www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:33:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819452 alkalommal)
Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #59571 Dátum: 2012 Január 16, 17:45:20 »

A 1302-esem egyik hengerfej menete javított egy persellyel (nem helicoil-szerű, hanem menetes persely)
A gyertya kihozta ezt a perselyt, szerintetek mivel lehetne beragasztani, ami állja ott a hőt és bent tartja a perselyt?

Létezik Loctite menetrögzítő. Fontos, hogy az oldhatatlan kötést biztosítót vedd.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59570 Dátum: 2012 Január 16, 17:41:59 »


-Aztán jönnek az egyre silányabbak (Nachfertigung,Schlechte nachfertigung,Made in Brasil,Nachfertigung aus Brasilien...)



A 67-esemen a * Gabitól vásárolt Brazil lökös volt. Szerintem nagyon jó minőségű, szép, tükrös krómmal és a tömege azonos volt a gyári lökös tömegével, megmértem.
mindjárt előszedem a papírját.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 17:58:56 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59569 Dátum: 2012 Január 16, 17:36:35 »

A 1302-esem egyik hengerfej menete javított egy persellyel (nem helicoil-szerű, hanem menetes persely)
A gyertya kihozta ezt a perselyt, szerintetek mivel lehetne beragasztani, ami állja ott a hőt és bent tartja a perselyt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #59568 Dátum: 2012 Január 16, 17:27:56 »

Amerikaiautós fórumon kell olvasgatni
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59567 Dátum: 2012 Január 16, 17:26:19 »


őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.

-Pre67,keskeny lökhárítóból,létezik rozsdamentes acél (kóracél,nirosta,rostfrei,edelstahl..)amin nincs felületvédelem,csak polírozva van.Felülete,esztétikája egy hajszálnyit elmarad a krómozástól,de előnye,hogy egy alapos polírozással bármikor újjá varázsolható.
-Aztán létezik ugyanez a pre lökhárító,ugyanebből a rozsdamentes anyagból,de krómozva.Ez a legszebb löki,tartós anyagból,szép felületvédelemmel.Ez ugye nem újrapolírozható.
-Aztán létezik a sima vasból készült lökős,minőségi krómozással (original Qualität,Germany Qualität)
-Aztán jönnek az egyre silányabbak (Nachfertigung,Schlechte nachfertigung,Made in Brasil,Nachfertigung aus Brasilien...)

Az 1967.utáni lökhárítók egy kicsit máshogyan vannak,de létezik abból is jó minőségű német gyártmány,ilyen van pl az én Narancsomon is,2009.óta.
Az időjárásállóságáról nem tudok beszámolni,de hozzáértő ember (pl Callook apukája),az esztétikájáról meg tudja állapítani,hogy német lökhárító.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59566 Dátum: 2012 Január 16, 17:12:16 »

na igen ebbe egy löki nem fér bele.  Roll Eyes

őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.
..és még mindig ott tartunk hogy valaki hallotta hogy valaki már látott ilyet.
Évek óta ezt hallom mindenhonnan hogy pl ott a fémépítő szépö-de szar...stb.
nem olvastam itt ma új konkrét információt!


...ja és nem tudom miért nem jók a mai krómok, csak tippelek!  Wink


Van jó lökös, pl. a Brazil és nagyjából 70e Ft/ darab.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #59565 Dátum: 2012 Január 16, 16:57:28 »

"A munkadarabok mérete a 800 x 500 x 250 mm-es méreten
belüli tartományban mozog."


na igen ebbe egy löki nem fér bele.  Roll Eyes

Ez szvsz nem logikus!
Mert akkor ezt az egész krómozás témát le lehetne zárni azzal,"""hogy a szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt,változott,módosult a krómozás technológiája,a hetvenes,nyolcvanas évek környezetkárosító eljáraival szép,tartós krómozást tudtak készíteni,az ezredforduló utáni eljárással meg csak gyengébb minőséget."""
Mert nem egységesen romlott a minőség,hiszen Németországban még most is állítanak elő,gyári minőséggel azonos,vagy még azt is fellülmúló krómozott alkatrészeket,szlovákokat szintén dícsérik,de Abes említette a csepeli céget,hogy az is jó.Akkor ezek a cégek még a régi,káros technológiát alkalmazzák?A környezetvédelmi előírások,szabványok országonként egységesek,sőt valószínű,hogy ezek EU-s paragrafusok.

őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.
..és még mindig ott tartunk hogy valaki hallotta hogy valaki már látott ilyet.
Évek óta ezt hallom mindenhonnan hogy pl ott a fémépítő szépö-de szar...stb.
nem olvastam itt ma új konkrét információt!


...ja és nem tudom miért nem jók a mai krómok, csak tippelek!  Wink
RNIE
« Hozzászólás #59564 Dátum: 2012 Január 16, 16:38:54 »

Én már többször körbejártam a témát...

Alá kell rezezni (minden cég azt mondja nem lehet). Utána lehet krómozni.
Csepelen van egy cég aki vállal ilyet. Elérhetőségét meg kell keresnem.

Megvan: http://www.cromkontakt.hu/hu/magunkhu.htm
"A munkadarabok mérete a 800 x 500 x 250 mm-es méreten
belüli tartományban mozog."

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59563 Dátum: 2012 Január 16, 16:36:26 »

...szvsz akkoriban leszarták a környezetvédelmet, változott az éljárás, és ezáltal a minőség....
Ez szvsz nem logikus!
Mert akkor ezt az egész krómozás témát le lehetne zárni azzal,"""hogy a szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt,változott,módosult a krómozás technológiája,a hetvenes,nyolcvanas évek környezetkárosító eljáraival szép,tartós krómozást tudtak készíteni,az ezredforduló utáni eljárással meg csak gyengébb minőséget."""
Mert nem egységesen romlott a minőség,hiszen Németországban még most is állítanak elő,gyári minőséggel azonos,vagy még azt is fellülmúló krómozott alkatrészeket,szlovákokat szintén dícsérik,de Abes említette a csepeli céget,hogy az is jó.Akkor ezek a cégek még a régi,káros technológiát alkalmazzák?A környezetvédelmi előírások,szabványok országonként egységesek,sőt valószínű,hogy ezek EU-s paragrafusok.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59562 Dátum: 2012 Január 16, 16:26:51 »

Ne keseredj el, nem olyan rossz ez. Sokan messzebbről indultunk.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #59561 Dátum: 2012 Január 16, 15:59:46 »


Mert fogalmam sincs.

Azt tudom, hogy Stone autóján Hudák dupla szuperkróm lökös van, én tettem rá. Egy szar az egész, egy forintot sem ér rajta a króm.
Az eredeti meg volt nyomorítva, megmelegítették majd le kályha ezüstözték, nagyon szép volt.  Undecided

Hogy lehetne a nickemet varázslóra javítani Xoyox tiszteletére?
Én úgy hallottam, a nagyok Szlovákiába hordják mert az tuti.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59560 Dátum: 2012 Január 16, 15:29:27 »

?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ez érdekes rátét, ami a felső képen van... bár még mindig kétlem, hogy beférne...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59559 Dátum: 2012 Január 16, 15:17:09 »

pont ezt akartam írni... Nekem mindkét csavar beletört, ami a hátsó futóművet rögzíti a doblemez középhez.
ha beletört, nem tudom, hogy a bódé leemelés nélkül ki lehet-e fúrni... Nálam nem lehet odaférni.
?



Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59558 Dátum: 2012 Január 16, 15:12:49 »

Én tavasszal kezdtem bele. Szörnyűségek nálam is voltak, a legnagyobb az, hogy sík padlólemez trafóval hegesztve, plusz zártszelvény küszöb, (persze mindez összehegesztve) pvc fűtéscsatorna stb.
Ha az nézzük, hogy megéri-e, akkor bele sem kezdenénk, de nekem pl. az eddig látott "bogármentések" adtak erőt, hogy miből mi lett és nem szerettem volna kidobni egy működő autót.

Hogy egy kis SZMB is legyen: a kerékjáratba lévő csavarok szerintem nagyon ritkán jönnek ki. Nekem csak a 2 leghátsó volt benne, mindkettő beletört.
Az egyiket sikerült pébégáz melegítővel és egy 60 centis csőfogóval kivenni, de a másik ismét eltört tőben, úgyhogy azt ki kell fúrni, vagy akinek van spéci szerszáma erre, az azzal kiveszi. (valami balmenetes cucc)
pont ezt akartam írni... Nekem mindkét csavar beletört, ami a hátsó futóművet rögzíti a doblemez középhez.
ha beletört, nem tudom, hogy a bódé leemelés nélkül ki lehet-e fúrni... Nálam nem lehet odaférni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59557 Dátum: 2012 Január 16, 14:57:26 »

Úgy látom ez a megfelelő topic a felújítással kapcsolatos problémák megbeszélésére is. Elkezdtem szétbontani a bogaramat, gyors talpra állításban reménykedve, de miközben egyre több alkatrész került le róla, úgy jöttek elő az elmúlt 40 év szakmunkásainak keze nyomán hagyott rémségek.
Gondoltam, hogy lesz rajta mit csinálni, de az már első körben látszik, hogy legalább a bal küszöb, padlólemez, fűtéscsatorna kuka.
Nézegetem az Unix kínálatát, padlólemezt, toronyjavítót már vettem, de a fűtéscsatorna elég horror árban van, még max. kedvezménnyel is.
Nagyjából ismerem a neten fellelhető vezető Volkswagen alkatrész kereskedőket, de bármilyen ötletet szívesen veszek, hol érdemes kaszni javító elemeket venni?
Kitekergettem az alvázat a kasznival összefogó csavarokat, de a két hátsó kerék mögöttivel nem boldogultam. Elgörbült már egy dugókulcs, azt hiszem a lánghegesztőhöz kell folyamodnom.
Ha nemsokára leugrik a kaszni, látok még érdekes dolgokat az biztos.
Ilyenkor kezd el az ember számolgatni, hogy érdemesebb lenne megvenni egy 3-400 ezer Ft-os autót, amin van másfél év műszaki, és az előző tulaj már bele tolt pár százezer Ft.-ot. Ezt meg szétmérni alkatrésznek.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.

Én tavasszal kezdtem bele. Szörnyűségek nálam is voltak, a legnagyobb az, hogy sík padlólemez trafóval hegesztve, plusz zártszelvény küszöb, (persze mindez összehegesztve) pvc fűtéscsatorna stb.
Ha az nézzük, hogy megéri-e, akkor bele sem kezdenénk, de nekem pl. az eddig látott "bogármentések" adtak erőt, hogy miből mi lett és nem szerettem volna kidobni egy működő autót.

Hogy egy kis SZMB is legyen: a kerékjáratba lévő csavarok szerintem nagyon ritkán jönnek ki. Nekem csak a 2 leghátsó volt benne, mindkettő beletört.
Az egyiket sikerült pébégáz melegítővel és egy 60 centis csőfogóval kivenni, de a másik ismét eltört tőben, úgyhogy azt ki kell fúrni, vagy akinek van spéci szerszáma erre, az azzal kiveszi. (valami balmenetes cucc)

Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #59556 Dátum: 2012 Január 16, 14:29:02 »

Úgy látom ez a megfelelő topic a felújítással kapcsolatos problémák megbeszélésére is. Elkezdtem szétbontani a bogaramat, gyors talpra állításban reménykedve, de miközben egyre több alkatrész került le róla, úgy jöttek elő az elmúlt 40 év szakmunkásainak keze nyomán hagyott rémségek.
Gondoltam, hogy lesz rajta mit csinálni, de az már első körben látszik, hogy legalább a bal küszöb, padlólemez, fűtéscsatorna kuka.
Nézegetem az Unix kínálatát, padlólemezt, toronyjavítót már vettem, de a fűtéscsatorna elég horror árban van, még max. kedvezménnyel is.
Nagyjából ismerem a neten fellelhető vezető Volkswagen alkatrész kereskedőket, de bármilyen ötletet szívesen veszek, hol érdemes kaszni javító elemeket venni?
Kitekergettem az alvázat a kasznival összefogó csavarokat, de a két hátsó kerék mögöttivel nem boldogultam. Elgörbült már egy dugókulcs, azt hiszem a lánghegesztőhöz kell folyamodnom.
Ha nemsokára leugrik a kaszni, látok még érdekes dolgokat az biztos.
Ilyenkor kezd el az ember számolgatni, hogy érdemesebb lenne megvenni egy 3-400 ezer Ft-os autót, amin van másfél év műszaki, és az előző tulaj már bele tolt pár százezer Ft.-ot. Ezt meg szétmérni alkatrésznek.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59555 Dátum: 2012 Január 16, 13:49:40 »

Szóljatok idéből:

..szóval a két drót együtt indul egy karról:
<beszúrt kép törölve>

Ezen a képen jól látszik, hogy az alagútban két külön csőbe kell befűzni:
<beszúrt kép törölve>

És itt a villa végén bújnak ki:
<beszúrt kép törölve>
szuper képek, köszönöm
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59554 Dátum: 2012 Január 16, 13:47:37 »

Szóljatok idéből:

elszakadt a hátramenő bovden közvetlenül a hőcserélő előtt. megdrótoztam ideiglenesen, de nem tudom az a bovden  majd hogyan cserélhető.. mit kell majd szétszerelni?

..szóval a két drót együtt indul egy karról:


Ezen a képen jól látszik, hogy az alagútban két külön csőbe kell befűzni:


És itt a villa végén bújnak ki:

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59553 Dátum: 2012 Január 16, 13:31:53 »

Még annyit: a kocsi kb 500km-t ment a télen, javarészt a Bogaras városi versenyen, illetve egy 300km-es tájékozódásin (egyedül itt láthatott sót, de szerintem ezen az útvonalon sem sóztak).
Ha szépen megpucolom, megnézem, milyen helyeken rozsdásodik és azt vajon mi okozhatta. 

Ilyen szuperkrómos lökhárítóról a Szűr Gabi tud betenni képeket,az egy tél alatt "csoki" barna lett,teljes felületen.

Ezeknek nem nagyon kell só,de még víz sem,a levegő páratartalma elég hozzá,hogy meginduljanak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #59552 Dátum: 2012 Január 16, 12:54:19 »

Még annyit: a kocsi kb 500km-t ment a télen, javarészt a Bogaras városi versenyen, illetve egy 300km-es tájékozódásin (egyedül itt láthatott sót, de szerintem ezen az útvonalon sem sóztak).
Ha szépen megpucolom, megnézem, milyen helyeken rozsdásodik és azt vajon mi okozhatta. 

Szerintem nem biztos,hogy a ""szuperkróm"" elnevezés a tartósságot és az időjárásállóságot jelöli,hanem inkább a krómozás esztétikáját,szépségét.
Mert az biztos,hogy ha a legolcsóbb,kommersz lökhárítóhoz hasonlítjuk,a 3xkrómos vagy szuperkrómos lökhárítón szebb a bevonat.
Sompi
« Hozzászólás #59551 Dátum: 2012 Január 16, 12:46:15 »

A nyolcvanas és kilencvenes években,egy haverom apukája,a soproni tűgyárban dolgozott (ma Roto Elzett),és sima melósként versenybicikli elsővillát,motorokhoz készített merevítős krosszkormányt stb be tudott vinni krómoztatni,és időjárásálló krómot tettek rá akkoriban,nem rozsdásodtak.

...szvsz akkoriban leszarták a környezetvédelmet, változott az éljárás, és ezáltal a minőség....
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59550 Dátum: 2012 Január 16, 12:42:28 »


Azt tudom, hogy Stone autóján Hudák dupla szuperkróm lökös van, én tettem rá. Egy szar az egész, egy forintot sem ér rajta a króm.

Szerintem nem biztos,hogy a ""szuperkróm"" elnevezés a tartósságot és az időjárásállóságot jelöli,hanem inkább a krómozás esztétikáját,szépségét.
Mert az biztos,hogy ha a legolcsóbb,kommersz lökhárítóhoz hasonlítjuk,a 3xkrómos vagy szuperkrómos lökhárítón szebb a bevonat.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 12:44:28 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59549 Dátum: 2012 Január 16, 12:38:43 »

A nyolcvanas és kilencvenes években,egy haverom apukája,a soproni tűgyárban dolgozott (ma Roto Elzett),és sima melósként versenybicikli elsővillát,motorokhoz készített merevítős krosszkormányt stb be tudott vinni krómoztatni,és időjárásálló krómot tettek rá akkoriban,nem rozsdásodtak.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59548 Dátum: 2012 Január 16, 12:31:19 »

A femepito is foglalkozik csaptelepekkel, ahogy a pecsi ceg is...
Más hogy "foglalkozik",és más az,hogy nagy mennyiségben gyártják és előállítják. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 12:34:40 írta Narancs »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #59547 Dátum: 2012 Január 16, 12:30:44 »

Én már többször gondolkodtam,és arra jutottam,hogy olyan gyárakban kell érdeklődni ahol krómozott dolgokat gyártanak nagy mennyiségben.Pl csaptelepgyárban,zárgyárban...
Ha csaptelepből indulunk ki,azok állandóan nedves helységekben,időszakosan nedves helységekben,tök párás közegben vannak egész életükben (a bogaraink ehhez képest semmit sem kapnak),és hosszú éveken keresztül bírják a kiképzést.
Ha jól tudom,akkor pl Mosonmagyaróváron volt/van a MOFÉM,csaptelep gyár.
Ha hivatalosan nincsen rá lehetőség,ott dolgozó emberkét kéne felkutatni,és megkenni.
Én már többször körbejártam a témát...

Alá kell rezezni (minden cég azt mondja nem lehet). Utána lehet krómozni.
Csepelen van egy cég aki vállal ilyet. Elérhetőségét meg kell keresnem.

Megvan: http://www.cromkontakt.hu/hu/magunkhu.htm
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 12:35:22 írta abes »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59546 Dátum: 2012 Január 16, 12:29:21 »

tom@sz már nincsen a fórumon,Szlovákiában ő tudott jó minőségben,korrekt áron dolgozó krómozót.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #59545 Dátum: 2012 Január 16, 12:28:18 »

Én már többször gondolkodtam,és arra jutottam,hogy olyan gyárakban kell érdeklődni ahol krómozott dolgokat gyártanak nagy mennyiségben.Pl csaptelepgyárban,zárgyárban...
Ha csaptelepből indulunk ki,azok állandóan nedves helységekben,időszakosan nedves helységekben,tök párás közegben vannak egész életükben (a bogaraink ehhez képest semmit sem kapnak),és hosszú éveken keresztül bírják a kiképzést.
Ha jól tudom,akkor pl Mosonmagyaróváron volt/van a MOFÉM,csaptelep gyár.
Ha hivatalosan nincsen rá lehetőség,ott dolgozó emberkét kéne felkutatni,és megkenni.

A femepito is foglalkozik csaptelepekkel, ahogy a pecsi ceg is...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59544 Dátum: 2012 Január 16, 12:14:29 »

Én karcagon krómoztattam, igaz nem króm a megnevezése de ugyan az, csak más a technológia.
A jawa cuccai készültek 4éve és semmi baj nincs a "krómozással."
Akkor ott a megoldás... árat tudsz írni viszonyításnak Ft/cm2 ???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59543 Dátum: 2012 Január 16, 12:05:34 »

Én már többször gondolkodtam,és arra jutottam,hogy olyan gyárakban kell érdeklődni ahol krómozott dolgokat gyártanak nagy mennyiségben.Pl csaptelepgyárban,zárgyárban...
Ha csaptelepből indulunk ki,azok állandóan nedves helységekben,időszakosan nedves helységekben,tök párás közegben vannak egész életükben (a bogaraink ehhez képest semmit sem kapnak),és hosszú éveken keresztül bírják a kiképzést.
Ha jól tudom,akkor pl Mosonmagyaróváron volt/van a MOFÉM,csaptelep gyár.
Ha hivatalosan nincsen rá lehetőség,ott dolgozó emberkét kéne felkutatni,és megkenni.
Sompi
« Hozzászólás #59542 Dátum: 2012 Január 16, 10:11:16 »

a fémépítős krómot a karmanlökhárítóról véletlenül lekapartam a körmömmel Undecided a kecskeméten krómozott cuccom meg megrozsdásodott mire hazaért (1nap)  Jezusom ...
hehh!!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59541 Dátum: 2012 Január 16, 09:30:12 »

a fémépítős krómot a karmanlökhárítóról véletlenül lekapartam a körmömmel Undecided a kecskeméten krómozott cuccom meg megrozsdásodott mire hazaért (1nap)  Jezusom ...
LOL Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59540 Dátum: 2012 Január 16, 09:06:39 »

a fémépítős krómot a karmanlökhárítóról véletlenül lekapartam a körmömmel Undecided a kecskeméten krómozott cuccom meg megrozsdásodott mire hazaért (1nap)  Jezusom ...
Én karcagon krómoztattam, igaz nem króm a megnevezése de ugyan az, csak más a technológia.
A jawa cuccai készültek 4éve és semmi baj nincs a "krómozással."

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59539 Dátum: 2012 Január 16, 08:31:55 »

a fémépítős krómot a karmanlökhárítóról véletlenül lekapartam a körmömmel Undecided a kecskeméten krómozott cuccom meg megrozsdásodott mire hazaért (1nap)  Jezusom ...
Komolyan akkor most mit éri meg? Cigánykróm?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59538 Dátum: 2012 Január 16, 08:26:14 »

én láttam a Fémépítő Kft. Bp. munkáit, szerintem tök jó ....mellesleg fél éve mondta a pasi, van egy pár bogár lökhárító amit nem vittek el és ki sem fizették....eladná
a fémépítős krómot a karmanlökhárítóról véletlenül lekapartam a körmömmel Undecided a kecskeméten krómozott cuccom meg megrozsdásodott mire hazaért (1nap)  Jezusom ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 08:28:09 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #59537 Dátum: 2012 Január 16, 06:49:07 »

Meg kell kövessem magam.
Korábban azt mondtam, hogy a gyűrűzésnek semmi értelme nincs, mert a gyári gyűrűk nagyjából egyszerre vagy később kopnak el a hengerfalnál és nincs értelme új gyűrűket feltenni.

Most szétszedtem a 1302-es motorját, 1300 ccm és a hengereken a felső felén nincs 1 század kopás sem, de a gyűrűhézag 1.5 mm.  Shocked

Itt most azt hiszem egy gyűrűzés fog következni.
Nem rég szedtem szét f es motort ugyan ezt tapasztaltam.
Semmi kopás
Varázslók, pffff.  Grin
Én évek óta tudom.  Grin
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59536 Dátum: 2012 Január 15, 23:27:29 »

Olyanról még nem hallottam, de lehet.
Öcsém megtalálta, félhosszú. De tárgytalan.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59535 Dátum: 2012 Január 15, 22:47:44 »

Létezik AC kódú hosszúváltó?

Olyanról még nem hallottam, de lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59534 Dátum: 2012 Január 15, 22:47:21 »

olajos féltengelyes hosszúváltó milyen kódú?

Vezetett kinyomócsapágyas és AO kódú. Karmannban volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59533 Dátum: 2012 Január 15, 22:46:41 »

olajos féltengelyes hosszúváltó milyen kódú?
Létezik AC kódú hosszúváltó?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59532 Dátum: 2012 Január 15, 22:42:11 »

én láttam a Fémépítő Kft. Bp. munkáit, szerintem tök jó ....mellesleg fél éve mondta a pasi, van egy pár bogár lökhárító amit nem vittek el és ki sem fizették....eladná
JÓ...de nem tartós..

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.207 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.