www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:32:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816008 alkalommal)
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56331 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:02:49 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56330 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:45:58 »

A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)
Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56329 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:38:17 »

Cool 

meg a sört  Cool
Annak eddig is volt helye  Cool

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56328 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:25:14 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.
A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56327 Dátum: 2011 Augusztus 18, 07:20:16 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes

<beszúrt kép törölve>
Cool 

meg a sört  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56326 Dátum: 2011 Augusztus 18, 00:42:23 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.



Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56325 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:28:17 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56324 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:27:29 »

az lesz,köszi.a kipuffrendszer komplett lehomokolva,lefújom cinkkel,a takarólemezek meg már a szinterezőnél
Fémszórni is szokták a kipuffot. Alumíniummal úgy tudom...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56323 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:22:01 »

Ott ahol van most a kocsi, szerintem ott csináld meg.Vagy trélerrel a szerelöig.
4 csavart kell ki és becsavarni, nem nagy meló, csak ha be vannak rohadva. Egy tárcsa 1800 Hudáknál, (a német 4200)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #56322 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:19:14 »

Ez apróság, de nagy gázt tud csinálni. Főleg, ha kanyarodás közben húzod ki... Lips Sealed
Ott ahol van most a kocsi, szerintem ott csináld meg.Vagy trélerrel a szerelöig.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56321 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:17:41 »

köszönöm
az extrémet visszavonom - eddig semmi nem volt ezért csodálkoztam el hogy megállás után hirtelen ilyet produkált - ezért gondoltam hétha vmi apróság - így tuti nem megyek vele, azért teljesen hüle nem vagyok:)

üdv

Ez apróság, de nagy gázt tud csinálni. Főleg, ha kanyarodás közben húzod ki... Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #56320 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:39:40 »

köszönöm
az extrémet visszavonom - eddig semmi nem volt ezért csodálkoztam el hogy megállás után hirtelen ilyet produkált - ezért gondoltam hétha vmi apróság - így tuti nem megyek vele, azért teljesen hüle nem vagyok:)

üdv

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56319 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:38:01 »

Azt hiszem régen valami vastag bőr volt a hardy tárcsa,

1848 környékén. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56318 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:34:23 »

A Hardy-tarcsa egyik oldala valoszinuleg lelazult a ricnikrol, a tank alatt talalod, huzd meg. Ha meg ma' szetkopott valamelyik resz, akkor csere.
A dolog csak annyira extrem, hogy konkretan on- es kozveszelyes. :-) Neha majd arra megy a kocsid, amerre akar...
Azt hiszem régen valami vastag bőr volt a hardy tárcsa, és az egyszerűen elöregszik és szétrepedezik. Én mikor vettem tavalyelőtt újat az már gumiból volt.
Ez már tényleg extrém kategória, mert egyszer csak nem arra fog menni az autó amerre a pilóta szeretné.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56317 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:53:28 »

el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
A Hardy-tarcsa egyik oldala valoszinuleg lelazult a ricnikrol, a tank alatt talalod, huzd meg. Ha meg ma' szetkopott valamelyik resz, akkor csere.
A dolog csak annyira extrem, hogy konkretan on- es kozveszelyes. :-) Neha majd arra megy a kocsid, amerre akar...


Buzi, aki fékez! :-)))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56316 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:45:09 »

a váltókar beállításhoz van valami ultimate tipp? hogy van egyáltalán jól összerakva? Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #56315 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:38:27 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv


ha neked ez nem elég extrém, akkor mi az ami annak számít ?   Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56314 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:38:03 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv
Vedd le a kürtnyomót, vagy közepet és húzd meg a csavart. Grin
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56313 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:34:59 »

egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban
remélem ezt csak viccből kérdezted

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #56312 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:33:14 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
RNIE
« Hozzászólás #56311 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:35:36 »

RNIE! FIVA-ra én cinkspray-vel fújtam le és tetszett a szakiknak. azóta mentem 2 hónapot és még nem égett le.
az lesz,köszi.a kipuffrendszer komplett lehomokolva,lefújom cinkkel,a takarólemezek meg már a szinterezőnél
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #56310 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:33:44 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
RNIE! FIVA-ra én cinkspray-vel fújtam le és tetszett a szakiknak. azóta mentem 2 hónapot és még nem égett le.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56309 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:21:45 »

esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.

Ma megrendeltem a bowdent elméletileg holnap reggelre meg is jön. A régit sikerült vissza kitolni hátra, így majd megpróbálom azzal behúzni az újat.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56308 Dátum: 2011 Augusztus 17, 14:16:24 »

Egy baj van vele - hogy "ezüst" színben még nem láttam.

fekete  van csak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56307 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:51:29 »

Egy baj van vele - hogy "ezüst" színben még nem láttam.

Leírom, de utoljára!
Kandalló festék! Nem ég le, semmilyen körülmények között a kipufogóról!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56306 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:44:00 »

600fokot írt a festékre amit vettem,a dobozán is egy motorblokk van
Na, az viszont nem rossz. De ez akkor nem egy szimpla horganyspré.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56305 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:42:51 »


Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

Leírom, de utoljára!
Kandalló festék! Nem ég le, semmilyen körülmények között a kipufogóról!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #56304 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:42:41 »

az 5perc alatt amikor a fiva-n beindítják maradjon fenn aztán mindegy Grin
RNIE
« Hozzászólás #56303 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:41:20 »

szerintem kevés lesz a horganyspré hőállósága. Én hőálló festékkel fújtam, de az okosok itt a napokban kandallófestéket javallottak.
600fokot írt a festékre amit vettem,a dobozán is egy motorblokk van
RNIE
« Hozzászólás #56302 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:40:57 »

Rugó - szinter. Lehet kérni rozsdagátlóként valami horganyos alapozót is. Legalábbis itt Újpesten. Az enyémen 4 éve nem mozdult meg.
Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

kösz.akkor rugó szinter,többi horganyspré.a kipufogó melletti terelőlemezeket leszintereztettem,remélem nem dobálja le
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56301 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:40:21 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
szerintem kevés lesz a horganyspré hőállósága. Én hőálló festékkel fújtam, de az okosok itt a napokban kandallófestéket javallottak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56300 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:39:20 »

Rugó - szinter. Lehet kérni rozsdagátlóként valami horganyos alapozót is. Legalábbis itt Újpesten. Az enyémen 4 éve nem mozdult meg.
Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56299 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:11:11 »

Szerinted hátulról a pedálra akasztós kampót hogyan húzza előre...
nem ezt írtam  Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56298 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:09:52 »

esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.

Szerinted hátulról a pedálra akasztós kampót hogyan húzza előre...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56297 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:57:41 »

Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.
RNIE
« Hozzászólás #56296 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:47:52 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 17, 12:51:18 írta RNIE »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56295 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:47:44 »

Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
Elölről tolod végig, a régit húzzad ki.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56294 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:08:07 »

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
1303LS
« Hozzászólás #56293 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:53:58 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
Ki tud csúszni a fémcső ami átvezeti a bovdent a kutyaházon a hüvelyből és ott elakadhat.
Elvileg máshol nem lehet baj, pár perc alatt meg van.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56292 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:45:07 »

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Kb. ennyi, az újnél érdemes megnézni, h. a végén az alu lezáró nem túl széles-e, nekem akadt már el miatta, jobb előbb reszelni, mint félig befűzés után idegesen. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.