www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 09:29:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14879903 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #45851 Dátum: 2010 Május 20, 12:58:24 »

A szerelőm csinálja, csak nem tudja a bogár pontos paramétereit.

Ez segítség?

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45850 Dátum: 2010 Május 20, 12:48:05 »

nem jobb futóművessel csináltatni? bár, ha otthon kivitelezhető, áruljátok el miképp
A szerelőm csinálja, csak nem tudja a bogár pontos paramétereit.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #45849 Dátum: 2010 Május 20, 12:41:15 »

-kézzel könnyen átforgatható.
-ha meglököd 20cm beindul
-önindítót megcsináltattam
-Perselyt nem néztem. cserélhető úgy hogy bent van a motor?
 

Azt nemtom a Bogárban mikor cserélhető  Huh
Viszont valóban vagy csapágyazási problémára utal, (hőtágulás hatására elfogy a légrés - beleér a forgórész az állóba ... ) vagy még a hőmérséklet növekedésével fordított arányban romló szigetelési ellenállás szokott ilyet okozni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #45848 Dátum: 2010 Május 20, 10:46:13 »

viszont a persely jó, a motor kézzel könnyen körbeforgatható, és tolásra könnyen indul (én is eddig jutottam)  Roll Eyes  nekem az következett volna hogy feldobok egy másik önindítót próbára  Undecided
-kézzel könnyen átforgatható.
-ha meglököd 20cm beindul
-önindítót megcsináltattam
-Perselyt nem néztem. cserélhető úgy hogy bent van a motor?
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45847 Dátum: 2010 Május 20, 10:13:02 »

VWalaki tudna segíteni?
'69-es, szekérfutóműves bogár első futómű beállítási paramétereire lenne szükségem...
nem jobb futóművessel csináltatni? bár, ha otthon kivitelezhető, áruljátok el miképp

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45846 Dátum: 2010 Május 20, 09:39:18 »



Viszont egy hibán nem tudok túl lenni. Undecided Feltöltöm az aksit, és hidegen teker mint a barom és indul  is a kocsi.
De ahogy meg melegszik  a motor nem bírom beindítani. Annyira lassan teker minta egy teljesen lemerült aksival próbálkoznék.
kb 30percmulva meg  megint jó.

Ötletek?
viszont a persely jó, a motor kézzel könnyen körbeforgatható, és tolásra könnyen indul (én is eddig jutottam)  Roll Eyes  nekem az következett volna hogy feldobok egy másik önindítót próbára  Undecided

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #45845 Dátum: 2010 Május 20, 09:38:15 »

Viszont egy hibán nem tudok túl lenni. Undecided Feltöltöm az aksit, és hidegen teker mint a barom és indul  is a kocsi.
De ahogy meg melegszik  a motor nem bírom beindítani. Annyira lassan teker minta egy teljesen lemerült aksival próbálkoznék.
kb 30percmulva meg  megint jó.

Ötletek?

Megszorul a tengely a csapágyperselyekben, szétszedni megpucolni megzsírozni, ha kell perselyt cserélni.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #45844 Dátum: 2010 Május 20, 09:34:46 »

Egy kis technikai kérdés.
Tiszaörs előtt megvolt a bogár szezonra való felkészítés.
(2éve mindent kicseréltem a fékben mégis totál félre húzott, ja mert a visszahúzó rugó fordítva került vissza, de most már 100%-os)
A másik olajnyomásos problem is megszünk miután a 10w60sport olajat rowe20w50 cseréltem. de melegen alapjáraton a 0,5bár nem tudom mennyire jó.

Viszont egy hibán nem tudok túl lenni. Undecided Feltöltöm az aksit, és hidegen teker mint a barom és indul  is a kocsi.
De ahogy meg melegszik  a motor nem bírom beindítani. Annyira lassan teker minta egy teljesen lemerült aksival próbálkoznék.
kb 30percmulva meg  megint jó.

Ötletek?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45843 Dátum: 2010 Május 20, 08:24:31 »

Lenézek
Te mivel jössz? Astrával?
bogárral, teeee!! :-PP

gázolaj is jó
az nincs itthon, de jó tudni.
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45842 Dátum: 2010 Május 20, 08:10:56 »

Semmi, csak megy műszakira, egy gömbfejet kell cserélni és beállítani a futóművet.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45841 Dátum: 2010 Május 20, 07:56:04 »

VWalaki tudna segíteni?
'69-es, szekérfutóműves bogár első futómű beállítási paramétereire lenne szükségem...
Mi baj van?

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45840 Dátum: 2010 Május 20, 07:54:57 »

VWalaki tudna segíteni?
'69-es, szekérfutóműves bogár első futómű beállítási paramétereire lenne szükségem...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45839 Dátum: 2010 Május 19, 21:23:57 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?
gázolaj is jó


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #45838 Dátum: 2010 Május 19, 20:36:13 »

A használatkori nagyobb áramfelvétel miatti kapcsolóbeégés kivédésére használnak reléket.
Köszi!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #45837 Dátum: 2010 Május 19, 20:16:03 »

Mostani szmb.
Az önindító áramkörébe beillesztett, és beázott, ezért tönkrement relé helyett találtam olyat, amin megvoltak az ugyanolyan számú csatlakozások. Annyi eltéréssel, hogy a 30-as és a párja, nem a nagyobb saruknak, hanem a normálnak voltak kialakítva.
Kipróbáltam és frankón működött. Véletlenül van egy saruzó fogóm, és átsaruztam a 2 vezetéket és hipp-hopp kész lett.
Arra gondoltam, hogy vagy a kapcsolót vagy az önindítót védi a relével való indítás. Jól gondolom?
A ködlámpákat is relével szokták feltenni.Miért?

A használatkori nagyobb áramfelvétel miatti kapcsolóbeégés kivédésére használnak reléket.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #45836 Dátum: 2010 Május 19, 20:12:53 »

Mostani szmb.
Az önindító áramkörébe beillesztett, és beázott, ezért tönkrement relé helyett találtam olyat, amin megvoltak az ugyanolyan számú csatlakozások. Annyi eltéréssel, hogy a 30-as és a párja, nem a nagyobb saruknak, hanem a normálnak voltak kialakítva.
Kipróbáltam és frankón működött. Véletlenül van egy saruzó fogóm, és átsaruztam a 2 vezetéket és hipp-hopp kész lett.
Arra gondoltam, hogy vagy a kapcsolót vagy az önindítót védi a relével való indítás. Jól gondolom?
A ködlámpákat is relével szokták feltenni.Miért?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45835 Dátum: 2010 Május 19, 17:56:59 »

kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van
Lenézek
Te mivel jössz? Astrával?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45834 Dátum: 2010 Május 19, 10:19:08 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
van rajtuk egy jel általában, figyeld hogy jó irányba rakod-e be. Láttam már olyat hogy a srác nem értette miért nem ül össze a kocsija... Aztán 90 fokkal elforgatve tette be az újat.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45833 Dátum: 2010 Május 19, 09:58:20 »

körülnéztem és 2000 pénz körül van direkt gömbfejkiütő szerszám...
sztem az a kúpos végét szedi ki  a kerékagyból,nem pedig a csonktámaszt a lengőkarból Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45832 Dátum: 2010 Május 19, 09:51:25 »

körülnéztem és 2000 pénz körül van direkt gömbfejkiütő szerszám...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45831 Dátum: 2010 Május 19, 09:43:16 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
Speciel én elballagnék a legközelebbi szakműhelybe egy célszerszámért! Lehet, becsületes képem van, símán adtak egyet, 5 perc múlva megtisztítva visszavittem, előtte meg kínlódtam a kalapácsos módszerrel, én hülye..

Bácsi Győző
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45830 Dátum: 2010 Május 19, 09:41:37 »

, ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,
anno subaru liberoval kezdtem(farmotoros bokszer Evil)na ott nem pislákolt,hanem határozottan kigyulladt alapjáraton,egy ilyen motorfelujító adalék után....ment is a levesbe(az egész oto Cry)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45829 Dátum: 2010 Május 19, 09:36:19 »

De ez olyan motoroknál érdekes, amik évtizedekig nem jártak.
Ja, bocs, nálad ez áll. Wink
attól függ milyen állapotú a motorod , ha  nem rég  lett felújítva akkor nem kell öblítő , ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,ha aránylag jónak ítéled meg és  vélhetően nincs 1liter benzin a 2liter olajban akkor a benzinkúton kapható motoröblítő adalék  elég jó .

köszi.
motor jó állapotú, de az olaj már 2.5 éves benne + nem nagyon mászkáltam vele



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45828 Dátum: 2010 Május 19, 08:50:38 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?
attól függ milyen állapotú a motorod , ha  nem rég  lett felújítva akkor nem kell öblítő , ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,ha aránylag jónak ítéled meg és  vélhetően nincs 1liter benzin a 2liter olajban akkor a benzinkúton kapható motoröblítő adalék  elég jó .

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45827 Dátum: 2010 Május 19, 08:48:38 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?

De ez olyan motoroknál érdekes, amik évtizedekig nem jártak.
Ja, bocs, nálad ez áll. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45826 Dátum: 2010 Május 19, 06:31:38 »

igen járasd

köszcsi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45825 Dátum: 2010 Május 19, 06:20:53 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?
igen járasd

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45824 Dátum: 2010 Május 19, 06:19:47 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45823 Dátum: 2010 Május 18, 23:38:39 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
megfelelő méretű kalapács és cső kombival ki tudod cserélni, préselés emberségesebb megoldás. A jelekre figyelni kell!! Mert ezek a gömbfejek csak egy irányba mozognak és ha ferdén rakod be nem lesz hosszú életű.


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45822 Dátum: 2010 Május 18, 23:11:00 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45821 Dátum: 2010 Május 18, 20:13:56 »

köszi jó ez !a varázs váltószám a 25,4? Roll Eyes buzi tutulék  úgy mérnek hogy hány hanyad meg egy kicsi
jaja 25,4 a váltószám Cheesy

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #45820 Dátum: 2010 Május 18, 19:51:22 »

Kösz, akkor arra amire kell még elég jó. (tartalék)

8mm. Legalábbis enyémre az van írva. Most vettem 2 vadi újat arra  ez van bele ütve az élébe. Max vastagság vagyis annak amit vettem 10mm. Breco márka, elvileg van köze a brembo-hoz vagyis azt magyarázta a csávó hogy valami leány vállalat szerű. Mondjuk a papírjai is brembo csak breco van bele ütve a tárcsába.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45819 Dátum: 2010 Május 18, 19:48:09 »

Tudja valaki mennyi a bogár első féktárcsa kopáshatára? Az enyém most olyan 8,7 mm.

8mm. Legalábbis enyémre az van írva. Most vettem 2 vadi újat arra  ez van bele ütve az élébe. Max vastagság vagyis annak amit vettem 10mm. Breco márka, elvileg van köze a brembo-hoz vagyis azt magyarázta a csávó hogy valami leány vállalat szerű. Mondjuk a papírjai is brembo csak breco van bele ütve a tárcsába.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #45818 Dátum: 2010 Május 18, 18:16:18 »

Tudja valaki mennyi a bogár első féktárcsa kopáshatára? Az enyém most olyan 8,7 mm.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 18, 18:55:04 írta gsattila »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45817 Dátum: 2010 Május 18, 14:23:44 »

maj leisszuk  Kiss
Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #45816 Dátum: 2010 Május 18, 12:50:07 »

kuss!! :-PP
maj leisszuk  Kiss

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45815 Dátum: 2010 Május 18, 12:48:44 »

bazz van bogarad?  Grin
kuss!! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #45814 Dátum: 2010 Május 18, 12:48:18 »

kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van
bazz van bogarad?  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45813 Dátum: 2010 Május 18, 12:47:07 »

Van az a pénz...
kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45812 Dátum: 2010 Május 18, 12:10:43 »

jelen.
de nem eladó.
Van az a pénz...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.