www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:40:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13125482 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62833 Dátum: 2012 Július 04, 21:32:17 »

Szerintetek egy 74es alvázra probléma nélkül el lehet rakni korábbi (pl69es) bódét?
Rá, de pár furat nem fog találkozni. Ott nagyobb lyukat kell készíteni.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62832 Dátum: 2012 Július 04, 21:09:18 »

Szerintetek egy 74es alvázra probléma nélkül el lehet rakni korábbi (pl69es) bódét?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62831 Dátum: 2012 Július 04, 18:00:21 »

igen, köszönöm!
probléma megoldva 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62830 Dátum: 2012 Július 04, 17:59:35 »

Ez is finom megoldás  Wink

Esetleg ha akad egy gagyi gyűszű ami pont beleillik és egy Simson küllő ...  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62829 Dátum: 2012 Július 04, 16:16:13 »

Ellenállás, műszer jeladóval kalibrált. Más típus, más értékek.
köszönöm, bár nem kapcsolódott a témához, de hasznos volt Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #62828 Dátum: 2012 Július 04, 15:28:31 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy
Ellenállás, műszer jeladóval kalibrált. Más típus, más értékek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62827 Dátum: 2012 Július 04, 15:24:58 »

nekem olajhőfok mérőm van. biztos valami ellenállás van benne, mert a bekötés úgy megy, hogy a műszer kap 12V-ot, onnan megy a jeladóra egy vezeték, a jeladóról meg megy még egy tovább a testre.
remélem ez segít valamit
igen, köszönöm!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62826 Dátum: 2012 Július 04, 15:16:42 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy
nekem olajhőfok mérőm van. biztos valami ellenállás van benne, mert a bekötés úgy megy, hogy a műszer kap 12V-ot, onnan megy a jeladóra egy vezeték, a jeladóról meg megy még egy tovább a testre.
remélem ez segít valamit
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62825 Dátum: 2012 Július 04, 15:11:02 »

az olajnyomás és olajhőfok jeladók miképp működnek? feszt adnak a műszernek, vagy elveszik tőle? van egy műszerem, amiben a bekötetlen olajhőfok mérő (vagy nyomás, nem jegyeztem meg Cheesy) maxra ugrik, ha tápot kap a műszer, gondolom ez nem használ neki, el kéne hitetnem vele, hogy 0-t mér éppen. remélem ti értitek, mert én nem Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #62824 Dátum: 2012 Július 04, 14:49:15 »

És hegessz rá egy felsliccelt csövet. Így nem tekeredik el biztos, és a helyén is tudod tartani erőlködés közben Smiley


Esetleg ha akad egy gagyi gyűszű ami pont beleillik és egy Simson küllő ...  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62823 Dátum: 2012 Július 04, 08:57:19 »

És hegessz rá egy felsliccelt csövet. Így nem tekeredik el biztos, és a helyén is tudod tartani erőlködés közben Smiley

Laposvasból gyárts egyet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62822 Dátum: 2012 Július 03, 18:23:05 »

Lenne valakinek kölcsönbe célszerszáma olajbetöltő rögzítő csavarhoz? Nem akarom kalapács+csavarhúzó kombóval elcseszni a csavart.

Laposvasból gyárts egyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62821 Dátum: 2012 Július 03, 17:55:11 »

Kicsit megzavarodtam a motorháztető-rugókkal, sajnos nem tudom milyen kellene nekem a 61-es bogaramba. Eddig fel sem merült bennem, hogy vannak különbözőek, véletlenül láttam egy hirdetést  a samban, ahol 56-67 rugót árul a srác. Én vettem egyet, valószínűleg fiatalabbat, végül is működik meg minden de nem az igazi, lehet az a baj, hogy komolyabb a különbség mint gondolnám?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62820 Dátum: 2012 Július 03, 15:09:32 »

http://pepsifoci.hu/node/113733
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62819 Dátum: 2012 Július 03, 15:06:31 »

Lenne valakinek kölcsönbe célszerszáma olajbetöltő rögzítő csavarhoz? Nem akarom kalapács+csavarhúzó kombóval elcseszni a csavart.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62818 Dátum: 2012 Július 03, 14:18:18 »

... adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62817 Dátum: 2012 Július 03, 14:16:36 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62816 Dátum: 2012 Július 03, 13:51:46 »

jó helyre kell belőni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62815 Dátum: 2012 Július 03, 13:18:23 »

es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62814 Dátum: 2012 Július 03, 12:57:41 »

Hanem?
mármint a megszakítót. az elosztót nyilván jó helyre kell belőni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62813 Dátum: 2012 Július 03, 12:56:32 »

és ha elektronikusat teszek fel, akkor még állítgatni sem kell.  Kiss
Hanem?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62812 Dátum: 2012 Július 03, 12:55:07 »

Semmi ordongosseg! Bilincset meglazitod, vezetekeket lehuzogatod, felfele kihuzod, a masikat beletolod, az excentrikus nutba illeszkedjen az uj tengely (= tehat a helyere rakod normalisan), vezetekeket visszarakot, majd az elosztot megfeleloen a helyere allitod (= gyujtas allitas), bilincset meghuzod, orulsz es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)
és ha elektronikusat teszek fel, akkor még állítgatni sem kell.  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62811 Dátum: 2012 Július 03, 12:49:44 »

Segítséget kérnék. Gyújtáselosztót szeretnék cserélni. Van ehhez valami info, hogy mire kell figyelni, vagy hogyan célszerű nekiállni? Előre is köszönöm!
Semmi ordongosseg! Bilincset meglazitod, vezetekeket lehuzogatod, felfele kihuzod, a masikat beletolod, az excentrikus nutba illeszkedjen az uj tengely (= tehat a helyere rakod normalisan), vezetekeket visszarakot, majd az elosztot megfeleloen a helyere allitod (= gyujtas allitas), bilincset meghuzod, orulsz es adsz Pityubacsinak egy sort, mert nem neki kellett megcsinalnia ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62810 Dátum: 2012 Július 03, 12:36:32 »

Segítséget kérnék. Gyújtáselosztót szeretnék cserélni. Van ehhez valami info, hogy mire kell figyelni, vagy hogyan célszerű nekiállni? Előre is köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62809 Dátum: 2012 Július 03, 11:15:53 »

Kosz, pont ilyennel csinaltam, csak mivel eleg keves volt a tank aljan, a rancigalas nem segitett, meg kellett szivni Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62808 Dátum: 2012 Július 03, 11:12:43 »

Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).
http://mlt.boltaneten.hu/kinalat/51_felszerelesek-5/3250/
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62807 Dátum: 2012 Július 03, 11:01:26 »

Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).
Úgy van a benzin mar! Régen csak csiklandozta a bőrt, most meg a körmöm alatt is mar, ha alkatrészt mosok benne.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62806 Dátum: 2012 Július 03, 11:00:38 »

Manapsag csip,
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62805 Dátum: 2012 Július 03, 10:59:49 »

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/05/07/vigyazat_megromlik_a_benzin/


 Én a februári -10-ben szoptam.Ha kannában lévő friss benzint sprickoltam a karbiba.amíg az tartott,addig járt a hideg motor.
Olvastam a hozzászólásokat a cikkben. Nem egyedi a probléma úgy látom. Az sem kitaláció, hogy más országokban jobb a benzin minősége. Horvátországban 7,5 literrel mentem, mig magyarországon 9 literes fogyasztásom volt. A kútak is csalnak, és el is tettem egy számlát ahol majd 12 liter ment bele a 10 literes kannámba! Ezt meg fogom reklamálni egyszer.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62804 Dátum: 2012 Július 03, 10:51:36 »

Szerintem ez nem újdonság
Regen nekem nem csipett a benzin, eleg sokat szivogattam autokbol/kannakbol, sokszor kopkodtem utana. Manapsag csip, regen ilyet nem tapasztaltam es a friss benzin sem csip (az is jutott ma a szamba a masik bogibol :-)).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62803 Dátum: 2012 Július 03, 10:48:53 »

En pont ma szivtam le az egyik kocsibol 2-3 eves "uzemanyagot", ami kezre/szajba kerulve csip, mint a veszedelem, sotetsarga szine van es nem jar vele a motor ... :-/ Meg most, 2 oraval a muvelet utan is csipi mindket kezfejemet, ahova rakerult. Leszivtam 10 litert, ontottem bele normal benzint (annak szep, halvanysarga, szinte szintelen szine van) meglatjuk jar-e majd vele a motor ...
Szerintem ez nem újdonság, de nem is régi dolog, mindig is csípett/most is csíp/mar. Én legalább is 12 éves koromban is sokat szívogattam, amikor a Verhovinám nem akart indulni, aztán meg a szombati próbálkozáskor is a bogárral. Csíp az, kezet/szájat, régen is/most is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #62802 Dátum: 2012 Július 03, 10:40:03 »

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/05/07/vigyazat_megromlik_a_benzin/


 Én a februári -10-ben szoptam.Ha kannában lévő friss benzint sprickoltam a karbiba.amíg az tartott,addig járt a hideg motor.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62801 Dátum: 2012 Július 03, 09:53:33 »

En pont ma szivtam le az egyik kocsibol 2-3 eves "uzemanyagot", ami kezre/szajba kerulve csip, mint a veszedelem, sotetsarga szine van es nem jar vele a motor ... :-/ Meg most, 2 oraval a muvelet utan is csipi mindket kezfejemet, ahova rakerult. Leszivtam 10 litert, ontottem bele normal benzint (annak szep, halvanysarga, szinte szintelen szine van) meglatjuk jar-e majd vele a motor ...
Nem ég el! Öntsd egy vaslapra, vagy satura, és gyújtsd meg!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62800 Dátum: 2012 Július 03, 09:50:56 »

A nagy melegben a termosztát kinyitotta az ajtót és bele is ért a forgó turbinába. A frász jött rám mi lehet ez a hang. Kézzel magamfelé húztam az ajtót, és megszünt a zaj. Lehet állítani a csavaron a magasságát, majd erre is sórkerül.
A kilóméterórám is elkezdett zakatólni. Úgy zakatól, hogy elnyomja a motorhangot! Előtte csak ugrált egy kicsit a mutató, de régen hibátlan volt, ezt sem értem. Úgy látszik a szét és összeszerelésnél történt valami. Majd meghúzom a hollandert jobban, más nem lehet. Viszont pontos ennek ellenére, mert több sebességmérőnél is pontos volt.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62799 Dátum: 2012 Július 03, 09:44:47 »

Azt tudom, hogy a benzin nem oldotta fel a festéket régen, de a higitó sem!
En pont ma szivtam le az egyik kocsibol 2-3 eves "uzemanyagot", ami kezre/szajba kerulve csip, mint a veszedelem, sotetsarga szine van es nem jar vele a motor ... :-/ Meg most, 2 oraval a muvelet utan is csipi mindket kezfejemet, ahova rakerult. Leszivtam 10 litert, ontottem bele normal benzint (annak szep, halvanysarga, szinte szintelen szine van) meglatjuk jar-e majd vele a motor ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62798 Dátum: 2012 Július 03, 09:41:39 »

Belvárosi forgatagban teszteltem a kocsit. Sorra jöttek elő a hibák. Azt tudom, hogy a benzin nem oldotta fel a festéket régen, de a higitó sem! Ez az új benzin amit lehet tankolni ez erre is képes. Csurig volt tankolva, hogy ne rozsdásodjon a tartály belső fala. Na ez nem jött be. A benzin a gumit is megkajálta a tanksapka alatt. Következő próbálkozás a parafa tömítés lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62797 Dátum: 2012 Június 29, 12:58:39 »

Ha az alapjárati fúvóka (5) és a járulékos fúvóka (6) hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes
Hála a Baditz Lacinak és Szabó Mikinek, ma lett mindkét fúvókám az alapjárathoz.  Cool már csak a megszakító hézagot kéne beállítani.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62796 Dátum: 2012 Június 29, 07:25:13 »

Ma meglátogattam az autovillamosságist, hogy a holnapi sárvári túrán ne legyen gond, ezzel az áram-problémával... Mértek-méricskéltek, és az jött ki, hogy a feszültség jó 1 voltot esett, a biztitábláig... Találtak egy érdekes csatlakozót a bal hátsó ülés alatt: egy H alakú csatlakozó, amire 4 pozitív kábel csatlakozott, így összekötve őket... Nem tudtunk rájönni, mire való, de mivel volt némi pörkölődés a műanyag házon, így direktbe összekötötték, és összeforrasztották, leszigetelték... Most valamivel jobb, de némi pislákolás még mindig van... most olyan 13,5 V körül tölt a generátorom... Ennek még asszem utána kell nézetnem... Undecided
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #62795 Dátum: 2012 Június 28, 21:20:52 »

az gyári.... az ossza meg bizti tábla aksi generátor párost

Ahhaa... Sajna ilyen ketyeréjük nem volt... viszont a megpörkölődött nem volt igazán jó... Roll Eyes Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62794 Dátum: 2012 Június 28, 21:07:37 »

Ma meglátogattam az autovillamosságist, hogy a holnapi sárvári túrán ne legyen gond, ezzel az áram-problémával... Mértek-méricskéltek, és az jött ki, hogy a feszültség jó 1 voltot esett, a biztitábláig... Találtak egy érdekes csatlakozót a bal hátsó ülés alatt: egy H alakú csatlakozó, amire 4 pozitív kábel csatlakozott, így összekötve őket... Nem tudtunk rájönni, mire való, de mivel volt némi pörkölődés a műanyag házon, így direktbe összekötötték, és összeforrasztották, leszigetelték... Most valamivel jobb, de némi pislákolás még mindig van... most olyan 13,5 V körül tölt a generátorom... Ennek még asszem utána kell nézetnem... Undecided
az gyári.... az ossza meg bizti tábla aksi generátor párost

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.