www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 13:02:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13107467 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #60872 Dátum: 2012 Március 06, 20:07:08 »

Szerintem ultradermmel takarítsd le, és úgy tedd fel. A festék egy idő múlva megrepedezik. Ha valaki véletlenül megfogja majd, a kezén ott lesznek a festék darabok.
Ez persze csak az én véleményem. A tiszta patinás cucc jobban bejön az embereknek, mint a lefestett műanyag cucc.
Az enyémeket én is azzal pucoltam. Meg a napellenzőt. Meg a tükörkonzolt. Tökéletes a végeredmény. Olyan lesz mint az új.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60871 Dátum: 2012 Március 06, 20:05:08 »

A sziloplasztról annyit, hogy nem tapad az olajos részre. Nekem állandó folyásom van ezen a részen, és váltót is cseréltem már kínomban, de ez is folyik. (szivárog a jó kifejezés).
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60870 Dátum: 2012 Március 06, 20:04:47 »

Kincses Andor barátomtól ezeket kaptam tegnap. Majd holnap is megmutatom mert lefestem.
Szerintem ultradermmel takarítsd le, és úgy tedd fel. A festék egy idő múlva megrepedezik. Ha valaki véletlenül megfogja majd, a kezén ott lesznek a festék darabok.
Ez persze csak az én véleményem. A tiszta patinás cucc jobban bejön az embereknek, mint a lefestett műanyag cucc.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60869 Dátum: 2012 Március 06, 20:04:28 »

Holnap megbontok egy érintetlen váltót, de én még piros papírt láttam mindig. 10 váltót beleztem ki legalább. Nem kizárt, hogy évjárat függő ez is.

Én is legalább 10 váltót beleztem ki, de csak kettőben volt gyári papír, az egyik a mexikóim volt, a másik pedig az, amit Gumibogitól vettem, 1973-as sparból. A többiben piros volt, de azok NEM gyáriak.

Az 1968-as váltóban is világosbarna papírnak kellene lenni VW logóval. A thesamba-n vannak képek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60868 Dátum: 2012 Március 06, 20:01:58 »

Nem, a gyári az világos barna papíról van és VW logók vannak rányomva vagy kékkel vagy feketével.

Általában(!) 0.7-1.5 mm között van a vastagsága. Szétszedéskor érdemes megmérni akár a szétszakadt darabokat.


Megkerestem a blogomban, 600 Ft / db a tömítés és 2+2 biztos kell, minimálisan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60867 Dátum: 2012 Március 06, 20:01:19 »

Nem, a gyári az világos barna papíról van és VW logók vannak rányomva vagy kékkel vagy feketével.

Általában(!) 0.7-1.5 mm között van a vastagsága. Szétszedéskor érdemes megmérni akár a szétszakadt darabokat.
Holnap megbontok egy érintetlen váltót, de én még piros papírt láttam mindig. 10 váltót beleztem ki legalább. Nem kizárt, hogy évjárat függő ez is.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60866 Dátum: 2012 Március 06, 20:01:07 »

Itt már azt rég megbeszéltük, hogy a szilvalekvár az igazi...  Roll Eyes

de csak a hazi!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60865 Dátum: 2012 Március 06, 19:59:13 »

A festék azért kell, mert elvágjuk a tömitést. Szét kéne bontani mindent, hogy egyben tedd vissza.
Én nem vágtam el, szétment magától. Tehát újak mennek bele, úgyis szét kell szedni...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #60864 Dátum: 2012 Március 06, 19:57:57 »


 le kell lazítani és sziloplasztot neki, gyors, olcsó, kényelmes.
Szakbarbár.  Grin Grin Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60863 Dátum: 2012 Március 06, 19:57:27 »

Szakbarbárok! A festék a lényeg.  Roll Eyes
A festék azért kell, mert elvágjuk a tömitést. Szét kéne bontani mindent, hogy egyben tedd vissza.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60862 Dátum: 2012 Március 06, 19:57:03 »

A gyári az piros papírból van, és az A4-es papír amire nyomtatunk is ami ipregnálva van. 5-6 darab van alatta gyárilag. 3 miliméter.

Nem, a gyári az világos barna papíról van és VW logók vannak rányomva vagy kékkel vagy feketével.

Általában(!) 0.7-1.5 mm között van a vastagsága. Szétszedéskor érdemes megmérni akár a szétszakadt darabokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60861 Dátum: 2012 Március 06, 19:55:40 »

Itt már azt rég megbeszéltük, hogy a szilvalekvár az igazi...  Roll Eyes

Egyébként biztos vagyok benne, hogy deformálódott valami, le kell lazítani és sziloplasztot neki, gyors, olcsó, kényelmes. Főleg.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60860 Dátum: 2012 Március 06, 19:55:18 »

Korai volt az örömöm.....
Másnapra egy jó nagy váltóolaj tócsa lett a kocsi alatt.......ahogy elnézem a féltengelykihajtásnál ereszt, ott ahol a az a hatszögletű domború félgömbszerű lemezszarság fogja oda a féltengelytokokat a váltóhoz. Azalatt gyönygyözik (folyik) az olaj, mégpedig a hátsó részén, és a baloldali. Tuti, hogy amikor kiszakadt a lengőkar, és ugye a féltengő hátra verődött, kiszakítva a teleszkópot, meg belerongyolva a hőcserélőbe, akkor ott megtépte ezt a domború lemezt, és elvált a tömitésnél. Remélem legalábbis, hogy csak az deformálódott. Szóval holnap féltengelycsere tokostól, vonóstól, lemezestől, mert ahogy látom, így járok a legegyszerűbben.

Kérdés: Mik a trükkjei a féltengely kivételnek tokostól, mert, még csak Skodából szedtem ki, ott kijön rögtön a hatszögletű lemez kivétele után, de Bogárba tán van ott még valami, nem jön csak úgy ki, nem?

Elegem van......
Előbb a féltengely tokot kell lehúzni, akkor már hozzáférsz ahhoz a seegerhez, ami a féltengelyt tartja a helyén. Ja, hogy a cső csak akkor jön le, ha már lebontottad a fékalaplapot, hogy hozzáférj a csapágyhoz? Legalább megismered a környék összes alkatrészét.

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60859 Dátum: 2012 Március 06, 19:55:04 »

Én az ilyen "problémás" tömítéseket úgy szoktam csinálni, hogy a papírt pasztával megkenem és csak annyira húzom le, hogy legyen még -mondjuk 0,1mm utánhúzási lehetőség. 24 óra múlva készrehúzom.


Én meg megsíkolom a lemezt és veszek a Hudáknál tömítést. Amikor elmegyek mindig pezsgőt bontanak és aznapra bezárnak. Úgy érzem jó árrésük van a VW tömítésen.

A készletben gagyesz minőségű piros tömítés van két méretben. Külön kell megvenni ezt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60858 Dátum: 2012 Március 06, 19:54:40 »

a féltengely tokot ki kell hézagolni nem véletlen hogy papir tömités több méretben van
A gyári az piros papírból van, és az A4-es papír amire nyomtatunk is ami ipregnálva van. 5-6 darab van alatta gyárilag. 3 miliméter.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60857 Dátum: 2012 Március 06, 19:52:35 »

a sok tömítés miatt nem lesz gond a hézagolással?  Huh


De baj lesz, konkrétan semmi nem lesz a toknál hézagolva, de ez azért nem olyan nagy baj.

A hivatalos az, hogy különböző vastagságú papírokat lehet venni, (méregdrága) és azzal kell úgy hézagolni, hogy körbe mozgatva sehol ne érjen a közbülső műanyag a lengőtengely tokjához.

Ha nem hézagoljuk, akkor inkább nagy legyen a hézag, mint szoruljon és leforgácsolja a műanyagot.

Egyébként biztos vagyok benne, hogy deformálódott valami, le kell lazítani és sziloplasztot neki, gyors, olcsó, kényelmes. Főleg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60856 Dátum: 2012 Március 06, 19:51:45 »

Ott a pont... Amikor meg bogarakat hoznak javításra, akkor csodálkozunk, hogy a sok év alatt miket műveltek a lelkes amatőrök... A tulaj meg azon csodálkozik, hogy mi került annyiba...

a féltengely tokot ki kell hézagolni nem véletlen hogy papir tömités több méretben van

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #60855 Dátum: 2012 Március 06, 19:49:43 »

Szakbarbárok! A festék a lényeg.  Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60854 Dátum: 2012 Március 06, 19:48:24 »

Jó a sok tömités, mert a lemezt távolabb tartja, és nem szorul az aluminium félgömbön a vaslemez. Jár közé egy műanyag bevágott félkör.
a féltengely tokot ki kell hézagolni nem véletlen hogy papir tömités több méretben van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #60853 Dátum: 2012 Március 06, 19:48:21 »

Én az ilyen "problémás" tömítéseket úgy szoktam csinálni, hogy a papírt pasztával megkenem és csak annyira húzom le, hogy legyen még -mondjuk 0,1mm utánhúzási lehetőség. 24 óra múlva készrehúzom.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60852 Dátum: 2012 Március 06, 19:48:01 »

Sőt, a főtengelyt is érdemes lötyögősre hézagolni, mert legalább nem szorul...  Roll Eyes

Jó a sok tömités, mert a lemezt távolabb tartja, és nem szorul az aluminium félgömbön a vaslemez. Jár közé egy műanyag bevágott félkör.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60851 Dátum: 2012 Március 06, 19:46:43 »

Apróságokra nem adunk  Wink

ezt akartam irni épp

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60850 Dátum: 2012 Március 06, 19:45:21 »

ezt akartam irni épp
Jó a sok tömités, mert a lemezt távolabb tartja, és nem szorul az aluminium félgömbön a vaslemez. Jár közé egy műanyag bevágott félkör.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60849 Dátum: 2012 Március 06, 19:37:14 »

a sok tömítés miatt nem lesz gond a hézagolással?  Huh
ezt akartam irni épp

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60848 Dátum: 2012 Március 06, 19:37:01 »

Van egy jo valtom 10k-ert!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60847 Dátum: 2012 Március 06, 19:36:21 »

a sok tömítés miatt nem lesz gond a hézagolással?  Huh
5-6 darab vékony papír (naptár) mert az jó nagy abból kell vágni tömitést. El kell vágni mind, és elfordítva , hogy ne egy helyen legyenek a vágások belerakni. Festékkel bekenve jó eredményt lehet elérni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60846 Dátum: 2012 Március 06, 19:34:18 »

5-6 darab vékony papír (naptár) mert az jó nagy abból kell vágni tömitést. El kell vágni mind, és elfordítva , hogy ne egy helyen legyenek a vágások belerakni. Festékkel bekenve jó eredményt lehet elérni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60845 Dátum: 2012 Március 06, 19:27:46 »

Korai volt az örömöm.....
Másnapra egy jó nagy váltóolaj tócsa lett a kocsi alatt.......ahogy elnézem a féltengelykihajtásnál ereszt, ott ahol a az a hatszögletű domború félgömbszerű lemezszarság fogja oda a féltengelytokokat a váltóhoz. Azalatt gyönygyözik (folyik) az olaj, mégpedig a hátsó részén, és a baloldali. Tuti, hogy amikor kiszakadt a lengőkar, és ugye a féltengő hátra verődött, kiszakítva a teleszkópot, meg belerongyolva a hőcserélőbe, akkor ott megtépte ezt a domború lemezt, és elvált a tömitésnél. Remélem legalábbis, hogy csak az deformálódott. Szóval holnap féltengelycsere tokostól, vonóstól, lemezestől, mert ahogy látom, így járok a legegyszerűbben.

Kérdés: Mik a trükkjei a féltengely kivételnek tokostól, mert, még csak Skodából szedtem ki, ott kijön rögtön a hatszögletű lemez kivétele után, de Bogárba tán van ott még valami, nem jön csak úgy ki, nem?

Elegem van......
Tegyél fotót, de így látatlanban a tanácsom az, hogy a féltengelyt nem tudod kivenni. A váltót is ki kell szedni, és kétfelé szedni. A difit is szét kell szedni, és kint is van a féltengely. A fékeket is légteleníteni kell, ami egy fékgenerálba szokott végződni.  Próbáld meg egyengetni a 6 csavaros lemezt, mert ha nagyon meghúzzák a csavart akkor szokott folyni az olaj, mert a meghúzástól kúpos lesz a lemez, és nem fekszik fel. Vastag tömitést kell vágni alá. A tömités cseréje sem egyszerű.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60844 Dátum: 2012 Március 06, 19:22:42 »

Ja meg remélem kijön a féltengő váltó kivétel nélkül is.....mert ha nem  Cry
mert nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60843 Dátum: 2012 Március 06, 19:20:03 »

Ja meg remélem kijön a féltengő váltó kivétel nélkül is.....mert ha nem  Cry

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60842 Dátum: 2012 Március 06, 19:16:45 »

Korai volt az örömöm.....
Másnapra egy jó nagy váltóolaj tócsa lett a kocsi alatt.......ahogy elnézem a féltengelykihajtásnál ereszt, ott ahol a az a hatszögletű domború félgömbszerű lemezszarság fogja oda a féltengelytokokat a váltóhoz. Azalatt gyönygyözik (folyik) az olaj, mégpedig a hátsó részén, és a baloldali. Tuti, hogy amikor kiszakadt a lengőkar, és ugye a féltengő hátra verődött, kiszakítva a teleszkópot, meg belerongyolva a hőcserélőbe, akkor ott megtépte ezt a domború lemezt, és elvált a tömitésnél. Remélem legalábbis, hogy csak az deformálódott. Szóval holnap féltengelycsere tokostól, vonóstól, lemezestől, mert ahogy látom, így járok a legegyszerűbben.

Kérdés: Mik a trükkjei a féltengely kivételnek tokostól, mert, még csak Skodából szedtem ki, ott kijön rögtön a hatszögletű lemez kivétele után, de Bogárba tán van ott még valami, nem jön csak úgy ki, nem?

Elegem van......

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60841 Dátum: 2012 Március 06, 18:15:47 »

Vadi új VW tömitést tettem hátra. 20 éve tartogatom. Viasszal van bevonva a gumi gyárilag. Hibátlanul tartósítja a gumit. Nagyon nehéz letakarítani a gumiról a viaszt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60840 Dátum: 2012 Március 06, 18:12:17 »

Kincses Andor barátomtól ezeket kaptam tegnap. Majd holnap is megmutatom mert lefestem.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60839 Dátum: 2012 Március 06, 18:08:45 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool

25 éve a parkírozóban cseréltem váltót. Az új alig akart felmenni, és egyedül voltam a feladatra. Így állt a kocsim ahogy neked. Lábbal nyomtam fel a váltót és a kocsi alatt voltam. Közben észrevettem, hogy a kocsit is felemeltem és a bakról eltávolodott, és ha leengedtem volna akkor a bakok mellé teszem, mer elmozdult oldalirányba ahogy nyomtam. Az életösztön nagyon erős, és újra felemeltem, a kocsit a lábaimmal és jó irányba tereltem a kasznit. Nagyon meleg helyzet volt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60838 Dátum: 2012 Március 06, 04:33:36 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60837 Dátum: 2012 Március 05, 22:51:44 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

Szerintem mindenki követ el hülyeséget. Szerintem pár hónap múlva már te is csodálkozni fogsz magadon, hogy ezt így bevállaltad. Grin
Ügyes vagy, és merész. És jó hogy nem történt baleset.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60836 Dátum: 2012 Március 05, 22:46:04 »

huh baszki ! 14éves koromban ligetbe kertmoziba néztem meg a nyolcadik utast,  utána hazamenni meg aludni az volt  még ilyen kemény  Grin
  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60835 Dátum: 2012 Március 05, 22:42:00 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool

huh baszki ! 14éves koromban ligetbe kertmoziba néztem meg a nyolcadik utast,  utána hazamenni meg aludni az volt  még ilyen kemény  Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60834 Dátum: 2012 Március 05, 22:18:28 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60833 Dátum: 2012 Március 05, 22:15:19 »

huha...ezt mivel emelted meg?
egy -két gépet emeltem már meg életemben, de ez kemény.....
Nem látod?
Vaskeret, palló, palló, metlachi, tégla, féltégla....  Cool

Oldalak: 1 ... 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.