www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:52:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818998 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55571 Dátum: 2011 Július 20, 20:35:04 »

neked is peremes az előlapod ugye? gondolom nagyobb kicsit mint a lyuk, különben beesne. ha a rugó nem szorítja eléggé be a rádió elejét és kotyog fel-le, én tekernék rá pár kör szigszalagot a perem mögé, ahol a lemezzel találkozik, hogy passzentos legyen.

Ilyesmire gondoltam én is, meg találtam itthon valamilyen szivacs csíkot, aminek egyik vége elvileg ragasztós, ezt gondoltam az előlap perem alá tenni, hátha így nem fog zörögni. Gondoltam még valamilyen gumis vezetéket, amit mondjuk bevágok egyik oldalán és a műszerfal négyzet alakú kivágására teszek rá körben, de meglátjuk melyik válik be. Remélem valamelyik jó lesz, mert oké, hogy baromira szép a rádió, de hogy ezt a zörgést kell hallgatni állandóan...visszasírtam lassan az eredeti, rádió mentes állapotot. Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55570 Dátum: 2011 Július 20, 20:29:48 »

Nincs, de tudtommal ezeket csak olyan bogaraknál használták, amiknek puha műszerfaluk volt. Nekem döntött előlapom van és semmilyen gyári kezelésin sem írnak ilyenről, persze ettől még lehet. Bár pont ezen gondolkodtam, hogy valami hasonló jó lenne, de nem ez lenne az első eset, hogy a rádióhoz veszek valamit és mégsem passzol a döntött előlap miatt.
neked is peremes az előlapod ugye? gondolom nagyobb kicsit mint a lyuk, különben beesne. ha a rugó nem szorítja eléggé be a rádió elejét és kotyog fel-le, én tekernék rá pár kör szigszalagot a perem mögé, ahol a lemezzel találkozik, hogy passzentos legyen.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55569 Dátum: 2011 Július 20, 20:19:43 »


Nincs, de tudtommal ezeket csak olyan bogaraknál használták, amiknek puha műszerfaluk volt. Nekem döntött előlapom van és semmilyen gyári kezelésin sem írnak ilyenről, persze ettől még lehet. Bár pont ezen gondolkodtam, hogy valami hasonló jó lenne, de nem ez lenne az első eset, hogy a rádióhoz veszek valamit és mégsem passzol a döntött előlap miatt.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #55568 Dátum: 2011 Július 20, 20:08:08 »

Hiltiszalaggal van rögzítve a rádió, nem azzal van a gond. Hanem van a rádió helye a műszerfalon és van a rádió. Ugye a rádió az nem akkora mm-re pontosan, mint a lyuk, ahová be van téve, s akárhogy van hiltiszalaggal rögzítve, az minimálisan rázkódik. Na ez a rázkódás hallható elég rendesen. Szerintem kéne tenni valahova valamilyen gumi tömítést vagy szivacsot a lyuk és a rádió közé. Na ez érdekelt volna, hogy ennek van valami módja, hisz gondolom máshol is előfordulhat, vagy úgy kell farigcsálni.
Ilyened van-e?
http://www.youngtimerradio-shop.de/WebRoot/Store/Shops/61037185/4C7C/BFD1/85C4/2C93/F788/C0A8/2981/1A5C/4871.JPG
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55567 Dátum: 2011 Július 20, 18:22:39 »

Hiltiszalag, szigszalag.

Hiltiszalaggal van rögzítve a rádió, nem azzal van a gond. Hanem van a rádió helye a műszerfalon és van a rádió. Ugye a rádió az nem akkora mm-re pontosan, mint a lyuk, ahová be van téve, s akárhogy van hiltiszalaggal rögzítve, az minimálisan rázkódik. Na ez a rázkódás hallható elég rendesen. Szerintem kéne tenni valahova valamilyen gumi tömítést vagy szivacsot a lyuk és a rádió közé. Na ez érdekelt volna, hogy ennek van valami módja, hisz gondolom máshol is előfordulhat, vagy úgy kell farigcsálni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #55566 Dátum: 2011 Július 20, 17:55:22 »

Olyanoktól kérdeznék első sorban, akiknek van rádió, esetleg gyári rádió beszerelve.

Az enyém eléggé zörög. Itt most nem a működésére értem a zörgést, hanem arra, hogy menet közben a rádió rázkódik és az adja ki a zörgő hangot. Eléggé fixen rögzítettem, mégis ez van, és nem tudom pontosan hova és mit kellene tenni, hogy ez ne legyen (szivacsot, gumit....?). Nincs időm kísérletezgetni most vele...

Hiltiszalag, szigszalag.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55565 Dátum: 2011 Július 20, 17:49:48 »

Olyanoktól kérdeznék első sorban, akiknek van rádió, esetleg gyári rádió beszerelve.

Az enyém eléggé zörög. Itt most nem a működésére értem a zörgést, hanem arra, hogy menet közben a rádió rázkódik és az adja ki a zörgő hangot. Eléggé fixen rögzítettem, mégis ez van, és nem tudom pontosan hova és mit kellene tenni, hogy ez ne legyen (szivacsot, gumit....?). Nincs időm kísérletezgetni most vele...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 20, 17:54:16 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55564 Dátum: 2011 Július 20, 15:50:24 »

Na találtam valamit.
Igaz, hogy egy fórumba másolta be egy ember, de ezt írja:
"Laut Bosch ist 043 905 205K (Bosch-Nr 0 231 170 186) geeignet für VW Käfer Typ 11 1200er ab 08/75 sowie Typ 13 (1303) 1600er ab 08/75."
Szóval 76'-os 1,2-esre jó. Az enyém pedig akkori. Tehát rávaló.  Cheesy Így nem fogom babrálni.  Roll Eyes

A dolog karbival együtt, párban változott. Egyrészt a karbikon a vákum ki(be?) vezetésének helyzete alapvetően határozza meg a vákumot, ezáltal az előgyújtást.
Másrészt egy szegényebbre fúvókázott karbival ugyanaz a motor jobban igényli a nagyobb előgyújtást (szegény keveréknél lassabb az égési sebesség). Így a régi vákumos előgyújtás 1200 -nél (amit a 28 -ashoz használtak) eltér a későbbitől.
(Harmadrészt a bogár 7 -es kompressziójú, maximum 4000 -et forgó motorja szinte bármit elvisel nagyobb hiszti nélkül...)

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55563 Dátum: 2011 Július 20, 14:15:07 »

Na találtam valamit.
Igaz, hogy egy fórumba másolta be egy ember, de ezt írja:
"Laut Bosch ist 043 905 205K (Bosch-Nr 0 231 170 186) geeignet für VW Käfer Typ 11 1200er ab 08/75 sowie Typ 13 (1303) 1600er ab 08/75."
Szóval 76'-os 1,2-esre jó. Az enyém pedig akkori. Tehát rávaló.  Cheesy Így nem fogom babrálni.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #55562 Dátum: 2011 Július 20, 14:08:40 »

Többet kopog, jobban csörög inkább. Wink

(Sajnos valami usa oldalról lehet, ahová 68 vag ymi óta nem vittek 1200 -est).
Kicist most utána néztem.
Az enyém 043 905 205 k
Na olyant, hogy "K" sehol nem találok, de a 205-ös végű 043-asokból is van többféle.
2500-as fordulat felett simán vannak akár 5fok eltérések is ugyanazon típus más betűkóddal megjelöltjei között.  Shocked
Hülyék ezek a németek, na.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55561 Dátum: 2011 Július 20, 14:00:55 »

Áááá, tényleg a Jopi a király.  Cheesy
Viszont valóban húz a csak vákuumos 35fokot is.
AZ ha összekerül véletlen egy röpsúlyossal az már brutálisan sok. Többet forog, jobban pörög.  Shocked

Többet kopog, jobban csörög inkább. Wink

(Sajnos valami usa oldalról lehet, ahová 68 vag ymi óta nem vittek 1200 -est).

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55560 Dátum: 2011 Július 20, 13:36:11 »

Áááá, tényleg a Jopi a király.  Cheesy
Viszont valóban húz a csak vákuumos 35fokot is.
AZ ha összekerül véletlen egy röpsúlyossal az már brutálisan sok. Többet forog, jobban pörög.  Shocked
Sompi
« Hozzászólás #55559 Dátum: 2011 Július 20, 13:31:57 »

Tudna valaki nekem 1956-os autónak az üléseiről fotót betenni ide. Eredeti ülés fotó kéne. Kéne, hogy látszon a szövet, az osztás a varrás.
Sosem figyeltem ezeket a találkozókon, most meg kárpítoztatni akarnám az üléseimet.

a szövetekről itt találsz pár képt:
http://www.himmelservice.de/english/home.html
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55558 Dátum: 2011 Július 20, 13:29:35 »

Igazad van és nem az esetek 10%-ában hanem talán már az idén sem tudom többet produkálni, mert nem lesz 35'-nál melegebb.  Cheesy
Bár, ha átállítom a levegőszívást télire akkor igen.  Grin
De ilyenekről ötletelgetni több értelme van mint mondjuk az ültetés jó, vagy rosszságáról vitázni heti rendszerességgel.  Cheesy SZVSZ hülyeség az ültetés.  Evil
Enyém mexikói 1,2-es, azon milyennek kell lennie?
Volt egyébként egy gyűjtemény (valaki ide is betette), hogy melyik osztófej mikor mennyit húz rá.
http://www.vbklub.net/gy_eloszt.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55557 Dátum: 2011 Július 20, 13:27:19 »

Szerintem 20 fok felett egyik sem húzogat, de lehet, hogy tévedek.  Roll Eyes
A röpsúllyal együtt igen.

Mértem az enyémet, ráhúzta a 35 fokot simán. Csak vákum...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #55556 Dátum: 2011 Július 20, 13:17:00 »

Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)
Szerintem 20 fok felett egyik sem húzogat, de lehet, hogy tévedek.  Roll Eyes
A röpsúllyal együtt igen.
1303LS
« Hozzászólás #55555 Dátum: 2011 Július 20, 12:56:29 »

Szerintem olyan dolgokba mentetek bele, amikbe nem kéne, mert taknyolás kategória (attól még működhet). Olyan ok miatt, aminek a gyökere lehet, h. máshol van, ráadásul az esetek kb. 10% -ában jelentkezik...

PS.: (Késői 1,2 -es nincsen SVDA, az csak vákumos, ergo tied utólagos, vagy rosszul tudjátok. Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)
Igazad van és nem az esetek 10%-ában hanem talán már az idén sem tudom többet produkálni, mert nem lesz 35'-nál melegebb.  Cheesy
Bár, ha átállítom a levegőszívást télire akkor igen.  Grin
De ilyenekről ötletelgetni több értelme van mint mondjuk az ültetés jó, vagy rosszságáról vitázni heti rendszerességgel.  Cheesy SZVSZ hülyeség az ültetés.  Evil
Enyém mexikói 1,2-es, azon milyennek kell lennie?
Volt egyébként egy gyűjtemény (valaki ide is betette), hogy melyik osztófej mikor mennyit húz rá.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 20, 12:58:47 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55554 Dátum: 2011 Július 20, 10:22:13 »

Na ilyen ötletelgetésre gondoltam amiből más is szűrhet le akármit.  Cheesy
Ez új 1,2-es vákuumos/röpsúlyos. Teljesen szétszedve, átpucolva újra összerakva.
Fogalmam sincs milyen fúvókák vannak benne. Elmondás szerint nagyon jó volt én csak átpucoltam és hittem az eladónak. Igazat beszélt.  Cheesy
Alapjáratit azért nem bántanám, mert tudom, hogy minden tartományban koppra jó a keverék. Tudom, mert sokat használom és érzem.
A fakalapácsos elgondolkodtató megoldás, mert valóban csak relatív alacsony fordulaton nagy terhelés mellet jelentkezik. Csak egy picikét feljebb forgatva már utoléri magát a motor. Létezik kisebb vákuumdob, amit rárakhatnék? A csak vákuumosé nem húz kevesebbet alapból?
Nehéz  így az extrémen nem gyári tervezett körülményekhez megoldást találni.  Grin

Szerintem olyan dolgokba mentetek bele, amikbe nem kéne, mert taknyolás kategória (attól még működhet). Olyan ok miatt, aminek a gyökere lehet, h. máshol van, ráadásul az esetek kb. 10% -ában jelentkezik...

PS.: (Késői 1,2 -es nincsen SVDA, az csak vákumos, ergo tied utólagos, vagy rosszul tudjátok. Egyébként a csak vákumos is alaposan ráhúz, simán több mint 30 fokot.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55553 Dátum: 2011 Július 20, 10:06:22 »

Esetleg a vákuumdob fefogató lyukakat oválra reszelni? Elegánsabb mint a kalapács és még állítható (vissza) is.
  nem oldalra kell nyomni hanem befele, a hátulján rogyik és nem látszik, én már többet is láttam tökre behorpadva nem húztak semmit és senki nem vette észre .....akár kézzel is rá lehet nyomni de vissza húzni mindenképp

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55552 Dátum: 2011 Július 20, 10:01:51 »

Pont az, utolsó "D"-s.
Esetleg a vákuumdob fefogató lyukakat oválra reszelni? Elegánsabb mint a kalapács és még állítható (vissza) is.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #55551 Dátum: 2011 Július 20, 09:39:54 »

én 303-nál mexikáner1.2-re gondoltam annak már normális elosztója van....,
Pont az, utolsó "D"-s.
1303LS
« Hozzászólás #55550 Dátum: 2011 Július 20, 09:39:05 »

Na ilyen ötletelgetésre gondoltam amiből más is szűrhet le akármit.  Cheesy
Ez új 1,2-es vákuumos/röpsúlyos. Teljesen szétszedve, átpucolva újra összerakva.
Fogalmam sincs milyen fúvókák vannak benne. Elmondás szerint nagyon jó volt én csak átpucoltam és hittem az eladónak. Igazat beszélt.  Cheesy
Alapjáratit azért nem bántanám, mert tudom, hogy minden tartományban koppra jó a keverék. Tudom, mert sokat használom és érzem.
A fakalapácsos elgondolkodtató megoldás, mert valóban csak relatív alacsony fordulaton nagy terhelés mellet jelentkezik. Csak egy picikét feljebb forgatva már utoléri magát a motor. Létezik kisebb vákuumdob, amit rárakhatnék? A csak vákuumosé nem húz kevesebbet alapból?
Nehéz  így az extrémen nem gyári tervezett körülményekhez megoldást találni.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55549 Dátum: 2011 Július 20, 09:35:28 »

Szerintem nagyvákomos lesz az, ha még gyári... Ergo röpsúlyt csak akkor tartalmaz, ha íves javítást végezve bal váll felett hagyja el a geostacioner pályát.
Másrészt a féklevegőn a pici lyuk alul van, ezen pont nem segít semmit, csak soha többé senki nem fogja tudni, mi a fasz baja van, hogy olyan sokat zabál a gép és fuldoklik vollgázon.
Smiley
én 303-nál mexikáner1.2-re gondoltam annak már normális elosztója van...., pici luk van fent is ami nem befolyásol véggázon ráadásul azt nem túl nehéz visszaalakítani Undecided

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55548 Dátum: 2011 Július 20, 09:19:00 »

én nem baszakodnék vele , de ha igen akkor először szétszedném a gyújtás elosztót kipucolnám beolajoznám hogy minél pontosabb legyen ,ha tovább csinálja vagy még jobban csörög  akkor vagy leköszörülnék a röpsúlyból 1grammot vagy keresnék erősebb rugót, vagy a féklevegő fúvóka csövén leforrasztanék 1 pici lukat, vagy ha külön átmeneti fúvókás akkor oda +0.05-ost csinálnék  ,vagy ha épp nem látná senki akkor a vákumdobra rábasznék  fakalapáccsal hogy rá roggyon az elosztóra kb1mm-t ezáltal 2-3fokot késne az előgyújtás de csak 2000/perc környékén  Roll Eyes és még egy spirálfüzetet teleírhatnék Kiss

Szerintem nagyvákomos lesz az, ha még gyári... Ergo röpsúlyt csak akkor tartalmaz, ha íves javítást végezve bal váll felett hagyja el a geostacioner pályát.
Másrészt a féklevegőn a pici lyuk alul van, ezen pont nem segít semmit, csak soha többé senki nem fogja tudni, mi a fasz baja van, hogy olyan sokat zabál a gép és fuldoklik vollgázon.
Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55547 Dátum: 2011 Július 20, 09:11:43 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.

én nem baszakodnék vele , de ha igen akkor először szétszedném a gyújtás elosztót kipucolnám beolajoznám hogy minél pontosabb legyen ,ha tovább csinálja vagy még jobban csörög  akkor vagy leköszörülnék a röpsúlyból 1grammot vagy keresnék erősebb rugót, vagy a féklevegő fúvóka csövén leforrasztanék 1 pici lukat, vagy ha külön átmeneti fúvókás akkor oda +0.05-ost csinálnék  ,vagy ha épp nem látná senki akkor a vákumdobra rábasznék  fakalapáccsal hogy rá roggyon az elosztóra kb1mm-t ezáltal 2-3fokot késne az előgyújtás de csak 2000/perc környékén  Roll Eyes és még egy spirálfüzetet teleírhatnék Kiss

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55546 Dátum: 2011 Július 20, 08:48:15 »

Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?

Első körben picit dúsabbra venném az alapjáratit, 60-65 körül még talán éppen játszik. Másodikban amit Maresz mond, semmi mást...
(Nulladikban nem mennék 60-65 -tel Smiley  )
Az "új" 1200 -esek alapból szegényre vannak karburálva (nagyon kis főfúvóka, nagy féklevegő).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55545 Dátum: 2011 Július 19, 22:27:30 »

Teendő?
(tárcsa kéne még)
Forogni forog.
lehuzó......vagy ovatosan le kalapál lefeszit.....csapágy valószinű fent maard majd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55544 Dátum: 2011 Július 19, 22:25:09 »

csapágy rárohadt

Teendő?
(tárcsa kéne még)
Forogni forog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55543 Dátum: 2011 Július 19, 22:18:24 »

Miért nem jön le ez a féktárcsa a helyéről?
Furmányos visszafelé forgós anyát leszedtem, alátétet kipiszkáltam, de nem akar lejönni.
Esetleg képe valakinek egy ilyen tárcsa hátuljáról?
csapágy rárohadt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55542 Dátum: 2011 Július 19, 22:15:27 »

Miért nem jön le ez a féktárcsa a helyéről?
Furmányos visszafelé forgós anyát leszedtem, alátétet kipiszkáltam, de nem akar lejönni.
Esetleg képe valakinek egy ilyen tárcsa hátuljáról?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55541 Dátum: 2011 Július 19, 21:53:58 »

Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?
én csak fövel játszanék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #55540 Dátum: 2011 Július 19, 21:52:59 »

nagyobb föfuvokával  probálkoznék
Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55539 Dátum: 2011 Július 19, 21:49:13 »

Köszönöm az elhangozott infókat, amit tudok megnézek amint egy kicsivel jobb idő lesz. Addig úgysem megyek vele. Egyébként tervezem a motorkiszedést nyáron.
1303LS
« Hozzászólás #55538 Dátum: 2011 Július 19, 21:43:32 »

nem vagyok nagy mágus, de a szegény keverék sem használ
Az a szegény az annyira szegény csak, hogy épphogy nem dús.
Minden fordulatszámtartományban szépen húz és 120 a vége. Nem csal az óra.
Ha 100 alatt közlekedek vele 6,5 alatt fogyaszt.
3.ban a bódét meghúzom vele simán 80-ig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55537 Dátum: 2011 Július 19, 21:41:23 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.

nagyobb föfuvokával  probálkoznék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #55536 Dátum: 2011 Július 19, 21:37:58 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.

nem vagyok nagy mágus, de a szegény keverék sem használ

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #55535 Dátum: 2011 Július 19, 21:36:22 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.
1303LS
« Hozzászólás #55534 Dátum: 2011 Július 19, 20:04:37 »


Akassz bele egy rugót.
Jó ötlet.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55533 Dátum: 2011 Július 19, 20:01:34 »

Milyen megoldás van arra, ha rezonál a légterelő lamella tengelye a kutyaházban.
Kapható ide valami műanyag persely, vagy barkácsolnom kell?


Akassz bele egy rugót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #55532 Dátum: 2011 Július 19, 19:49:33 »

Milyen megoldás van arra, ha rezonál a légterelő lamella tengelye a kutyaházban.
Kapható ide valami műanyag persely, vagy barkácsolnom kell?
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.