www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 20:34:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13936077 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62682 Dátum: 2012 Június 20, 18:23:02 »

Ezt nem tudom mi amit írtál, de amiről írtam az olyan kábel amiben nem réz drót megy középen, hanem üvegszál sodrony.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62681 Dátum: 2012 Június 20, 18:10:10 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62680 Dátum: 2012 Június 20, 17:47:14 »

Egyedül a Józsi próbál segíteni, de ő meg sajnos nem tudja, hogy a fejemmel a s*ggemben is érzem a benzin szagát indítózáskor, és azt is tudom, hogy egy deka szikra nincs.
2 éve oldalakat írtam tele ezzel a problémámmal, kaptam a "cserélj akkut" és "építs be még egyet" okosságokat. Nem ez a baj, cseréltem, nem lett jobb.
Ma már nem jutok el a kocsi alá, de ami késik, az nem siet.
Ha kap benzint akkor nézzük a szikrát. Lehet, hogy a kondenzátor okoz problémát. El van szigetelve és azon a ponton lehet a hiba, és áthúz. Öreg a kondenzátor és abban van a hiba ez is lehet. Első lépés ki kell cserélni, és egyben az elszigetelését is átnézni ilyenkor. Érdemes egy új megszakítót is beletenni ekkor. A gyertyákat is cseréld le a belevalót tedd bele a hőértéket figyeld ezt szemmel látni. Lehet négy féle is, csak jók legyenek a gyertyák. Évekig jártam így hiba nélkül. Ha nem jó a hőérték akkor is működik a motor, ez ne tévesszen meg. A trafóró is lehet rossz ha nem szünik a hiba ezt kell kicserélni. Maradnak a vezetékek. Létezik optikai kábel, ott megszakad az üvegszál amit nem látsz. A réz gyújtáskábel a biztos. Ugratni is lehet a szikrát ezzel jobb indítást lehet elérni. Meg kell nézni az elosztófedelet nincs-e rajta repedés, mert ekkor ott ugrik át a szikra. Belül a szegmencseknél a szikráktól elég az anyag és oxidálódik. Megnő a távolság a rotor között és a rotor is kopik mert elfogy. Meg kell tisztítani ezeket. A szikra jobban áthúz utánna. Jó vastag vezeékek kellenek a trafóig, mert van feszültségesés. Nem 6 voltot, csak 4-et transzformál ekkor. Ha az akku gyenge, vagy tél van ez az érték tovább csökken.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62679 Dátum: 2012 Június 20, 17:11:13 »

Egyedül a Józsi próbál segíteni, de ő meg sajnos nem tudja, hogy a fejemmel a s*ggemben is érzem a benzin szagát indítózáskor, és azt is tudom, hogy egy deka szikra nincs.
2 éve oldalakat írtam tele ezzel a problémámmal, kaptam a "cserélj akkut" és "építs be még egyet" okosságokat. Nem ez a baj, cseréltem, nem lett jobb.
Ma már nem jutok el a kocsi alá, de ami késik, az nem siet.
Figyelemmel követem a vesszőfutásod és örülök minden fejlemény megosztásának. Próbálnék én segíteni, de nem tudok. Csak annyit tudok mondani ugorj el a Szabó Mikihez.

Azt azért megpróbálnám, hogy közvetlenül egy negatívot hátrahúznék az akkumulátortól a gyújtásig (esetleg még egy pozitívot is).
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62678 Dátum: 2012 Június 20, 16:46:47 »

Egyedül a Józsi próbál segíteni, de ő meg sajnos nem tudja, hogy a fejemmel a s*ggemben is érzem a benzin szagát indítózáskor, és azt is tudom, hogy egy deka szikra nincs.

ez majdnem olyan, mintha a varázsló írta volna :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62677 Dátum: 2012 Június 20, 16:13:51 »

Egyedül a Józsi próbál segíteni, de ő meg sajnos nem tudja, hogy a fejemmel a s*ggemben is érzem a benzin szagát indítózáskor, és azt is tudom, hogy egy deka szikra nincs.
2 éve oldalakat írtam tele ezzel a problémámmal, kaptam a "cserélj akkut" és "építs be még egyet" okosságokat. Nem ez a baj, cseréltem, nem lett jobb.
Ma már nem jutok el a kocsi alá, de ami késik, az nem siet.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62676 Dátum: 2012 Június 20, 12:47:49 »

A gyújtást meg fülre kell beállítani a legjobban forgó pontra.

ez az eljárás bogárnál egy szar motort eredményez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62675 Dátum: 2012 Június 20, 11:35:58 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak.
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Más probléma van ott. Gáz nélkül egy negyedet fordul a főtengely és indulnia kell. Ekkor jó! Páran látták a kocsimat és az indítást is. Ha kell teszek fel erről filmet. Forduljon egyet a főtengely, de sose hármat, mert akkor ott valami probléma van. Az meg végképp nem jó, ha 10 másodpercig indítózgat valaki. Ha rám halgatsz, akkor első lépcsőben leveszed a légszűrőt és a kis csövön indítás előtt telitöltöd benzinnel a karbit. (Inyekciós fecskendővel). A jól feltőltött akkuval és egy gázadással teljessen benyomott gázpedállal be kell induljon. Ha nem indul be akkor az AC-től kell kezdeni. Bele kell fújni és szívni. Minden irányban zárnia kell, ha nem teszi, szét kell szedni és kitisztítani. Vissza engedi a karbitól a benzint a tankig. Ha nem párólgott el a benzin a karbiból akkor csak az van az indításhoz, vagy az sem. Ekkor azt hiszed, hogy nincs szikra, mert nem indul, de a tanktól kell felszívnia, hisz visszaengedte a koszos AC szelep. A gyújtást meg fülre kell beállítani a legjobban forgó pontra. Ha műszerhez állítod megdicsérnek a vizsgán mint engem, de beledurrog a karbiba a nagy előgyújtás miatt és használhatatlan a forgalomban a jármű. Utolsó a benzin levegő keverék beállítása.  Amikor megtorpan a motor egy felet visszatekersz. Fülre hallod. Leállítás után akár negyed óra múlva ráadod a gyújtást és csak megmozdítod a gyújtáskapcsolóban a kulcsot a rugó ellenében és már el is engeded! Fél másodperc!! Pöcre indulni fog. Ha eljössz hozzám segítek benne.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62674 Dátum: 2012 Június 20, 11:04:08 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62673 Dátum: 2012 Június 20, 10:38:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62672 Dátum: 2012 Június 20, 10:36:00 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
nekem nem rémlik, hogy lenne ilyenem.
alkalomadtán alákúszok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62671 Dátum: 2012 Június 20, 09:26:33 »

Jé, valaki észrevette. Már azt hittem én vagyok nyakon felül gyenge.

TI két különböző lemezről beszéltek!  a kis lemeznek nincs akkora jelentősége mint a hengerek közöttinek .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62670 Dátum: 2012 Június 20, 09:15:41 »

Jah, emlekszem, akkor nem erdekelt, a elmegy egy evet, majd jovore. Ennek vagy 3 eve Cheesy
lehet kapni túlméretes szelepvezetőt 12,2mm -est ezzel jó eséllyel lehet javítani  ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62669 Dátum: 2012 Június 20, 09:13:24 »

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
TI két különböző lemezről beszéltek!  a kis lemeznek nincs akkora jelentősége mint a hengerek közöttinek .

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62668 Dátum: 2012 Június 20, 08:17:03 »

Akkor rajta vagyok a szopórolleren  Cheesy Bár az enyém még megy rendesen, de akkor nem is használom, ha nem muszáj.

Te még tudtad javítani a HF-et ?
minden meglehet
-ha jó helyre viszed
-ha szolsz is külön
-ha van lové

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #62667 Dátum: 2012 Június 20, 07:51:27 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62666 Dátum: 2012 Június 20, 07:43:39 »

1303LS
« Hozzászólás #62665 Dátum: 2012 Június 20, 07:19:57 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Ehhez minek a szamba?
Pár hete volt itt valakinél téma a testelés hiánya. Akkor írtam is, hogy nagyon oda kell figyelni, mert (ha a kuplungbowdenen nem tud) akkor a gázbowdenen fog közlekedni a delej ami jól fel is izzhat és meggyullad minden. Nem játék tényleg.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62664 Dátum: 2012 Június 20, 07:13:04 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
ezt en is megmondtam volna neked. 2011--ben volt ugyanez a gondom.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62663 Dátum: 2012 Június 20, 06:10:11 »

Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62662 Dátum: 2012 Június 20, 00:06:06 »

Akkor már  kicseréltetem mindet. Van valami varázslat, hogy leszedem a HF-et, míg a motor bent van ?  Grin
Van: flex. :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62661 Dátum: 2012 Június 19, 23:45:08 »

Stonemen ovaljan szinten kiszoposodott az egyik szelepvezeto, 4-5kHUF korul pikk-pakk javitottak.

Akkor már  kicseréltetem mindet. Van valami varázslat, hogy leszedem a HF-et, míg a motor bent van ?  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62660 Dátum: 2012 Június 19, 23:31:01 »

Te még tudtad javítani a HF-et ?
Stonemen ovaljan szinten kiszoposodott az egyik szelepvezeto, 4-5kHUF korul pikk-pakk javitottak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62659 Dátum: 2012 Június 19, 23:20:28 »

Jó eséllyel csak az mint már mások is írták.
Nekem egyszer csinálta azt, hogy valami úgy kopogott hátul, mintha fémkalapáccsal ütnék a motort.
Aztán erőtlen lett és én is ugyanígy jártam mint te. Szelepállítás, nagyjából rendben, ééééééés egy,két szelep mozog oldalra  Cry. Ja én még egy jelentősebb mennyiségű bronzforgácsot is találtam a szelepfedelekben.
Pár kép:

Akkor rajta vagyok a szopórolleren  Cheesy Bár az enyém még megy rendesen, de akkor nem is használom, ha nem muszáj.

Te még tudtad javítani a HF-et ?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 23:24:48 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62658 Dátum: 2012 Június 19, 22:57:33 »

nem fogok egy egyszerű karbi-állításhoz segítséget kérni.   Grin
pedálnyomkodáshoz Tongue
pl feladsz magadnak egy táviratot, oszt a postás nyomhattya
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62657 Dátum: 2012 Június 19, 22:46:54 »

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
Azt hiszem, igen. Valahogy meghatározza a légáramlás irányát, vagy mifene. Miden bogaras könyvben le van írva, hogy tilos kihagyni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62656 Dátum: 2012 Június 19, 22:42:08 »

nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
nem fogok egy egyszerű karbi-állításhoz segítséget kérni.   Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62655 Dátum: 2012 Június 19, 22:39:06 »

nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
Amikor meg dicsértem az öreg autószerelőt lehurrogtatok, hogy kontárság, STB. " Fuss Fores fuss"

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62654 Dátum: 2012 Június 19, 22:34:09 »

ok, nekem is evidens, csak a 10. után már meguntam.. Gázfröccsözni meg nem tudok akkorát, hogy közben hátraérjek a csavarokat tekergetni..Grin
nincs senki aki segítsen? Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62653 Dátum: 2012 Június 19, 22:25:00 »

Ezen minden bogaras átesik! Grin
de hogy én állandóan ezzel szívatom magam.. Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62652 Dátum: 2012 Június 19, 22:22:55 »

akkor told be! :-P
ok, nekem is evidens, csak a 10. után már meguntam.. Gázfröccsözni meg nem tudok akkorát, hogy közben hátraérjek a csavarokat tekergetni..Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Robpanzer
« Hozzászólás #62651 Dátum: 2012 Június 19, 22:21:53 »

Nem szabad kihagyni! Viszont összerakott motorba utólag nem lehet már berakni. Hengerfejet le kell hozzá szedni.

A hűtés miatt kell?  Milyen következményei vannak, ha nincsen benne? ( mentem anélkül a lemez nélkül 50-60 km-ert eddig és még nem jelentkezett gond.)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 22:23:38 írta Robpanzer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62650 Dátum: 2012 Június 19, 22:15:33 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Nem szabad kihagyni! Viszont összerakott motorba utólag nem lehet már berakni. Hengerfejet le kell hozzá szedni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #62649 Dátum: 2012 Június 19, 22:13:13 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Én azt hallottam, hogy elég fontos, hogy az benne legyen.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62648 Dátum: 2012 Június 19, 21:41:35 »

AZ egyetlen dolog, ami nem lett kicserélve a felújításkor az a szelepvezető , mert elfelejtettem Cheesy

Azért bővebben kifejthetnéd, hogy mi lehet még.
Jó eséllyel csak az mint már mások is írták.
Nekem egyszer csinálta azt, hogy valami úgy kopogott hátul, mintha fémkalapáccsal ütnék a motort.
Aztán erőtlen lett és én is ugyanígy jártam mint te. Szelepállítás, nagyjából rendben, ééééééés egy,két szelep mozog oldalra  Cry. Ja én még egy jelentősebb mennyiségű bronzforgácsot is találtam a szelepfedelekben.
Pár kép:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Robpanzer
« Hozzászólás #62647 Dátum: 2012 Június 19, 20:57:56 »

A hengerfejbe belepréselt kis lemez (Ami a termosztát rudazatál van, illetve a másik oldalon ugyanabban a résben) mi célt szolgál?  Hűtési célja van? Mekkora gond ha nincs bent a hengerfejben?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62646 Dátum: 2012 Június 19, 20:52:51 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
akkor told be! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #62645 Dátum: 2012 Június 19, 19:29:50 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
Ezen minden bogaras átesik! Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62644 Dátum: 2012 Június 19, 17:11:45 »

Nem kap benzint.
nem azért merült le, hanem mert elállítottam a karbit és túl sokszor kellett újra indítani.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62643 Dátum: 2012 Június 19, 17:00:27 »

egyelőre lemerítettem az aksit...  Jezusom ...
Nem kap benzint.
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.