www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 06, 12:55:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13003748 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #52104 Dátum: 2011 Február 16, 19:57:15 »

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)
1303LS
« Hozzászólás #52103 Dátum: 2011 Február 16, 19:54:57 »

Úgy indult a dolog, hogy a dinamót kell cserélni mert elment a töltés. Rámértünk és semmit sem töltött. Megnéztük a szénkeféket azok is jók voltak szóval azt hittük, hogy nagyobb a baj de végülis kiderült hogy a szénkefét nyomó rugó nem nyomta rendesen a szénkefét ezért nem volt töltés. De a bakot ki kellene cserélnem mert lyukas és olajos körülötte minden és ezt megszeretném szüntetni.
A bak az alu öntvény az ritkán lukad, ha a lemez betöltő nyak folyik azt egy lapos vas szerű akármivel tudod kitekerni a betöltőnyíláson keresztül. Ott egy nagy csavarszerű.
1303LS
« Hozzászólás #52102 Dátum: 2011 Február 16, 19:53:03 »


Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52101 Dátum: 2011 Február 16, 19:52:41 »

Az elég, de te dinamót akarsz cserélni nem?
Úgy indult a dolog, hogy a dinamót kell cserélni mert elment a töltés. Rámértünk és semmit sem töltött. Megnéztük a szénkeféket azok is jók voltak szóval azt hittük, hogy nagyobb a baj de végülis kiderült hogy a szénkefét nyomó rugó nem nyomta rendesen a szénkefét ezért nem volt töltés. De a bakot ki kellene cserélnem mert lyukas és olajos körülötte minden és ezt megszeretném szüntetni. Szóval most a bakot akarom kicserélni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52100 Dátum: 2011 Február 16, 19:41:00 »

Még egy kérdés, ha a dinamótartó bakot akarom cserélni ahhoz le kell venni a dinamót vagy esetleg elég lenne az ha lelazítom a kutyaházat még? Mert csak annyira kellene megemelni a dinamót hogy a tőcsavarokról le tudjam húzni a bakot.
Az elég, de te dinamót akarsz cserélni nem?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52099 Dátum: 2011 Február 16, 19:39:14 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
Szívócsővet is vedd le.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52098 Dátum: 2011 Február 16, 19:38:42 »

jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))
Még egy kérdés, ha a dinamótartó bakot akarom cserélni ahhoz le kell venni a dinamót vagy esetleg elég lenne az ha lelazítom a kutyaházat még? Mert csak annyira kellene megemelni a dinamót hogy a tőcsavarokról le tudjam húzni a bakot.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52097 Dátum: 2011 Február 16, 19:33:49 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52096 Dátum: 2011 Február 16, 19:30:14 »

F-es moci.

Dinamó tartó lelazít, kutyaház lelazít, venti 4 csavar kivesz, motorháztető rugó kivesz. Billegteted anyázol kijön.  Grin
A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #52095 Dátum: 2011 Február 16, 19:25:26 »

A motor nem duplaszívós, az olajhűtőről fogalmam sincs  Undecided
F-es moci.

Dinamó tartó lelazít, kutyaház lelazít, venti 4 csavar kivesz, motorháztető rugó kivesz. Billegteted anyázol kijön.  Grin
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52094 Dátum: 2011 Február 16, 19:01:04 »


Duplaszívós a motor?
Nagy olajhűtős a kutyaház?
A motor nem duplaszívós, az olajhűtőről fogalmam sincs  Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52093 Dátum: 2011 Február 16, 18:57:00 »

Egy kis segítségre lenne szükségem. A dinamót szeretném kivenni az autóból és hogy ez sikerüljön mi mindent kell hozzá bontani? Mert már leszedtem a karburátort de sajnos még mindig nem bírom kibillenteni a ventilátort.


Duplaszívós a motor?
Nagy olajhűtős a kutyaház?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52092 Dátum: 2011 Február 16, 18:55:55 »

Egy kis segítségre lenne szükségem. A dinamót szeretném kivenni az autóból és hogy ez sikerüljön mi mindent kell hozzá bontani? Mert már leszedtem a karburátort de sajnos még mindig nem bírom kibillenteni a ventilátort.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52091 Dátum: 2011 Február 16, 17:52:27 »

Én csak autótechnikai mérnök vagyok




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52090 Dátum: 2011 Február 16, 16:22:44 »

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)


Ami pedig a főtengely tengelyirányú játékát illeti, ezzel az a baj, hogy minden kuplungkinyomásnál, és minden gázadás és elvételnék (mert a főtengely vezérműtengely fogaskerék kapcsolat ferdefogazású) odab@sz a támcsapágy felfekvő felületeinek és nem a csapágy sínyli meg, hanem a blokk. Lehet kapni oylan csapágyat ami itt 1 mm-rel vastagabb és van 2 mm-rel vastagabb is. Ha már annyira ki van verődve, hogy ezt a 2 mm széles peremű csapágyat sem lehet ráültetni szorosan, akkor sajnos vagy gányolni kell, vagy új blokkot kell nézni (!), mert soha nem lesz jó.

A másik probléma meg az, hogy amikor a hátsó támcsapágy megmozdul a blokkban egyre jobban lötyögni kezd és a blokk olajfurata (4 mm-es furat) és a csapágy olajfurata nem lesznek pontosan fedésben. Ekkor a hátsó támcsapágy és a szomszédos (3. henger) hajtókar csapágya sem kap elég olajat (mert az arról a csapágyról keni egy keresztfurattal, ami a főtengelyben van), ez már azt jelenti, hogy hamar vége lesz a dalnak.

Ha a lógást kézzel lehet érezni hideg motornál (nincs ott sok olaj), de meleg motornál nem, akkor nagyjából 0.1-0.2 között van a lógás, ha kézzel már hidegen és melegen is érezhető, akkor nagyjából 0.3 tized a lógás, amikor pedig az emberek azt mondják, hogy 1 mm-t lóg, akkor kb. 0.5-0.7 szokott lenni, amikor pedig 1 mm-t lóg, akkor fél centit szoktak mondani a "tesztelők". Az 1 mm már NAGYON durva.
Ok, köszi a nagyon részletes, mindenre kiterjedő választ. Tanulságos.
A legjobb lesz, ha megnézi valami hozzáértő. Én csak autótechnikai mérnök vagyok, ez a gyakorlatra és a tapasztalatokra nézve még hátrány is néha. Azt hiszem, ezt most megint csak nem fogjuk megoldani elméleti síkon.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52089 Dátum: 2011 Február 16, 15:55:03 »

1. Ok, többet nem írom.  Evil bár nagyon erős vagyok én is, de inkább nem kezdek ki a főtengellyel verekedőkkel.  Grin
2. ez igen.  Shocked
3. akkor inkább reménykedek.  Cool Szabó Mikiék tavaly cseréltek rajta kuplungtárcsát, gondolom, megnézték. De a legjobb lesz, ha valamikor elmegyek hozzájuk és megtárgyaljuk élőben. Smiley Nem fel le kotyog, csak hosszában. Kompressziót meg tudunk mérni bármi piszka előtt.

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)


Ami pedig a főtengely tengelyirányú játékát illeti, ezzel az a baj, hogy minden kuplungkinyomásnál, és minden gázadás és elvételnék (mert a főtengely vezérműtengely fogaskerék kapcsolat ferdefogazású) odab@sz a támcsapágy felfekvő felületeinek és nem a csapágy sínyli meg, hanem a blokk. Lehet kapni oylan csapágyat ami itt 1 mm-rel vastagabb és van 2 mm-rel vastagabb is. Ha már annyira ki van verődve, hogy ezt a 2 mm széles peremű csapágyat sem lehet ráültetni szorosan, akkor sajnos vagy gányolni kell, vagy új blokkot kell nézni (!), mert soha nem lesz jó.

A másik probléma meg az, hogy amikor a hátsó támcsapágy megmozdul a blokkban egyre jobban lötyögni kezd és a blokk olajfurata (4 mm-es furat) és a csapágy olajfurata nem lesznek pontosan fedésben. Ekkor a hátsó támcsapágy és a szomszédos (3. henger) hajtókar csapágya sem kap elég olajat (mert az arról a csapágyról keni egy keresztfurattal, ami a főtengelyben van), ez már azt jelenti, hogy hamar vége lesz a dalnak.

Ha a lógást kézzel lehet érezni hideg motornál (nincs ott sok olaj), de meleg motornál nem, akkor nagyjából 0.1-0.2 között van a lógás, ha kézzel már hidegen és melegen is érezhető, akkor nagyjából 0.3 tized a lógás, amikor pedig az emberek azt mondják, hogy 1 mm-t lóg, akkor kb. 0.5-0.7 szokott lenni, amikor pedig 1 mm-t lóg, akkor fél centit szoktak mondani a "tesztelők". Az 1 mm már NAGYON durva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52088 Dátum: 2011 Február 16, 15:44:40 »

Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.

Jaja, igazad van, zárt csappantyúnál is van egy kis kiáramlás, ez biztosít egy kis folyamatos légáramot a hőcserélő belsejében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52087 Dátum: 2011 Február 16, 14:17:03 »

innen is: kösz szépen gumibogi!!  Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52086 Dátum: 2011 Február 16, 10:48:26 »

1. Nagyon faj, mert ha Stunt megunja a "mennyibe faj"-t, akkor csunyan megver egy meggorbult fotengellyel. :-)
2. Legutoljara - ugy remlik - 47kHUF korul volt egy vonalbafuras, fotengelykoszorules es csapagyszet.
3. igen, kezdhetsz aggodni... :-) [szerencsere rangatasnal a kis lotyoges is joval tobbnek tunik, mint amennyi valojaban. de nezesd meg!]
1. Ok, többet nem írom.  Evil bár nagyon erős vagyok én is, de inkább nem kezdek ki a főtengellyel verekedőkkel.  Grin
2. ez igen.  Shocked
3. akkor inkább reménykedek.  Cool Szabó Mikiék tavaly cseréltek rajta kuplungtárcsát, gondolom, megnézték. De a legjobb lesz, ha valamikor elmegyek hozzájuk és megtárgyaljuk élőben. Smiley Nem fel le kotyog, csak hosszában. Kompressziót meg tudunk mérni bármi piszka előtt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52085 Dátum: 2011 Február 16, 10:44:20 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked
Ha jó a kompresszió nehogy hozzá nyúlj. Hosszirányba lóghat, és egy kuplung tárcsa cserénél ki kell hézagolni. Ha le fel mozgatva lóg, de ezt nem egyszerű így megmozgatni, ebből is gondolom, hogy csak hosszirányba lóg a főtengely. Na ekkor baj van és lehet gyűjteni rá a zsetont.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52084 Dátum: 2011 Február 16, 10:35:43 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked
1. Nagyon faj, mert ha Stunt megunja a "mennyibe faj"-t, akkor csunyan megver egy meggorbult fotengellyel. :-)
2. Legutoljara - ugy remlik - 47kHUF korul volt egy vonalbafuras, fotengelykoszorules es csapagyszet.
3. igen, kezdhetsz aggodni... :-) [szerencsere rangatasnal a kis lotyoges is joval tobbnek tunik, mint amennyi valojaban. de nezesd meg!]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #52083 Dátum: 2011 Február 16, 10:24:51 »

Köszi. Pláne, mivel a 11-ker-ben van az autóm és Szabó Mikiéket ismerem is. Ráadásul ismerik az autót, mert az előző tulaj is velük szervizeltette.

pláne Smiley
bennük bízhatsz, amit kérsz jól megcsinálják
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52082 Dátum: 2011 Február 16, 10:23:31 »

pl XI: ker-ben: Szabó Miki, Meggyesi Balázs. őket ajánlom bárkinek Smiley
ha jól van kitöltve az adatlapod, ők nincsenek túl messze
Köszi. Pláne, mivel a 11-ker-ben van az autóm és Szabó Mikiéket ismerem is. Ráadásul ismerik az autót, mert az előző tulaj is velük szervizeltette.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52081 Dátum: 2011 Február 16, 10:22:20 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #52080 Dátum: 2011 Február 16, 10:22:07 »

Ki ez és hol van ez a szerelllllő?  Cheesy
pl XI: ker-ben: Szabó Miki, Meggyesi Balázs. őket ajánlom bárkinek Smiley
ha jól van kitöltve az adatlapod, ők nincsenek túl messze
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52079 Dátum: 2011 Február 16, 10:16:56 »

ugy álltalában minek a "jobb" hűtes? Tongue

annó nyáron a buszommal,ha mentem nagyobb távon 40 fokban, ha üresbe raktam villogott az olajlámpa(túlmelegedett a motor aztán az olaj olajnyomás csökkent...
gondoltam na fasza lassan generál....
mesélem a szerelőmnek aszongya á.... rosszul van beállítva a motor azért melegszik....
ja mondtam persze...
beállította azóta nó problem ez kb3 éve 100k kilométere történt....

itt olvastam valakitől hogy egy jó motorbeállítás olyan,mint egy szolíd tuning-kisgenerál...



Ki ez és hol van ez a szerelllllő?  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #52078 Dátum: 2011 Február 16, 10:10:51 »

ugy álltalában minek a "jobb" hűtes? Tongue

annó nyáron a buszommal,ha mentem nagyobb távon 40 fokban, ha üresbe raktam villogott az olajlámpa(túlmelegedett a motor aztán az olaj olajnyomás csökkent...
gondoltam na fasza lassan generál....
mesélem a szerelőmnek aszongya á.... rosszul van beállítva a motor azért melegszik....
ja mondtam persze...
beállította azóta nó problem ez kb3 éve 100k kilométere történt....

itt olvastam valakitől hogy egy jó motorbeállítás olyan,mint egy szolíd tuning-kisgenerál...


Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52077 Dátum: 2011 Február 16, 08:48:56 »

nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam
akkor maradjunk annyiban hogy J csőnél lehet dugózni  Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #52076 Dátum: 2011 Február 16, 08:42:27 »

nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #52075 Dátum: 2011 Február 16, 08:41:59 »

azt hogy lebarkácsolod a csőröl az alubordát, és máris van J csöved ?  Kivitelezhető a dolog  Grin
nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52074 Dátum: 2011 Február 16, 08:40:15 »

Jó pap is holtig tanul Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52073 Dátum: 2011 Február 16, 08:39:15 »

megoldásként gondoltam  Lips Sealed
azt hogy lebarkácsolod a csőröl az alubordát, és máris van J csöved ?  Kivitelezhető a dolog  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #52072 Dátum: 2011 Február 16, 08:35:16 »

az nem gond mert kicsi a hőleadó felülete, nincs rajta az aluborda ezálltal távolabb is esik a hengerfejtől
megoldásként gondoltam  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52071 Dátum: 2011 Február 16, 08:32:58 »

J cső?
az nem gond mert kicsi a hőleadó felülete, nincs rajta az aluborda ezálltal távolabb is esik a hengerfejtől

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #52070 Dátum: 2011 Február 16, 08:24:24 »

a füst még hagyján , de a fűtésdob szépen melegíti a hengerfejet is mivel nincs levegőáramlás benne, gyakorlatilag ami plusz hűtést "nyernél" a ledugózásnál a fűtésdobnál elveszíted a visszaáramló hő miatt (én is kipróbáltam  Grin) a hab a tortán meg az ha még le is veszik a fűtésdob burkolatát, úgy hogy az alubordák maradnak és úgy krúzolnak , nem lennék a hengerfej helyében Grin
J cső?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52069 Dátum: 2011 Február 16, 08:23:10 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.
a füst még hagyján , de a fűtésdob szépen melegíti a hengerfejet is mivel nincs levegőáramlás benne, gyakorlatilag ami plusz hűtést "nyernél" a ledugózásnál a fűtésdobnál elveszíted a visszaáramló hő miatt (én is kipróbáltam  Grin) a hab a tortán meg az ha még le is veszik a fűtésdob burkolatát, úgy hogy az alubordák maradnak és úgy krúzolnak , nem lennék a hengerfej helyében Grin

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52068 Dátum: 2011 Február 15, 21:16:01 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.

Ugyanez. Kb. 20 kilóméter után őszi időjárásban.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #52067 Dátum: 2011 Február 15, 21:11:16 »

Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.
thx, sose tudtam minek az a kupak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #52066 Dátum: 2011 Február 15, 21:04:20 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52065 Dátum: 2011 Február 15, 20:57:02 »

hol megy ki a szabadba?
Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 15, 20:58:52 írta Patrone »
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.