www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 20:37:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 [630] 631 632 633 634 635 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816678 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55451 Dátum: 2011 Július 12, 19:03:06 »

Ma ezt vettem, és a régi 1951-es kilincs lekerül a kocsiról.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55450 Dátum: 2011 Július 12, 19:01:35 »

Pityubá barmicvósablonja
Az nem lehet, ezen 4 luk van.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #55449 Dátum: 2011 Július 12, 19:00:58 »

Eltaláltad. Vita volt nem is rég, hogy 8,8-as acélcsavarok kellenek a zsanérba. Meg lehet nézni, hogy ez csak egy lemezke, és ebbe felesleges is. Nyertél 3 szifó halat. Mikor jössz értük? 10 darab született, már 3 centi nagyok.
Köszönöm. Kérlek a nyereményt nevelgessed nekem életük végéig, a kajájukat állom. Az első 2 év kajaköltségüket (50Ft) legközelebb odaadom.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #55448 Dátum: 2011 Július 12, 19:00:21 »

Ki tudja, hogy mi ez?
Pityubá barmicvósablonja
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55447 Dátum: 2011 Július 12, 18:58:37 »

Ajtótartó zsanér betétje az oszlopban.
Mit nyertem?  Grin
Eltaláltad. Vita volt nem is rég, hogy 8,8-as acélcsavarok kellenek a zsanérba. Meg lehet nézni, hogy ez csak egy lemezke, és ebbe felesleges is. Nyertél 3 szifó halat. Mikor jössz értük? 10 darab született, már 3 centi nagyok.
1303LS
« Hozzászólás #55446 Dátum: 2011 Július 12, 18:45:01 »

Ki tudja, hogy mi ez?
Ajtótartó zsanér betétje az oszlopban.
Mit nyertem?  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55445 Dátum: 2011 Július 12, 18:37:46 »

Ki tudja, hogy mi ez?

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55444 Dátum: 2011 Július 12, 18:20:35 »

Olajat öntöttek a kocsim alagútjába, nem is rohhad. Mindenkinek ajánlom, mert hasznos.
Inkább üregvédő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55443 Dátum: 2011 Július 12, 17:46:24 »

Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?
Olajat öntöttek a kocsim alagútjába, nem is rohhad. Mindenkinek ajánlom, mert hasznos.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55442 Dátum: 2011 Július 12, 13:26:41 »

igen de csak ha 8000fölé forgatod Wink
azt simán, bármikor :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55441 Dátum: 2011 Július 12, 11:59:11 »

akkor meg beégnek a szelepek :-P
igen de csak ha 8000fölé forgatod Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55440 Dátum: 2011 Július 12, 10:21:51 »

akkor állítsd 0,1-re és cserélj vezérműláncot Kiss
akkor meg beégnek a szelepek :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55439 Dátum: 2011 Július 12, 08:43:04 »

azt tudom.
a probléma anyjuk fiesztáján van.
csörög, mint a barom.
kissé kopottak a himbák és az a sejtésem, hogy ha beállítom mondjuk 0.2-re az a valóságban 0.3 is lehet.
ezért gondoltam ezt a kissé perverz megoldást.
akkor állítsd 0,1-re és cserélj vezérműláncot Kiss

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55438 Dátum: 2011 Július 12, 08:37:40 »

Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?
Abban a magasságban és hosszban ahogy rajzoltad semmit nem fogsz elvágni, a benzin meg a kuplungcső egy konzolra van rögzítve amit narancs szinüvel körberajzoltam, melyre egyben a pedálsor is felfogatódik.  Alul most egy egészséges alvázról leszedett borítólemez van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55437 Dátum: 2011 Július 12, 00:18:13 »

van olyan kocsi
aminél van gyári adat pl golf melegnél hidegnél
bogárnál csak hideg
azt tudom.
a probléma anyjuk fiesztáján van.
csörög, mint a barom.
kissé kopottak a himbák és az a sejtésem, hogy ha beállítom mondjuk 0.2-re az a valóságban 0.3 is lehet.
ezért gondoltam ezt a kissé perverz megoldást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55436 Dátum: 2011 Július 11, 22:49:49 »

Szólhattál volna hamarabb, már belekezdtem  Grin

Like
Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 22:55:05 írta Zoli »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55435 Dátum: 2011 Július 11, 22:46:28 »

na ennek nem volt értelme nekiállni Undecided
Szólhattál volna hamarabb, már belekezdtem  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55434 Dátum: 2011 Július 11, 22:37:24 »

Uhh, azért az enyém ettől sokkal jobb. Köszi!  Grin
Rémálom  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55433 Dátum: 2011 Július 11, 22:33:55 »

Az enyémen is próbálkoztak erősen de nem jött be nekik Grin
na ennek nem volt értelme nekiállni Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55432 Dátum: 2011 Július 11, 22:32:51 »

Az enyémen is próbálkoztak erősen de nem jött be nekik Grin
Uhh, azért az enyém ettől sokkal jobb. Köszi!  Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55431 Dátum: 2011 Július 11, 22:30:51 »

ez nem olyan nagy gáz 2mm-es lemezből könnyen ki lehet pótolni ráadásul végig varrhatod mert nem húzza el a meleg, csináltunk már páran ilyen pótlást .....
Az enyémen is próbálkoztak erősen de nem jött be nekik Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55430 Dátum: 2011 Július 11, 22:24:23 »

Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh
ez nem olyan nagy gáz 2mm-es lemezből könnyen ki lehet pótolni ráadásul végig varrhatod mert nem húzza el a meleg, csináltunk már páran ilyen pótlást .....

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55429 Dátum: 2011 Július 11, 22:15:35 »

Köszi!
Én is így gondolom, de ha megnézed az alsó képet ott 2 vastag lemez van és egy vékonyabb. Plusz alul a régi padlólemez, tehát 4. Az alja milyen vastagból van?
Gyúrhatsz mert Hansi a gyárban 2 milis lemezből préselte   Grin
Lesz vele munkád  , te is belenyúltál rendesen a szarba mint én. Üdvw a szopóálarcosok klubbjában  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55428 Dátum: 2011 Július 11, 22:08:01 »

Összedobtam egy alváz metszetet , ezen látod a 3 lemez kapcsolódási pontját
Köszi!
Én is így gondolom, de ha megnézed az alsó képet ott 2 vastag lemez van és egy vékonyabb. Plusz alul a régi padlólemez, tehát 4. Az alja milyen vastagból van?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55427 Dátum: 2011 Július 11, 22:04:01 »

Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh
Összedobtam egy alváz metszetet , ezen látod a 3 lemez kapcsolódási pontját

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55426 Dátum: 2011 Július 11, 21:24:13 »

köszönöm
van olyan kocsi
aminél van gyári adat pl golf melegnél hidegnél
bogárnál csak hideg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55425 Dátum: 2011 Július 11, 19:52:32 »

a felső kép szar az alsón meg teljesen rendbevan Undecided
Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 19:56:39 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55424 Dátum: 2011 Július 11, 19:31:47 »

Sajnos a kedves felújító 91-ben, a maga által kreált padlólemezt alulról hegesztette az alvázra, tehát az alvázgerendám alján a bordás lemez széle 2-3 cm-en végig el van égetve gyakorlatilag. Főleg a kézifék és az alvázfej között. Mit lehet azzal csinálni? Gyárt(tas)sam le?

<beszúrt kép törölve>

Itt még látszik az eredeti padló maradványa...  Cry
Egyre nagyobb a kihívás, de megcsinálom akkor is....

<beszúrt kép törölve>
a felső kép szar az alsón meg teljesen rendbevan Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55423 Dátum: 2011 Július 11, 19:15:53 »

Sajnos a kedves felújító 91-ben, a maga által kreált padlólemezt alulról hegesztette az alvázra, tehát az alvázgerendám alján a bordás lemez széle 2-3 cm-en végig el van égetve gyakorlatilag. Főleg a kézifék és az alvázfej között. Mit lehet azzal csinálni? Gyárt(tas)sam le?



Itt még látszik az eredeti padló maradványa...  Cry
Egyre nagyobb a kihívás, de megcsinálom akkor is....

« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 19:28:49 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55422 Dátum: 2011 Július 11, 18:45:27 »

 Gyuszkónak:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55421 Dátum: 2011 Július 11, 17:46:27 »

szerintem a 25 kb jó lehet
Kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55420 Dátum: 2011 Július 11, 16:55:56 »

Azt tudja valaki, hogy mi a mérete azoknak a csavaroknak, amik a hátsó kerékdobokban rögzitik a kasztnit az alvázhoz (vagy a hátsó futómű nemtudommilyéhez)? M10 x ...? Beletörtek..  Undecided
szerintem a 25 kb jó lehet

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55419 Dátum: 2011 Július 11, 15:35:22 »

Azt tudja valaki, hogy mi a mérete azoknak a csavaroknak, amik a hátsó kerékdobokban rögzitik a kasztnit az alvázhoz (vagy a hátsó futómű nemtudommilyéhez)? M10 x ...? Beletörtek..  Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55418 Dátum: 2011 Július 11, 14:04:36 »

A szelephézag változása a hőfokkal nem lineáris, mert több anyag (több szerkezeti egység) együttes hőmérsékleti méret változásának az összessége.
Nem biztos, hogy a maximális üzemi hőfoknál a legkisebb. Ezért nem lehet ezt.
köszönöm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55417 Dátum: 2011 Július 11, 13:31:02 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.

A szelephézag változása a hőfokkal nem lineáris, mert több anyag (több szerkezeti egység) együttes hőmérsékleti méret változásának az összessége.
Nem biztos, hogy a maximális üzemi hőfoknál a legkisebb. Ezért nem lehet ezt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #55416 Dátum: 2011 Július 11, 13:29:06 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.

mer' leég a kezed állításkor  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55415 Dátum: 2011 Július 11, 13:24:22 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55414 Dátum: 2011 Július 11, 09:49:37 »

Ugye ez előre álló érintkezős?

igen, mert a vezeték az érintkező felé "előre" indul el
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55413 Dátum: 2011 Július 10, 22:14:12 »

ez az illesztési pontosságáról és annak a mérőszámairól valamint az értékeiről szól !
esetünkben az illesztés H7

Ám legyen.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55412 Dátum: 2011 Július 10, 22:09:43 »

Ez másról szól.
ez az illesztési pontosságáról és annak a mérőszámairól valamint az értékeiről szól !
esetünkben az illesztés H7

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 [630] 631 632 633 634 635 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.