www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:41:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 872 873 874 875 876 [877] 878 879 880 881 882 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871329 alkalommal)
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45571 Dátum: 2010 Május 05, 22:03:28 »

Az enyém is hasonló, csak a középső lábon nincs kerekem, így szereléskor fixebben áll, amikor meg tolom, akkor azt a lábat emelem meg picit.


erre már gondoltam én is,  Wink mert eléggé mozgékony. mikor meg majd rakom össze a motort akkor azért jól fog esni, ha meg is tudom húzni a csavarokat anélkül, hogy végigtolnám az egészet az udvaron
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45570 Dátum: 2010 Május 05, 22:01:46 »

Én meg már raktam fel Buszét is, tetőablakosat (amit én vágtam ki a kárpiton). Nem ördöngősség, 1-2 helyen (tényleg) picit kifolyt a palmatex, arra jobban figyelhettem volna.
Ablakokat kiveszed, először feszítőket beteszed a helyükre, majd ügyelve arra, hogy mindenhol feszüljön, a szükséges helyeken megragasztod.
Palmatex nem túl jó. A kárpitot nem szabad túlfeszíteni, mert a meleg hatására (nyári forrósdág a kocsiban) a ragasztó is gyengül, és a kárpit összébb ugrik, kilóg a csúnya sötétbarna csík. szóval csak óvatosan az sk. kárpitozással. Nem kárpitos által betett szép kárpitot még nem nagyon láttam. Nekik megvannak a spéci anyagaik, és fogásaik...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45569 Dátum: 2010 Május 05, 21:57:20 »


Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45568 Dátum: 2010 Május 05, 21:55:12 »

tettszik nekem küld át a terveket köszönöm.

dobj egy emilcímet, mert nagyobb a pdf mint amit csatolni enged
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45567 Dátum: 2010 Május 05, 21:49:58 »

Ebayon van minden mennyisegben 50-80 juro között,
 de nem ez a borulekony szar, hanem a 4 kerekü, tehat elöl is keresztben allo...
tehat elöl is  2 kerekkel szerelt az alvany.

a 3 kereküt nem szabad megvenni, ingatad, borulekony gagyi ( ott az ara is mutatja )
<beszúrt kép törölve>

Foto

az enyém 0,8m széles 1m-en támaszt. A blokk ettől keskenyebb is meg rövidebb is. tehát billegés nem lehet csak ha szar a talaj, pl. ferde, de akkor a 4 kerekű is gurul, ha nincs rögzítve a kereke. Addig meg amíg a fizika és matematika jelenlegi állása szerint 3 pont meghatároz egy síkot addig nem fog billegni, ahogy a fejőszék se. Ellenben a 4 pont...
megvenni meg jóhogy nem szabad, nem is akarom eladni!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45566 Dátum: 2010 Május 05, 21:46:20 »

Az enyém is hasonló, csak a középső lábon nincs kerekem, így szereléskor fixebben áll, amikor meg tolom, akkor azt a lábat emelem meg picit.

Én ezt csináltam kb5-6ezerből (zártszelvény ára). Kerekeim voltak (valójában nekem is helyszűke miatt kell tologatnom, amúgy nem is kéne), esztergályosért (sógor) sört fizettem.
A képen még nincs kész a forgatható tartókar.
Ha kellenek a méretek holnap küldöm, mert melóban van a pédéef.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45565 Dátum: 2010 Május 05, 21:46:08 »


buzulás maradt másnak  Grin


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45564 Dátum: 2010 Május 05, 21:43:36 »

azt tekintve, hogy ebbe belement 2 szál zártszelvény (6 ezer)
plusz két napot elbasz vele az ember (10 ezer)
plusz szívességeket kell kérni sógortól (2 sör + derendesvoltálleszoplak)
olcsóbbra jön ki a süniféle cumó.

fél szál 40x40 meg fél szál 60x40 (3ezeré)
egy nap ( saját meló 0ezeré; ha másnak kell, akkor alkudozunk és nem sértegetünk)
szívesen segít ( sört amúgy is ittunk volna + derendesvoltáladokmelléegykétfelestis)
kerekeim voltak (3x0,5 ezeré)
ami meg hiányzott és úgyereztem,hogy nagyon kell, azt meg kivettem a hulladékvasból a pank alól
buzulás maradt másnak  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45563 Dátum: 2010 Május 05, 21:39:53 »

Átküldtem.
remélem segít
Műszaki rajz szabályai nem mindenhol vannak követve, de ha valami nem okés, akkor szólj javítom.
köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45562 Dátum: 2010 Május 05, 21:36:32 »

léciléciléci küld el nekem a méreteket és a rajzot a bigbug@t kötőjel onlájn pon hu emilcímre

köszi  Wink
Átküldtem.
remélem segít
Műszaki rajz szabályai nem mindenhol vannak követve, de ha valami nem okés, akkor szólj javítom.
xoyox
« Hozzászólás #45561 Dátum: 2010 Május 05, 10:32:22 »

milyen néven keressek rá?
motorständer

http://shop.ebay.at/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=motorst%C3%A4nder&_sacat=See-All-Categories

amint latod 33 Jurotol mar van  4 kerekkel
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 05, 10:35:07 írta xoyox »
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45560 Dátum: 2010 Május 05, 10:29:07 »

mert abban a listában a T1 az a typ1 vagyis bogár
a T2 az a typ2 vagyis busz
stb..

jaaa értem... Smiley Én meg első generációs transporterre gondoltam meg második, de így akkor már oké. köszi

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #45559 Dátum: 2010 Május 05, 09:51:38 »

Bogár első tárcsa megyegyezik a T1 -T2 első tárcsájával? (Csak mert pl. bugpartson nem találok olyan tárcsát csak a képen ami hasonlít az enyémre ahoz meg T1 - T2 első van írva.)  Porvédő lemez ha nem kerül vissza van valami hátrányom belőle?  Azon kívül hogy nem lesz ott. Cheesy
mert abban a listában a T1 az a typ1 vagyis bogár
a T2 az a typ2 vagyis busz
stb..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45558 Dátum: 2010 Május 05, 09:46:46 »

Bogár első tárcsa megyegyezik a T1 -T2 első tárcsájával? (Csak mert pl. bugpartson nem találok olyan tárcsát csak a képen ami hasonlít az enyémre ahoz meg T1 - T2 első van írva.)  Porvédő lemez ha nem kerül vissza van valami hátrányom belőle?  Azon kívül hogy nem lesz ott. Cheesy

1. nem egyezik meg
2. elvileg semmi baja nem lesz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45557 Dátum: 2010 Május 05, 09:38:46 »

Bogár első tárcsa megyegyezik a T1 -T2 első tárcsájával? (Csak mert pl. bugpartson nem találok olyan tárcsát csak a képen ami hasonlít az enyémre ahoz meg T1 - T2 első van írva.)  Porvédő lemez ha nem kerül vissza van valami hátrányom belőle?  Azon kívül hogy nem lesz ott. Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45556 Dátum: 2010 Május 05, 09:10:07 »

Ebayon van minden mennyisegben 50-80 juro között,
 de nem ez a borulekony szar, hanem a 4 kerekü, tehat elöl is keresztben allo...
tehat elöl is  2 kerekkel szerelt az alvany.

ezt a pirosat nem szabad megvenni, ingatad, borulekony gagyi ( ott az ara is mutatja )
milyen néven keressek rá?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
xoyox
« Hozzászólás #45555 Dátum: 2010 Május 05, 09:07:53 »

<beszúrt kép törölve>

15.000,-

ha épp van raktáron...  Undecided
Ebayon van minden mennyisegben 50-80 juro között,
 de nem ez a borulekony szar, hanem a 4 kerekü, tehat elöl is keresztben allo...
tehat elöl is  2 kerekkel szerelt az alvany.

a 3 kereküt nem szabad megvenni, ingatad, borulekony gagyi ( ott az ara is mutatja )


Foto
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 05, 11:06:33 írta xoyox »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45554 Dátum: 2010 Május 05, 09:01:28 »


tettszik nekem küld át a terveket köszönöm.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45553 Dátum: 2010 Május 05, 07:19:19 »

Én ezt csináltam kb5-6ezerből (zártszelvény ára). Kerekeim voltak (valójában nekem is helyszűke miatt kell tologatnom, amúgy nem is kéne), esztergályosért (sógor) sört fizettem.
A képen még nincs kész a forgatható tartókar.
Ha kellenek a méretek holnap küldöm, mert melóban van a pédéef.

azt tekintve, hogy ebbe belement 2 szál zártszelvény (6 ezer)
plusz két napot elbasz vele az ember (10 ezer)
plusz szívességeket kell kérni sógortól (2 sör + derendesvoltálleszoplak)
olcsóbbra jön ki a süniféle cumó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45552 Dátum: 2010 Május 05, 06:08:22 »


léciléciléci küld el nekem a méreteket és a rajzot a bigbug@t kötőjel onlájn pon hu emilcímre

köszi  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45551 Dátum: 2010 Május 04, 21:19:44 »

Itt már kész a kar is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45550 Dátum: 2010 Május 04, 21:19:23 »

<beszúrt kép törölve>

15.000,-

ha épp van raktáron...  Undecided

Itt már kész a kar is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45549 Dátum: 2010 Május 04, 21:18:48 »

<beszúrt kép törölve>

15.000,-

ha épp van raktáron...  Undecided

Én ezt csináltam kb5-6ezerből (zártszelvény ára). Kerekeim voltak (valójában nekem is helyszűke miatt kell tologatnom, amúgy nem is kéne), esztergályosért (sógor) sört fizettem.
A képen még nincs kész a forgatható tartókar.
Ha kellenek a méretek holnap küldöm, mert melóban van a pédéef.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #45548 Dátum: 2010 Május 04, 21:10:26 »

Én meg már raktam fel Buszét is, tetőablakosat (amit én vágtam ki a kárpiton). Nem ördöngősség, 1-2 helyen (tényleg) picit kifolyt a palmatex, arra jobban figyelhettem volna.
Ablakokat kiveszed, először feszítőket beteszed a helyükre, majd ügyelve arra, hogy mindenhol feszüljön, a szükséges helyeken megragasztod.
A palmatex, meg pár év múlva átüt a kárpiton Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45547 Dátum: 2010 Május 04, 18:34:35 »

Én meg már raktam fel Buszét is, tetőablakosat (amit én vágtam ki a kárpiton). Nem ördöngősség, 1-2 helyen (tényleg) picit kifolyt a palmatex, arra jobban figyelhettem volna.
Ablakokat kiveszed, először feszítőket beteszed a helyükre, majd ügyelve arra, hogy mindenhol feszüljön, a szükséges helyeken megragasztod.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #45546 Dátum: 2010 Május 04, 18:25:02 »

Ne akard. Ez józan ésszel nem belátható munka. Én csak egy kicsit csesztem el, aztán rohantam a kárpitoshoz. De amit elcsesztem, az javíthatatlan lett. Szóval, ahogy gondolod....

Én akarom bele tenni,csak érdekelt volna,hogy mi volt az angol nyelvű papíron,ami elveszett.Biztos hasznos infók.Mindenről van leírás kárpitról meg nincs? Huh
Én lettem volna az első aki feltesz ilyet?Ezért még a föld alól is megéri előteremteni Grin
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45545 Dátum: 2010 Május 04, 18:13:29 »

szét fogod szopni az agyad és az új kárpitot már kárpitossal rakatod fel, ebbe meg az orrod fújod. nem saját, hanem többiek tapasztalata
így gondolom én is....nem véletlen nem találni olcsón-jól dolgozó kárpitost aki rá is ér....
komolyan gondolkozom egy kárpitossuli elvégzésén.... Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45544 Dátum: 2010 Május 04, 18:02:23 »

Én akarom bele tenni,csak érdekelt volna,hogy mi volt az angol nyelvű papíron,ami elveszett.Biztos hasznos infók.Mindenről van leírás kárpitról meg nincs? Huh
Én lettem volna az első aki feltesz ilyet?Ezért még a föld alól is megéri előteremteni Grin
szét fogod szopni az agyad és az új kárpitot már kárpitossal rakatod fel, ebbe meg az orrod fújod. nem saját, hanem többiek tapasztalata

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45543 Dátum: 2010 Május 04, 17:46:22 »

keress kárpitost!    nem vicc,nem basztatás.....   
Én akarom bele tenni,csak érdekelt volna,hogy mi volt az angol nyelvű papíron,ami elveszett.Biztos hasznos infók.Mindenről van leírás kárpitról meg nincs? Huh
Én lettem volna az első aki feltesz ilyet?Ezért még a föld alól is megéri előteremteni Grin

Süni
« Hozzászólás #45542 Dátum: 2010 Május 04, 16:26:47 »



15.000,-

ha épp van raktáron...  Undecided
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45541 Dátum: 2010 Május 03, 23:40:09 »


A motortartó állványt Sünitől vettem, egy váltóharangot szereltem rá egy kis hegesztgetéssel, konzol készítéssel. Az egész forgatható 45 fokonként rögzíthető.

A váltóharang oldalán pár differenciálmű oldalfedél csavart meghagytam, ehhez csatlakozik egy 5-ös lemez, amely meg van hajlítva és az állvány eredeti flajsnijához van csavarozva. Tettem egy erősítést az alsó csavarokhoz, hogy ha megreped vagy eltörik a váltóharang, akkor se zuhanjon le a motort, így ez a  konzol megfogja.

Kicsit bonyolult így leírva, de a helyszínen érthető és nem egy nagy etwas megcsinálni.
lehet h meglesem..
köszi


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45540 Dátum: 2010 Május 03, 23:36:30 »

köszi , de nem tudok nagyítani.
váltóház és a forgatókar összeállításról tudnál nekem tanácsot adni .
én nem akarok váltót felhasználni hanem inkább kazánlemez vagy valami más vas felfogatás esetleg..
a forgatáson agyalok még h hogy legyen egy ekkora tömeg mozgatása fokolva


A motortartó állványt Sünitől vettem, egy váltóharangot szereltem rá egy kis hegesztgetéssel, konzol készítéssel. Az egész forgatható 45 fokonként rögzíthető.

A váltóharang oldalán pár differenciálmű oldalfedél csavart meghagytam, ehhez csatlakozik egy 5-ös lemez, amely meg van hajlítva és az állvány eredeti flajsnijához van csavarozva. Tettem egy erősítést az alsó csavarokhoz, hogy ha megreped vagy eltörik a váltóharang, akkor se zuhanjon le a motort, így ez a  konzol megfogja.

Kicsit bonyolult így leírva, de a helyszínen érthető és nem egy nagy etwas megcsinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45539 Dátum: 2010 Május 03, 23:22:36 »

Valakinek segítőkész ötlete,mire figyeljek?

van képes útmutatóm, kb 40 kép. lépésről lépésre.


                             GNX-967
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45538 Dátum: 2010 Május 03, 23:21:20 »


Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45537 Dátum: 2010 Május 03, 23:21:10 »

na én meg azt nem tudom,hogy micsoda  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45536 Dátum: 2010 Május 03, 23:19:42 »

Nekem 8 óráig tartott a javítás....
szervízfal, a világ "legnagyobb" találmánya. Amikor először csináltam majdnem kitéptem mérgembe 2 óra játék után egy skoda fabián, a zárat én is eltörtem, de szerencsére megoldottam. Most már 10 perc alatt szétkapom. Van rajta sok gumidugó az mind 1-1 szerelési nyílás. Múltkor passat-ból szereltem ki becsukott ajtónál hátulról, mivel ott a zár szart be és nem lehetett kinyitni. No az megint jó játék volt benn kuporogva. Ez a sok buzi műanyag mind ~10 évre van tervezve.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45535 Dátum: 2010 Május 03, 23:14:38 »

én a blokk+4hd verziót tudom egyedül odébbtenni (typ1)
de a súlyom feleannyi, mint a tiéd ;-)



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45534 Dátum: 2010 Május 03, 23:11:22 »

netetézd  Grin Grin Grin Grin
sose tetézném  Wink Smiley Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45533 Dátum: 2010 Május 03, 23:11:01 »

W&R?

de azért megnézem majd, mert ha csak kicsit jobb az enyémnél, akkor nem kell
ok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45532 Dátum: 2010 Május 03, 23:10:31 »

nem olajpumpa, hanem olajgomba   Smiley, de nem hiszem, hogy tudnék olyat produkálni, ami mérhető vele  Grin
netetézd  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 872 873 874 875 876 [877] 878 879 880 881 882 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.