www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 13:36:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14905959 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52011 Dátum: 2011 Február 13, 23:26:07 »

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?
Azzal még nem dolgoztam. A nagyját lekaparom, a maradékot egyszerűen lemosom. De ha valakinek van tapasztalata hőlégfúvóval, biztosan kisegít.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52010 Dátum: 2011 Február 13, 23:21:25 »

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52009 Dátum: 2011 Február 13, 23:18:21 »

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Értem, kösz. Ez van.  Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52008 Dátum: 2011 Február 13, 23:14:44 »

Kösz a tanácsokat.
Azt nem értem, ennek miért ment ilyen egyszerűen? Vagy ez is csak Amerikában lehetséges?  Wink
http://www.1974beetle.com/restoration/24_The_Stripper/index.html

Ha a kerékdobokból ki akarom szedni az alvázvédőt, meg az alvázról is, hogy láthatóvá váljanak a javítandóak,
akkor arra mi a legjobb szer?

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52007 Dátum: 2011 Február 13, 23:13:28 »

Tök mindegy, úgyis fillerezni fogja, a fillert szokták asszem 600-assal. A fémtiszta, illetve javított részeket alapozd le hegeszthető alapozóval, itt emlegetnek valami cinkkromátosat (piros színű), én budaprimert használtam eddig, de van valami 2 komponensű is. Arra ne sajnáld a pénzt.

Kösz a tanácsokat.
Azt nem értem, ennek miért ment ilyen egyszerűen? Vagy ez is csak Amerikában lehetséges?  Wink
http://www.1974beetle.com/restoration/24_The_Stripper/index.html

Ha a kerékdobokból ki akarom szedni az alvázvédőt, meg az alvázról is, hogy láthatóvá váljanak a javítandóak,
akkor arra mi a legjobb szer?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52006 Dátum: 2011 Február 13, 23:09:37 »

Ok, köszi a tippet. A gondolat onnan jött, hogy maga az autó eleve piros volt, aztán meg le lett festve fehérrel és sárgával.
Meg aztán vettem elemeket, amiken megint csak jó sok réteg van. De az igaz, hogy a gyári festés, ha stabil, az a legjobb alap.
Lehet, hogy csak a kritikus helyeket csinálom meg, aztán drótkorong és csiszolás, a többit meg hagyom a francba.
Ahol nem rozsdásodott át, ott talán már nem is fog. A vizes csiszolást kézzel is jó? Milyen finom papírral kell, hogy utána a festő tudja fújni?

Tök mindegy, úgyis fillerezni fogja, a fillert szokták asszem 600-assal. A fémtiszta, illetve javított részeket alapozd le hegeszthető alapozóval, itt emlegetnek valami cinkkromátosat (piros színű), én budaprimert használtam eddig, de van valami 2 komponensű is. Arra ne sajnáld a pénzt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52005 Dátum: 2011 Február 13, 23:07:33 »


én egy 62-es 1200-est csiszoltam fémtisztára,kb 200 óra alatt Evil
Ezt mikor? A fősulin az egyik hajós srácnak volt egy kb. ilyen évjáratú bogara, csúnya királykék festéssel, a gépészlaborban tették rendbe a motorját. Járt is vele, baromira irigyeltem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52004 Dátum: 2011 Február 13, 23:06:33 »

Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.
Ok, köszi a tippet. A gondolat onnan jött, hogy maga az autó eleve piros volt, aztán meg le lett festve fehérrel és sárgával.
Meg aztán vettem elemeket, amiken megint csak jó sok réteg van. De az igaz, hogy a gyári festés, ha stabil, az a legjobb alap.
Lehet, hogy csak a kritikus helyeket csinálom meg, aztán drótkorong és csiszolás, a többit meg hagyom a francba.
Ahol nem rozsdásodott át, ott talán már nem is fog. A vizes csiszolást kézzel is jó? Milyen finom papírral kell, hogy utána a festő tudja fújni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #52003 Dátum: 2011 Február 13, 22:59:15 »

Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.
köszönöm hogy beírtad Wink kb szórol szóra igy gondolom....
külömnbség:
én egy 62-es 1200-est csiszoltam fémtisztára,kb 200 óra alatt Evil
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52002 Dátum: 2011 Február 13, 22:56:21 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?
Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52001 Dátum: 2011 Február 13, 22:42:31 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52000 Dátum: 2011 Február 13, 22:21:59 »

nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
Világítós szivargyújtó csatlakozó?
Azon szokott még egy csöcs lenni, a gyújtásról jövő "+"-nak.
Melyik bizti megy ki?
Általánosan 15A-rel terhelhető egy szivargyújtó, ezért ilyen biztit is érdemes rárakni.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #51999 Dátum: 2011 Február 13, 22:19:12 »

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Engem érdekelne, hogy mi van a megoldás a hol behúz, hol nem-re.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51998 Dátum: 2011 Február 13, 18:55:33 »

haynes workshop manual Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #51997 Dátum: 2011 Február 13, 18:07:41 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
fejjel lefelé a bolti levegős spray fagyaszt, de durván. mondjuk ennyi gépelés alatt pont lehet venni egy ezresért egy ilyen sprayt és tesztelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51996 Dátum: 2011 Február 13, 18:02:11 »


« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 13, 18:04:03 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #51995 Dátum: 2011 Február 13, 18:00:56 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi

Gumibogi árul komplett önindítót "bevizsgálva" asszem 6eFt-ért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51994 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:37 »

Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.

szódásszifon?
hmmm?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51993 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:10 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi
1303LS
« Hozzászólás #51992 Dátum: 2011 Február 13, 17:53:23 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51991 Dátum: 2011 Február 13, 17:50:00 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #51990 Dátum: 2011 Február 13, 17:47:58 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Folyékony CO2 nincs.  Wink
És a PC tisztító spray meg halogénezett szénhidrogéneket tartalmaz. Inkább egy jó kompresszor, az valamivel barátságosabb a légkörhöz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #51989 Dátum: 2011 Február 13, 17:43:09 »

De a folyékony levegőt (nitrogén) azért nem ilyen spray palackban tartják.

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
1303LS
« Hozzászólás #51988 Dátum: 2011 Február 13, 17:25:31 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Na ezt sem gondoltam volna.  Shocked
Ki is fogom próbálni.  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51987 Dátum: 2011 Február 13, 17:22:13 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Petya1303
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #51986 Dátum: 2011 Február 13, 17:17:04 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.

Bocsánat hogy bele vau, de a "levegő" spray pont, hogy nem levegőt tartalmaz, hanem pl. difluoroetán-t. (kb. ugyanaz ami megtalálható a klímákban, környezetbarát hűtőközegként)
1303LS
« Hozzászólás #51985 Dátum: 2011 Február 13, 17:12:03 »

Nem tudom miért írnak CO2 spray-t, mert a filmen fagyasztóspray van.
A CO2 vagy levegós nem fagyaszt ennyire.
Fagyasztóspray:
http://www.soselectronic.hu/?str=371&artnum=33224
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51984 Dátum: 2011 Február 13, 16:47:33 »

Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.
De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51983 Dátum: 2011 Február 13, 16:35:33 »

Köszi.
Az jó,mert már kértem őket postán.De így hogy Ti is egyeztettétek,biztosabban jó lesz Kezfogas

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51982 Dátum: 2011 Február 13, 15:27:27 »

csak CO2 sprét kéne szerezni
Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51981 Dátum: 2011 Február 13, 15:15:26 »

érdekesnek tűnik.
próbáld ki és oszd meg a tapasztalatot, mert engem is érdekelne :-)
csak CO2 sprét kéne szerezni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51980 Dátum: 2011 Február 13, 06:48:29 »

http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE-Hmg&feature=related
ilyet próbált már valaki? belenyitották szerintem Golfba az ajtót és nagyon zavar
érdekesnek tűnik.
próbáld ki és oszd meg a tapasztalatot, mert engem is érdekelne :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51979 Dátum: 2011 Február 12, 22:09:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE-Hmg&feature=related
ilyet próbált már valaki? belenyitották szerintem Golfba az ajtót és nagyon zavar
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51978 Dátum: 2011 Február 12, 20:01:57 »

Szevasztok!
Ha after motortér fedelet és csomagtér fedelet cserélek pre-re, akkor az alatta levő lemezeken
kívül miket kell még lecseréljek?
Kösz előre is!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #51977 Dátum: 2011 Február 12, 19:52:01 »

nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
én csak megmérném járó motornál (dinamónál pörgetve), hogy mennyit mérsz az akksin, aztán álló motornál megnézném mennyi amper megy át a biztin, ha izzik a gyújtó, ellenállást kiszámol, gyors fejszámolás, kijön járó motornál mekkora bizti kéne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51976 Dátum: 2011 Február 12, 19:42:35 »

nem lehet, hogy mikor töltés van, nem 12V van az akksin, hanem 14 és ezt nem bírja a bizti?
nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #51975 Dátum: 2011 Február 12, 19:39:42 »

müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?
nem lehet, hogy mikor töltés van, nem 12V van az akksin, hanem 14 és ezt nem bírja a bizti?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51974 Dátum: 2011 Február 12, 19:24:59 »

és van annak valami csatlakozója vagy csak elszigetelt kábelek?
a kormány alatt balra keressem majd vagy jobbra?

nem hiszem , mert sima 3 eres villanykábel, szóval még a 3 ér is külön fehér csatornában van nem csak egyenként

az idegel hogy gyújtás nélkül műkszik rendesen
fehér csati fütés box elött valahol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51973 Dátum: 2011 Február 12, 19:23:56 »

müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?
és van annak valami csatlakozója vagy csak elszigetelt kábelek?
a kormány alatt balra keressem majd vagy jobbra?

nem hiszem , mert sima 3 eres villanykábel, szóval még a 3 ér is külön fehér csatornában van nem csak egyenként

az idegel hogy gyújtás nélkül műkszik rendesen
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51972 Dátum: 2011 Február 12, 19:19:49 »

igen, de a csatlakozón 2 szélső csúszósaruhely van, ezért osztottam ketté a testet
erősítő természtesen ki lett szedve a kocsiból, csak a kábel marad amit felhasználtam, csak a szivargyussz van rákötve
test is egyból az aksitól jön

hol van az eldugva kb?, bontogattam mikor a kábelt a helyére raktam, de nem találtam semmi ilyet sajnos
müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.