www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 20:37:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 [631] 632 633 634 635 636 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816676 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55411 Dátum: 2011 Július 10, 22:05:49 »

a H7 illesztésnek pont ez a lényege, magyarul újjal kell tudni benyomni a melegedési tényezők miatt, és a felületi érdesség sem mindegy
http://www.confidenza.hu/NTNkatalogus/ntn_muszaki_7.html
Ez másról szól.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55410 Dátum: 2011 Július 10, 21:52:23 »

Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.
a H7 illesztésnek pont ez a lényege, magyarul újjal kell tudni benyomni a melegedési tényezők miatt, és a felületi érdesség sem mindegy
http://www.confidenza.hu/NTNkatalogus/ntn_muszaki_7.html

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55409 Dátum: 2011 Július 10, 21:49:32 »

Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.

A hajtórúd mellett a csapszegre korom és égéstermék rakódik, ez szorítja meg, ezért kell kiütni néha.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55408 Dátum: 2011 Július 10, 21:45:21 »

Én még nem láttam olyan bogár új dugattyút, ahol szoros volt a csapszeg illesztése a dugattyúban.
Pedig csak egy éven belül volt itt AA Pistons, Kolbenschmidt, és Mahle is, 85.5, 90.5, 94-es is.
Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55407 Dátum: 2011 Július 10, 21:38:03 »

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.

Én még nem láttam olyan bogár új dugattyút, ahol szoros volt a csapszeg illesztése a dugattyúban.
Pedig csak egy éven belül volt itt AA Pistons, Kolbenschmidt, és Mahle is, 85.5, 90.5, 94-es is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55406 Dátum: 2011 Július 10, 21:36:14 »

Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?



Ezek úszó csapszegek, az a jó, ha be tudod tolni. Minden új typ1-4 csapszeget be lehet tolni a dugattyúba, ez ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55405 Dátum: 2011 Július 10, 21:29:42 »

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.
Érdemes vagy lehet egyáltalán valahol plusszos csapszeget csináltatni?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55404 Dátum: 2011 Július 10, 21:19:50 »

Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55403 Dátum: 2011 Július 10, 21:14:21 »

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.
Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55402 Dátum: 2011 Július 10, 20:02:22 »

Grin
Holnap felviszem a hajtókarokat a Lacihoz megszakértésre.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55401 Dátum: 2011 Július 10, 20:00:09 »

Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55400 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:51 »

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.
Akkor valoszinű meg van a hiba.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55399 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:23 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55398 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:00 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?

Még a 3-4 századmilliméter is sok!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55397 Dátum: 2011 Július 10, 19:58:23 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55396 Dátum: 2011 Július 10, 19:56:17 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55395 Dátum: 2011 Július 10, 19:55:42 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?
az nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55394 Dátum: 2011 Július 10, 19:53:43 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55393 Dátum: 2011 Július 10, 19:48:00 »

A hajtokar csapszegnek van mozgása?
Ha lóg, akkor a hajtókar perselyt ki kell cserélni, majd derékszögelni, és dörzsárazni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55392 Dátum: 2011 Július 10, 19:42:41 »

Csak oldalirányban.
arra sem sok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55391 Dátum: 2011 Július 10, 19:40:17 »

A hajtokar csapszegnek van mozgása?
Csak oldalirányban.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55390 Dátum: 2011 Július 10, 19:39:27 »

A hajtokar csapszegnek van mozgása?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55389 Dátum: 2011 Július 10, 19:20:22 »

A motortakaró lemezek a szutyok alatt meglepően szépek... az eredeti festés marad asszem, minimális javítgatással..

Sompi
« Hozzászólás #55388 Dátum: 2011 Július 10, 19:16:22 »

A motortakaró lemezek a szutyok alatt meglepően szépek... az eredeti festés marad asszem, minimális javítgatással..




Sompi
« Hozzászólás #55387 Dátum: 2011 Július 10, 19:13:57 »

készülget a 66-os motorja is... illetve a takaritása, mert a motor hibátlan... Smiley






Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55386 Dátum: 2011 Július 10, 19:09:00 »

Ugye ez előre álló érintkezős?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55385 Dátum: 2011 Július 10, 16:18:25 »

1.3-mas motorba az 1.6-os szeleprugóit be lehet rakni, vagy erősebbek?

Azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #55384 Dátum: 2011 Július 10, 13:30:49 »

Ezt betonból nem lehet? Jó erős vasalattal.
Valami 10-15 centis emelésen gondolkodunk, térkővel. Azért, mert ha betonoznánk, akkor nem tudunk majd elmenni dolgozni, és a kocsival sem tudunk ki-be állni amíg nem köt meg. Grin
Várom egy barátom ajánlatát, aki olcsóbban tudja szerezni a térkövet. De addig is kellett valami.
Addig nem hozatok 2szer rostált sódert, amíg nem kapok árat.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #55383 Dátum: 2011 Július 10, 13:14:56 »

Ez nem igazán szmb, de tegnap nem bírtam elmenni a Golffal, ezért barkácsoltam egy kis pallókreációt.

Ezt betonból nem lehet? Jó erős vasalattal.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #55382 Dátum: 2011 Július 10, 11:58:59 »

Jó is az, ha porba van.  Grin

Ha szeret szopni az ember.  Kiss
A patkány is lent lesz, ezért magamra is gondoltam Grin Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #55381 Dátum: 2011 Július 10, 11:58:06 »

Ez nem igazán szmb, de tegnap nem bírtam elmenni a Golffal, ezért barkácsoltam egy kis pallókreációt.

Jó is az, ha porba van.  Grin

Ha szeret szopni az ember.  Kiss
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #55380 Dátum: 2011 Július 10, 11:56:41 »

Ez nem igazán szmb, de tegnap nem bírtam elmenni a Golffal, ezért barkácsoltam egy kis pallókreációt.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55379 Dátum: 2011 Július 10, 11:35:23 »

1.3-mas motorba az 1.6-os szeleprugóit be lehet rakni, vagy erősebbek?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #55378 Dátum: 2011 Július 10, 09:19:25 »

Hogyan tudom ellenőrizni a gyújtáselosztó centrifugális részét beszerelés nélkül? 
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55377 Dátum: 2011 Július 10, 06:40:28 »

Ez egy 67es autó, nem after.....amit írsz nem igaz. Sok dolog meg van rajta ami csak abban az évben volt. Az első lökhárító tény, hogy béna és nem rá való.
ok. Kösz, hogy helyretettél. Kiss Nekem az ajtónyitó volt gyanús, de ezek szerint volt ilyen autó.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55376 Dátum: 2011 Július 10, 06:26:22 »

Igen, hisz ez jobbos... :-))))

ja oké értem mit mondasz Béla....67esen van balos behúzó de ezen tényleg rosszul van feltéve
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55375 Dátum: 2011 Július 09, 23:09:29 »

ja oké értem mit mondasz Béla....67esen van balos behúzó de ezen tényleg rosszul van feltéve
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55374 Dátum: 2011 Július 09, 23:07:41 »

A baloldali ajtóbehúzó az pl. jobboldali. Amit a lökös után észrevettem.
Kárpit körbecsavarozva. Shocked
behúzó gyárilag olyan a 67esen! csavarozás gány az igaz
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #55373 Dátum: 2011 Július 09, 22:58:06 »

Ez egy 67es autó, nem after.....amit írsz nem igaz. Sok dolog meg van rajta ami csak abban az évben volt. Az első lökhárító tény, hogy béna és nem rá való.
A baloldali ajtóbehúzó az pl. jobboldali. Amit a lökös után észrevettem.
Kárpit körbecsavarozva. Shocked
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55372 Dátum: 2011 Július 09, 22:16:51 »

azert, ha jobban megnézed, elég sok érdekesség van ezen az autón.. Pl. ez egy after.. Én valami hasonlóban gondolkodom, csak picit igényesebben.
Ez egy 67es autó, nem after.....amit írsz nem igaz. Sok dolog meg van rajta ami csak abban az évben volt. Az első lökhárító tény, hogy béna és nem rá való.
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 [631] 632 633 634 635 636 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.