www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 08:56:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13093894 alkalommal)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55552 Dátum: 2011 Július 20, 10:01:51 »

Pont az, utolsó "D"-s.
Esetleg a vákuumdob fefogató lyukakat oválra reszelni? Elegánsabb mint a kalapács és még állítható (vissza) is.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #55551 Dátum: 2011 Július 20, 09:39:54 »

én 303-nál mexikáner1.2-re gondoltam annak már normális elosztója van....,
Pont az, utolsó "D"-s.
1303LS
« Hozzászólás #55550 Dátum: 2011 Július 20, 09:39:05 »

Na ilyen ötletelgetésre gondoltam amiből más is szűrhet le akármit.  Cheesy
Ez új 1,2-es vákuumos/röpsúlyos. Teljesen szétszedve, átpucolva újra összerakva.
Fogalmam sincs milyen fúvókák vannak benne. Elmondás szerint nagyon jó volt én csak átpucoltam és hittem az eladónak. Igazat beszélt.  Cheesy
Alapjáratit azért nem bántanám, mert tudom, hogy minden tartományban koppra jó a keverék. Tudom, mert sokat használom és érzem.
A fakalapácsos elgondolkodtató megoldás, mert valóban csak relatív alacsony fordulaton nagy terhelés mellet jelentkezik. Csak egy picikét feljebb forgatva már utoléri magát a motor. Létezik kisebb vákuumdob, amit rárakhatnék? A csak vákuumosé nem húz kevesebbet alapból?
Nehéz  így az extrémen nem gyári tervezett körülményekhez megoldást találni.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55549 Dátum: 2011 Július 20, 09:35:28 »

Szerintem nagyvákomos lesz az, ha még gyári... Ergo röpsúlyt csak akkor tartalmaz, ha íves javítást végezve bal váll felett hagyja el a geostacioner pályát.
Másrészt a féklevegőn a pici lyuk alul van, ezen pont nem segít semmit, csak soha többé senki nem fogja tudni, mi a fasz baja van, hogy olyan sokat zabál a gép és fuldoklik vollgázon.
Smiley
én 303-nál mexikáner1.2-re gondoltam annak már normális elosztója van...., pici luk van fent is ami nem befolyásol véggázon ráadásul azt nem túl nehéz visszaalakítani Undecided

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55548 Dátum: 2011 Július 20, 09:19:00 »

én nem baszakodnék vele , de ha igen akkor először szétszedném a gyújtás elosztót kipucolnám beolajoznám hogy minél pontosabb legyen ,ha tovább csinálja vagy még jobban csörög  akkor vagy leköszörülnék a röpsúlyból 1grammot vagy keresnék erősebb rugót, vagy a féklevegő fúvóka csövén leforrasztanék 1 pici lukat, vagy ha külön átmeneti fúvókás akkor oda +0.05-ost csinálnék  ,vagy ha épp nem látná senki akkor a vákumdobra rábasznék  fakalapáccsal hogy rá roggyon az elosztóra kb1mm-t ezáltal 2-3fokot késne az előgyújtás de csak 2000/perc környékén  Roll Eyes és még egy spirálfüzetet teleírhatnék Kiss

Szerintem nagyvákomos lesz az, ha még gyári... Ergo röpsúlyt csak akkor tartalmaz, ha íves javítást végezve bal váll felett hagyja el a geostacioner pályát.
Másrészt a féklevegőn a pici lyuk alul van, ezen pont nem segít semmit, csak soha többé senki nem fogja tudni, mi a fasz baja van, hogy olyan sokat zabál a gép és fuldoklik vollgázon.
Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55547 Dátum: 2011 Július 20, 09:11:43 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.

én nem baszakodnék vele , de ha igen akkor először szétszedném a gyújtás elosztót kipucolnám beolajoznám hogy minél pontosabb legyen ,ha tovább csinálja vagy még jobban csörög  akkor vagy leköszörülnék a röpsúlyból 1grammot vagy keresnék erősebb rugót, vagy a féklevegő fúvóka csövén leforrasztanék 1 pici lukat, vagy ha külön átmeneti fúvókás akkor oda +0.05-ost csinálnék  ,vagy ha épp nem látná senki akkor a vákumdobra rábasznék  fakalapáccsal hogy rá roggyon az elosztóra kb1mm-t ezáltal 2-3fokot késne az előgyújtás de csak 2000/perc környékén  Roll Eyes és még egy spirálfüzetet teleírhatnék Kiss

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55546 Dátum: 2011 Július 20, 08:48:15 »

Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?

Első körben picit dúsabbra venném az alapjáratit, 60-65 körül még talán éppen játszik. Másodikban amit Maresz mond, semmi mást...
(Nulladikban nem mennék 60-65 -tel Smiley  )
Az "új" 1200 -esek alapból szegényre vannak karburálva (nagyon kis főfúvóka, nagy féklevegő).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55545 Dátum: 2011 Július 19, 22:27:30 »

Teendő?
(tárcsa kéne még)
Forogni forog.
lehuzó......vagy ovatosan le kalapál lefeszit.....csapágy valószinű fent maard majd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55544 Dátum: 2011 Július 19, 22:25:09 »

csapágy rárohadt

Teendő?
(tárcsa kéne még)
Forogni forog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55543 Dátum: 2011 Július 19, 22:18:24 »

Miért nem jön le ez a féktárcsa a helyéről?
Furmányos visszafelé forgós anyát leszedtem, alátétet kipiszkáltam, de nem akar lejönni.
Esetleg képe valakinek egy ilyen tárcsa hátuljáról?
csapágy rárohadt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55542 Dátum: 2011 Július 19, 22:15:27 »

Miért nem jön le ez a féktárcsa a helyéről?
Furmányos visszafelé forgós anyát leszedtem, alátétet kipiszkáltam, de nem akar lejönni.
Esetleg képe valakinek egy ilyen tárcsa hátuljáról?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55541 Dátum: 2011 Július 19, 21:53:58 »

Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?
én csak fövel játszanék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #55540 Dátum: 2011 Július 19, 21:52:59 »

nagyobb föfuvokával  probálkoznék
Ezzel így simán alulfelülközépen adnék még neki pluszt.
Esetleg nagyobb fő, nagyobb levegő-->alul dúsabb felül visszafogyós.
Vagy kisebb levegő--> így meg alul alig változás felül kicsi dúsulás.
Jó az elméletem?
Illetve ellentmondást írtam, de 60-65nél karburálás szempontjából a fél gáz feletti az mit jelent? Még "alul", mert a fordulat még kicsi, vagy már "felül", mert a pillangó már jól nyiva van?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55539 Dátum: 2011 Július 19, 21:49:13 »

Köszönöm az elhangozott infókat, amit tudok megnézek amint egy kicsivel jobb idő lesz. Addig úgysem megyek vele. Egyébként tervezem a motorkiszedést nyáron.
1303LS
« Hozzászólás #55538 Dátum: 2011 Július 19, 21:43:32 »

nem vagyok nagy mágus, de a szegény keverék sem használ
Az a szegény az annyira szegény csak, hogy épphogy nem dús.
Minden fordulatszámtartományban szépen húz és 120 a vége. Nem csal az óra.
Ha 100 alatt közlekedek vele 6,5 alatt fogyaszt.
3.ban a bódét meghúzom vele simán 80-ig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55537 Dátum: 2011 Július 19, 21:41:23 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.

nagyobb föfuvokával  probálkoznék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55536 Dátum: 2011 Július 19, 21:37:58 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.

nem vagyok nagy mágus, de a szegény keverék sem használ

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #55535 Dátum: 2011 Július 19, 21:36:22 »

Elég összetett kérdésem lenne. Ötletelgetésre jó.
Adott az 1.2-es motorom.
Karburálás inkább szegény, mint dús, nagyon jó fogyasztás.
Gyújtást a szíjtárcsa jele elé szoktam állítgatni kb. 2fokkal.
Jelre állítva nem jár olyan szépen, nem megy úgy.
Vontatás közben 35' külső hőmérséklet a vízválasztó.
Ez alatt semmi gond nincs szépen megy a határokat figyelembe véve jól is teljesít.
35 fok felett 60-65km/h sebességnél néha becsörren, nincs motortér szigetelésem így nagyon jól hallok minden rendellenes zörejt.
70km/h felett nincs semmi hang, akár húzathatom padlógázon is a 85km/h végsebességig.
Ha 60-65 között csörrenéskor, benzint spriccelek be neki azonnal elmúlik a csörrenés.
Motorházfedél kitámasztása gyakorlatilag nem játszik szerepet a történetben. Motor nem melegszik.
Tehát a kérdés, hogy fúvókázgatni kellene, vagy állítsam jelre a gyújtást még akkor is ha úgy nem az igazi. Utóbbi hirtelen megoldás lenne, de szerintem úgy nem jó.
Fúvókázgatásnál mivel tudok abban a középtartományban (ami terhelést nézve már nem igazán közép) picivel többet adni neki úgy, hogy alatta és felette ne változzon?
Valószínűleg nem fogok fúvókázgatni, így inkább csak elméleti a kérdés. Sőt 35' felett talán az idén már nem is megyek vele.
1303LS
« Hozzászólás #55534 Dátum: 2011 Július 19, 20:04:37 »


Akassz bele egy rugót.
Jó ötlet.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55533 Dátum: 2011 Július 19, 20:01:34 »

Milyen megoldás van arra, ha rezonál a légterelő lamella tengelye a kutyaházban.
Kapható ide valami műanyag persely, vagy barkácsolnom kell?


Akassz bele egy rugót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #55532 Dátum: 2011 Július 19, 19:49:33 »

Milyen megoldás van arra, ha rezonál a légterelő lamella tengelye a kutyaházban.
Kapható ide valami műanyag persely, vagy barkácsolnom kell?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55531 Dátum: 2011 Július 19, 19:39:56 »

Tudna valaki nekem 1956-os autónak az üléseiről fotót betenni ide. Eredeti ülés fotó kéne. Kéne, hogy látszon a szövet, az osztás a varrás.
Sosem figyeltem ezeket a találkozókon, most meg kárpítoztatni akarnám az üléseimet.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #55530 Dátum: 2011 Július 18, 21:24:43 »

En amiatt a kis muanyag csatlakozo miatt ki nem vennem a motort ... :-)
Ket eset lehet:
1. hore lagyulo muanyagbol keszult, akkor elolvad, eleg, kifolyik, koszonom, problema megoldva.
2. hore kemenyedo muanyagbol keszult, akkor egy darabig ott lesz, majd szepen lassan eltoredezik, elporlik, addig meg ott marad, problema megoldva.

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!
Én se azt mondtam, hogy vegye ki a motort 
Amúgy mindenki a maga szerencséjének a pogácsa Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55529 Dátum: 2011 Július 18, 12:15:12 »

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!

:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55528 Dátum: 2011 Július 18, 11:44:37 »

Ha kint a motorod, akkor érdemes lehet lebontani róla a borítás
En amiatt a kis muanyag csatlakozo miatt ki nem vennem a motort ... :-)
Ket eset lehet:
1. hore lagyulo muanyagbol keszult, akkor elolvad, eleg, kifolyik, koszonom, problema megoldva.
2. hore kemenyedo muanyagbol keszult, akkor egy darabig ott lesz, majd szepen lassan eltoredezik, elporlik, addig meg ott marad, problema megoldva.

Nem egy fel tyukot kentunk ra a hutobordakra, hanem egy kis muanyag csatlakozot!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #55527 Dátum: 2011 Július 18, 11:09:19 »

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
<beszúrt kép törölve>
Ha kint a motorod, akkor érdemes lehet lebontani róla a borítás, hogy nem-e ragadt be a hengerfej, vagy a henger lamellái közé a műanyag csatlakozó ház, mert szerintem ezekkel közvetlenül érintkezve megolvadhat, és biztos, hogy nagyon büdösen ég el (legrosszabb forgatókönyv szerint meggyullad).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55526 Dátum: 2011 Július 18, 08:21:57 »

Motorházkiemelővel kapcsolatban:
-ha beszerelem akkor  a (géptető)rugó nem funkcionál?
Megköszönnék egy képet a beszerelt állapotról.
jah

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #55525 Dátum: 2011 Július 18, 00:50:04 »

Motorházkiemelővel kapcsolatban:
-ha beszerelem akkor  a (géptető)rugó nem funkcionál?
Megköszönnék egy képet a beszerelt állapotról.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55524 Dátum: 2011 Július 17, 19:39:43 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mozgasd meg a termosztát lapátokat, lekötve a termosztátot, legfeljebb azokat tudta megrongálni. Gondolom az olajhűtőbe nem tudott belecsapni...mert az már folyna.

Ami meg a tésztaszűrőt illeti, terep buggy-kra szokták tenni, typ1-esre, zárt motortérre teljesen felesleges. És bármilyen furcsa, ez is korlátozza a légáramot.

Figyelni kell, hogy ne legyen ott semmi szabadon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55523 Dátum: 2011 Július 17, 19:04:35 »

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
<beszúrt kép törölve>
van ilyen eladom ami utolagos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #55522 Dátum: 2011 Július 17, 18:30:04 »

Szia! Miért baj az, hogy nem tekerte jobban be? Örülj neki, egyébként szerintem nem meglepő, ha ismered a felépítését a turbinaháznak. A végét lekapta, aztán már csak csiszolódott... Én még ilyen tésztaszűrőt nem is láttam. Milyen bogarakon volt gyárilag ilyen?
Gebaszt nagyot nem csinálhatott, mert nem igazán lenne mit. A ventilátoron kívül nincs ott más, az meg masszív.

úgy tudom,hogy a stabilmotorokon, tűzoltó szivattyú motorokon volt ilyen "rács", nehogy valami bekerüljön a lapátok közé

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55521 Dátum: 2011 Július 17, 18:04:40 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szia! Miért baj az, hogy nem tekerte jobban be? Örülj neki, egyébként szerintem nem meglepő, ha ismered a felépítését a turbinaháznak. A végét lekapta, aztán már csak csiszolódott... Én még ilyen tésztaszűrőt nem is láttam. Milyen bogarakon volt gyárilag ilyen?
Gebaszt nagyot nem csinálhatott, mert nem igazán lenne mit. A ventilátoron kívül nincs ott más, az meg masszív.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55520 Dátum: 2011 Július 17, 17:07:26 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ma keresgéltem, és arra jutottam hogy nekem nincs ilyen tésztaszűrő fent. Ezért tudott abba a torokba beletekeredni... Viszont a kérdéseimre nem találtam választ...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55519 Dátum: 2011 Július 16, 22:04:52 »

Elfelejtettem összedugni a rendszámvilágítás csatiját a motortérben lévő vezetékkel. Ma ezt a kábelt a turbinaház kapta be (szerintem) mert összetekerve találtam meg mögötte, csatlakozók nélkül megtépve (blankolva). Ez látszik a képen is.

Több kérdés merült fel bennem: mégpedig miért nem tekerte be a turbinaházba mikor tisztán látszik hogy a vezeték végét megtépte? Illetve mekkora gebaszt csinálhatott odabent?




http://kepfeltoltes.hu/110716/IMG_20110716_214334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110716/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 16, 22:12:54 írta tazoli49 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55518 Dátum: 2011 Július 16, 21:43:31 »

mikori az autód? Shocked
A barátomé, csak én gyártom le neki, na meg ő is sokat segít. 50 %-ban eredeti alkatrészek felhasználásával készül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55517 Dátum: 2011 Július 16, 20:49:04 »

mikori az autód? Shocked
http://www.google.hu/search?q=typ+166&hl=hu&biw=1451&bih=925&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=DN0hTtjAPJHYsgarrM30AQ&sqi=2&ved=0CFMQsAQ
RNIE
« Hozzászólás #55516 Dátum: 2011 Július 16, 18:22:31 »

70 év után hibátlan!
mikori az autód? Shocked
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55515 Dátum: 2011 Július 16, 18:19:37 »

A gumi alkatrész kifogástalan. 70 év után hibátlan! Nem műgumi, hanem kaucsokot tartalmaz. Tudtak a németek!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55514 Dátum: 2011 Július 16, 18:17:47 »

TYP 166-os lámpa.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55513 Dátum: 2011 Július 16, 17:48:53 »

Ma a két oldalra kárpítfogót gyártottam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.