www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 17:28:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
637
638
639
640
641
[
642
]
643
644
645
646
647
...
2015
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13098161 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54952 Dátum:
2011 Június 29, 23:24:36 »
na és végre összébb raktam a bánat temetőm blokkját is persze a dugókat már ki is vettem mert most jól elmosva már érezhető mérhető volt 0.06mm lógás a csapszegeknél (szopós szmájli)
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54951 Dátum:
2011 Június 29, 23:17:28 »
Idézetet írta: Zoli - 2011 Június 29, 23:10:09
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54950 Dátum:
2011 Június 29, 23:13:24 »
aztán még lesz némi hézagolás a csapszeg talpcsapágyában ami kicsit ki volt verödve ezért ripsz-ropsz síkba köszörültem..... a lengőkarhoz való hézagolás már sétagalopp lesz különösen hogy Callook kolléga kiszámolta hova hány marék hézagolót kell tennem
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54949 Dátum:
2011 Június 29, 23:10:09 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 29, 23:02:45
Na mint az már többször kiderült a viszonylag eccerű dolgokat is tudom bonyolítani,
persze utólag kiderült azé nem olyan eccerű ..... Szóval nekiálltam függőcsapszegezni a szétpréselés elég könnyen ment meg az új persely is befele ,de azért van némi reszelnivaló mert különben nem lehet becsúsztatni a tengelycsonkot ha nincs meg a perselybe a horony aztán még szoptam hogy a 15-18ig dörzsáram nem tud 18egész pár századot ezért ha összenyomnám szorulna......
http://hapsi96.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54948 Dátum:
2011 Június 29, 23:02:45 »
Na mint az már többször kiderült a viszonylag eccerű dolgokat is tudom bonyolítani,
persze utólag kiderült azé nem olyan eccerű ..... Szóval nekiálltam függőcsapszegezni a szétpréselés elég könnyen ment meg az új persely is befele ,de azért van némi reszelnivaló mert különben nem lehet becsúsztatni a tengelycsonkot ha nincs meg a perselybe a horony aztán még szoptam hogy a 15-18ig dörzsáram nem tud 18egész pár századot ezért ha összenyomnám szorulna......
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54947 Dátum:
2011 Június 29, 22:59:05 »
Az jó, ha így áll a hollandi a fékosztóban nem?
http://hapsi96.blogspot.hu/
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54946 Dátum:
2011 Június 29, 22:55:21 »
Idézetet írta: Spike - 2011 Június 29, 21:56:53
ma este kicsit csiszolgatok. jót tesz kikapcsol..
<beszúrt kép törölve>
100-as 800-as 1000-es papír eddig. A kezem letörik de van benne némi perverzió
Anyám, Te nem vagy komplett...
Lakkozás és kész.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 22:57:01 írta Zoli
»
http://hapsi96.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54945 Dátum:
2011 Június 29, 22:32:14 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 29, 22:25:21
Gondolom a pár napja betett fekete gyertya volt a 3.hengeré.
Már akkor javasoltam egy gyűrűzést. Most is fenntartom ezt a lehetőséget. Szerintem ha szelephézag vagy ülékprobléma lenne akkor ott azon az emelkedőn talán 70-nél padlógázon oda is verte volna magát, de hogy észrevehető romlás lépett volna fel abban szinte biztos vagyok. Viszont a tisztítóadalékolás nem rossz ötlet, talán még egy leragadt gyűrűt is vissza hozhat az élő társai közé.
nem bogár, de én a bandittal ugyan így voltam! 12bár lett volna az előírás 3ba volt 9bár 1be meg 6,5. mind
i
g kormolta azt az egy gyertyát, így vagy ment az a henger vagy nem.
Megoldás 9-es hőértékű 2polosú gyertya helyett betettem abba a hengerbe egy 7-es hőértékű és 1 pólusút. A probléma megszűnt, ment mindig csak az olajat zabálta.
Tanácsként próbálj egy alacsonyabb hőértékű gyertyát, és inkább denso-t vegyél. Nem jobb csak tartósabb.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54944 Dátum:
2011 Június 29, 22:25:21 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Június 29, 21:14:56
Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatással tisztelt Uram!
Na de a feketeleves.
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok.
Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.
Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?
Most mentem egy whisky-t inni.
Gondolom a pár napja betett fekete gyertya volt a 3.hengeré.
Már akkor javasoltam egy gyűrűzést. Most is fenntartom ezt a lehetőséget. Szerintem ha szelephézag vagy ülékprobléma lenne akkor ott azon az emelkedőn talán 70-nél padlógázon oda is verte volna magát, de hogy észrevehető romlás lépett volna fel abban szinte biztos vagyok. Viszont a tisztítóadalékolás nem rossz ötlet, talán még egy leragadt gyűrűt is vissza hozhat az élő társai közé.
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54943 Dátum:
2011 Június 29, 21:57:28 »
Ja a baj nem jár egyedül.
Indítózáskor elengedve a gyújtáskapcsolót az indító még 2 mp-ig forgatja a motort.
Ez mitől lehet?
Behúzótekercs szar? Gyújtáskapcsoló, vagy a betétje szar?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 21:59:33 írta fecszso
»
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54942 Dátum:
2011 Június 29, 21:57:21 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Június 29, 21:50:14
Maxinak (persze másoknak is érdekes lehet, de neki ígértem meg):
a termosztát hossza:
köszi szépen.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54941 Dátum:
2011 Június 29, 21:56:53 »
ma este kicsit csiszolgatok. jót tesz kikapcsol..
100-as 800-as 1000-es papír eddig. A kezem letörik de van benne némi perverzió
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54940 Dátum:
2011 Június 29, 21:50:14 »
Maxinak (persze másoknak is érdekes lehet, de neki ígértem meg):
a termosztát hossza:
[a csatolmányt egy admin törölte]
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54939 Dátum:
2011 Június 29, 21:40:51 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Június 29, 21:38:43
Én is jártam így, amikor Maresz rátette a dupla Weber szettet és az új HF-eket az 1302-es gyári 1.6-os motorjára.
Még tesztfázis alatt csapágyas lett, pedig előtte nem volt semmi gyanús hangja. Ez benne volt a pakliban...
És jeleztem is elötte h nem biztos h kibirja...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54938 Dátum:
2011 Június 29, 21:38:43 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Június 29, 20:23:16
Azt mondják az öregek, hogy ha egy használt motoron HD szettet cserél az ember, és a csapágyakat nem cseréli, komoly esélye van annak, hogy a megnövekedett kompresszió és teljesítmény miatti erőhatások kikezdjék a csapágyazást, első körben a hajtórudakét, aztán a fekvő csapágyakat is.
Én is jártam így, amikor Maresz rátette a dupla Weber szettet és az új HF-eket az 1302-es gyári 1.6-os motorjára.
Még tesztfázis alatt csapágyas lett, pedig előtte nem volt semmi gyanús hangja. Ez benne volt a pakliban...
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54937 Dátum:
2011 Június 29, 21:25:56 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Június 29, 21:14:56
Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatásdsal tisztelt Uram!
Na de a feketeleves.
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok.
Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.
Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?
Most mentem egy whisky-t inni.
Hengerfej, illetve szelep probléma simán lehet.
Mielőtt kivennéd a motort, és azután, hogy jónak találtad a szelephézagot egy tankba tegyél dupla adag égéstér és szeleptisztító adalékot, esetleg egy fél tankba dupla adagot. Erre van kicsi esély, hogy használ valamit, túl sokba nem kerül és megnézheted a kompressziót utána.
Ha meg be van a szelep égve vagy csak rosszul zár, akkor úgyis be kell csiszolni.
A szelephézagot úgy nézd (ez a legegyszerűbb), hogy ott állítsd, annál a hengernél, amelyik szegmensére a rotor mutat az osztófejben. Közben nézd az ékszíjtárcsát, két hengernél ekkor pont felül kell lenni a felső holtpont jelnek, kettőnél meg pont legalul.
Igy nem tévedhetsz el.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54936 Dátum:
2011 Június 29, 21:23:02 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Június 29, 21:14:56
Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatásdsal tisztelt Uram!
Na de a feketeleves.
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok.
Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.
Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?
Most mentem egy whisky-t inni.
0,15 szívó és kipufogó is.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54935 Dátum:
2011 Június 29, 21:14:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 29, 20:11:26
Jó a dugattyúkiállása és nem is volt nagyon kopott. Persze ezer baja lehet és 1200 km alatt bármi megtörténhet.
Én rátennék egy másik karbit, első körben. Második körben gyújtás elosztót.
Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatással tisztelt Uram!
Na de a feketeleves.
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok.
Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.
Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?
Most mentem egy whisky-t inni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 22:04:40 írta fecszso
»
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54934 Dátum:
2011 Június 29, 20:55:41 »
Biztos csak a halál, és a sarki rendőr.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54933 Dátum:
2011 Június 29, 20:25:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 29, 20:13:38
Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.
Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.
Azt gondolom, hogy szóban könyebb mert irásban elsikad a lényeg.Remélem lesz rá alkalom mikor ezt jól megbeszélhetjük.Nem célozgattam, tényt közöltem, hogy nem vagy tévedhetetlen.Ha félre érthető voltam ,sajnálom.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54932 Dátum:
2011 Június 29, 20:23:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 29, 20:13:38
Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.
Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.
Azt mondják az öregek, hogy ha egy használt motoron HD szettet cserél az ember, és a csapágyakat nem cseréli, komoly esélye van annak, hogy a megnövekedett kompresszió és teljesítmény miatti erőhatások kikezdjék a csapágyazást, első körben a hajtórudakét, aztán a fekvő csapágyakat is.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54931 Dátum:
2011 Június 29, 20:13:38 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Június 29, 14:20:22
Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.
Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.
Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54930 Dátum:
2011 Június 29, 20:11:26 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 29, 18:11:52
Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.
Jó a dugattyúkiállása és nem is volt nagyon kopott. Persze ezer baja lehet és 1200 km alatt bármi megtörténhet.
Én rátennék egy másik karbit, első körben. Második körben gyújtás elosztót.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54929 Dátum:
2011 Június 29, 19:50:57 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 18:01:06
Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..
Nem fogja ledobni az biztos.A budaprimer többet bír mint gondolod.Sokat dolgoztam vele,és kapott már sok fajta réteget,de még nem volt panasz.
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54928 Dátum:
2011 Június 29, 18:39:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 29, 18:25:08
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54927 Dátum:
2011 Június 29, 18:33:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 29, 18:25:08
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54926 Dátum:
2011 Június 29, 18:25:08 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Június 29, 14:20:22
Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54925 Dátum:
2011 Június 29, 18:21:47 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 18:14:11
a budaprimeren tényleg nem marad meg a gitt?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54924 Dátum:
2011 Június 29, 18:14:11 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Június 29, 18:04:08
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54923 Dátum:
2011 Június 29, 18:11:52 »
Idézetet írta: fecszso - 2011 Június 29, 13:19:15
nem Kolbenschmidt, mint az 1.3-asok általában,
hanem valami SP
, vagy mi, soha nem láttam ilyet.
Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54922 Dátum:
2011 Június 29, 18:04:08 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 18:03:12
így-így. a sorrend így van.
Bácsi Győző
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54921 Dátum:
2011 Június 29, 18:03:12 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Június 29, 18:02:31
Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.
így-így. a sorrend így van.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54920 Dátum:
2011 Június 29, 18:02:31 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 18:01:06
Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.
Bácsi Győző
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54919 Dátum:
2011 Június 29, 18:01:06 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Június 29, 17:58:17
Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva..
Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz, néha alapozóval, néha horganysprével. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54918 Dátum:
2011 Június 29, 17:58:17 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 17:54:44
Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.
Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva..
Bácsi Győző
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54917 Dátum:
2011 Június 29, 17:56:35 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 17:54:44
Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.
És alapozásnak szar ötlet ezt használni?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54916 Dátum:
2011 Június 29, 17:54:44 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Június 29, 17:50:40
De miért lakatolás előt kell használni?
Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54915 Dátum:
2011 Június 29, 17:50:40 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 17:07:11
Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
De miért lakatolás előt kell használni?
Bácsi Győző
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54914 Dátum:
2011 Június 29, 17:45:23 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Június 29, 17:07:11
Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
hegesztésnél sírni fog a lakatos.
nem tudom a logikáját, de nem szeretik.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #54913 Dátum:
2011 Június 29, 17:07:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Június 29, 16:47:16
gondolom a márkája más.
a horgany = a felületek cinnel való beheftölése
Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak:
1
...
637
638
639
640
641
[
642
]
643
644
645
646
647
...
2015
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...