www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:41:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13125498 alkalommal)
Nem elérhető temfor
Hozzászólások: 299


« Hozzászólás #59393 Dátum: 2012 Január 11, 00:07:41 »

Sziasztok találtam egy oldalt ahol fogasléces kormánymű van egy bogárba de 600Eurót kérnek érte de vw polo alkatrészeit építették bele de ha jobban megsasoljuk akár egy trabant 1.1 é is lehet  és ezért kérnek 160e ft ott szerintem sok... ha esetleg valaki akar ilyet be épiteni  itt a példa

http://www.classic-centrum.de/Kaefer_Lenkung_1.htm
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59392 Dátum: 2012 Január 10, 22:49:11 »

Elmondanám azt is, hogy nem 25 lóerős motorjuk van amik úszkálnak. A nyomaték váltójuk is szinkronizált. Volt aki lábon jött Magyarországra ilyen kocsival. Naná, hogy bírta az útat.
láttam már ilyet,typ82 is ilyen 25lovas motor van abba volt részem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #59391 Dátum: 2012 Január 10, 21:57:37 »

van egy 6v-ról 12-re áttekercselt bosch dinamóm, de jobban szeretnék generátort. aztán hogy ne kövezzenek meg találkozókon, akkor berakom a boscht  Grin vagy mindig nálam lesz tartaléknak.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59390 Dátum: 2012 Január 10, 21:33:23 »

idén fürstenfeldbe nem láttam egyiken sem kispolszki dinamot
Elmondanám azt is, hogy nem 25 lóerős motorjuk van amik úszkálnak. A nyomaték váltójuk is szinkronizált. Volt aki lábon jött Magyarországra ilyen kocsival. Naná, hogy bírta az útat.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59389 Dátum: 2012 Január 10, 21:26:51 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59388 Dátum: 2012 Január 10, 21:26:32 »

idén fürstenfeldbe nem láttam egyiken sem kispolszki dinamot
Azok Osztrákok. Roll Eyes Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59387 Dátum: 2012 Január 10, 21:23:26 »

idén fürstenfeldbe nem láttam egyiken sem kispolszki dinamot
mert generátor volt rajtuk pusmogas

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59386 Dátum: 2012 Január 10, 21:22:16 »

Megsúgom, hogy a németek is eszt teszik rá. Van egy kocsijuk amit nem sajnálnak és azzal úszkálnak, és van egy ami otthon a kis múzeumukban pihen.
idén fürstenfeldbe nem láttam egyiken sem kispolszki dinamot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #59385 Dátum: 2012 Január 10, 21:21:15 »

UAZ-é nem jó rá? Evil
kispoláké olcsóbban, hamarabb beszerezhető Cheesy

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59384 Dátum: 2012 Január 10, 21:20:31 »

UAZ-é nem jó rá? Evil
Megsúgom, hogy a németek is eszt teszik rá. Van egy kocsijuk amit nem sajnálnak és azzal úszkálnak, és van egy ami otthon a kis múzeumukban pihen.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59383 Dátum: 2012 Január 10, 21:16:19 »

Schwimmwagenre kispolszkit raktunk. Ez járható út.
UAZ-é nem jó rá? Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59382 Dátum: 2012 Január 10, 21:14:07 »

jut eszembe egybebakos motorra láttatok-e már generátor? Úgy értem farigcsált-e már valaki ilyesmit(nem a blokkot, hanem egy keskeny dinamo házból átalakított mcgyver szintű generátorra gondolok) Cheesy
Schwimmwagenre kispolszkit raktunk. Ez járható út.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #59381 Dátum: 2012 Január 10, 21:09:16 »

Hagynám a generátort. Én is most váltok dinamóról generátorra.
jut eszembe egybebakos motorra láttatok-e már generátor? Úgy értem farigcsált-e már valaki ilyesmit(nem a blokkot, hanem egy keskeny dinamo házból átalakított mcgyver szintű generátorra gondolok) Cheesy

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59380 Dátum: 2012 Január 10, 20:49:15 »

Nekem eredetileg dinamó volt fent, ülés alatti fesz. szabályzóval, de ott van egy nagy bumburnya kötés és belsős generátort tettek fel. Kérdés, hogy rosszabb lesz-e a helyzet, ha visszaalakítom gyárira? (dinamóra)
Hagynám a generátort. Én is most váltok dinamóról generátorra.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59379 Dátum: 2012 Január 10, 20:45:23 »

Nekem eredetileg dinamó volt fent, ülés alatti fesz. szabályzóval, de ott van egy nagy bumburnya kötés és belsős generátort tettek fel. Kérdés, hogy rosszabb lesz-e a helyzet, ha visszaalakítom gyárira? (dinamóra)
a generátor alacsonyabb fordulaton is tölt, valamint azt hiszem nagyobb áramot is tud leadni (vagyis több fogyasztót tud meghajtani)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59378 Dátum: 2012 Január 10, 18:56:28 »

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9012660

Nagyon hamar kiszedik és visszarakják a motort. Figyeljétek az időt!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59377 Dátum: 2012 Január 10, 18:16:46 »

?? Senki nem konyít a külső fesszabos generátor szénkefe cseréjéhez? Vagy megint sikerült valami olyat kikapnom, ami csak az én autómon van??

Nem de már gondolkoztam a cseréjén.
Majd elmondod, hogy kell.  Grin
Baditz szerint forrasztani kell ahogy Maresz is mondta.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59376 Dátum: 2012 Január 10, 18:13:55 »


De a kipuf nem fér be a sütőbe.

 Evil

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59375 Dátum: 2012 Január 10, 17:33:12 »

Nekem eredetileg dinamó volt fent, ülés alatti fesz. szabályzóval, de ott van egy nagy bumburnya kötés és belsős generátort tettek fel. Kérdés, hogy rosszabb lesz-e a helyzet, ha visszaalakítom gyárira? (dinamóra)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59374 Dátum: 2012 Január 10, 17:09:31 »

nekem elektronikus Golf 1-es van fent. Már vettem egy tartalékot 2 ezerért, de előtte még méricskélek.
mondjuk, ha kimegy 1-2 dióda, akkor előfordulhat, hogy a feszültség megvan, de áramerősség nem van.
így magyaráz taki árpi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59373 Dátum: 2012 Január 10, 16:40:44 »

Azt nem hinném.
Viszont: hasonló problémám nekem is volt, a mért értékek is jók voltak, az akksi is jó volt, és a fesszab volt a ludas.
Miután kreáltak vagy három csere után egy félig mechanikus, félig elektronikus szabályzót a mesterek, megszűnt a problémám. Ennek 5 éve.
nekem elektronikus Golf 1-es van fent. Már vettem egy tartalékot 2 ezerért, de előtte még méricskélek.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #59372 Dátum: 2012 Január 10, 16:38:06 »

sajnos bármilyen fogyasztó kapcsolásakor csinálja. ezért gondoltam a töltés körüli hibára.

szerk: de az is lehet, hogy mindegyik foglalat testel Smiley
Azt nem hinném.
Viszont: hasonló problémám nekem is volt, a mért értékek is jók voltak, az akksi is jó volt, és a fesszab volt a ludas.
Miután kreáltak vagy három csere után egy félig mechanikus, félig elektronikus szabályzót a mesterek, megszűnt a problémám. Ennek 5 éve.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59371 Dátum: 2012 Január 10, 16:26:34 »

sajnos bármilyen fogyasztó kapcsolásakor csinálja. ezért gondoltam a töltés körüli hibára.
na, ez nekem már vudu varázslat.
te_o szokott ilyeneket tudni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59370 Dátum: 2012 Január 10, 16:23:40 »

Valamelyik foglalat nem testelhet? Nem vagyok villamossági szakember, de ha csak valamelyik lámpát kapcsolod, akkor parázslik...
Szivargyújtóba valami fogyasztó berakásakor nem?
sajnos bármilyen fogyasztó kapcsolásakor csinálja. ezért gondoltam a töltés körüli hibára.

szerk: de az is lehet, hogy mindegyik foglalat testel Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 10, 16:27:56 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #59369 Dátum: 2012 Január 10, 16:17:32 »

parázslik a töltésjelző (még mindig), ha felkapcsolom a lámpát, vagy fékezek, vagy indexelek... és úgy érzem, merül az aksi, mert egyre kevésbé forgatja az indítómotort.
Valamelyik foglalat nem testelhet? Nem vagyok villamossági szakember, de ha csak valamelyik lámpát kapcsolod, akkor parázslik...
Szivargyújtóba valami fogyasztó berakásakor nem?

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59368 Dátum: 2012 Január 10, 16:00:43 »

Akku milyen? Új?

Vedd ki töltsd fel, utána rakd vissza. Indítsd el, pár perc után 14,4V kell mérned picit emelt alapjáraton.
Nem új. Kipróbálom ezt is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59367 Dátum: 2012 Január 10, 15:59:20 »

parázslik a töltésjelző (még mindig), ha felkapcsolom a lámpát, vagy fékezek, vagy indexelek... és úgy érzem, merül az aksi, mert egyre kevésbé forgatja az indítómotort.
Akku milyen? Új?

Vedd ki töltsd fel, utána rakd vissza. Indítsd el, pár perc után 14,4V kell mérned picit emelt alapjáraton.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59366 Dátum: 2012 Január 10, 15:50:12 »

mi a hibajelenség?
a mérésed alapján elektron hegyek szaladgálnak az akksidba bele.
parázslik a töltésjelző (még mindig), ha felkapcsolom a lámpát, vagy fékezek, vagy indexelek... és úgy érzem, merül az aksi, mert egyre kevésbé forgatja az indítómotort.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59365 Dátum: 2012 Január 10, 15:43:49 »

akkor nem a fesszab a bibis?
mi a hibajelenség?
a mérésed alapján elektron hegyek szaladgálnak az akksidba bele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59364 Dátum: 2012 Január 10, 15:39:31 »

14,4-nél szabályoz le a feszszabályzó, úgyhogy ez az érték teljesen kóser.
akkor nem a fesszab a bibis?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59363 Dátum: 2012 Január 10, 15:37:27 »

Ha az aksi pluszon 13.65V-ot mérek beindított motornál, az ugye, nem annyira jó? (generátoros)
14,4-nél szabályoz le a feszszabályzó, úgyhogy ez az érték teljesen kóser.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59362 Dátum: 2012 Január 10, 15:32:24 »

Ha az aksi pluszon 13.65V-ot mérek beindított motornál, az ugye, nem annyira jó? (generátoros)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #59361 Dátum: 2012 Január 10, 12:04:42 »

Ezek pedig talán majd eladóvá válnak. 1000km-t sem mentek ezek sem.


Írtam prájvitot.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 10, 14:12:14 írta tazoli49 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59360 Dátum: 2012 Január 10, 10:49:15 »

tök egy szerű mikor kiforrasztod a régi szart az kilövi magát ,az újat meg tartod az ujjaddal amég beforrasztod 3perc/db, szénkefét meg lehet hozzá kapni
ok-ok. nem láttam még neki, mert nem akartam elcseszni, de ha kiforrasztom, rájövök.  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59359 Dátum: 2012 Január 10, 10:47:54 »

köszönöm. igen, belül 2 érintkező van. megpróbálom így megoldani.
tök egy szerű mikor kiforrasztod a régi szart az kilövi magát ,az újat meg tartod az ujjaddal amég beforrasztod 3perc/db, szénkefét meg lehet hozzá kapni

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59358 Dátum: 2012 Január 09, 22:14:36 »

elvileg 2 érintkező van......szénkefe lábánál 2 rugó.....ez kiforaszt uj be semmi más nem szokott lenni
köszönöm. igen, belül 2 érintkező van. megpróbálom így megoldani.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59357 Dátum: 2012 Január 09, 22:11:27 »

?? Senki nem konyít a külső fesszabos generátor szénkefe cseréjéhez? Vagy megint sikerült valami olyat kikapnom, ami csak az én autómon van??
elvileg 2 érintkező van......szénkefe lábánál 2 rugó.....ez kiforaszt uj be semmi más nem szokott lenni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59356 Dátum: 2012 Január 09, 22:06:46 »

illetve egy csati, de azon belül 3 érintkező. Cheesy
?? Senki nem konyít a külső fesszabos generátor szénkefe cseréjéhez? Vagy megint sikerült valami olyat kikapnom, ami csak az én autómon van??

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59355 Dátum: 2012 Január 09, 21:28:41 »

Az? Akkor azt nem tudom.  Grin
A belsősön cseréltem még csak egyszer.
illetve egy csati, de azon belül 3 érintkező. Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #59354 Dátum: 2012 Január 09, 21:25:50 »

Nekem a ráégetés egyenlő a menj velével.


 Evil
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.