www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 17:28:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098161 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54952 Dátum: 2011 Június 29, 23:24:36 »

na és végre összébb raktam a bánat temetőm blokkját is persze a dugókat már ki is vettem mert most jól elmosva már érezhető mérhető volt 0.06mm lógás a csapszegeknél (szopós szmájli)

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54951 Dátum: 2011 Június 29, 23:17:28 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54950 Dátum: 2011 Június 29, 23:13:24 »

aztán még lesz némi hézagolás a csapszeg talpcsapágyában ami kicsit ki volt verödve ezért ripsz-ropsz síkba köszörültem..... a lengőkarhoz való hézagolás már sétagalopp lesz különösen hogy Callook kolléga kiszámolta hova hány marék hézagolót kell tennem Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54949 Dátum: 2011 Június 29, 23:10:09 »

Na mint az már többször kiderült a viszonylag eccerű dolgokat is tudom bonyolítani, Roll Eyes persze utólag kiderült azé nem olyan eccerű ..... Szóval nekiálltam függőcsapszegezni a szétpréselés  elég könnyen ment meg az új persely is befele ,de azért van némi reszelnivaló mert különben nem lehet becsúsztatni  a tengelycsonkot ha nincs meg a perselybe a horony aztán még szoptam hogy a 15-18ig dörzsáram nem tud 18egész pár századot ezért ha összenyomnám szorulna......  

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54948 Dátum: 2011 Június 29, 23:02:45 »

 Na mint az már többször kiderült a viszonylag eccerű dolgokat is tudom bonyolítani, Roll Eyes persze utólag kiderült azé nem olyan eccerű ..... Szóval nekiálltam függőcsapszegezni a szétpréselés  elég könnyen ment meg az új persely is befele ,de azért van némi reszelnivaló mert különben nem lehet becsúsztatni  a tengelycsonkot ha nincs meg a perselybe a horony aztán még szoptam hogy a 15-18ig dörzsáram nem tud 18egész pár századot ezért ha összenyomnám szorulna......  

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54947 Dátum: 2011 Június 29, 22:59:05 »

Az jó, ha így áll a hollandi a fékosztóban nem?  Lips Sealed

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54946 Dátum: 2011 Június 29, 22:55:21 »

ma este kicsit csiszolgatok. jót tesz kikapcsol..
<beszúrt kép törölve>
100-as 800-as 1000-es papír eddig. A kezem letörik de van benne némi perverzió  Evil

Anyám, Te nem vagy komplett... Grin
Lakkozás és kész.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 22:57:01 írta Zoli »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54945 Dátum: 2011 Június 29, 22:32:14 »

Gondolom a pár napja betett fekete gyertya volt a 3.hengeré.
Már akkor javasoltam egy gyűrűzést. Most is fenntartom ezt a lehetőséget. Szerintem ha szelephézag vagy ülékprobléma lenne akkor ott azon az emelkedőn talán 70-nél padlógázon oda is verte volna magát, de hogy észrevehető romlás lépett volna fel abban szinte biztos vagyok. Viszont a tisztítóadalékolás nem rossz ötlet, talán még egy leragadt gyűrűt is vissza hozhat az élő társai közé.  Cheesy
nem bogár, de én a bandittal ugyan így voltam! 12bár lett volna az előírás 3ba volt 9bár 1be meg 6,5. mindig kormolta azt az egy gyertyát, így vagy ment az a henger vagy nem.
Megoldás 9-es hőértékű 2polosú gyertya helyett betettem abba a hengerbe egy 7-es hőértékű és 1 pólusút. A probléma megszűnt, ment mindig csak az olajat zabálta.
Tanácsként próbálj egy alacsonyabb hőértékű gyertyát, és inkább denso-t vegyél. Nem jobb csak tartósabb.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #54944 Dátum: 2011 Június 29, 22:25:21 »

Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatással tisztelt Uram!  Wink

Na de a feketeleves. Undecided
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok. Cry Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.  Undecided
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.  Embarrassed

Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?

Most mentem egy whisky-t inni.  Tongue

Gondolom a pár napja betett fekete gyertya volt a 3.hengeré.
Már akkor javasoltam egy gyűrűzést. Most is fenntartom ezt a lehetőséget. Szerintem ha szelephézag vagy ülékprobléma lenne akkor ott azon az emelkedőn talán 70-nél padlógázon oda is verte volna magát, de hogy észrevehető romlás lépett volna fel abban szinte biztos vagyok. Viszont a tisztítóadalékolás nem rossz ötlet, talán még egy leragadt gyűrűt is vissza hozhat az élő társai közé.  Cheesy
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54943 Dátum: 2011 Június 29, 21:57:28 »

Ja a baj nem jár egyedül.  Lips Sealed
Indítózáskor elengedve a gyújtáskapcsolót az indító még 2 mp-ig forgatja a motort.
Ez mitől lehet?
Behúzótekercs szar? Gyújtáskapcsoló, vagy a betétje szar?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 21:59:33 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54942 Dátum: 2011 Június 29, 21:57:21 »

Maxinak (persze másoknak is érdekes lehet, de neki ígértem meg):
a termosztát hossza:
köszi szépen.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54941 Dátum: 2011 Június 29, 21:56:53 »

ma este kicsit csiszolgatok. jót tesz kikapcsol..

100-as 800-as 1000-es papír eddig. A kezem letörik de van benne némi perverzió  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54940 Dátum: 2011 Június 29, 21:50:14 »

Maxinak (persze másoknak is érdekes lehet, de neki ígértem meg):
a termosztát hossza:

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54939 Dátum: 2011 Június 29, 21:40:51 »

Én is jártam így, amikor Maresz rátette a dupla Weber szettet és az új HF-eket az 1302-es gyári 1.6-os motorjára.
Még tesztfázis alatt csapágyas lett, pedig előtte nem volt semmi gyanús hangja. Ez benne volt a pakliban...
És jeleztem is elötte h nem biztos h kibirja... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #54938 Dátum: 2011 Június 29, 21:38:43 »

Azt mondják az öregek, hogy ha egy használt motoron HD szettet cserél az ember, és a csapágyakat nem cseréli, komoly esélye van annak, hogy a megnövekedett kompresszió és teljesítmény miatti erőhatások kikezdjék a csapágyazást, első körben a hajtórudakét, aztán a fekvő csapágyakat is.
Én is jártam így, amikor Maresz rátette a dupla Weber szettet és az új HF-eket az 1302-es gyári 1.6-os motorjára.
Még tesztfázis alatt csapágyas lett, pedig előtte nem volt semmi gyanús hangja. Ez benne volt a pakliban...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54937 Dátum: 2011 Június 29, 21:25:56 »

Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatásdsal tisztelt Uram!  Wink

Na de a feketeleves. Undecided
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok. Cry Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.  Undecided
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.  Embarrassed

Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?

Most mentem egy whisky-t inni.  Tongue


Hengerfej, illetve szelep probléma simán lehet.
Mielőtt kivennéd a motort, és azután, hogy jónak találtad a szelephézagot egy tankba tegyél dupla adag égéstér és szeleptisztító adalékot, esetleg egy fél tankba dupla adagot. Erre van kicsi esély, hogy használ valamit, túl sokba nem kerül és megnézheted a kompressziót utána.

Ha meg be van a szelep égve vagy csak rosszul zár, akkor úgyis be kell csiszolni.


A szelephézagot úgy nézd (ez a legegyszerűbb), hogy ott állítsd, annál a hengernél, amelyik szegmensére a rotor mutat az osztófejben. Közben nézd az ékszíjtárcsát, két hengernél ekkor pont felül kell lenni a felső holtpont jelnek, kettőnél meg pont legalul.
Igy nem tévedhetsz el.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54936 Dátum: 2011 Június 29, 21:23:02 »

Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatásdsal tisztelt Uram!  Wink

Na de a feketeleves. Undecided
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok. Cry Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.  Undecided
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.  Embarrassed

Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?

Most mentem egy whisky-t inni.  Tongue

0,15 szívó és kipufogó is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54935 Dátum: 2011 Június 29, 21:14:56 »

Jó a dugattyúkiállása és nem is volt nagyon kopott. Persze ezer baja lehet és 1200 km alatt bármi megtörténhet.
Én rátennék egy másik karbit, első körben. Második körben gyújtás elosztót.
Én maximálisan elégedett voltam az Ön által nyújtott szolgáltatással tisztelt Uram!  Wink

Na de a feketeleves. Undecided
Kompressziómérés megvolt:
1-7bar,
2-8,6 bar,
3-4(!) bar,
4-9,6 bar.
Most magam alatt vagyok. Cry Első körben megnézem a szelephézagot az 1-es és a 3-mas hengerben. Ha az jó akkor jön ki a motor.  Undecided
Karbi, elosztó még várhat azt hiszem.  Embarrassed

Viszont ha már így elmerültem a dologban, akkor kérhetek egy bogárnál bevált szelepállítási menetet?

Most mentem egy whisky-t inni.  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 22:04:40 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #54934 Dátum: 2011 Június 29, 20:55:41 »

Biztos csak a halál, és a sarki rendőr.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54933 Dátum: 2011 Június 29, 20:25:49 »

Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.

Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.
Azt gondolom, hogy szóban könyebb mert irásban elsikad a lényeg.Remélem lesz rá alkalom mikor ezt jól megbeszélhetjük.Nem célozgattam, tényt közöltem, hogy nem vagy tévedhetetlen.Ha félre érthető voltam ,sajnálom.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54932 Dátum: 2011 Június 29, 20:23:16 »

Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.

Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.
Azt mondják az öregek, hogy ha egy használt motoron HD szettet cserél az ember, és a csapágyakat nem cseréli, komoly esélye van annak, hogy a megnövekedett kompresszió és teljesítmény miatti erőhatások kikezdjék a csapágyazást, első körben a hajtórudakét, aztán a fekvő csapágyakat is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54931 Dátum: 2011 Június 29, 20:13:38 »

Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.

Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.

Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54930 Dátum: 2011 Június 29, 20:11:26 »

Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.

Jó a dugattyúkiállása és nem is volt nagyon kopott. Persze ezer baja lehet és 1200 km alatt bármi megtörténhet.
Én rátennék egy másik karbit, első körben. Második körben gyújtás elosztót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54929 Dátum: 2011 Június 29, 19:50:57 »


Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..

Nem fogja ledobni az biztos.A budaprimer többet bír mint gondolod.Sokat dolgoztam vele,és kapott már sok fajta réteget,de még nem volt panasz.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54928 Dátum: 2011 Június 29, 18:39:59 »



"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54927 Dátum: 2011 Június 29, 18:33:08 »




sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54926 Dátum: 2011 Június 29, 18:25:08 »

Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54925 Dátum: 2011 Június 29, 18:21:47 »

Wink Evil

a budaprimeren tényleg nem marad meg a gitt?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54924 Dátum: 2011 Június 29, 18:14:11 »

Cheesy
Wink Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #54923 Dátum: 2011 Június 29, 18:11:52 »

nem Kolbenschmidt, mint az 1.3-asok általában, hanem valami SP, vagy mi, soha nem láttam ilyet.
Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54922 Dátum: 2011 Június 29, 18:04:08 »

így-így. a sorrend így van.
Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54921 Dátum: 2011 Június 29, 18:03:12 »

Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.
így-így. a sorrend így van.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54920 Dátum: 2011 Június 29, 18:02:31 »

Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54919 Dátum: 2011 Június 29, 18:01:06 »

Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva.. Wink
Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz, néha alapozóval, néha horganysprével. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54918 Dátum: 2011 Június 29, 17:58:17 »

Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin
Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva.. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54917 Dátum: 2011 Június 29, 17:56:35 »

Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin
És alapozásnak szar ötlet ezt használni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54916 Dátum: 2011 Június 29, 17:54:44 »

De miért lakatolás előt kell használni? Huh
Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54915 Dátum: 2011 Június 29, 17:50:40 »

Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
De miért lakatolás előt kell használni? Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54914 Dátum: 2011 Június 29, 17:45:23 »

Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
hegesztésnél sírni fog a lakatos.
nem tudom a logikáját, de nem szeretik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54913 Dátum: 2011 Június 29, 17:07:11 »

gondolom a márkája más.
a horgany = a felületek cinnel való beheftölése
Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.245 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.