www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 21:20:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14890595 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46971 Dátum: 2010 Július 03, 22:23:17 »

Belevágtunk a munka közepébe, de nagyon.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46970 Dátum: 2010 Július 03, 22:19:48 »

A segédemmel ma elkezdtünk valamit.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #46969 Dátum: 2010 Július 03, 22:11:58 »

Na végre megtaláltam pontosabban haverom megtalálta a gyárilag előirtat...
0,07-0,13mm és Pityubbbá ahogy mondotta 0,1mm vagyis 1 tized mm a dedikált.
a tűréshatár pediglen 0,15 mm!
Csak azért írtam le, hogy ha esetleg másnak is szüksége lenne rá akkor tudja!
 Evil

Na most már csak egy bajom van... hova a pí-be tűnt el  hézagoló lemez készletem????
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46968 Dátum: 2010 Július 03, 21:16:09 »

Igen arról beszélünk!
Most 0,07 mm a hosszirányú lógás.

az lufasz
bejlagoljad ,jólesz !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #46967 Dátum: 2010 Július 03, 21:04:47 »

Igen arról beszélünk!
Most 0,07 mm a hosszirányú lógás.


húbazmeg. az gáz. most mit fogsz csinálni?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #46966 Dátum: 2010 Július 03, 21:02:59 »

addig rakod a lemezeket amíg meg nem szorul
és utána a leg vékonyabbat kiveszed , ha még mindig szorul akkor vissza stb stb......
márha a lendkerék felőli végének a tengelyirányú lógásáról beszélünk

Igen arról beszélünk!
Most 0,07 mm a hosszirányú lógás.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46965 Dátum: 2010 Július 03, 20:52:01 »

Mennyire kell kihézagolni a főtengelyt? Mármint számszerűen!  Evil
Remélem valaki tud mondani pontos adatot!

ha jól tudom 1 tized. (vagy század?)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46964 Dátum: 2010 Július 03, 20:42:09 »

Mennyire kell kihézagolni a főtengelyt? Mármint számszerűen!  Evil
Remélem valaki tud mondani pontos adatot!

addig rakod a lemezeket amíg meg nem szorul
és utána a leg vékonyabbat kiveszed , ha még mindig szorul akkor vissza stb stb......
márha a lendkerék felőli végének a tengelyirányú lógásáról beszélünk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46963 Dátum: 2010 Július 03, 20:00:54 »

de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh

Kis olajat adsz neki, besziovárog, ahová kell. Ha nagyon gáz, akkor szétszedés, lsd. ratro.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #46962 Dátum: 2010 Július 03, 19:27:06 »

Mennyire kell kihézagolni a főtengelyt? Mármint számszerűen!  Evil
Remélem valaki tud mondani pontos adatot!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46961 Dátum: 2010 Július 03, 14:57:01 »

Ezt hogy kell elképzelni? AKkor meg minek gyártották volna?
olcsó kínai lenyomozhatatlan cég. a kínai kajás doboz nem benzinálló, azt tudom, lhet, hogy újrahasznosítottak  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46960 Dátum: 2010 Július 03, 14:38:10 »

Ezt hogy kell elképzelni? AKkor meg minek gyártották volna?
a kisipari gyártás (tulajdonképpen a nagyipari is) csodákra képes.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46959 Dátum: 2010 Július 03, 13:44:47 »

Ezt hogy kell elképzelni? AKkor meg minek gyártották volna?
Nem benzin álló benzincső.
Na?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46958 Dátum: 2010 Július 03, 13:41:14 »


c.) a benzinszűrő nem benzinálló
Ezt hogy kell elképzelni? AKkor meg minek gyártották volna?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46957 Dátum: 2010 Július 03, 13:33:48 »

a.) valamelyik buzi lefestette belül a tankot és az kezd feloldódni
b.) a benzinvezeték nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin
c.) a benzinszűrő nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #46956 Dátum: 2010 Július 03, 07:25:33 »

de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh
csak a régebbi verziókban volt zsirzószem, szét kell szedni a tengelyt, megcsiszolni és mehet össze.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46955 Dátum: 2010 Július 03, 01:29:47 »

Megvan, most javitottam meg. Good as new.

geci vagy.
erről hallgattál, amikor ott voltunk nálad a hegyen.
ízirájder, e!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46954 Dátum: 2010 Július 03, 00:45:26 »

megvan még az a bóbitád?
Megvan, most javitottam meg. Good as new.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46953 Dátum: 2010 Július 03, 00:40:27 »

Valamelyik buzi sziloplaszttal "tomitette" a babettam karbijanak uszohazat, ami jol feloldodott-elkocsonyasodott es szetbaszta az egeszet. Nem tudod ki volt?!
én csak a test driver voltam.
a szervizcsapatnál érdeklődj.

megvan még az a bóbitád?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46952 Dátum: 2010 Július 02, 23:24:59 »

a.) valamelyik buzi lefestette belül a tankot és az kezd feloldódni
Valamelyik buzi sziloplaszttal "tomitette" a babettam karbijanak uszohazat, ami jol feloldodott-elkocsonyasodott es szetbaszta az egeszet. Nem tudod ki volt?!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46951 Dátum: 2010 Július 02, 23:17:10 »

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.
[...]
Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??

a.) valamelyik buzi lefestette belül a tankot és az kezd feloldódni
b.) a benzinvezeték nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin
c.) a benzinszűrő nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46950 Dátum: 2010 Július 02, 21:57:56 »

de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh
kend egyből a cipőtalpadat !

óóó jut eszembe, neked nem kell hiszen rendszeresen disznóvágsz  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46949 Dátum: 2010 Július 02, 21:36:12 »

Van gyári zsírzója.
de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46948 Dátum: 2010 Július 02, 21:35:06 »


Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46947 Dátum: 2010 Július 02, 21:29:11 »


Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?
Van gyári zsírzója.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46946 Dátum: 2010 Július 02, 21:25:29 »

o.an

Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46945 Dátum: 2010 Július 02, 21:23:23 »

garambol
o.an

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46944 Dátum: 2010 Július 02, 21:15:13 »

gardán tengej
garambol

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46943 Dátum: 2010 Július 02, 20:55:27 »

Ilyen lett, és 3 napig csináltam! Holnap a bogár projekt indul ezerrel!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46942 Dátum: 2010 Július 02, 20:54:00 »

Nem bogár, de szigorúan a ház elött készítem fel vizsgára. Ott volt egy kis árnyék.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #46941 Dátum: 2010 Július 02, 20:27:17 »

a folytószelep volt már?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46940 Dátum: 2010 Július 02, 20:19:57 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
az hát :-))))

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46939 Dátum: 2010 Július 02, 20:16:22 »

gardán tengej
Hajtókar. Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46938 Dátum: 2010 Július 02, 20:10:07 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
Hajtókar. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46937 Dátum: 2010 Július 02, 20:09:29 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46936 Dátum: 2010 Július 02, 20:04:54 »

van egy valag szétszedett karbim  alkatrész szinten használhatóak
ha van sárgabogár listád akkor rajta vagyok
ha nincs szívesen megadom a számom , piliscsaba 10 perc ,na jó 20  Wink
szívesen segítek amiben tudok

Nincs, de most regelek Smiley

Kösz a segítséget, lehet élek majd vele, most egyenlőre ugye megint jó a gyorsító kivételével, de ez így tényleg elég lutri.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46935 Dátum: 2010 Július 02, 20:02:08 »

Egyébiránt ezzel a fúvókázással nagyon jól ment az autó, 10 km-n át tudtam padlógázzal menni (utána kanyar jött Smiley), az óra a 140-es szám csücskénél állt, és 3 asban óra szerint 115-ig elforgott ( igazából 100-105 ig dinamikusan, onnantól nincs értelme nem elváltani, de kíváncsi voltam  Grin)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46934 Dátum: 2010 Július 02, 20:00:41 »

Nah, karbi-saga újabb felvonása:

Tegnap délután újra szétszedtem, átmostam, ( féktisztító, brigéciol, trisó, víz, féktisztító ), kicsit át is fúvókáztam ( 145 fő 110 fék 60alap ), felteszem, mint az álom, pöcc-röff, egyből alapjárat, örül a fejem. Bemegyek a városba, leteszem 3 órára, visszafelé már megint nincs alapjárat. Aztán megjavul. Eszem-faszom megáll.

Ma délután Piliscsabán állok az út szélén, a napi Meggájver feladattal :

"Találd ki, miért nem indul a motor, majd a hiba diagnosztizálása után az út szélén , egy csavarhúzó és egy kombinált fogó segítségével szereld le-, majd szét a porlasztót, keresd meg a hibát, javítsd ki, majd szereld össze a szerkezetet, és vissza a helyére.  Szintidő: másfél óra."

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.

Na mindegy, szétszedtem ott a karbit, átfújtam tüdővel, amit tudtam, összeraktam, vissza, beindul, megint van alapjárat, de a gyorsító elég ergyán spriccel, gondolom ott még van valahol az anyagból...meg a membránja is repedt lehet, mert szivárog ott a benzin kicsit...nem baj, a motortér elég forró, elpárolog hamar  Grin

Ja, a kartergáz-csövet otthagytam valahol, jól tele is köpködte a motorteret olajpárával, vagy mi annak a szakszerű megnevezése.

Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??


van egy valag szétszedett karbim  alkatrész szinten használhatóak
ha van sárgabogár listád akkor rajta vagyok
ha nincs szívesen megadom a számom , piliscsaba 10 perc ,na jó 20  Wink
szívesen segítek amiben tudok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46933 Dátum: 2010 Július 02, 19:57:17 »

Nah, karbi-saga újabb felvonása:

Tegnap délután újra szétszedtem, átmostam, ( féktisztító, brigéciol, trisó, víz, féktisztító ), kicsit át is fúvókáztam ( 145 fő 110 fék 60alap ), felteszem, mint az álom, pöcc-röff, egyből alapjárat, örül a fejem. Bemegyek a városba, leteszem 3 órára, visszafelé már megint nincs alapjárat. Aztán megjavul. Eszem-faszom megáll.

Ma délután Piliscsabán állok az út szélén, a napi Meggájver feladattal :

"Találd ki, miért nem indul a motor, majd a hiba diagnosztizálása után az út szélén , egy csavarhúzó és egy kombinált fogó segítségével szereld le-, majd szét a porlasztót, keresd meg a hibát, javítsd ki, majd szereld össze a szerkezetet, és vissza a helyére.  Szintidő: másfél óra."

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.

Na mindegy, szétszedtem ott a karbit, átfújtam tüdővel, amit tudtam, összeraktam, vissza, beindul, megint van alapjárat, de a gyorsító elég ergyán spriccel, gondolom ott még van valahol az anyagból...meg a membránja is repedt lehet, mert szivárog ott a benzin kicsit...nem baj, a motortér elég forró, elpárolog hamar  Grin

Ja, a kartergáz-csövet otthagytam valahol, jól tele is köpködte a motorteret olajpárával, vagy mi annak a szakszerű megnevezése.

Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 02, 19:59:00 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46932 Dátum: 2010 Július 02, 18:17:51 »

Narancs kolléga csak feltette a zsír új Brosol karbit a Narancsra és a motor gyönyörűen ment/járt, még alapjáratot sem kellett állítania...
Most már nekem is jó! Megcsináltam  még1szer a főoldalon leírtakat, és most fasza! Nagyon picit kellett még a levegő csavaron behajtani, és így a CO is király!Kösz mindenkninek!
Oldalak: 1 ... 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.