www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:11:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801037 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63411 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:36:56 »

Nem, ez a jobbik fajta gagyi, de abból a typ3-ra való verzió... Typ1-est raktam fel többet, annál elég nagy a szórás, van ami pont passzol, van amit picit kell hajtogatni, van amit nagyon... Viszont elég hitvány anyagból vannak, illetve a felfogatástól számítva elég messze van a dobhoz csatlakozó vége, így könnyű hajtogatni... Amit az enyémre tettem anno, azt egyszer megrántottam első felrakáskor és utána már mindig passzentos volt...

A typ1-re való nagyon gagyi, amelyik nincs hegesztve, csak peremezve, illetve az ív belső felén apró rogyások vannak.

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63410 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:51:14 »

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


Nem, hanem ez:  http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=953550028993&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System-Modified%2CJ-Tubes%20%2F%20Heat%20Exchangers&artnr=22329a&pn=0&sort=0&all=



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63409 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:49:50 »

A gagyi J csövekből kétféle van ... (...).
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...


Azt hittem kihagyod a CSP-t, mert azzal nincsenek ezek a bajok, milliméterre passzol.  Igaz, hogy 89 EUR, de rozsdamentes, és szépen van a flajsninál varrva, belül körbe, kívül meg 4 helyen megpöttyözve.

Azt szokták mondani, egyszer kell sírni, amikor kifizeted, utána meg végig örülni neki, ha a gagyit veszed akkor egyszer örülsz, amikor olcsó, utána meg csak a bosszúság van vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63408 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:46:11 »


Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

Ez lenne az? Mert ez kukkra passzolós.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63407 Dátum: 2012 Augusztus 20, 09:29:28 »

A gagyi J csövekből kétféle van (konkrétan nálam most van 4 db amit egyszerre rendeltem ugyanattól a kereskedőtől):
Az egyiknél a csatlakozó flansniba nincs behegesztve a cső, hanem csak peremezve van. Ennél valóban lehet forgatni a csatlakozásban a csövet, de ha simán a kezedben van, akkor ezt nem veszed észre, mert ahhoz elég erősen van peremezve, hogy simán kézben ne tudd elforgatni... Viszont a helyén bele tudsz annyira kapaszkodni a csőbe, hogy forgasd.
A másik típusnál hegesztve van a cső, annál nem tudsz forgatni, viszont azok is elég pontatlanok... De elég hosszú a cső a felfogatástól, hogy a dobnál engedjen 3 cm-t. Anno az én 1,6 motoromnál is ez volt a helyzet, de nem kellett fél napot szaroznom vele: Megfogtam, összébb húztam a 2 csövet és rátoltam a dobot...
Illetve van a CSP J csöve, amit felraksz és gyönyörűen passzol minden, de azt kevesen veszik meg a gagyi háromszoros áráért...

köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63406 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:38:35 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

sajna nem ez lesz, mivel 1.6ra próbálnám feltenni és ennél szélesebb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63405 Dátum: 2012 Augusztus 19, 22:30:19 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
köszi, sejtettem. De nekem nem úgy tűnt, hogy forogna. De nekifutok még egyszer. Csak már bent a motor, de akkor lelazítom belül, hátha,

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63404 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:52:52 »

Ha nem 1,2 - 1,6 probléma akkor bizony faragni kell.

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63403 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:36:23 »

nálam pl. a dob végei ahová csatlakozik a J cső, oválisra voltak húzatva a bilincsekkel. először a dob csatlakozást kellett cső fogóval kerekre alakitani. a másik pedig, hogy amikor a hengerfejen a kipufogó tőcsavarokra ráteszed a j csövet és még nem húztad meg, akkor tudod beállitani mert a cső forog a peremezésében. én is azt gondoltam, hogy leveszem a fűtés dobot és simán felteszem a J csövet, aztán egy délelőttömbe került. de most szépen muzsikál.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63402 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:28:34 »

Gondolom csak olyanok mint a többi utángyártott alkatrész amivel naponta találkozok... Átalakítod őket és már fel is szerelheted...
(Jelen esetben szerintem lazán tudsz rajta annyit összehúzni akár még hidegen is)

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63401 Dátum: 2012 Augusztus 19, 21:18:47 »

Emberek! Árulás! Létezik az, hogy a J-csövek nem kompatibilisak a fűtésdobokkal? Tegnap kivettem és szétszedtem a 03-asban a motor, ma kicseréltem az összes tömítést és össze, majd visszaraktam az autóba és nem megy rá a gyári dob a J-csövekre, lévén, hogy azok mindkét oldalon 3-3 centivel szélesebbek, mint a dobon levő csövek. Ennyire béna vagyok, vagy tényleg nem stimmel valami?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63400 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:12:29 »

A 303-ban már van. Ha van relétábla, szerintem ott lesz helye.

1302-be ilyen relének van helye a relétáblán? és be is van kötve? tehát cak be kellene pattintani és már működik is?

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-vasarlas-online-bugparts-kft/kereses/eredmenye
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63399 Dátum: 2012 Augusztus 19, 12:10:49 »

1302-be van helye ablaktörlő idő kapcsoló relének? és ha van veszek egy relét berakom és működik vagy kötögetni kell?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 19, 12:12:31 írta vaughan »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63398 Dátum: 2012 Augusztus 19, 11:41:21 »

nem vakolom! Tongue

38 évet birt az eredeti bimetálos indexrelé. és 2 évet az új SMD (felület forrasztott) IC-s relé... zárlatos a drágám. lehet még kapni bimetálos relét?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63397 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:43:54 »

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))
Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63396 Dátum: 2012 Augusztus 18, 23:15:54 »

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.

akkor vakold be!
legalább nem látszik a szakadt biztosíték :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63395 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:41:02 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil

értettem... Embarrassed

még jó, hogy kőműves a szakmám.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63394 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:40:37 »

Hell !

nagy a baj! egyszer csak kidurrant a jobb szélső biztositék (1302) azóta nincs: töltés, index, tankóra. sziszifusz...
Szerintem zárlatod van. Ez egy kicsit alaposabb átnézést igényel annál, hogy csak kicseréled a biztit.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63393 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:34:55 »

Szólj a biztosíték szerelőknek, helyszínre kiszállva megmentenek. Ilyen javítás házilag nem végezhető el!  Evil
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63392 Dátum: 2012 Augusztus 18, 22:28:42 »

Hell !

nagy a baj! egyszer csak kidurrant a jobb szélső biztositék (1302) azóta nincs: töltés, index, tankóra. sziszifusz...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63391 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:54:44 »

kis csillag egyem meg a szivedet, ha neked jó állapotú bogaraid lennének akkor nem kéne csonktámaszt cserélni, arról nem is beszélve hogy a te bogaraidon csavarosak a csonktámaszok nem is préselősek ... másrészt meg tudom te azért szeded szét kéthetente a motorodat hogy nehogy összerohadjanak a csavarok benne  Kiss

Nem a mostani autómról van szó. A pirosban cseréltem, mert szakadt volt a gumija és por ment bele.

Írígykedésedre nem reagálok, anélkül is van elég bajod.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63390 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:35:18 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63389 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:22:05 »

De nekem nem összerohadt Bogaraim vannak, hanem jó állapotúak.  Evil
kis csillag egyem meg a szivedet, ha neked jó állapotú bogaraid lennének akkor nem kéne csonktámaszt cserélni, arról nem is beszélve hogy a te bogaraidon csavarosak a csonktámaszok nem is préselősek ... másrészt meg tudom te azért szeded szét kéthetente a motorodat hogy nehogy összerohadjanak a csavarok benne  Kiss

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63388 Dátum: 2012 Augusztus 17, 10:16:15 »

ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...

De nekem nem összerohadt Bogaraim vannak, hanem jó állapotúak.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #63387 Dátum: 2012 Augusztus 16, 10:02:10 »

http://elitevwclub.blog.hu/2012/08/16/the_white

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63386 Dátum: 2012 Augusztus 15, 23:40:08 »

ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...
van hogy a 10 tonnás prés állvány is görbül miközben  izzik az egész a melegitéstöl de az istenért nem jön szét..... 10böl 8x ez van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #63385 Dátum: 2012 Augusztus 15, 20:41:16 »

Hátúlra érdemes automata biztonsági övet rakni, és ha igen akkor az automatikát hova jobb rakni( kalaptartó alá, ülés alá, ablak mellé)?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63384 Dátum: 2012 Augusztus 15, 19:58:03 »

rendelek egy újat s aztán szedem szét.Köszi
ne vetkőzz, szopni fogsz. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63383 Dátum: 2012 Augusztus 15, 16:46:58 »

Gondolom a gömbfejet a tengelycsonkból nyomtad ki így, mert az OK... De itt a gömbfej lengőkarból való kiszereléséről volt szó...

igen. azt. jól van, na, nem olvastam el, de tényleg cserét kérdezett... Tongue Cool Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63382 Dátum: 2012 Augusztus 15, 16:04:22 »

Nem értelmezed jól... Az alagútban futó rúd van ebben a perselyben... A kar gömbje és a rúd csészéje között nincs persely

ahhamm!Akkor azért nem találkoztam vele.Akkor az gyakorlatilag arra szolgál,hogy a rúd vége a sebvkar alatt(tehát a rúd első vége)ne mozoghasson jobra balra(vizszintes irányba),mert pontatlan lesz a váltás.akkor feladom,mert rendelek egy újat s aztán szedem szét.Köszi

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63381 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:34:20 »

Nem értelmezed jól... Az alagútban futó rúd van ebben a perselyben... A kar gömbje és a rúd csészéje között nincs persely

ha jól értelmezem akkor a szilikon perselybe a képen levő sebváltó kar félgömb része menne bele?
Mert jelentem nekem ott nincs persely.Bocs,ha nem értem,de mjd valaki csak felvilágosít

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63380 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:33:01 »

Gondolom a gömbfejet a tengelycsonkból nyomtad ki így, mert az OK... De itt a gömbfej lengőkarból való kiszereléséről volt szó...

Én az alsókat gömbfej-kinyomóval simán. 2 mp alatt.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63379 Dátum: 2012 Augusztus 15, 15:09:15 »

a kép lemaradt

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63378 Dátum: 2012 Augusztus 15, 14:37:13 »

 ha jól értelmezem akkor a szilikon perselybe a képen levő sebváltó kar félgömb része menne bele?
Mert jelentem nekem ott nincs persely.Bocs,ha nem értem,de mjd valaki csak felvilágosít

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 15, 15:11:53 írta bruno »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63377 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:46:23 »

Milyen ertekben? Grin
elfelejtettem bemenni a biztosítóhoz de aszem 2eftot adnak ilyenért  esetleg mondtam volna nekik hogy ennyi pénzért itt is hagyom a lábam Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63376 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:43:57 »

akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...
Milyen ertekben? Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63375 Dátum: 2012 Augusztus 15, 11:42:06 »

Ehhez a satu hajtórúdjára egy hosszabbító csövet rá kellett tennem.  Wink


ezzel a mutatvánnyal 2satut törtem el  kb 40eft értékben a harmadik satut pedig ráejtettem a lábamra akkor meg a lábujjam tört el Jezusom ...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63374 Dátum: 2012 Augusztus 15, 10:45:01 »

préselve van.
egyesek azt mondják, hogy satuval ki tudják szedni, de én ezt kétlem


Pedig én is így csináltam.
Van egy szabadtéri 180-as régi, magyar öntöttvas satu, megtámasztottam egy csődarabbal a lengőkart és egy másik kisebbel kipréseltem a gömbfejet a lengőkarból. Ehhez a satu hajtórúdjára egy hosszabbító csövet rá kellett tennem.  Wink


Az újat is azzal préseltem be.

Itt jegyezném meg, hogy akinek ültetett tengelycsonkja van, az nagyon figyeljen, hogy milyen gömbfejet vesz az alsó lengőkarba, mert van aminek vastagabb a pereme és beleér (néhány fajta) könnyűfém felnibe, a lemezfelnibe meg éppenhogy nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63373 Dátum: 2012 Augusztus 15, 09:31:10 »

Én az alsókat gömbfej-kinyomóval simán. 2 mp alatt.
szerintem itt nem a szétszerelésről van szó hanem a lengőkarban a csonktámasz cseréjéről ! Undecided bárkit leszopok aug 20án este 8kor  a parlament előtt aki egy 40éves csonktámaszt két másodperc alatt kiprésel a lengőkarból  gömbfej szétszerelő eszközzel Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63372 Dátum: 2012 Augusztus 15, 08:38:30 »

köszi a képet a perselyről.
Amúgy én az összes gömbfejet prés nélkül szedtem ki itthon másodmagammal.
Én az alsókat gömbfej-kinyomóval simán. 2 mp alatt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.