www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 21:00:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 [710] 711 712 713 714 715 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13034855 alkalommal)
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #52225 Dátum: 2011 Február 21, 10:58:44 »

A hétvégén beszereltük a buszba a dupla karbikat, 32-34 pdsit 3/4.
A kérdésem az lenne, hogy az elektromos szívató honnan érzékeli, hogy már le kell állnia. Mert most ugye folyamatosan kap áramot, és így rajta van a szívató.
Lehet, hogy valami hiányzik a karburátorokról, gondolom valami termosztátnak kéne ott lenni.

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52224 Dátum: 2011 Február 21, 09:48:02 »

Menetirány szerinti jobb oldali kipufogófurulya környékén letérdelsz és bekukucskálsz alá. A termosztát hidegen kicsire összehúzódik, melegen szépen láthatóan kitágul.
Ahamm,D-s motor.akkor ami a levegőszűrőn szabályozza bovden segítségével a szívónyillását,szóval ami a kutyaházon van,annak is mozdulni kellene nem?Mert az 1 tengelyen van a turbina ház mögötti 4 db csappantyúval,ami lemezekkel van összekötve.

1303LS
« Hozzászólás #52223 Dátum: 2011 Február 21, 09:12:28 »


-Főképp a hűtésre lennék kíváncsi,hogyan tudom,hogy nyitnak a lemezkék?



Menetirány szerinti jobb oldali kipufogófurulya környékén letérdelsz és bekukucskálsz alá. A termosztát hidegen kicsire összehúzódik, melegen szépen láthatóan kitágul.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52222 Dátum: 2011 Február 21, 08:56:57 »

Lehet tudatlan kérdést teszek fel,de mégis jobban érezném magam ha....

Lassan összeáll a gépem műszakira is,az udvaromba próbaköröket teszek néha,(az utcára nem tudom kivinni)
A motort nem bántottam csak olajat cseréltem a motor és váltóban.folyás nincs!
A kérdésem az lenne:Beindítás járatás után....

-Az olajnyomás lámpa elalszik viszonylag hamar,gondolom akkor az a része jó
-A töltéslámpa parázslik,de töltésem van.Szénkefék jók.(ezt már kielemeztük nem érdekel egyenlőre)
-Főképp a hűtésre lennék kíváncsi,hogyan tudom,hogy nyitnak a lemezkék?

lényeg,hogy le kell vinnem Kanizsára a gépet olyan 65 km-t autóznom kell.Nem akarom,hogy valami gubanc legyen .
Mire figyeljek oda motor terén?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52221 Dátum: 2011 Február 21, 08:49:24 »

Én csak annyit szólok hozzá a festő szakmámból kifolyólag,hogy a Buda primer tökéletes magában. egyszer jó vastagon,de kenhető állapotban a rozsdásabb részre,másodszor telibe a motorteret,de csak is alapos csiszolás portalanítás után.Elé Ro 55 rozsdaátalakító.
A vizeset felejtsd el,mert mire megszáradna,az éjszakában lefagy.

Az én bódém két évet ált telibe alapozás után,és a kétkomponensű anyag ,benzin valamint a véletlenül ráfojt olaj sem bántotta.Viszont volt olyan festés az alvázon,amit ezek mind megkezdtek.

Szóval a rozsdaátalakító feltétlen kell,mert hiába zárod el a levegőből,ha a rozsda bent marad és onnan tör kifelé. Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52220 Dátum: 2011 Február 21, 06:44:26 »

A festék akkor tapad ha a felület érdes, száraz ,por és szennyeződés mentes!!!Csiszolatlan olajos felületre mindegy mit viszel fel.Csak ott érdemes fujni (alapozóval) ahol látszik a vas,de ott több rétegben.A folt környékét csiszolószövettel érdemes megdörzsölni majd higitóval vagy benzinnel fujás elött lemosni.A késöbbi szivás miatt javaslom a sprayt,minden réteg elött csiszolószövet. Azért a szövet mert a motortérben sokkal jobban igazodik az egyenetlen felülethez.Ja és még 1,az alapozó után érdemes fedő festéket fujni, pára, viz kizárás miatt.
Ecsetet  a festők,piktorok használják egészen más helyen Kiss
köszönöm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #52219 Dátum: 2011 Február 21, 05:20:44 »

asszem a "mindegy mi az, csak fedjen légmentesen" megoldást választom
A festék akkor tapad ha a felület érdes, száraz ,por és szennyeződés mentes!!!Csiszolatlan olajos felületre mindegy mit viszel fel.Csak ott érdemes fujni (alapozóval) ahol látszik a vas,de ott több rétegben.A folt környékét csiszolószövettel érdemes megdörzsölni majd higitóval vagy benzinnel fujás elött lemosni.A késöbbi szivás miatt javaslom a sprayt,minden réteg elött csiszolószövet. Azért a szövet mert a motortérben sokkal jobban igazodik az egyenetlen felülethez.Ja és még 1,az alapozó után érdemes fedő festéket fujni, pára, viz kizárás miatt.
Ecsetet  a festők,piktorok használják egészen más helyen Kiss

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52218 Dátum: 2011 Február 20, 23:18:45 »

motortérben nem mindegy 1-2 ecsetnyom?
a leírásában ezt írják:
"Hatását fémes, illetve rozsdás felületen fejti ki, ezért az előzőleg már lefestett felületeken csak a rozsdásodott részeket kezeljük."
itt: http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=korant-rozsdaatalakito-festek&art_id=15360&hj=2&nyelv=hun
asszem a "mindegy mi az, csak fedjen légmentesen" megoldást választom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52217 Dátum: 2011 Február 20, 23:06:05 »

ok de a festékes felületen hogy tapadhat vajon ?
nekem a korant eléggé érdekesen viselkedett bizonyos szitukban amikor pár alkatrészt kezeltem vele, volt ahol felhabzott ragyásodott stb
az ecsetnyomokat pedig kicsiszolni sem lehet utána
motortérben nem mindegy 1-2 ecsetnyom?
a leírásában ezt írják:
"Hatását fémes, illetve rozsdás felületen fejti ki, ezért az előzőleg már lefestett felületeken csak a rozsdásodott részeket kezeljük."
itt: http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=korant-rozsdaatalakito-festek&art_id=15360&hj=2&nyelv=hun



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52216 Dátum: 2011 Február 20, 22:30:42 »


Vegyél Korantot és ecsettel kend fel. Meglepően tartós.

Mivel vízbázisú, azt is láttam, hogy meghigítják és pumpás viráglocsolóval nyomatják rá, ahová nem lehet ecsetelni.
ok de a festékes felületen hogy tapadhat vajon ?
nekem a korant eléggé érdekesen viselkedett bizonyos szitukban amikor pár alkatrészt kezeltem vele, volt ahol felhabzott ragyásodott stb
az ecsetnyomokat pedig kicsiszolni sem lehet utána

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52215 Dátum: 2011 Február 20, 22:11:47 »

akkor most leírom ötödször !
nem restaurálok, hanem éppen csak állagmegóvás a cél, a másik , nincs pénzem ! a lehető legolcsóbb és egy tudatlan számára is egyszerűen alkalmazható megoldást keresek !

semmi féle kétkomponensű meg csiribiri csumicsöcsi faszom nem játszik !
sem szórópisztolyom nincs sem kedvem 3-4 napig  baszni a minuszban az utcán


Vegyél Korantot és ecsettel kend fel. Meglepően tartós.

Mivel vízbázisú, azt is láttam, hogy meghigítják és pumpás viráglocsolóval nyomatják rá, ahová nem lehet ecsetelni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52214 Dátum: 2011 Február 20, 22:08:28 »

akkor most leírom ötödször !
nem restaurálok, hanem éppen csak állagmegóvás a cél, a másik , nincs pénzem ! a lehető legolcsóbb és egy tudatlan számára is egyszerűen alkalmazható megoldást keresek !

semmi féle kétkomponensű meg csiribiri csumicsöcsi faszom nem játszik !
sem szórópisztolyom nincs sem kedvem 3-4 napig  baszni a minuszban az utcán
Még ez is nagyon jó:
http://www.arukereso.hu/epito-es-felujito-anyag-c3997/budaprimer-alapozo-p41464121/

Bármelyik festékboltban kapható.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 20, 22:10:54 írta Zoli »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52213 Dátum: 2011 Február 20, 22:06:10 »

Ivat kétkomponensű alapozót használ az egyik cápás. Gyakorlatilag új autót csinál iszonyat precizitással. Ő esküszik rá, az egész autón ezt használja:

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
akkor most leírom ötödször !
nem restaurálok, hanem éppen csak állagmegóvás a cél, a másik , nincs pénzem ! a lehető legolcsóbb és egy tudatlan számára is egyszerűen alkalmazható megoldást keresek !

semmi féle kétkomponensű meg csiribiri csumicsöcsi faszom nem játszik !
sem szórópisztolyom nincs sem kedvem 3-4 napig  baszni a minuszban az utcán

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52212 Dátum: 2011 Február 20, 21:55:27 »

Ivat kétkomponensű alapozót használ az egyik cápás. Gyakorlatilag új autót csinál iszonyat precizitással. Ő esküszik rá, az egész autón ezt használja:

« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 20, 22:25:20 írta tazoli49 »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52211 Dátum: 2011 Február 20, 21:30:28 »

ezzel mi lesz vajon ha a már festett felületre fújom ?
hol lehet kapni ?
Nem tudom. A boltban megmondják.
Én egy kis színkeverős DUPONT boltban vettem. Ott kb minden kellékanyag Body.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52210 Dátum: 2011 Február 20, 21:16:53 »

Én ilyet vettem. Nem olcsó. Nem emlékszempontosan, de 3000 körül volt a spré
<beszúrt kép törölve>
ezzel mi lesz vajon ha a már festett felületre fújom ?
hol lehet kapni ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52209 Dátum: 2011 Február 20, 21:01:12 »

Km óra házába? Ez jó... Hova teszed???
Egy kicsit átalakított kmóra házba Cool a hamuzó alá lesz rakva. Amíg nem tudok haladni a kasznival ilyenekkel töltöm az időm.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52208 Dátum: 2011 Február 20, 20:51:43 »

Ma unatkoztam, és összedobtam egy kombinált forimérőt.
Km óra házába? Ez jó... Hova teszed???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuri79
« Hozzászólás #52207 Dátum: 2011 Február 20, 20:22:11 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!
Nem igazán olvasom ezt a topikot,de ez az autó gyönyörű,nagyon tetszik!
Engedd meg hogy gratuláljak hozzá! Wink
(Egészen megkívántam egy szép bogit Cool)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52206 Dátum: 2011 Február 20, 20:08:14 »

a fogyasztásmérőt mire fogod rákötni?
karbira, mivel hogy vákumos  Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52205 Dátum: 2011 Február 20, 20:04:04 »

Ma unatkoztam, és összedobtam egy kombinált forimérőt.
a fogyasztásmérőt mire fogod rákötni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52204 Dátum: 2011 Február 20, 19:57:41 »

Ma unatkoztam, és összedobtam egy kombinált forimérőt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #52203 Dátum: 2011 Február 20, 19:51:19 »

Én ilyet vettem. Nem olcsó. Nem emlékszempontosan, de 3000 körül volt a spré
<beszúrt kép törölve>
gondolom az ilyen cuccot ecsetel értelmetlen felvinni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52202 Dátum: 2011 Február 20, 19:49:03 »

mi az a Wash-primer, hol lehet kapni ? mennyi belőle annyi ami kb 0,5m2-re kell ?
cinksprére gondoltam én is, de nem tudom, hogy a régi de becsiszolt fényezésekre lehet e fújni
Én ilyet vettem. Nem olcsó. Nem emlékszempontosan, de 3000 körül volt a spré

1303LS
« Hozzászólás #52201 Dátum: 2011 Február 20, 19:48:18 »

mi az a Wash-primer, hol lehet kapni ? mennyi belőle annyi ami kb 0,5m2-re kell ?
cinksprére gondoltam én is, de nem tudom, hogy a régi de becsiszolt fényezésekre lehet e fújni
A wash primerek (szerintem gyártótól függetlenül) a legjobb rozsdaátalakító cuccok. Vékony futórozsda nem akadály. Nem lemezes, valami pár mikront emlegetnek a festők. Ja kétkomponensűről beszélek. Bodyból ilyen asszem csak 1literes a legkisebb, plusz az edző. Más gyártónak talán van kisebb.
Erre én már nem tennék zinksprayt, mert pont értelmetlen, hiszen a washprimer galvanikusan elválasztja a lemeztől a következő réteget.
A szakirodalom azt írja, hogy nem ajánlott a két komponensű epoxi alapú fedőréteg közvetlenül a washprimerre, de simán bírja. Ha nagyon szakszerű akarsz lenni akkor közéjük kenj sima 1K-s alapozót. Zinksprayt egyébként sem ajánlják sokan, asszem a gyenge felületi tapadása miatt.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52200 Dátum: 2011 Február 20, 19:45:06 »


Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52199 Dátum: 2011 Február 20, 19:38:16 »

1./ Wash-primer
2./ Cink spray
3./ Szín
Minden réteget hagyni kell jól megszáradni, ez mostanában lehet 1-2 nap is, ha nem a nappaliban csinálod.
mi az a Wash-primer, hol lehet kapni ? mennyi belőle annyi ami kb 0,5m2-re kell ?
cinksprére gondoltam én is, de nem tudom, hogy a régi de becsiszolt fényezésekre lehet e fújni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52198 Dátum: 2011 Február 20, 19:34:59 »

most biztosan nem fogok vele tovább szöszölni, mert a 2db kb 10-20cm-es rozsdás csík miatt nem rozsdamaróznám le az egész ólat
azt gondolom, hogy pár év és biztosan nekem is neki kell állnom egy alaposabb "felújításnak"
most mindössze az lenne a cél, hogy legyen még mit csiszolgatni és ne kelljen annyit hegeszteni
tehát pillanatnyilag a szar szőnyeg alá söprése lenne a megoldás és abból keresném a legjobbat
akkor szinte mindegy mit fújsz rá csak elég vastag legyen ahhoz hogy elzárja a levegőtől .

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52197 Dátum: 2011 Február 20, 19:34:33 »

  a" naggyából" az kevés!!  ha még fogsz benne csiszolni vagy lakatolni akkor rozsdamarózd le pl.ro55 ha már nem fogsz benne tevékenykedni akkor rendes zsírtalanítás után 2komponensű alapozó . Roll Eyes
ja a másik
jelen pillanatban a hommade eszközök csak amik a rendelkezésemre állnak, vagy ecset vagy spré (másra nincs lé)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52196 Dátum: 2011 Február 20, 19:33:01 »

kikerült a buszomból a motor és ennek kapcsán mivel üres éppen az ól, gondoltam kicsit rendbevágom, ahol rozsdás csiszolom stb....
a csiszolás ma nagyjából megtörtént, még átcsiszoljuk az egész belsőteret is mert ma csak a rozsdás (nem rohadt) részek lettek lecsiszolva fémig
nos a kérdésem az lenne, hogy az ilyen részben fémig, részben csak felületileg átcsiszolt motorteret mivel alapozzam le ?
és hogyan ?
először kenjem át a fémtisztára csiszolt részeket valami erősebben beépülő alapozóval és utána menjen rá egy alapozó 2-3 rétegben, vagy eleve csak alapozóval fújjam telibe az egészet
vagy pl ha horgany sprével nyomnám telibe az egészet
vagy szval hogy mivel ?
a cél jelen esetben nem a restaurálás, sem a felújítás, mindössze állagmegóvnám
1./ Wash-primer
2./ Cink spray
3./ Szín
Minden réteget hagyni kell jól megszáradni, ez mostanában lehet 1-2 nap is, ha nem a nappaliban csinálod.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52195 Dátum: 2011 Február 20, 19:32:20 »

  a" naggyából" az kevés!!  ha még fogsz benne csiszolni vagy lakatolni akkor rozsdamarózd le pl.ro55 ha már nem fogsz benne tevékenykedni akkor rendes zsírtalanítás után 2komponensű alapozó . Roll Eyes
most biztosan nem fogok vele tovább szöszölni, mert a 2db kb 10-20cm-es rozsdás csík miatt nem rozsdamaróznám le az egész ólat
azt gondolom, hogy pár év és biztosan nekem is neki kell állnom egy alaposabb "felújításnak"
most mindössze az lenne a cél, hogy legyen még mit csiszolgatni és ne kelljen annyit hegeszteni
tehát pillanatnyilag a szar szőnyeg alá söprése lenne a megoldás és abból keresném a legjobbat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52194 Dátum: 2011 Február 20, 19:28:37 »

kikerült a buszomból a motor és ennek kapcsán mivel üres éppen az ól, gondoltam kicsit rendbevágom, ahol rozsdás csiszolom stb....
a csiszolás ma nagyjából megtörtént, még átcsiszoljuk az egész belsőteret is mert ma csak a rozsdás (nem rohadt) részek lettek lecsiszolva fémig
nos a kérdésem az lenne, hogy az ilyen részben fémig, részben csak felületileg átcsiszolt motorteret mivel alapozzam le ?
és hogyan ?
először kenjem át a fémtisztára csiszolt részeket valami erősebben beépülő alapozóval és utána menjen rá egy alapozó 2-3 rétegben, vagy eleve csak alapozóval fújjam telibe az egészet
vagy pl ha horgany sprével nyomnám telibe az egészet
vagy szval hogy mivel ?
a cél jelen esetben nem a restaurálás, sem a felújítás, mindössze állagmegóvnám
  a" naggyából" az kevés!!  ha még fogsz benne csiszolni vagy lakatolni akkor rozsdamarózd le pl.ro55 ha már nem fogsz benne tevékenykedni akkor rendes zsírtalanítás után 2komponensű alapozó . Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52193 Dátum: 2011 Február 20, 19:04:36 »

kikerült a buszomból a motor és ennek kapcsán mivel üres éppen az ól, gondoltam kicsit rendbevágom, ahol rozsdás csiszolom stb....
a csiszolás ma nagyjából megtörtént, még átcsiszoljuk az egész belsőteret is mert ma csak a rozsdás (nem rohadt) részek lettek lecsiszolva fémig
nos a kérdésem az lenne, hogy az ilyen részben fémig, részben csak felületileg átcsiszolt motorteret mivel alapozzam le ?
és hogyan ?
először kenjem át a fémtisztára csiszolt részeket valami erősebben beépülő alapozóval és utána menjen rá egy alapozó 2-3 rétegben, vagy eleve csak alapozóval fújjam telibe az egészet
vagy pl ha horgany sprével nyomnám telibe az egészet
vagy szval hogy mivel ?
a cél jelen esetben nem a restaurálás, sem a felújítás, mindössze állagmegóvnám

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52192 Dátum: 2011 Február 20, 18:50:15 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52191 Dátum: 2011 Február 20, 17:00:17 »

ez perverznek ígérkezik :-)
majd toljál képeket a szaktopikba!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52190 Dátum: 2011 Február 20, 14:05:18 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!


"Zsír érkezett."  Grin Grin Grin
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #52189 Dátum: 2011 Február 20, 12:16:48 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!

b***ot jó lett gratula!
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #52188 Dátum: 2011 Február 20, 10:50:10 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!

Nagyon szép lett, minden elismerésem Cool

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52187 Dátum: 2011 Február 20, 08:42:00 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!

Nagyon szép.
Én először betonozok, és majd utána megy lejjebb a bogár.
Már nagyon unjuk a deszkák pakolását. Várjuk a betonozható időt.

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52186 Dátum: 2011 Február 19, 21:44:41 »

75 ös és csak a műanyag műszerfalat módosítottam!
a többi ilyen volt!
szép lett nagyon gratulálok!
mikori évjárat? nekem tetszik a fém műszer fal is meg hogy nem a sárvédőn van az index, volt ilyen variáció nem sparnál?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 19, 21:46:34 írta vwakos »

Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 [710] 711 712 713 714 715 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.