www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 21:09:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13087340 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55592 Dátum: 2011 Július 22, 09:30:55 »

12v

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem gondoltam rá, meg alapvetően a kocsi jobb lehetne az biztos, de egyenlőre szerintem marad, nem használom annyit a kocsit, hogy olyan sok bosszúságot okoznának ezek a dolgok.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55591 Dátum: 2011 Július 22, 09:28:12 »

Én az összes csatlakozást áttisztítanám, nagyon kevés WD 40 -nel. Izzók foglalatát is. Addig kár bármi egyebet.
Ja, és mindenhová normális csatlakozót.

Ok, megpróbálom, igazából gondoltam rá, hogy érintkezési hiba is lehet ebből, meg sok gond forrása lehet, de hátha valaki a leírtakból konkrét hibát tud és nem kell találgatni.

Bár továbbra sem értem, hogy a vadi új relével miért nem működött egyáltalán...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55590 Dátum: 2011 Július 22, 09:14:04 »

Én az összes csatlakozást áttisztítanám, nagyon kevés WD 40 -nel. Izzók foglalatát is. Addig kár bármi egyebet.
Ja, és mindenhová normális csatlakozót.
12v

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55589 Dátum: 2011 Július 22, 09:12:56 »

Egy kisebb gond adódott megint, leírok mindent részletesen, hátha úgy valakinek valamilyen konkrét ötlete lesz:

Én az összes csatlakozást áttisztítanám, nagyon kevés WD 40 -nel. Izzók foglalatát is. Addig kár bármi egyebet.
Ja, és mindenhová normális csatlakozót.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55588 Dátum: 2011 Július 22, 09:03:08 »

Egy kisebb gond adódott megint, leírok mindent részletesen, hátha úgy valakinek valamilyen konkrét ötlete lesz:

A 6V miatt ugye az index sosem vakította el azt, aki ránézett működés közben, s kicsit mindig gyorsabban pislákolt mint kellett volna (mint utólag megtudtam az indexrelé, ami benne van az 21W-os, és ha 18W-ost teszek bele, akkor elvileg lassabb lesz, bár az izzók is 21W-osak, ebből nem tudom mi igaz).

1. Bal oldalon elől és hátul is gyengébben világít, mint a jobb oldalon, s szinte folyamatosan ég, alig pislákol....megvétel óta ilyen volt.
2. Múltkor kitalálta, hogy ha bekapcsoltam az indexet, akkor a km órában a kis lámpa folyamatosan kezdett világítani, viszont index az nem volt egyáltalán, nem égett.
3. Kiderült utólag, hogy az egyik vezeték, ami a relére ment szigetelőszalaggal ragasztgatva volt és a ragasztó alatt nem nagyon érintkezett a relével, de ezt megoldottuk és utána megint visszaállt a korábbi állapot. (3 "lába van" a relének, de csak 2 vezeték megy rá. Harmadiknak nem kéne? Nem hiszem, hogy van jelentősége, de a relé állítva van, nem pedig fejjel lefelé, mint kellene, bár csak a beázás miatt fordítják fejre tudtommal, a működést nem befolyásolja.)
4. Van 18W-os indexrelém, kicseréltem, de azzal ismét semmit sem csinált, pedig új, sosem használtam, eredeti német, bogárba való. Lehet Trabant relével kéne probálkoznom? Most is az van benne.
5. Ma kitalálta, hogy megint nem működik az index. Bal oldalon kicseréltem az izzókat korábban, láthatóan erősebben világított, de most ismét alig láthatóak.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 22, 09:09:16 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55587 Dátum: 2011 Július 22, 08:54:56 »

jobb képem nincs,  benne van az autómban 6éve
<beszúrt kép törölve>

előlap mögött a képen van egy lemez, közé jön a műszerfal....így szorul meg

Munkahelyen vagyok, a képet itt nem tudom megnézni (csomó oldal le va tiltva), de később megnézem.

Egyébként a rádió most már nem zörög, egy gyári prospektusban láttam, hogy kell tenni az előlap és a beszerelő keret közé valamit, valószínűleg annak a hiánya volt a gond. Így már egy gonddal kevesebb...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55586 Dátum: 2011 Július 21, 21:09:32 »

Valami képet mutathatnál, mert egyre kevésbé értem miről beszéltek.

Ezer képet végignéztem, kismillió fotón láttam, hogy az ilyen rádiót hogyan rögzítik, meg mik kellene kozzá, s mindenem van, mégsem passzol.

Azt tudni kell, hogy nem 200-300 euro-ért vettem egy komplett rádiót (bár azok többsége is hiányos, tehát nem szerelhetőek be azonnal minden nélkül), hanem apránként szedegettem össze hozzá mindent.
jobb képem nincs,  benne van az autómban 6éve


előlap mögött a képen van egy lemez, közé jön a műszerfal....így szorul meg
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55585 Dátum: 2011 Július 21, 13:01:45 »

gyárilag van a csontgombos rádión lemez a műszarfal mögött, ahogy feszcso írja... előlap-műszerfal lemeze-adapter-rádió + hátsó csavar

Valami képet mutathatnál, mert egyre kevésbé értem miről beszéltek.

Ezer képet végignéztem, kismillió fotón láttam, hogy az ilyen rádiót hogyan rögzítik, meg mik kellene kozzá, s mindenem van, mégsem passzol.

Azt tudni kell, hogy nem 200-300 euro-ért vettem egy komplett rádiót (bár azok többsége is hiányos, tehát nem szerelhetőek be azonnal minden nélkül), hanem apránként szedegettem össze hozzá mindent.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55584 Dátum: 2011 Július 21, 12:59:09 »

Most tulképpen erről van szó? Mert ha igen, nekem lehet, hogy van még itthon új  Wink

Nem, ilyenem nekem is volt, nagy nehézségek árán sikerült szereznem, persze nem volt egyszerű, de mégsem volt jó és használható. Valaki szerint elvileg jónak kellett volna lennie, de mégsem volt jó.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55583 Dátum: 2011 Július 21, 12:58:20 »

vödör szám lehet venni külföldi találkozón

Köszi, ez hatalmas segítség, el is ugrok gyorsan egyre majd csak emiatt. Grin

Pont veled beszéltük, hogy ha mész, akkor segítesz előlap ügyben...nem lett semmi belőle, szóval ezt az opciót lőjjük ki szerintem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #55582 Dátum: 2011 Július 21, 09:23:53 »

gyárilag van a csontgombos rádión lemez a műszarfal mögött, ahogy feszcso írja... előlap-műszerfal lemeze-adapter-rádió + hátsó csavar

Most tulképpen erről van szó? Mert ha igen, nekem lehet, hogy van még itthon új  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55581 Dátum: 2011 Július 20, 23:59:08 »

Nincs rajta... Undecided Szerezni meg nem nagyon lehet szerintem, s bár lehet megoldás lenne, gyárilag sem volt rajta, tehát biztos megoldható máshogy is.
gyárilag van a csontgombos rádión lemez a műszarfal mögött, ahogy feszcso írja... előlap-műszerfal lemeze-adapter-rádió + hátsó csavar
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55580 Dátum: 2011 Július 20, 23:55:29 »

Nincs rajta... Undecided Szerezni meg nem nagyon lehet szerintem, s bár lehet megoldás lenne, gyárilag sem volt rajta, tehát biztos megoldható máshogy is.
vödör szám lehet venni külföldi találkozón
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55579 Dátum: 2011 Július 20, 21:30:11 »

És ott mi rögzíti a rádiót?

Egy keret, ami valahogy rögzíti, hogy hogyan azt ne kérdezd, nagy nehezen szereztem külföldről, és lám rögzíti...igaz nem tökéletesen, talán ezért is zörög.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55578 Dátum: 2011 Július 20, 21:28:26 »

Biztos volt gyárilag, de nem mindegyiken. Pl.: van egy gyári rajz, amin olyan rádió van, mint az enyém. Ott nincs például ilyen.
És ott mi rögzíti a rádiót?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55577 Dátum: 2011 Július 20, 21:23:19 »

Én Suhanórozsdától vettem, esetleg kérdezd meg hátha van még neki.

Gyárilag miért nem volt?
Ha nem ilyen volt akkor keress a neten olyat amilyen volt és alkoss valami hasonlót.
Ha nem rögzíted valamivel a rádiót fixen akkor mindig zörögni fog és csak tákolgatni tudod.

Biztos volt gyárilag, de nem mindegyiken. Pl.: van egy gyári rajz, amin olyan rádió van, mint az enyém. Ott nincs például ilyen.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55576 Dátum: 2011 Július 20, 21:20:57 »

Nincs rajta... Undecided Szerezni meg nem nagyon lehet szerintem, s bár lehet megoldás lenne, gyárilag sem volt rajta, tehát biztos megoldható máshogy is.
Én Suhanórozsdától vettem, esetleg kérdezd meg hátha van még neki.

Gyárilag miért nem volt?
Ha nem ilyen volt akkor keress a neten olyat amilyen volt és alkoss valami hasonlót.
Ha nem rögzíted valamivel a rádiót fixen akkor mindig zörögni fog és csak tákolgatni tudod.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55575 Dátum: 2011 Július 20, 21:17:13 »

Az adapter benne van a rádió előlap mögött? Egy olyan lemezre gondolok amelyiken a két tekerőgombnál van egy egy furat és a közepén egy téglaalap formájú kivágás a kijelzőnek. Ennek az oldalán van két un. lemezrugó amivel bepattan a gyári téglaalap alakú lyukba és ott stabilan rögzül. Ezen kell átdugni a rádiót 2 anyával fixálni és a rádió hátulját hiltiszalaggal az ablaktörlő motor csavarjához rögzíteni.

Nincs rajta... Undecided Szerezni meg nem nagyon lehet szerintem, s bár lehet megoldás lenne, gyárilag sem volt rajta, tehát biztos megoldható máshogy is.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55574 Dátum: 2011 Július 20, 21:08:13 »

Eszembe jutott ez is, már kb ez a harmadik dolog, ami esélyes. Nem tudom melyik lesz végül jó, holnap délután lesz időm, és akkor kipróbálgatom mindet, de remélem az első is már jó lesz Cool
Az adapter benne van a rádió előlap mögött? Egy olyan lemezre gondolok amelyiken a két tekerőgombnál van egy egy furat és a közepén egy téglaalap formájú kivágás a kijelzőnek. Ennek az oldalán van két un. lemezrugó amivel bepattan a gyári téglaalap alakú lyukba és ott stabilan rögzül. Ezen kell átdugni a rádiót 2 anyával fixálni és a rádió hátulját hiltiszalaggal az ablaktörlő motor csavarjához rögzíteni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55573 Dátum: 2011 Július 20, 20:50:39 »

Tesa szalag?

Eszembe jutott ez is, már kb ez a harmadik dolog, ami esélyes. Nem tudom melyik lesz végül jó, holnap délután lesz időm, és akkor kipróbálgatom mindet, de remélem az első is már jó lesz Cool

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55572 Dátum: 2011 Július 20, 20:45:51 »

Ilyesmire gondoltam én is, meg találtam itthon valamilyen szivacs csíkot, aminek egyik vége elvileg ragasztós, ezt gondoltam az előlap perem alá tenni, hátha így nem fog zörögni. Gondoltam még valamilyen gumis vezetéket, amit mondjuk bevágok egyik oldalán és a műszerfal négyzet alakú kivágására teszek rá körben, de meglátjuk melyik válik be. Remélem valamelyik jó lesz, mert oké, hogy baromira szép a rádió, de hogy ezt a zörgést kell hallgatni állandóan...visszasírtam lassan az eredeti, rádió mentes állapotot. Grin
Tesa szalag?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55571 Dátum: 2011 Július 20, 20:35:04 »

neked is peremes az előlapod ugye? gondolom nagyobb kicsit mint a lyuk, különben beesne. ha a rugó nem szorítja eléggé be a rádió elejét és kotyog fel-le, én tekernék rá pár kör szigszalagot a perem mögé, ahol a lemezzel találkozik, hogy passzentos legyen.

Ilyesmire gondoltam én is, meg találtam itthon valamilyen szivacs csíkot, aminek egyik vége elvileg ragasztós, ezt gondoltam az előlap perem alá tenni, hátha így nem fog zörögni. Gondoltam még valamilyen gumis vezetéket, amit mondjuk bevágok egyik oldalán és a műszerfal négyzet alakú kivágására teszek rá körben, de meglátjuk melyik válik be. Remélem valamelyik jó lesz, mert oké, hogy baromira szép a rádió, de hogy ezt a zörgést kell hallgatni állandóan...visszasírtam lassan az eredeti, rádió mentes állapotot. Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55570 Dátum: 2011 Július 20, 20:29:48 »

Nincs, de tudtommal ezeket csak olyan bogaraknál használták, amiknek puha műszerfaluk volt. Nekem döntött előlapom van és semmilyen gyári kezelésin sem írnak ilyenről, persze ettől még lehet. Bár pont ezen gondolkodtam, hogy valami hasonló jó lenne, de nem ez lenne az első eset, hogy a rádióhoz veszek valamit és mégsem passzol a döntött előlap miatt.
neked is peremes az előlapod ugye? gondolom nagyobb kicsit mint a lyuk, különben beesne. ha a rugó nem szorítja eléggé be a rádió elejét és kotyog fel-le, én tekernék rá pár kör szigszalagot a perem mögé, ahol a lemezzel találkozik, hogy passzentos legyen.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55569 Dátum: 2011 Július 20, 20:19:43 »


Nincs, de tudtommal ezeket csak olyan bogaraknál használták, amiknek puha műszerfaluk volt. Nekem döntött előlapom van és semmilyen gyári kezelésin sem írnak ilyenről, persze ettől még lehet. Bár pont ezen gondolkodtam, hogy valami hasonló jó lenne, de nem ez lenne az első eset, hogy a rádióhoz veszek valamit és mégsem passzol a döntött előlap miatt.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #55568 Dátum: 2011 Július 20, 20:08:08 »

Hiltiszalaggal van rögzítve a rádió, nem azzal van a gond. Hanem van a rádió helye a műszerfalon és van a rádió. Ugye a rádió az nem akkora mm-re pontosan, mint a lyuk, ahová be van téve, s akárhogy van hiltiszalaggal rögzítve, az minimálisan rázkódik. Na ez a rázkódás hallható elég rendesen. Szerintem kéne tenni valahova valamilyen gumi tömítést vagy szivacsot a lyuk és a rádió közé. Na ez érdekelt volna, hogy ennek van valami módja, hisz gondolom máshol is előfordulhat, vagy úgy kell farigcsálni.
Ilyened van-e?
http://www.youngtimerradio-shop.de/WebRoot/Store/Shops/61037185/4C7C/BFD1/85C4/2C93/F788/C0A8/2981/1A5C/4871.JPG
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55567 Dátum: 2011 Július 20, 18:22:39 »

Hiltiszalag, szigszalag.

Hiltiszalaggal van rögzítve a rádió, nem azzal van a gond. Hanem van a rádió helye a műszerfalon és van a rádió. Ugye a rádió az nem akkora mm-re pontosan, mint a lyuk, ahová be van téve, s akárhogy van hiltiszalaggal rögzítve, az minimálisan rázkódik. Na ez a rázkódás hallható elég rendesen. Szerintem kéne tenni valahova valamilyen gumi tömítést vagy szivacsot a lyuk és a rádió közé. Na ez érdekelt volna, hogy ennek van valami módja, hisz gondolom máshol is előfordulhat, vagy úgy kell farigcsálni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #55566 Dátum: 2011 Július 20, 17:55:22 »

Olyanoktól kérdeznék első sorban, akiknek van rádió, esetleg gyári rádió beszerelve.

Az enyém eléggé zörög. Itt most nem a működésére értem a zörgést, hanem arra, hogy menet közben a rádió rázkódik és az adja ki a zörgő hangot. Eléggé fixen rögzítettem, mégis ez van, és nem tudom pontosan hova és mit kellene tenni, hogy ez ne legyen (szivacsot, gumit....?). Nincs időm kísérletezgetni most vele...

Hiltiszalag, szigszalag.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55565 Dátum: 2011 Július 20, 17:49:48 »

Olyanoktól kérdeznék első sorban, akiknek van rádió, esetleg gyári rádió beszerelve.

Az enyém eléggé zörög. Itt most nem a működésére értem a zörgést, hanem arra, hogy menet közben a rádió rázkódik és az adja ki a zörgő hangot. Eléggé fixen rögzítettem, mégis ez van, és nem tudom pontosan hova és mit kellene tenni, hogy ez ne legyen (szivacsot, gumit....?). Nincs időm kísérletezgetni most vele...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 20, 17:54:16 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55564 Dátum: 2011 Július 20, 15:50:24 »

Na találtam valamit.
Igaz, hogy egy fórumba másolta be egy ember, de ezt írja:
"Laut Bosch ist 043 905 205K (Bosch-Nr 0 231 170 186) geeignet für VW Käfer Typ 11 1200er ab 08/75 sowie Typ 13 (1303) 1600er ab 08/75."
Szóval 76'-os 1,2-esre jó. Az enyém pedig akkori. Tehát rávaló.  Cheesy Így nem fogom babrálni.  Roll Eyes

A dolog karbival együtt, párban változott. Egyrészt a karbikon a vákum ki(be?) vezetésének helyzete alapvetően határozza meg a vákumot, ezáltal az előgyújtást.
Másrészt egy szegényebbre fúvókázott karbival ugyanaz a motor jobban igényli a nagyobb előgyújtást (szegény keveréknél lassabb az égési sebesség). Így a régi vákumos előgyújtás 1200 -nél (amit a 28 -ashoz használtak) eltér a későbbitől.
(Harmadrészt a bogár 7 -es kompressziójú, maximum 4000 -et forgó motorja szinte bármit elvisel nagyobb hiszti nélkül...)

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55563 Dátum: 2011 Július 20, 14:15:07 »

Na találtam valamit.
Igaz, hogy egy fórumba másolta be egy ember, de ezt írja:
"Laut Bosch ist 043 905 205K (Bosch-Nr 0 231 170 186) geeignet für VW Käfer Typ 11 1200er ab 08/75 sowie Typ 13 (1303) 1600er ab 08/75."
Szóval 76'-os 1,2-esre jó. Az enyém pedig akkori. Tehát rávaló.  Cheesy Így nem fogom babrálni.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #55562 Dátum: 2011 Július 20, 14:08:40 »

Többet kopog, jobban csörög inkább. Wink

(Sajnos valami usa oldalról lehet, ahová 68 vag ymi óta nem vittek 1200 -est).
Kicist most utána néztem.
Az enyém 043 905 205 k
Na olyant, hogy "K" sehol nem találok, de a 205-ös végű 043-asokból is van többféle.
2500-as fordulat felett simán vannak akár 5fok eltérések is ugyanazon típus más betűkóddal megjelöltjei között.  Shocked
Hülyék ezek a németek, na.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55561 Dátum: 2011 Július 20, 14:00:55 »

Áááá, tényleg a Jopi a király.  Cheesy
Viszont valóban húz a csak vákuumos 35fokot is.
AZ ha összekerül véletlen egy röpsúlyossal az már brutálisan sok. Többet forog, jobban pörög.  Shocked

Többet kopog, jobban csörög inkább. Wink

(Sajnos valami usa oldalról lehet, ahová 68 vag ymi óta nem vittek 1200 -est).

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55560 Dátum: 2011 Július 20, 13:36:11 »

Áááá, tényleg a Jopi a király.  Cheesy
Viszont valóban húz a csak vákuumos 35fokot is.
AZ ha összekerül véletlen egy röpsúlyossal az már brutálisan sok. Többet forog, jobban pörög.  Shocked
Sompi
« Hozzászólás #55559 Dátum: 2011 Július 20, 13:31:57 »

Tudna valaki nekem 1956-os autónak az üléseiről fotót betenni ide. Eredeti ülés fotó kéne. Kéne, hogy látszon a szövet, az osztás a varrás.
Sosem figyeltem ezeket a találkozókon, most meg kárpítoztatni akarnám az üléseimet.

a szövetekről itt találsz pár képt:
http://www.himmelservice.de/english/home.html
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55558 Dátum: 2011 Július 20, 13:29:35 »

Igazad van és nem az esetek 10%-ában hanem talán már az idén sem tudom többet produkálni, mert nem lesz 35'-nál melegebb.  Cheesy
Bár, ha átállítom a levegőszívást télire akkor igen.  Grin
De ilyenekről ötletelgetni több értelme van mint mondjuk az ültetés jó, vagy rosszságáról vitázni heti rendszerességgel.  Cheesy SZVSZ hülyeség az ültetés.  Evil
Enyém mexikói 1,2-es, azon milyennek kell lennie?
Volt egyébként egy gyűjtemény (valaki ide is betette), hogy melyik osztófej mikor mennyit húz rá.
http://www.vbklub.net/gy_eloszt.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55557 Dátum: 2011 Július 20, 13:27:19 »

Szerintem 20 fok felett egyik sem húzogat, de lehet, hogy tévedek.  Roll Eyes
A röpsúllyal együtt igen.

Mértem az enyémet, ráhúzta a 35 fokot simán. Csak vákum...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55556 Dátum: 2011 Július 20, 13:17:00 »

Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)
Szerintem 20 fok felett egyik sem húzogat, de lehet, hogy tévedek.  Roll Eyes
A röpsúllyal együtt igen.
1303LS
« Hozzászólás #55555 Dátum: 2011 Július 20, 12:56:29 »

Szerintem olyan dolgokba mentetek bele, amikbe nem kéne, mert taknyolás kategória (attól még működhet). Olyan ok miatt, aminek a gyökere lehet, h. máshol van, ráadásul az esetek kb. 10% -ában jelentkezik...

PS.: (Késői 1,2 -es nincsen SVDA, az csak vákumos, ergo tied utólagos, vagy rosszul tudjátok. Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)
Igazad van és nem az esetek 10%-ában hanem talán már az idén sem tudom többet produkálni, mert nem lesz 35'-nál melegebb.  Cheesy
Bár, ha átállítom a levegőszívást télire akkor igen.  Grin
De ilyenekről ötletelgetni több értelme van mint mondjuk az ültetés jó, vagy rosszságáról vitázni heti rendszerességgel.  Cheesy SZVSZ hülyeség az ültetés.  Evil
Enyém mexikói 1,2-es, azon milyennek kell lennie?
Volt egyébként egy gyűjtemény (valaki ide is betette), hogy melyik osztófej mikor mennyit húz rá.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 20, 12:58:47 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55554 Dátum: 2011 Július 20, 10:22:13 »

Na ilyen ötletelgetésre gondoltam amiből más is szűrhet le akármit.  Cheesy
Ez új 1,2-es vákuumos/röpsúlyos. Teljesen szétszedve, átpucolva újra összerakva.
Fogalmam sincs milyen fúvókák vannak benne. Elmondás szerint nagyon jó volt én csak átpucoltam és hittem az eladónak. Igazat beszélt.  Cheesy
Alapjáratit azért nem bántanám, mert tudom, hogy minden tartományban koppra jó a keverék. Tudom, mert sokat használom és érzem.
A fakalapácsos elgondolkodtató megoldás, mert valóban csak relatív alacsony fordulaton nagy terhelés mellet jelentkezik. Csak egy picikét feljebb forgatva már utoléri magát a motor. Létezik kisebb vákuumdob, amit rárakhatnék? A csak vákuumosé nem húz kevesebbet alapból?
Nehéz  így az extrémen nem gyári tervezett körülményekhez megoldást találni.  Grin

Szerintem olyan dolgokba mentetek bele, amikbe nem kéne, mert taknyolás kategória (attól még működhet). Olyan ok miatt, aminek a gyökere lehet, h. máshol van, ráadásul az esetek kb. 10% -ában jelentkezik...

PS.: (Késői 1,2 -es nincsen SVDA, az csak vákumos, ergo tied utólagos, vagy rosszul tudjátok. Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55553 Dátum: 2011 Július 20, 10:06:22 »

Esetleg a vákuumdob fefogató lyukakat oválra reszelni? Elegánsabb mint a kalapács és még állítható (vissza) is.
  nem oldalra kell nyomni hanem befele, a hátulján rogyik és nem látszik, én már többet is láttam tökre behorpadva nem húztak semmit és senki nem vette észre .....akár kézzel is rá lehet nyomni de vissza húzni mindenképp

Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.