öcsisajt... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #63603 Dátum: 2012 Szeptember 04, 07:20:55 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem kicsit rendbe szedni a bogarat (polírozgatás, egyebek), külsőre már egész szép a megjelenése...

Viszont ma (meg vagy három nappal ezelőtt) nem akart beindulni, hiába fordítottam el a kulcsot... Gyújtás van, piros lámpa ég, aztán ahogy indítanám meg sem tekeri... Mindkét esetben úgy tudtam beindítani, hogy kicsit megmozgattam, úgy hogy sebességben volt (gyújtás nélkül gurítottam, majd ráengedtem a kuplungot). Direkt nem akartam beugratni... A lényeg az, hogy utána ráadtam a gyújtást, és szépen elkezdte tekerni, majd pedig beindult gond nélkül. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?

Ja és két kép a fejleményekről:
Sajnos majdnem minden "öreg" önindító ilyen. Segíthet, ha a behúzómágnesre menő vezetékek csatlakozásait rendbeteszed, de végleges megoldást nem fog adni. A hátsó ülés alatti csúszósarut egyenesen ki is iktathatod, forraszd össze.
A gond a mágnes belsejében van, mivel ez egy kettős tekercselésű (találóan nevezhető behúzó és megtartótekercsnek) és ebből sajnos az erősebbik mindegyiken kifekszik (a kupak alatt a szabadonálló vezeték ég el) csak a megtartó fogja indításkor húzni. EZ sajnos csak épp határesetben képes működni, tehát ha koppra fel van töltve az akksi, minden csatlakozás a lehető legtöbb áramot átengedi és az önindítóban minden a legkisebb ellenállással csúszik a helyére. Ha bármelyik tényező kicsit is gyengül, már nem fog behúzni. Keress valahol új rá való behúzómágnest, de akkor írd meg nekem is, mert vennék én is, nekem vagy 5 éve ilyen az önindítóm. Meg van még 2 ami szintén ugyanilyen.
Ezeket már egyszer jó bőven leírtam itt, csak a kereső ugyebár nem működik így kénytelen voltam újra leírni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63602 Dátum: 2012 Szeptember 04, 06:18:33 »

Ő már látott szétszedett önindítót ellentétben egy-két fotelfilozófussal. Sőt rakott is össze, és működik is. wow... Cool

most rólam beszélsz? :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63601 Dátum: 2012 Szeptember 04, 02:33:03 »

bronzkefék vannak benne.
a szénkefék hamar elfáradnának.
Értsd jól. Azt a szerencsétlen alkatrészt jelölte meg tulajdonképpen, amelynek az anyaga perpill másodlagos, a srác úgyis látja majd. Mi hagyományosan szénkefének hívjuk, mondjuk úgy, gyűjtőfogalom... Ő már látott szétszedett önindítót ellentétben egy-két fotelfilozófussal. Sőt rakott is össze, és működik is. wow... Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63600 Dátum: 2012 Szeptember 04, 01:11:18 »

2, Kopott szénkefék (ez a valószínűbb).

bronzkefék vannak benne.
a szénkefék hamar elfáradnának.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63599 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:17:32 »

Nekem anno varázyló írta le, működik, előkeresem. Az iylen okosságokat külön archiválni kellene, hogy téma szerint keresni lehessen...

Na akkor Varázsló:
"....

Ettől a torzióállítástól nem kell besz*rni, sem száraz, sem olajos féltengelyesnél nem tart sokáig és ha van két gagyesz kínai kiskrokodilod, esetleg egy tescos spanifered (nem szükséges), akkor segítség sem kell, pláne ha bent a motor (nehezéknek).

A 21 mm-es átmérőjű rúd esetében ott ahol a kaszni a hátsó futóműhöz van fogva a sárvédő belsejében lévő pont alatt lepattintva a lengőkart az alsó támaszról 17 cm-nek kell lenni a távolságnak, az a gyári magasság. 16 az enyén ültetett (mint az enyém), 15-nék éri a gumibak tetejét.

Ennyit kell tudni hozzá.  Wink "

Mi másutt mértünk, öcsémtől megkérdem, mely pontokat mértük, de asszem a lengőkar kerékagyat felfogató 3 csavar közül a felső csavarjánál lévő letörés felső sarkától (ez a lengőkar vége....) a kasztnirögzítő fül csavarközépig 35 cm. Szétszedéskor ezt mértük, ezek is fix pontok.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 03, 23:20:36 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63598 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:15:56 »

kérdés:
Ékszíjtácsámon  melyik jelnek kellene a motor osztósíkjánáĺ lennie,mikor a rotor is  jelen van? D motor
Nekem van rajt 3 ékjelölésem,de azok vagy 7 óra környékén járnak ekkor, viszont vn egy egyedüli gyári csík ami osztósíkon van, mikor a rotor is a jelre mutat.
De onnan mi jelöli a 7,5 fokot?

Nem elérhető deno73
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #63597 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:14:05 »

Amúgy megéri rendbe tenni kivenni nem nehéz (motor jobb felső tartó csavarja a turbinaház mögött, és a váltón egy csavar), és sokáig nem lesz gond vele.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63596 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:10:12 »

nálam is csinĺt ezt az öninditóm,de azót nincs ez a baj.persze számítok rá,de ha előjön megnézem.

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63595 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:09:25 »

Ha az önindító ilyen gubancot okoz, annak több oka lehet: 1, Csatlakozások oxidálódtak. Első körben az akkumulátor saruit kell megnézni, nem lazák-e? Második körben az önindítóra csatlakozó főkábelt (vastag piros) és a behúzó mágnesre saruval csatlakozó kábelt kell megvizsgálni. Ez utóbbi az ülés alatt saruval toldva van, azt is meg kell nézni. 2, Kopott szénkefék (ez a valószínűbb). Önindítót leszerelni, a benne található szénkeféket újakra cserélni (autósboltban lehet bárhol kapni).  

Köszönöm szépen, holnap nekiállok, remélem sikerül kiiktatni a hibát.
Nem elérhető deno73
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #63594 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:03:38 »

Ha az önindító ilyen gubancot okoz, annak több oka lehet: 1, Csatlakozások oxidálódtak. Első körben az akkumulátor saruit kell megnézni, nem lazák-e? Második körben az önindítóra csatlakozó főkábelt (vastag piros) és a behúzó mágnesre saruval csatlakozó kábelt kell megvizsgálni. Ez utóbbi az ülés alatt saruval toldva van, azt is meg kell nézni. 2, Kopott szénkefék (ez a valószínűbb). Önindítót leszerelni, a benne található szénkeféket újakra cserélni, szépen beforrasztani (autósboltban lehet bárhol kapni). A fedélben található bronzperselyt sem árt kicserélni újra. 3, Ritkán, de előfordulhat az is, hogy a behúzó mágnes rossz (esetleg a fedelén található forrasztások elengedtek). Remélem, segítettem.   
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 03, 23:08:42 írta deno73 »
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63593 Dátum: 2012 Szeptember 03, 23:01:01 »

Huh ez a fekete-fehér kép állat.


Köszi, jó alanyt találtam... Smiley

Igen, az en otletem az, hogy az oninditoddal van valami gebasz, nem ugrik be a helyere, csak ha megmozgatod a lendkereket (es ezzel a fogait) kicsit jobbra-balra.

Erre gyanakodtam, de mivel rendszertelenül jött elő, nem akartam rögtön nekiesni kibontani.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63592 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:52:55 »


Nekem anno varázyló írta le, működik, előkeresem. Az iylen okosságokat külön archiválni kellene, hogy téma szerint keresni lehessen...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63591 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:47:05 »

Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?
Igen, az en otletem az, hogy az oninditoddal van valami gebasz, nem ugrik be a helyere, csak ha megmozgatod a lendkereket (es ezzel a fogait) kicsit jobbra-balra.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63590 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:44:10 »

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?
Már benne van.  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63589 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:42:32 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem kicsit rendbe szedni a bogarat (polírozgatás, egyebek), külsőre már egész szép a megjelenése...

Viszont ma (meg vagy három nappal ezelőtt) nem akart beindulni, hiába fordítottam el a kulcsot... Gyújtás van, piros lámpa ég, aztán ahogy indítanám meg sem tekeri... Mindkét esetben úgy tudtam beindítani, hogy kicsit megmozgattam, úgy hogy sebességben volt (gyújtás nélkül gurítottam, majd ráengedtem a kuplungot). Direkt nem akartam beugratni... A lényeg az, hogy utána ráadtam a gyújtást, és szépen elkezdte tekerni, majd pedig beindult gond nélkül. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?

Ja és két kép a fejleményekről:
Huh ez a fekete-fehér kép állat. Nekem is csinált ilyent,mikor ritkán volt beindítva szóval évente kb egyszer.Bemozgattam gyújtás sebesség indít,atán elhagyta. Valami becsiszolódott

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63588 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:38:19 »

a helye megvan,de én még nem talĺkoztam vele a kuplung pedálon milyen gumi van,hogy ne likasszam ki az új szőnyegemet? Mert néha eléri a pedál.valami képetek nincs róla? Vagy mivel tudom pótolni? Tom gumival,de...

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63587 Dátum: 2012 Szeptember 03, 22:38:16 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem kicsit rendbe szedni a bogarat (polírozgatás, egyebek), külsőre már egész szép a megjelenése...

Viszont ma (meg vagy három nappal ezelőtt) nem akart beindulni, hiába fordítottam el a kulcsot... Gyújtás van, piros lámpa ég, aztán ahogy indítanám meg sem tekeri... Mindkét esetben úgy tudtam beindítani, hogy kicsit megmozgattam, úgy hogy sebességben volt (gyújtás nélkül gurítottam, majd ráengedtem a kuplungot). Direkt nem akartam beugratni... A lényeg az, hogy utána ráadtam a gyújtást, és szépen elkezdte tekerni, majd pedig beindult gond nélkül. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?

Ja és két kép a fejleményekről:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63586 Dátum: 2012 Szeptember 03, 20:16:50 »

Van valahol ettől jobb leírás is.

torziós rúdak beállításához:
Meg kell mérni a torziós rúd szögét egy vízszintes vonalhoz képest( vázalagút vízszintes helyzetben). Ekkor a torziós pálcának terhelésmentesnek kell lennie, így a beállítási szögnek 17 fok 30 szögperc-et kell kitennie. A beállításhoz a torziós rudat és a rugóstagot egy egy számmal egymáshoz képest át kell helyezni . Az átállítást a magfogazások belső (40) és külső fogainak (44) különböző fogszáma teszi lehetővé. Ekkor a következő változtatásokat lehet elérni:
- torziós pálca belső végének egy magfogazással történő elfordítása 9 fokkal fogja megváltoztatni a szöget.
- a rugóstag egy foggal történő áthelyezése esetén 8 fok 10 szögperc-es szögváltozás adódik.
- ez azt jelenti hogy a rugóstag lehető legkisebb finombeállítása: 50 szögperc....


[melléklet törölve az admin által]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63585 Dátum: 2012 Szeptember 03, 20:06:44 »

Van valahol ettől jobb leírás is.
http://www.bogarklub-vac.at.hu/
Bogárbarkács, Hátsó torzió szerelés.

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63584 Dátum: 2012 Szeptember 03, 19:01:02 »

esetleg leirnátok hogy hogyan kell csinálni Huh alrábrakni a ricnit?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63583 Dátum: 2012 Szeptember 03, 15:04:55 »

Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63582 Dátum: 2012 Szeptember 03, 14:53:53 »

Üdv a bogaram hátsó futómüvén szeretném a ricniket arráb rakni (ültetni) ehhez szeretnék segítséget kérni.
állítólag van itt valami leírás is valahol.
 Üdv Gábor
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/H%C3%A1ts%C3%B3_torzi%C3%B3


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63581 Dátum: 2012 Szeptember 03, 14:39:28 »

Üdv a bogaram hátsó futómüvén szeretném a ricniket arráb rakni (ültetni) ehhez szeretnék segítséget kérni.
állítólag van itt valami leírás is valahol.
 Üdv Gábor

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63580 Dátum: 2012 Szeptember 01, 21:01:53 »

Urak, egy kérdés:
a  bogaram motorja minden indításnál egy megdöbbentően nagy méretü szürkés füstgomolyt pöfög ki mindig. Utána gyakorlatilag nulla füst a járó motornál. Leállítás után pedig a motornak enyhe égett olaj szaga van.
Mi lehet ennek az oka?
Szelepvezetők, gyűrűk milyen állapotban vannak?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #63579 Dátum: 2012 Szeptember 01, 20:51:07 »

Urak, egy kérdés:
a  bogaram motorja minden indításnál egy megdöbbentően nagy méretü szürkés füstgomolyt pöfög ki mindig. Utána gyakorlatilag nulla füst a járó motornál. Leállítás után pedig a motornak enyhe égett olaj szaga van.
Mi lehet ennek az oka?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63578 Dátum: 2012 Augusztus 31, 17:20:20 »

128-as volt, az hosszabb mint a 166-os. Bogár alvázon volt a 128-as.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63577 Dátum: 2012 Augusztus 31, 17:17:26 »

Igen, sok német oldalon lehet találni. Mindig lementem amit nem láttam még. Mindig kerül elő új az a fantasztikus.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63576 Dátum: 2012 Augusztus 31, 15:36:56 »


Zárd le a turbinaháznál és úgy nyomj rá egy kamu csövet díszítésnek.

Ha jól értem a kérdést...
Jól érted, köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63575 Dátum: 2012 Augusztus 31, 15:02:09 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a turbináról lejövő harmonika csöveket bekötöm a kipufogó passzoló végeihez, viszont a másik fele a fűtésdob helyett felszerelt J-cső felé nem lehetséges, akkor a kipufogó ezen végét ildomos, illetve le kell zárni?
Ha igen, mivel? Ide nem jó a turbinánál használható spray kupak.



Zárd le a turbinaháznál és úgy nyomj rá egy kamu csövet díszítésnek.

Ha jól értem a kérdést...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63574 Dátum: 2012 Augusztus 31, 12:52:55 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a turbináról lejövő harmonika csöveket bekötöm a kipufogó passzoló végeihez, viszont a másik fele a fűtésdob helyett felszerelt J-cső felé nem lehetséges, akkor a kipufogó ezen végét ildomos, illetve le kell zárni?
Ha igen, mivel? Ide nem jó a turbinánál használható spray kupak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #63573 Dátum: 2012 Augusztus 31, 11:17:17 »

Újak voltak a kocsik, így a váltó is jobban jött ki. Gondolom új érkezett a gyárból, és azt tették bele.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63572 Dátum: 2012 Augusztus 31, 08:18:10 »

Ilyen makettet építek most 1:25-ben.   De gondolom, valamit azért csak használtak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.