www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 17:27:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14814656 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55531 Dátum: 2011 Július 19, 19:39:56 »

Tudna valaki nekem 1956-os autónak az üléseiről fotót betenni ide. Eredeti ülés fotó kéne. Kéne, hogy látszon a szövet, az osztás a varrás.
Sosem figyeltem ezeket a találkozókon, most meg kárpítoztatni akarnám az üléseimet.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #55530 Dátum: 2011 Július 18, 21:24:43 »

En amiatt a kis muanyag csatlakozo miatt ki nem vennem a motort ... :-)
Ket eset lehet:
1. hore lagyulo muanyagbol keszult, akkor elolvad, eleg, kifolyik, koszonom, problema megoldva.
2. hore kemenyedo muanyagbol keszult, akkor egy darabig ott lesz, majd szepen lassan eltoredezik, elporlik, addig meg ott marad, problema megoldva.

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!
Én se azt mondtam, hogy vegye ki a motort 
Amúgy mindenki a maga szerencséjének a pogácsa Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55529 Dátum: 2011 Július 18, 12:15:12 »

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!

:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55528 Dátum: 2011 Július 18, 11:44:37 »

Ha kint a motorod, akkor érdemes lehet lebontani róla a borítás
En amiatt a kis muanyag csatlakozo miatt ki nem vennem a motort ... :-)
Ket eset lehet:
1. hore lagyulo muanyagbol keszult, akkor elolvad, eleg, kifolyik, koszonom, problema megoldva.
2. hore kemenyedo muanyagbol keszult, akkor egy darabig ott lesz, majd szepen lassan eltoredezik, elporlik, addig meg ott marad, problema megoldva.

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #55527 Dátum: 2011 Július 18, 11:09:19 »

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
<beszúrt kép törölve>
Ha kint a motorod, akkor érdemes lehet lebontani róla a borítás, hogy nem-e ragadt be a hengerfej, vagy a henger lamellái közé a műanyag csatlakozó ház, mert szerintem ezekkel közvetlenül érintkezve megolvadhat, és biztos, hogy nagyon büdösen ég el (legrosszabb forgatókönyv szerint meggyullad).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #55526 Dátum: 2011 Július 18, 08:21:57 »

Motorházkiemelővel kapcsolatban:
-ha beszerelem akkor  a (géptető)rugó nem funkcionál?
Megköszönnék egy képet a beszerelt állapotról.
jah

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #55525 Dátum: 2011 Július 18, 00:50:04 »

Motorházkiemelővel kapcsolatban:
-ha beszerelem akkor  a (géptető)rugó nem funkcionál?
Megköszönnék egy képet a beszerelt állapotról.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55524 Dátum: 2011 Július 17, 19:39:43 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mozgasd meg a termosztát lapátokat, lekötve a termosztátot, legfeljebb azokat tudta megrongálni. Gondolom az olajhűtőbe nem tudott belecsapni...mert az már folyna.

Ami meg a tésztaszűrőt illeti, terep buggy-kra szokták tenni, typ1-esre, zárt motortérre teljesen felesleges. És bármilyen furcsa, ez is korlátozza a légáramot.

Figyelni kell, hogy ne legyen ott semmi szabadon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55523 Dátum: 2011 Július 17, 19:04:35 »

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
<beszúrt kép törölve>
van ilyen eladom ami utolagos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #55522 Dátum: 2011 Július 17, 18:30:04 »

Szia! Miért baj az, hogy nem tekerte jobban be? Örülj neki, egyébként szerintem nem meglepő, ha ismered a felépítését a turbinaháznak. A végét lekapta, aztán már csak csiszolódott... Én még ilyen tésztaszűrőt nem is láttam. Milyen bogarakon volt gyárilag ilyen?
Gebaszt nagyot nem csinálhatott, mert nem igazán lenne mit. A ventilátoron kívül nincs ott más, az meg masszív.

úgy tudom,hogy a stabilmotorokon, tűzoltó szivattyú motorokon volt ilyen "rács", nehogy valami bekerüljön a lapátok közé

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55521 Dátum: 2011 Július 17, 18:04:40 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szia! Miért baj az, hogy nem tekerte jobban be? Örülj neki, egyébként szerintem nem meglepő, ha ismered a felépítését a turbinaháznak. A végét lekapta, aztán már csak csiszolódott... Én még ilyen tésztaszűrőt nem is láttam. Milyen bogarakon volt gyárilag ilyen?
Gebaszt nagyot nem csinálhatott, mert nem igazán lenne mit. A ventilátoron kívül nincs ott más, az meg masszív.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55520 Dátum: 2011 Július 17, 17:07:26 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55519 Dátum: 2011 Július 16, 22:04:52 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?




http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 16, 22:12:54 írta tazoli49 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55518 Dátum: 2011 Július 16, 21:43:31 »

mikori az autód? Shocked
A barátomé, csak én gyártom le neki, na meg ő is sokat segít. 50 %-ban eredeti alkatrészek felhasználásával készül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55517 Dátum: 2011 Július 16, 20:49:04 »

mikori az autód? Shocked
http://www.google.hu/search?q=typ+166&hl=hu&biw=1451&bih=925&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=DN0hTtjAPJHYsgarrM30AQ&sqi=2&ved=0CFMQsAQ
RNIE
« Hozzászólás #55516 Dátum: 2011 Július 16, 18:22:31 »

70 év után hibátlan!
mikori az autód? Shocked
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55515 Dátum: 2011 Július 16, 18:19:37 »

A gumi alkatrész kifogástalan. 70 év után hibátlan! Nem műgumi, hanem kaucsokot tartalmaz. Tudtak a németek!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55514 Dátum: 2011 Július 16, 18:17:47 »

TYP 166-os lámpa.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55513 Dátum: 2011 Július 16, 17:48:53 »

Ma a két oldalra kárpítfogót gyártottam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55512 Dátum: 2011 Július 15, 10:08:53 »

a gyújtás alatt áll ki oldalra a bal oldalon.

Köszönöm!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55511 Dátum: 2011 Július 15, 09:25:41 »

A motoron. Az az egy hiányzik.
a gyújtás alatt áll ki oldalra a bal oldalon.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55510 Dátum: 2011 Július 15, 09:04:44 »

Huh
most az a kérdés, hogy az órában melyik vagy a motoron hol a gomba?

A motoron. Az az egy hiányzik.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55509 Dátum: 2011 Július 15, 08:31:30 »

Az olaj-visszajelzőnek hol a saruja?
Huh
most az a kérdés, hogy az órában melyik vagy a motoron hol a gomba?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55508 Dátum: 2011 Július 14, 23:19:06 »

HÁTSÓLÁMPA  Roll Eyes
nekem teccik fifft Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #55507 Dátum: 2011 Július 14, 23:18:47 »

Grin
HÁTSÓLÁMPA  Roll Eyes

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55506 Dátum: 2011 Július 14, 23:17:27 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55505 Dátum: 2011 Július 14, 22:01:03 »

<beszúrt kép törölve>
Mindent értek  Cool Köszi.  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55504 Dátum: 2011 Július 14, 21:58:28 »

A vezeték végén.
Én meg azt akartam írni, hogy a lábán...  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #55503 Dátum: 2011 Július 14, 21:55:55 »

 
A vezeték végén.
Grin
gonoszka
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #55502 Dátum: 2011 Július 14, 20:28:04 »

Az olaj-visszajelzőnek hol a saruja?
A vezeték végén.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55501 Dátum: 2011 Július 14, 20:16:10 »

Az olaj-visszajelzőnek hol a saruja?

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55500 Dátum: 2011 Július 14, 19:40:31 »

képelek Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55499 Dátum: 2011 Július 14, 14:41:26 »

Én a cseh ftp-ről szedtem le ezeket
Akkor most Te segíts nekem!  Grin
Ha váltó két olgalán leveszed a belső kerek fedeleket, akkor mi jön ki a féltengellyel együtt?
Kicsit belement a kosz és szeretném kimosni
képelek Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55498 Dátum: 2011 Július 14, 14:41:01 »

Én a cseh ftp-ről szedtem le ezeket
Akkor most Te segíts nekem!  Grin
Ha váltó két olgalán leveszed a belső kerek fedeleket, akkor mi jön ki a féltengellyel együtt?
Kicsit belement a kosz és szeretném kimosni


Ha a zégert kiveszed akkor az a pohár, amiben a féltengely van, ami a bolygókerekekről kapja a hajtást. De a zégert ki kell venni, ugyanis az a difiházban rögzíti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55497 Dátum: 2011 Július 14, 11:09:21 »

köszi.
már az elején a 16-os valami lehúzásánál megakadtam.

Tudna esetleg valaki nekem ilyen nagyméretű robbantott ábrákat küldeni a váltóról de jöhet motorról és bármi másról is ami vw bogár. (poénokat mellőzük mind végigpörgött amíg gépeltem)
Én a cseh ftp-ről szedtem le ezeket
Akkor most Te segíts nekem!  Grin
Ha váltó két olgalán leveszed a belső kerek fedeleket, akkor mi jön ki a féltengellyel együtt?
Kicsit belement a kosz és szeretném kimosni

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 14, 11:13:38 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55496 Dátum: 2011 Július 14, 00:38:57 »

Nem tudom pontosan miről van szó, de böngéssz ilyeneket...
köszi.
már az elején a 16-os valami lehúzásánál megakadtam.

Tudna esetleg valaki nekem ilyen nagyméretű robbantott ábrákat küldeni a váltóról de jöhet motorról és bármi másról is ami vw bogár. (poénokat mellőzük mind végigpörgött amíg gépeltem)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 14, 01:56:59 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55495 Dátum: 2011 Július 14, 00:26:00 »

kaptam TéZsé barátomtól egy felesleges használhatatlan bogár váltót a motor szerelő álványomhoz de mivel nem dobok el semmit ami nem hasznosítható ezért szépen nyugiban elkezdtem szakszerűen szétborítani.

A váltóról a fogaskerekeket csapágyakat hogyan tudom széthúzni?

egy ideig eljutottam a váltó elbontásában de most megakadtam a hajtásnál nagyon egyben van s ott aztán nincsen zéger szétverni nem akarom tanulni szeretnék tudni látni ismerni ha már darabjaira bontom .

Nem tudom pontosan miről van szó, de böngéssz ilyeneket...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 14, 00:35:02 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55494 Dátum: 2011 Július 13, 22:28:31 »


kaptam TéZsé barátomtól egy felesleges használhatatlan bogár váltót a motor szerelő álványomhoz de mivel nem dobok el semmit ami nem hasznosítható ezért szépen nyugiban elkezdtem szakszerűen szétborítani.

A váltóról a fogaskerekeket csapágyakat hogyan tudom széthúzni?

egy ideig eljutottam a váltó elbontásában de most megakadtam a hajtásnál nagyon egyben van s ott aztán nincsen zéger szétverni nem akarom tanulni szeretnék tudni látni ismerni ha már darabjaira bontom .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55493 Dátum: 2011 Július 13, 21:39:53 »

Gyárilag milyen színű volt a padlólemez a szőnyeg alatt, mondjuk 71-ben? Mert a Trabantban pl. színre fújt volt.
Az alvázak külön készültek és feketék voltak.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55492 Dátum: 2011 Július 13, 20:30:06 »

Gyárilag milyen színű volt a padlólemez a szőnyeg alatt, mondjuk 71-ben? Mert a Trabantban pl. színre fújt volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 13, 20:31:44 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.