www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:32:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 [844] 845 846 847 848 849 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239160 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46876 Dátum: 2010 Június 30, 17:44:10 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
olaszok nem túl jók az elektronikában....én a bal vállam fölött dobnám hátra
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46875 Dátum: 2010 Június 30, 17:42:46 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
Vékonyból az egyik a kapcsolt +  a másik a mexakító vezetéke.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46874 Dátum: 2010 Június 30, 17:23:03 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
A gyújtáselosztó közepéből jövő vastag kábel asszem a nagy középső fekete lyukba megy!  Grin
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46873 Dátum: 2010 Június 30, 17:19:10 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46872 Dátum: 2010 Június 30, 17:16:29 »

Próbáld megverni a Sünit. :-)))
Szerintem annyi van benne, mint a többiben. Fél litert meg nem adnak (ha maradt benne annyi, akkor elég a 2 lityi).

Holnap mondok árat az olajra.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46871 Dátum: 2010 Június 30, 17:15:19 »

Haynest kérdezdd meg a mennyiségről, mert a 3 lityi kicsit soknak hangzik.
OK., később jelentek meg a képek.
Holnap mondok árat az olajra.
ha annyi van benne miont a többi bogárban akkor 2.5 liter.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46870 Dátum: 2010 Június 30, 17:14:06 »

Haynes nem írja, hogy máshol lenne, tehát a vezető oldalon a váltó oldalán van a betöltőnyílás.
Haynest kérdezdd meg a mennyiségről, mert a 3 lityi kicsit soknak hangzik.
OK., később jelentek meg a képek.
Holnap mondok árat az olajra.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46869 Dátum: 2010 Június 30, 17:11:41 »

Haynes nem írja, hogy máshol lenne, tehát a vezető oldalon a váltó oldalán van a betöltőnyílás.


Addig kell feltölteni, amíg - vízszintes állásban - el nem éri a csavar szintjét.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 30, 17:13:40 írta stonemen »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46868 Dátum: 2010 Június 30, 17:06:28 »

Ha ott van, ahol a többi Bogáron, akkor angol leírás képekkel:
http://www.reluctantmechanic.com/step-by-step/change_gearbox_oil.php
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46867 Dátum: 2010 Június 30, 17:03:36 »

Dolgozik a kolléga? :-)
Asszem olyan 3 liter, a feltöltőcsavart nem tudom.

Ovál váltóba mennyi olaj megy? Feltöltő csavar melyik?
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46866 Dátum: 2010 Június 30, 16:38:13 »

Ovál váltóba mennyi olaj megy? Feltöltő csavar melyik?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46865 Dátum: 2010 Június 30, 15:16:33 »

Tudja valaki, vagy látott már valaki Karmannon színkód matricát? Hol lehet annak a gyári helye?
Kösz, ha valaki tud segíteni. Roll Eyes

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46864 Dátum: 2010 Június 30, 11:51:38 »


(A kromofág festékmaró, a rozsdamarók pedig oxidokra valók.)

Gy.k. az összes rozsdamaró egy savas anyag (ált. foszforsav), ami az oxidokat (vas, réz, vízkő a vécében) oldja/átalakítja. Ezért lesz a rozsda egy idő után fehéres por/fekete bevonat. A festékről pedig ezért kell letörölni, mert megmarja.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46863 Dátum: 2010 Június 30, 10:20:12 »


Ezt nem ismerem, de a Korant az jó, én azt használom.
http://www.ferrokemia.hu/korant.htm



Sztem nagyobb festékboltban kapható.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46862 Dátum: 2010 Június 30, 09:32:46 »

az is kromofág, nem?

Nem gondolod komolyan, remélem...

(A kromofág festékmaró, a rozsdamarók pedig oxidokra valók.)

Gy.k. az összes rozsdamaró egy savas anyag (ált. foszforsav), ami az oxidokat (vas, réz, vízkő a vécében) oldja/átalakítja. Ezért lesz a rozsda egy idő után fehéres por/fekete bevonat. A festékről pedig ezért kell letörölni, mert megmarja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46861 Dátum: 2010 Június 30, 08:14:53 »

Hasonló téma, és már milliószor fel lett dobva, de mégis.  Cool

Alvázvédőzni szeretnék. Úgy gondoltam, hogy ledrótkorongoznám a kezelendő részeket,
alvázvédelmet nem drótoznám inkám egy kenyérvágó kést törj el és azt használd spakliként . vagy egy spaklit és kapard a felületet egy jóféle hőlégfúvóval .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46860 Dátum: 2010 Június 29, 23:37:29 »

ehhez is víz kell meg ecset, és nem kell előtte elvileg teljesen lecsiszolni.
mondjuk Evipass az van itthon, de az nem lesz egyből alapozható. vagy igen?
Evipass, RO 55:
- átcsiszolod a felületen a rozsdát nagyjából
- rákened, vársz, amíg csontszáraz nem lesz
- ekkor újból csiszolod, megint kensz, vársz (én kenés előtt nitróval a csiszolatport le szoktam mosni...)
- aztán csiszolás, igény esetén megint ken, satöbbi
- utolsó csiszolás után bő nitrohigítós lemosás, és egyből alapozó (nekem nitro bázisú).

Jut esezmbe:én vidéki gumicsizmás gyerek akkor meg sem tudom venni ezt a Korant? Tőlem fényévekre lévő galaxisokban van Homasita üzlet...

Ja, igen:
a Würth kezdett el ilyen rozsdaátalakítós-alapozó rendszerű kencéket csinálni.(tejszerű fehér folyadék, a rozsdával érintkezve olyan kékes-lilás sötét felületet ad, és megszáradva festhető a felület...) Én jó 5-6 éve dolgoztam vele a kocsi alján. Ugyanúgy rohadt és rügyezett rá egy évre a kezelt felület, pedig rendesen raktam rá alapozót, alvázvédőt.

Szóval kíváncsi vagyok a Korant-ra, de sokat nem várok tőle. Sajna ezen a téren úgy tapasztaltam, csodák nincsenek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46859 Dátum: 2010 Június 29, 23:27:02 »


Hammerite összetétele, nagyon sokat változott mindenféle előírások miatt. Néha hozzá lehet jutni az eredeti cucchoz, na az ütős. Amit ígér azt tudja is.
Kábé 12 éve festettem le vele a volt lakásunk előtt egy lábtörlőrácsot. A mai napig úgy néz ki, ahogyan lekentem, pedig sáros sós latyakot kap minden télen rendesen...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46858 Dátum: 2010 Június 29, 23:19:55 »

igen, korant.


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #46857 Dátum: 2010 Június 29, 23:14:06 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.
Ez a Korant, amit Stunt is mondott.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46856 Dátum: 2010 Június 29, 23:13:46 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.


Nem Korant a neve? Mert az is ilyen. És az is Ferrokémia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46855 Dátum: 2010 Június 29, 23:09:01 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 29, 23:12:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46854 Dátum: 2010 Június 29, 23:02:56 »

van valakinek tapasztalata a Fertan nevű rozsdaátalakítóval?
http://www.fertan.hu/


Ezt nem ismerem, de a Korant az jó, én azt használom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #46853 Dátum: 2010 Június 29, 22:49:13 »

933
Köszi! És ahogy nézem body-nak van jó kis epoxis alapozója is alá...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46852 Dátum: 2010 Június 29, 22:46:54 »

Ennek a műanyagosnak (Body) számát meg tudnád mondani?
933

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #46851 Dátum: 2010 Június 29, 22:38:49 »

.......ha megy télen is nem 100%

kikeményedü müanyag alaü az rugalmas..csaknem ragad mint a bitumen.....
Ennek a műanyagosnak (Body) számát meg tudnád mondani?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46850 Dátum: 2010 Június 29, 22:33:47 »

Akkor, ha felviszek egy réteg rücsit és arra fújok egy(két) réteg festéket az nem nyújt megfelelő védelmet?

Ebben az esetben is annyi véleményt hall az ember, kemény ne legyen mert ha felütöd akkor könnyen (táblásan) leválik ezért a szinter sem az igazi, rücsi meg nem jó védelem, viszont rugalmas....
.......ha megy télen is nem 100%

kikeményedü müanyag alaü az rugalmas..csaknem ragad mint a bitumen.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #46849 Dátum: 2010 Június 29, 22:31:59 »

rücsi az nem alvázvédő festék alá fujható rücskős felület ami alvázvédelemre nem alkalmas


van bodynak ups nek is jo kikeményedő müanyagos alvázvédöje amit rücsi pisztollyal kel felfujni
Akkor, ha felviszek egy réteg rücsit és arra fújok egy(két) réteg festéket az nem nyújt megfelelő védelmet?

Ebben az esetben is annyi véleményt hall az ember, kemény ne legyen mert ha felütöd akkor könnyen (táblásan) leválik ezért a szinter sem az igazi, rücsi meg nem jó védelem, viszont rugalmas....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46848 Dátum: 2010 Június 29, 22:26:01 »

Hasonló téma, és már milliószor fel lett dobva, de mégis.  Cool

Alvázvédőzni szeretnék. Úgy gondoltam, hogy ledrótkorongoznám a kezelendő részeket, aztán egy alapózót vinnék fel, majd rücsit és fedőfestéket.
Milyen alapozót használjak? Az az újfajta bordó cinkes jó lesz?
rücsi az nem alvázvédő festék alá fujható rücskős felület ami alvázvédelemre nem alkalmas


van bodynak ups nek is jo kikeményedő müanyagos alvázvédöje amit rücsi pisztollyal kel felfujni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46847 Dátum: 2010 Június 29, 22:19:57 »

kb.  Undecided
ok  Cool
szerencsére nem volt nagy felület
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46846 Dátum: 2010 Június 29, 22:18:14 »

Hasonló téma, és már milliószor fel lett dobva, de mégis.  Cool

Alvázvédőzni szeretnék. Úgy gondoltam, hogy ledrótkorongoznám a kezelendő részeket, aztán egy alapózót vinnék fel, majd rücsit és fedőfestéket.
Milyen alapozót használjak? Az az újfajta bordó cinkes jó lesz?
Az jó, és a rücsi is, mert rugalmas.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #46845 Dátum: 2010 Június 29, 22:15:28 »

Hasonló téma, és már milliószor fel lett dobva, de mégis.  Cool

Alvázvédőzni szeretnék. Úgy gondoltam, hogy ledrótkorongoznám a kezelendő részeket, aztán egy alapózót vinnék fel, majd rücsit és fedőfestéket.
Milyen alapozót használjak? Az az újfajta bordó cinkes jó lesz?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46844 Dátum: 2010 Június 29, 22:10:52 »

ok, akkor marad az evipass+nitro azt hiszem

ezekszerint ahol már használtam az evipasst, de nem mostam le higtóval csak kefével ledörgöltem ahogy tudtam, akkor ott le kéne a ráfestett festékkel együtt szedni és újrakezdeni?
kb.  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46843 Dátum: 2010 Június 29, 22:08:32 »

Én nitrohigítóval szoktam lemosni az evipasst, lakkbenzin hagy egy olajos réteget. Nehezebb utána festeni.
Hammerite összetétele, nagyon sokat változott mindenféle előírások miatt. Néha hozzá lehet jutni az eredeti cucchoz, na az ütős. Amit ígér azt tudja is.
ok, akkor marad az evipass+nitro azt hiszem

ezekszerint ahol már használtam az evipasst, de nem mostam le higtóval csak kefével ledörgöltem ahogy tudtam, akkor ott le kéne a ráfestett festékkel együtt szedni és újrakezdeni?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46842 Dátum: 2010 Június 29, 22:04:25 »

A képen látszik egy kisérlet a szórógittel. Ahol fém tiszta volt a felpattogzott festék alatt a lemez oda kisérletképpen fújtam, és fantasztikus jól rajtamarad, és véd.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46841 Dátum: 2010 Június 29, 22:01:45 »

Én nitrohigítóval szoktam lemosni az evipasst, lakkbenzin hagy egy olajos réteget. Nehezebb utána festeni.
Hammerite összetétele, nagyon sokat változott mindenféle előírások miatt. Néha hozzá lehet jutni az eredeti cucchoz, na az ütős. Amit ígér azt tudja is.
A nitró még jobb valóban.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46840 Dátum: 2010 Június 29, 21:58:40 »

Olvasom itt a kűzködéseket.  Elárulok egy titkot
Én nitrohigítóval szoktam lemosni az evipasst, lakkbenzin hagy egy olajos réteget. Nehezebb utána festeni.
Hammerite összetétele, nagyon sokat változott mindenféle előírások miatt. Néha hozzá lehet jutni az eredeti cucchoz, na az ütős. Amit ígér azt tudja is.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46839 Dátum: 2010 Június 29, 21:56:05 »

A rozsdamaró és a festékmaró hatása.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46838 Dátum: 2010 Június 29, 21:53:11 »

Olvasom itt a kűzködéseket.  Elárulok egy titkot. Ha RO 55, vagy eviplast, vagy hasonlót használtok, akkor a fehér pórt ami keletkezik, azt lakbenzinnel el kell távolítani. Tudnillik ez semlegesíti. Ha rákened a festéket, vagy gittet akkor alatta tovább dolgozik a szer.  Én 1983-ban használtam és a kocsim tetején tovább dolgozott, meg lehet nézni mekkora kárt okozott. A hemorite nagy hunbuk, és csak rozsdásra tapad. Át is üt a rozsda ahogy írva lett. A fém tiszta felületre ami ritka, jó híg alapozófestéket rakjatok, hogy beszivárogjon. Inkább 3x lefesteni, mint egyszer vastagon. Én szórógittet használok alapozásra, mert hamar szárad, és ecset és higitó sem kell. Spray formájában kapható. Nagyon jó bevonatot ad, egyszer véletlenül jöttem rá. Most így javítom a kocsim.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46837 Dátum: 2010 Június 29, 21:42:42 »

ok, marad az evipass, az mégiscsak 20ad annyiba kerül
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 [844] 845 846 847 848 849 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.