www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:33:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819452 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59531 Dátum: 2012 Január 15, 22:41:34 »

Légyszíves kérj. Angolul lehet velük kontaktolni?
Nekem apróságok lennének, négy kilincs és két ruhaakasztó összesen, ebből a két ruhaakasztó és egy kilincs belülre.
én láttam a Fémépítő Kft. Bp. munkáit, szerintem tök jó ....mellesleg fél éve mondta a pasi, van egy pár bogár lökhárító amit nem vittek el és ki sem fizették....eladná
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59530 Dátum: 2012 Január 15, 22:41:05 »

olajos féltengelyes hosszúváltó milyen kódú?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59529 Dátum: 2012 Január 15, 22:14:58 »

Meg kell kövessem magam.
Korábban azt mondtam, hogy a gyűrűzésnek semmi értelme nincs, mert a gyári gyűrűk nagyjából egyszerre vagy később kopnak el a hengerfalnál és nincs értelme új gyűrűket feltenni.

Most szétszedtem a 1302-es motorját, 1300 ccm és a hengereken a felső felén nincs 1 század kopás sem, de a gyűrűhézag 1.5 mm.  Shocked

Itt most azt hiszem egy gyűrűzés fog következni.
Nem rég szedtem szét f es motort ugyan ezt tapasztaltam.
Semmi kopás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59528 Dátum: 2012 Január 15, 22:04:14 »

Meg kell kövessem magam.
Korábban azt mondtam, hogy a gyűrűzésnek semmi értelme nincs, mert a gyári gyűrűk nagyjából egyszerre vagy később kopnak el a hengerfalnál és nincs értelme új gyűrűket feltenni.

Most szétszedtem a 1302-es motorját, 1300 ccm és a hengereken a felső felén nincs 1 század kopás sem, de a gyűrűhézag 1.5 mm.  Shocked

Itt most azt hiszem egy gyűrűzés fog következni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #59527 Dátum: 2012 Január 15, 21:59:30 »

Légyszíves kérj. Angolul lehet velük kontaktolni?
Nekem apróságok lennének, négy kilincs és két ruhaakasztó összesen, ebből a két ruhaakasztó és egy kilincs belülre.
priv
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #59526 Dátum: 2012 Január 15, 21:58:09 »

sógorom motoralkatrészeket hord krómoztatni a csehekhez.
A jó minőség rengeteg előkészítést igényel(munkaórában is)ezért qrvadrága.
A cég tele van mukával, főleg" elit" járművek alkatrészeivel..... ott egy lökös 100 k fölött lenne ami egy jaguártulajnak kevésbé fáj.....
azaz "nincs megoldás"
azért ha kell szerzek kontaktot Wink

Légyszíves kérj. Angolul lehet velük kontaktolni?
Nekem apróságok lennének, négy kilincs és két ruhaakasztó összesen, ebből a két ruhaakasztó és egy kilincs belülre.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #59525 Dátum: 2012 Január 15, 21:52:14 »

sógorom motoralkatrészeket hord krómoztatni a csehekhez.
A jó minőség rengeteg előkészítést igényel(munkaórában is)ezért qrvadrága.
A cég tele van mukával, főleg" elit" járművek alkatrészeivel..... ott egy lökös 100 k fölött lenne ami egy jaguártulajnak kevésbé fáj.....
azaz "nincs megoldás"
azért ha kell szerzek kontaktot Wink
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #59524 Dátum: 2012 Január 15, 21:51:55 »

ugysem nagyon

Kösz, gondolom akkor itthon senki nem képes 10 évig megmaradó krómozásra...keresek németeknél vagy Angliában.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59523 Dátum: 2012 Január 15, 21:49:59 »

A Proti által betett III vegyértékű CR ionok munkabiztonság szempontjából jobbak, mert a vegyületeik stabilabbak. De gondolom elég drága, és ha kiszabadul a természetbe sok minden lehet belőle. Régen tanultam már, nem veszem elő a geokémia könyvet.

a varázsló meg feldobta a témát, de cseszik megmondani a kóserságot.
ez gonosz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59522 Dátum: 2012 Január 15, 21:48:37 »

Kezelés mellett sem? A pedáljaim ott készültek és a kilincseimet is ott szeretném krómoztatni.
ugysem nagyon

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #59521 Dátum: 2012 Január 15, 21:45:42 »

<beszúrt kép törölve>
fém épitő......szép de nem tartós

Kezelés mellett sem? A pedáljaim ott készültek és a kilincseimet is ott szeretném krómoztatni.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59520 Dátum: 2012 Január 15, 21:43:45 »

a varázsló meg feldobta a témát, de cseszik megmondani a kóserságot.
ez gonosz.


Mert fogalmam sincs.

Azt tudom, hogy Stone autóján Hudák dupla szuperkróm lökös van, én tettem rá. Egy szar az egész, egy forintot sem ér rajta a króm.
Az eredeti meg volt nyomorítva, megmelegítették majd le kályha ezüstözték, nagyon szép volt.  Undecided

Hogy lehetne a nickemet varázslóra javítani Xoyox tiszteletére?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59519 Dátum: 2012 Január 15, 21:41:39 »


fém épitő......szép de nem tartós

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59518 Dátum: 2012 Január 15, 21:41:09 »

Szerintem ma már csak nikkelt tesznek fel, a krómot nagyon utálják a környezetvédők.

a varázsló meg feldobta a témát, de cseszik megmondani a kóserságot.
ez gonosz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59517 Dátum: 2012 Január 15, 21:41:02 »

Szerintem ma már csak nikkelt tesznek fel, a krómot nagyon utálják a környezetvédők.
Cr(IV) helyett Cr(III)-at hasznalnak, az autoiparban csak azt szabad.
http://www.motokrom.hu/technologia.html

De ha jobban tudjatok, nekem az is rendben van. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #59516 Dátum: 2012 Január 15, 21:40:54 »

igaz
melyik része? Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59515 Dátum: 2012 Január 15, 21:38:42 »

Szerintem ma már csak nikkelt tesznek fel, a krómot nagyon utálják a környezetvédők.

igaz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59514 Dátum: 2012 Január 15, 21:38:03 »

Szerintem ma már csak nikkelt tesznek fel, a krómot nagyon utálják a környezetvédők.

jó, de akkor mi van rajta, ha nem króm?
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #59513 Dátum: 2012 Január 15, 21:36:50 »

Én Magyarországon két krómozót próbáltam eddig, Pécsen és Pesten egyet-egyet, lámpakeret nagyon fasza, a pedáljaim kicsit opálosak lettek de krómtisztító fasza eredményt hozott. Lököst én nem krómoztatnák, nem hiszek a varázslatokban. Egy pár NOS lökös a tuti.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59512 Dátum: 2012 Január 15, 21:35:04 »

és tud valaki konkrét helyet ahol jó kültéri krómot csinálnak???
Mert eddig én akárhol jártam, akárkit kérdeztem a váalszok a következőek voltak.

-nincs akkora kád max 1 méterig vállalunk
-és akkor is csak beltérre ajánljuk!


Nekem anno Pécsett krómoztak az eléggé elfogadható volt. MOndjuk hogy a kádjuk mekkor az passz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59511 Dátum: 2012 Január 15, 21:26:16 »

És szerinted a "krómozott" lökhárítón króm (Cr) van?
Igen, szerintem egeszen konkretan. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59510 Dátum: 2012 Január 15, 21:26:09 »

Azt alá szokták jobb helyeken. A még jobb helyeken a nikkel alatt meg réz van.
jó, de akkor mi van rajta, ha nem króm?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #59509 Dátum: 2012 Január 15, 21:07:33 »

Én ha jó állapotú gyárim van és szar a króm simán inkább lekrómoztatnám, az ország egyes pontjain állítólag jó minőségbenis képesek műelni, igaz nem olcsón, de ha jól elő van készítve simán sokkal tartósabb lehet mint a vékony utángyártott.

és tud valaki konkrét helyet ahol jó kültéri krómot csinálnak???
Mert eddig én akárhol jártam, akárkit kérdeztem a váalszok a következőek voltak.

-nincs akkora kád max 1 méterig vállalunk
-és akkor is csak beltérre ajánljuk!

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59508 Dátum: 2012 Január 15, 20:48:09 »

Azt alá szokták jobb helyeken. A még jobb helyeken a nikkel alatt meg réz van.
mi van rajta?
nikkel? (Ni)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59507 Dátum: 2012 Január 15, 20:34:23 »

És szerinted a "krómozott" lökhárítón króm (Cr) van?
mi van rajta?
nikkel? (Ni)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #59506 Dátum: 2012 Január 15, 20:27:05 »

Nem értem ezeket a varázslatokat. Jó leszedia  mocskot sokminden, de az utókezeléssel mi van?
Profi krómtusztító cuccot felkened, lesikálod és az hagy maga után egy védőréteget a króm mikroszkopikus repedéseiben ami pár hétig megakadályozza a rozsda kibuggyanását.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59505 Dátum: 2012 Január 15, 20:17:15 »

Ezt eloszor en is kiprobaltam. Egyaltalan nem karcol, a krom nagyon kemeny fem. A Mohs-fele relativ kemenysegi sor igy alakul: vas: 4-4.5, titan: 6, vasreszelo: 6.5, edzett acel: 7.5-8, krom: 8.5, gyemant: 10. ... Tehat, az acelgyapot nem karcolja a kromot (es tenyleg nem). De a lenyeg ugyis az, hogy Stonemennek tenyleg sikerult lepucolnia a lokharitojat Cheesy

És szerinted a "krómozott" lökhárítón króm (Cr) van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59504 Dátum: 2012 Január 15, 20:16:07 »

Arra céloztam, hogy a szelepek vezérmű tengelytől függően nyitnak és zárnak, ami nem feltétlen optimális egy atmoszferikus kezdőnyomás és sűrítési végnyomásból számolt kompresszió számításhoz.


Van a kompresszióviszony, az egy viszonyszám, az számolható, nem mérhető.

Van a statikus kompresszió végnyomás, ez mérhető és van a dinamikus komresszió végnyomás, ebben nem csak a vezérlési idők, hanem a töltet inerciája által esetlegesen okozott túl vagy alultöltés is benne van.

A statikus kompresszió úgy számolható, ahogy mondtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #59503 Dátum: 2012 Január 15, 20:10:12 »

Ezt eloszor en is kiprobaltam. Egyaltalan nem karcol, a krom nagyon kemeny fem. A Mohs-fele relativ kemenysegi sor igy alakul: vas: 4-4.5, titan: 6, vasreszelo: 6.5, edzett acel: 7.5-8, krom: 8.5, gyemant: 10. ...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59502 Dátum: 2012 Január 15, 20:02:47 »

Nem ertem, hogy ezzel mit akarsz mondani. Roll Eyes Fogalmam sincs, hogy ez mire erv, nem ismerem a nyomasviszonyokat a hengerben beszivas utan. El tudom kepzelni, hogy atmoszferikus, hogy meg a kulso nyomashoz kepes vakuum van, de ketutemu motornal meg azt is, hogy a jol mukodo rezonatordob visszaloko hullama miatt meg egy kis tulnyomas is letrejon.
És az mi volt,mikor mi a Simsonon,becsavartunk egy mérőórát a gyertya helyére,párszor lerugtuk,és azon versenyeztünk,hogy kiében van nagyobb kompresszió?Az kompressziót mért! Roll Eyes

És az volt az érdekes,hogy az enyém egy finoman bejáratott,féltve használt,nem agyonvágott motor volt,és a frissen felfúrt Simsonok kompresszióértékei meg sem közelítették a megkímélt gyáriét. Huh Roll Eyes
Nem értettük miért.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59501 Dátum: 2012 Január 15, 19:12:27 »

Arra céloztam, hogy a szelepek vezérmű tengelytől függően nyitnak és zárnak, ami nem feltétlen optimális egy atmoszferikus kezdőnyomás és sűrítési végnyomásból számolt kompresszió számításhoz.

És alsó holtponton zárnak a szelepek, veszteség sehol sincs.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59500 Dátum: 2012 Január 15, 18:46:52 »

És alsó holtponton zárnak a szelepek, veszteség sehol sincs.
Nem ertem, hogy ezzel mit akarsz mondani. Roll Eyes Fogalmam sincs, hogy ez mire erv, nem ismerem a nyomasviszonyokat a hengerben beszivas utan. El tudom kepzelni, hogy atmoszferikus, hogy meg a kulso nyomashoz kepes vakuum van, de ketutemu motornal meg azt is, hogy a jol mukodo rezonatordob visszaloko hullama miatt meg egy kis tulnyomas is letrejon.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59499 Dátum: 2012 Január 15, 18:37:53 »

És alsó holtponton zárnak a szelepek, veszteség sehol sincs.

Miert ? Beszivas utan nem atmoszferikus a hengerben levo nyomas ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59498 Dátum: 2012 Január 15, 18:20:42 »

A sűrítési végnyomásból elég komplikáltan számolhatod vissza.
Miert ? Beszivas utan nem atmoszferikus a hengerben levo nyomas ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59497 Dátum: 2012 Január 15, 18:19:17 »

A dörzsi nagyon karcol.
Létezik króm tisztító paszta.
Ezt eloszor en is kiprobaltam. Egyaltalan nem karcol, a krom nagyon kemeny fem. A Mohs-fele relativ kemenysegi sor igy alakul: vas: 4-4.5, titan: 6, vasreszelo: 6.5, edzett acel: 7.5-8, krom: 8.5, gyemant: 10. ... Tehat, az acelgyapot nem karcolja a kromot (es tenyleg nem). De a lenyeg ugyis az, hogy Stonemennek tenyleg sikerult lepucolnia a lokharitojat Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 15, 18:21:18 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #59496 Dátum: 2012 Január 15, 18:10:23 »

Van 2-től 4-6-8 -ig, és 8-tól -16 ig jelölt nyomatékkulcsok nálam. Ez milyen mértékegységben van ? Nm ?
Jó lenne ha tudnám valamire használni.
Lendkereket mennyivel kell lehúzni?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 15, 18:26:42 írta sparkafer »
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #59495 Dátum: 2012 Január 15, 17:35:38 »

A sűrítési végnyomásból elég komplikáltan számolhatod vissza.


Hm, jogos, már megint f@sz voltam Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 15, 17:46:51 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #59494 Dátum: 2012 Január 15, 17:35:20 »

Hengerfejet kiköbölöd, a púpot meg megsaccolod, nem több, mint 3 cm3.



Most ezért nem szedem le Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59493 Dátum: 2012 Január 15, 17:10:09 »

Mivel érthetetlen ok miatt a mexikóin az első lökhárító rommá rozsdásodott (mindennel próbálkoztam), rákérdeztem * gabinál a lökös árakra (kisebb eltérés lehetséges):
- jó minőségű: 69eFt
- gyenge minőségű: 26eFt.
Elkezdtem agyalni. A lökhárító gyakorlatilag szerkezetileg hibátlan, a króm felület rom. 2 megoldást találtam:
- lekrómoztatom (* gabi szerint kb hasonló összeg, mint a gyengébb minőségű lökös, az eredmény kb hasonlóan tartós)
- króm vtn fólia (kb 10-15eFt, a tartósságát nem ismerem).
Mi a véleményetek, melyik úton induljak el?
Én ha jó állapotú gyárim van és szar a króm simán inkább lekrómoztatnám, az ország egyes pontjain állítólag jó minőségbenis képesek műelni, igaz nem olcsón, de ha jól elő van készítve simán sokkal tartósabb lehet mint a vékony utángyártott.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59492 Dátum: 2012 Január 15, 17:06:08 »

A sűrítési végnyomásból elég komplikáltan számolhatod vissza.

Kompresszió-mérő gyertya cucli van valakinek ?
A hengerfejekből anno (1,3=>1,6) a belső gyűrű ki lett marva (0,5 mm), viszont gyári púpos dugók helyett sík lett felrakva, kíváncsi lennék , mennyit változott a kompresszió a gyári értékhez képest.
Oldalak: 1 ... 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.