www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:06:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921272 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921097 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62842 Dátum: 2012 Július 06, 16:52:50 »

tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?
még annyit tennék hozzá hogy a 6mm puNpát nemtudod összelegózni a 8mm veber/dellortó csatlakozókkal ... én a tápszivattyú után teszem a szűrőt mert arra lehet 6-os és 8mm-es benzincsövet is rakni és akkor nem kell átalakítókkal gecizni  Undecided (a tuning topicba az utolsó képen láccik is és akkor T elosztóval se kell mókolni)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 06, 16:54:37 írta tati »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62841 Dátum: 2012 Július 06, 16:50:07 »

A külseje legyen 6-os, hogy rá tudd dugni a 6-os benzincsövet, amivel illeszteni fogod. Nincs olyan, hogy túl nagy.
uhh, akkor halasztom a dolgot, nem találtam még 6-os külső átmérőjű csövet, amihez létezett volna idom is (T).

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62840 Dátum: 2012 Július 06, 16:48:06 »

tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?

A külseje legyen 6-os, hogy rá tudd dugni a 6-os benzincsövet, amivel illeszteni fogod. Nincs olyan, hogy túl nagy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62839 Dátum: 2012 Július 06, 16:44:15 »

Létezik, mert a 6-os csőről a 8-as lecsúszik.
tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62838 Dátum: 2012 Július 06, 16:41:20 »

létezik olyan, hogy túl nagy a benzincső átmérője? ha igen, mekkora a max méret, ami még jó?

Létezik, mert a 6-os csőről a 8-as lecsúszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62837 Dátum: 2012 Július 06, 15:39:16 »

létezik olyan, hogy túl nagy a benzincső átmérője? ha igen, mekkora a max méret, ami még jó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #62836 Dátum: 2012 Július 05, 21:24:12 »

Jó estét!
szeretném megkérdezni, hogy hány féle első bogár lökháritó létezik amelyikbe index is van? a bogaramon lévő lökösbe a golf I. index tökéletesen passzol. csak sik a búra. vettem csillag g.-tól viztiszta domború indexbúrát. azt viszont nem tudtam rátenni a golf indexre mert nagy rá. ezért vettem komplett bogár indexet. ez meg nem fér be. akkor most mi van???
 hát nehogy már úgy működjön minden, hogy csak kicsavarod az újat meg be és szaladj...
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62835 Dátum: 2012 Július 05, 21:19:23 »

Rá, de pár furat nem fog találkozni. Ott nagyobb lyukat kell készíteni.
értem, köszi
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62834 Dátum: 2012 Július 04, 21:36:51 »

Ma sikerült megoldanom 1 nagy problemet.befeküdtem a bogár alá és láttam hogy ott van az önindítón a ábel csak le van szigetelve ráraktam a kábelt hopsz 2gyuitáskapcs+1 nyomógomb kiiktatva Wink bekötöttem a gyuitáskapcsot amit vettem de nem tudom visszarakni a kormányoszlopra mert nem férnek el a csatlakozók Huh a régin forrasztva voltak,és a másikon is, lehet hogy ezt is szét kell hogy szedjem?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62833 Dátum: 2012 Július 04, 21:32:17 »

Szerintetek egy 74es alvázra probléma nélkül el lehet rakni korábbi (pl69es) bódét?
Rá, de pár furat nem fog találkozni. Ott nagyobb lyukat kell készíteni.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62832 Dátum: 2012 Július 04, 21:09:18 »

Szerintetek egy 74es alvázra probléma nélkül el lehet rakni korábbi (pl69es) bódét?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62831 Dátum: 2012 Július 04, 18:00:21 »

igen, köszönöm!
probléma megoldva 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62830 Dátum: 2012 Július 04, 17:59:35 »

Ez is finom megoldás  Wink

Esetleg ha akad egy gagyi gyűszű ami pont beleillik és egy Simson küllő ...  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62829 Dátum: 2012 Július 04, 16:16:13 »

Ellenállás, műszer jeladóval kalibrált. Más típus, más értékek.
köszönöm, bár nem kapcsolódott a témához, de hasznos volt Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #62828 Dátum: 2012 Július 04, 15:28:31 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy
Ellenállás, műszer jeladóval kalibrált. Más típus, más értékek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62827 Dátum: 2012 Július 04, 15:24:58 »

nekem olajhőfok mérőm van. biztos valami ellenállás van benne, mert a bekötés úgy megy, hogy a műszer kap 12V-ot, onnan megy a jeladóra egy vezeték, a jeladóról meg megy még egy tovább a testre.
remélem ez segít valamit
igen, köszönöm!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #62826 Dátum: 2012 Július 04, 15:16:42 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy
nekem olajhőfok mérőm van. biztos valami ellenállás van benne, mert a bekötés úgy megy, hogy a műszer kap 12V-ot, onnan megy a jeladóra egy vezeték, a jeladóról meg megy még egy tovább a testre.
remélem ez segít valamit
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #62825 Dátum: 2012 Július 04, 15:11:02 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #62824 Dátum: 2012 Július 04, 14:49:15 »

És hegessz rá egy felsliccelt csövet. Így nem tekeredik el biztos, és a helyén is tudod tartani erőlködés közben Smiley


Esetleg ha akad egy gagyi gyűszű ami pont beleillik és egy Simson küllő ...  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62823 Dátum: 2012 Július 04, 08:57:19 »

És hegessz rá egy felsliccelt csövet. Így nem tekeredik el biztos, és a helyén is tudod tartani erőlködés közben Smiley

Laposvasból gyárts egyet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62822 Dátum: 2012 Július 03, 18:23:05 »

Lenne valakinek kölcsönbe célszerszáma olajbetöltő rögzítő csavarhoz? Nem akarom kalapács+csavarhúzó kombóval elcseszni a csavart.

Laposvasból gyárts egyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62821 Dátum: 2012 Július 03, 17:55:11 »

Kicsit megzavarodtam a motorháztető-rugókkal, sajnos nem tudom milyen kellene nekem a 61-es bogaramba. Eddig fel sem merült bennem, hogy vannak különbözőek, véletlenül láttam egy hirdetést  a samban, ahol 56-67 rugót árul a srác. Én vettem egyet, valószínűleg fiatalabbat, végül is működik meg minden de nem az igazi, lehet az a baj, hogy komolyabb a különbség mint gondolnám?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #62820 Dátum: 2012 Július 03, 15:09:32 »

http://pepsifoci.hu/node/113733
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62819 Dátum: 2012 Július 03, 15:06:31 »

Lenne valakinek kölcsönbe célszerszáma olajbetöltő rögzítő csavarhoz? Nem akarom kalapács+csavarhúzó kombóval elcseszni a csavart.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62818 Dátum: 2012 Július 03, 14:18:18 »

... adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62817 Dátum: 2012 Július 03, 14:16:36 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #62816 Dátum: 2012 Július 03, 13:51:46 »

jó helyre kell belőni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62815 Dátum: 2012 Július 03, 13:18:23 »

es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62814 Dátum: 2012 Július 03, 12:57:41 »

Hanem?
mármint a megszakítót. az elosztót nyilván jó helyre kell belőni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62813 Dátum: 2012 Július 03, 12:56:32 »

és ha elektronikusat teszek fel, akkor még állítgatni sem kell.  Kiss
Hanem?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62812 Dátum: 2012 Július 03, 12:55:07 »

Semmi ordongosseg! Bilincset meglazitod, vezetekeket lehuzogatod, felfele kihuzod, a masikat beletolod, az excentrikus nutba illeszkedjen az uj tengely (= tehat a helyere rakod normalisan), vezetekeket visszarakot, majd az elosztot megfeleloen a helyere allitod (= gyujtas allitas), bilincset meghuzod, orulsz es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
és ha elektronikusat teszek fel, akkor még állítgatni sem kell.  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62811 Dátum: 2012 Július 03, 12:49:44 »

Segítséget kérnék. Gyújtáselosztót szeretnék cserélni. Van ehhez valami info, hogy mire kell figyelni, vagy hogyan célszerű nekiállni? Előre is köszönöm!
Semmi ordongosseg! Bilincset meglazitod, vezetekeket lehuzogatod, felfele kihuzod, a masikat beletolod, az excentrikus nutba illeszkedjen az uj tengely (= tehat a helyere rakod normalisan), vezetekeket visszarakot, majd az elosztot megfeleloen a helyere allitod (= gyujtas allitas), bilincset meghuzod, orulsz es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62810 Dátum: 2012 Július 03, 12:36:32 »

Segítséget kérnék. Gyújtáselosztót szeretnék cserélni. Van ehhez valami info, hogy mire kell figyelni, vagy hogyan célszerű nekiállni? Előre is köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62809 Dátum: 2012 Július 03, 11:15:53 »

Kosz, pont ilyennel csinaltam, csak mivel eleg keves volt a tank aljan, a rancigalas nem segitett, meg kellett szivni Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #62808 Dátum: 2012 Július 03, 11:12:43 »

Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).
http://mlt.boltaneten.hu/kinalat/51_felszerelesek-5/3250/
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62807 Dátum: 2012 Július 03, 11:01:26 »

Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).
Úgy van a benzin mar! Régen csak csiklandozta a bőrt, most meg a körmöm alatt is mar, ha alkatrészt mosok benne.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #62806 Dátum: 2012 Július 03, 11:00:38 »

Manapsag csip,
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62805 Dátum: 2012 Július 03, 10:59:49 »

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/05/07/vigyazat_megromlik_a_benzin/


 Én a februári -10-ben szoptam.Ha kannában lévő friss benzint sprickoltam a karbiba.amíg az tartott,addig járt a hideg motor.
Olvastam a hozzászólásokat a cikkben. Nem egyedi a probléma úgy látom. Az sem kitaláció, hogy más országokban jobb a benzin minősége. Horvátországban 7,5 literrel mentem, mig magyarországon 9 literes fogyasztásom volt. A kútak is csalnak, és el is tettem egy számlát ahol majd 12 liter ment bele a 10 literes kannámba! Ezt meg fogom reklamálni egyszer.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62804 Dátum: 2012 Július 03, 10:51:36 »

Szerintem ez nem újdonság
Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62803 Dátum: 2012 Július 03, 10:48:53 »

En pont ma szivtam le az egyik kocsibol 2-3 eves "uzemanyagot", ami kezre/szajba kerulve csip, mint a veszedelem, sotetsarga szine van es nem jar vele a motor ... :-/ Meg most, 2 oraval a muvelet utan is csipi mindket kezfejemet, ahova rakerult. Leszivtam 10 litert, ontottem bele normal benzint (annak szep, halvanysarga, szinte szintelen szine van) meglatjuk jar-e majd vele a motor ...
Szerintem ez nem újdonság, de nem is régi dolog, mindig is csípett/most is csíp/mar. Én legalább is 12 éves koromban is sokat szívogattam, amikor a Verhovinám nem akart indulni, aztán meg a szombati próbálkozáskor is a bogárral. Csíp az, kezet/szájat, régen is/most is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.