www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:08:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255333 alkalommal)
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #45837 Dátum: 2010 Május 19, 20:16:03 »

Mostani szmb.
Az önindító áramkörébe beillesztett, és beázott, ezért tönkrement relé helyett találtam olyat, amin megvoltak az ugyanolyan számú csatlakozások. Annyi eltéréssel, hogy a 30-as és a párja, nem a nagyobb saruknak, hanem a normálnak voltak kialakítva.
Kipróbáltam és frankón működött. Véletlenül van egy saruzó fogóm, és átsaruztam a 2 vezetéket és hipp-hopp kész lett.
Arra gondoltam, hogy vagy a kapcsolót vagy az önindítót védi a relével való indítás. Jól gondolom?
A ködlámpákat is relével szokták feltenni.Miért?

A használatkori nagyobb áramfelvétel miatti kapcsolóbeégés kivédésére használnak reléket.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45836 Dátum: 2010 Május 19, 20:12:53 »

Mostani szmb.
Az önindító áramkörébe beillesztett, és beázott, ezért tönkrement relé helyett találtam olyat, amin megvoltak az ugyanolyan számú csatlakozások. Annyi eltéréssel, hogy a 30-as és a párja, nem a nagyobb saruknak, hanem a normálnak voltak kialakítva.
Kipróbáltam és frankón működött. Véletlenül van egy saruzó fogóm, és átsaruztam a 2 vezetéket és hipp-hopp kész lett.
Arra gondoltam, hogy vagy a kapcsolót vagy az önindítót védi a relével való indítás. Jól gondolom?
A ködlámpákat is relével szokták feltenni.Miért?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45835 Dátum: 2010 Május 19, 17:56:59 »

kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van
Lenézek
Te mivel jössz? Astrával?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45834 Dátum: 2010 Május 19, 10:19:08 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
van rajtuk egy jel általában, figyeld hogy jó irányba rakod-e be. Láttam már olyat hogy a srác nem értette miért nem ül össze a kocsija... Aztán 90 fokkal elforgatve tette be az újat.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45833 Dátum: 2010 Május 19, 09:58:20 »

körülnéztem és 2000 pénz körül van direkt gömbfejkiütő szerszám...
sztem az a kúpos végét szedi ki  a kerékagyból,nem pedig a csonktámaszt a lengőkarból Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45832 Dátum: 2010 Május 19, 09:51:25 »

körülnéztem és 2000 pénz körül van direkt gömbfejkiütő szerszám...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45831 Dátum: 2010 Május 19, 09:43:16 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
Speciel én elballagnék a legközelebbi szakműhelybe egy célszerszámért! Lehet, becsületes képem van, símán adtak egyet, 5 perc múlva megtisztítva visszavittem, előtte meg kínlódtam a kalapácsos módszerrel, én hülye..

Bácsi Győző
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45830 Dátum: 2010 Május 19, 09:41:37 »

, ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,
anno subaru liberoval kezdtem(farmotoros bokszer Evil)na ott nem pislákolt,hanem határozottan kigyulladt alapjáraton,egy ilyen motorfelujító adalék után....ment is a levesbe(az egész oto Cry)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45829 Dátum: 2010 Május 19, 09:36:19 »

De ez olyan motoroknál érdekes, amik évtizedekig nem jártak.
Ja, bocs, nálad ez áll. Wink
attól függ milyen állapotú a motorod , ha  nem rég  lett felújítva akkor nem kell öblítő , ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,ha aránylag jónak ítéled meg és  vélhetően nincs 1liter benzin a 2liter olajban akkor a benzinkúton kapható motoröblítő adalék  elég jó .

köszi.
motor jó állapotú, de az olaj már 2.5 éves benne + nem nagyon mászkáltam vele



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45828 Dátum: 2010 Május 19, 08:50:38 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?
attól függ milyen állapotú a motorod , ha  nem rég  lett felújítva akkor nem kell öblítő , ha ócska szutyok  akkor megint nem mert kijönnek a korom olajsár vállak és pislákolni fog az olajnyomás lámpa ,ha aránylag jónak ítéled meg és  vélhetően nincs 1liter benzin a 2liter olajban akkor a benzinkúton kapható motoröblítő adalék  elég jó .

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45827 Dátum: 2010 Május 19, 08:48:38 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?

De ez olyan motoroknál érdekes, amik évtizedekig nem jártak.
Ja, bocs, nálad ez áll. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45826 Dátum: 2010 Május 19, 06:31:38 »

igen járasd

köszcsi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45825 Dátum: 2010 Május 19, 06:20:53 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?
igen járasd

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45824 Dátum: 2010 Május 19, 06:19:47 »

olajcsere előtt mivel érdemes átöblíteni a rendszert?
stunt valamikor mondott ilyesmit, hogy fékfolyadékkal kell felönteni az olajat, majd leengedni.
jól emlékszem?
esetleg a fékfolyadékkal felütött olajjal járassam pár percig?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45823 Dátum: 2010 Május 18, 23:38:39 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
megfelelő méretű kalapács és cső kombival ki tudod cserélni, préselés emberségesebb megoldás. A jelekre figyelni kell!! Mert ezek a gömbfejek csak egy irányba mozognak és ha ferdén rakod be nem lesz hosszú életű.


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #45822 Dátum: 2010 Május 18, 23:11:00 »

Lengőkarokban szeretném a gömbfejeket kicserélni.
Szerintetek hozzáfogjak kalapáccsal kiütni őket vagy érdemesebb kipréselni?
Mire figyeljek, hogy a szopóálarcot csak félig vegyem fel?
Előre is kösz a segítséget, tanácsokat.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45821 Dátum: 2010 Május 18, 20:13:56 »

köszi jó ez !a varázs váltószám a 25,4? Roll Eyes buzi tutulék  úgy mérnek hogy hány hanyad meg egy kicsi
jaja 25,4 a váltószám Cheesy

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45820 Dátum: 2010 Május 18, 19:51:22 »

Kösz, akkor arra amire kell még elég jó. (tartalék)

8mm. Legalábbis enyémre az van írva. Most vettem 2 vadi újat arra  ez van bele ütve az élébe. Max vastagság vagyis annak amit vettem 10mm. Breco márka, elvileg van köze a brembo-hoz vagyis azt magyarázta a csávó hogy valami leány vállalat szerű. Mondjuk a papírjai is brembo csak breco van bele ütve a tárcsába.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45819 Dátum: 2010 Május 18, 19:48:09 »

Tudja valaki mennyi a bogár első féktárcsa kopáshatára? Az enyém most olyan 8,7 mm.

8mm. Legalábbis enyémre az van írva. Most vettem 2 vadi újat arra  ez van bele ütve az élébe. Max vastagság vagyis annak amit vettem 10mm. Breco márka, elvileg van köze a brembo-hoz vagyis azt magyarázta a csávó hogy valami leány vállalat szerű. Mondjuk a papírjai is brembo csak breco van bele ütve a tárcsába.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45818 Dátum: 2010 Május 18, 18:16:18 »

Tudja valaki mennyi a bogár első féktárcsa kopáshatára? Az enyém most olyan 8,7 mm.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 18, 18:55:04 írta gsattila »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45817 Dátum: 2010 Május 18, 14:23:44 »

maj leisszuk  Kiss
Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #45816 Dátum: 2010 Május 18, 12:50:07 »

kuss!! :-PP
maj leisszuk  Kiss

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45815 Dátum: 2010 Május 18, 12:48:44 »

bazz van bogarad?  Grin
kuss!! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #45814 Dátum: 2010 Május 18, 12:48:18 »

kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van
bazz van bogarad?  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45813 Dátum: 2010 Május 18, 12:47:07 »

Van az a pénz...
kiskunlacházán leszöl?
ott megnézhetjük az alternatívákat (pl. olajos légszűrő), mivel a bogárban van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45812 Dátum: 2010 Május 18, 12:10:43 »

jelen.
de nem eladó.
Van az a pénz...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45811 Dátum: 2010 Május 18, 09:02:02 »

Tati !
Super bitliröl csak ennyi alvázméretet találtam a földkerekségen  Smiley
köszi jó ez !a varázs váltószám a 25,4? Roll Eyes buzi tutulék  úgy mérnek hogy hány hanyad meg egy kicsi

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45810 Dátum: 2010 Május 18, 07:41:02 »

ha igényes autót akarsz csinálni ne fújj rá bitumenes/kátrányos alvázvédőt. Nem sokkal drágábbak a műanyag vagy kaucsuk alapú alvázvédők. Tartósabbak is és fényezhetőek. (Nem a body alvázvédő rücsijére gondolok, mert az csak lefényezve tartós és vízálló) A kátrányosak nitróval bekeverve fújhatóak, de 2-3 év múlva neki áll repedezni, elválni, levakarni se egyszerű meló mert kenődik. Ha meg lakkbenzin hígítóval keverd be tartósabb lesz viszont sosem szárad meg. Ha meg naturba kened nagyon meleg és napsütés kell hozzá hogy nagyjából kikeményedjen pár nap vagy hét alatt, viszont a por az bele fog tapadni.
Én a sárvédők belsejét, a doblemezeket meg a váltó fölötti panelt fújtam ki Body 999-el, de sztem alkalmazható padlólemez aljára is, nitróval meghigítottam mézállagura és rücsistukkerrel felfújtam a felületre, fasza kis gumis felületet kaptam eredményül és ez is festhető.
http://www.totallux.hu/ragasztok-tomitok/index.php

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45809 Dátum: 2010 Május 18, 07:28:52 »

Tati !
Super bitliröl csak ennyi alvázméretet találtam a földkerekségen  Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45808 Dátum: 2010 Május 18, 06:48:18 »

ha igényes autót akarsz csinálni ne fújj rá bitumenes/kátrányos alvázvédőt. Nem sokkal drágábbak a műanyag vagy kaucsuk alapú alvázvédők. Tartósabbak is és fényezhetőek. (Nem a body alvázvédő rücsijére gondolok, mert az csak lefényezve tartós és vízálló) A kátrányosak nitróval bekeverve fújhatóak, de 2-3 év múlva neki áll repedezni, elválni, levakarni se egyszerű meló mert kenődik. Ha meg lakkbenzin hígítóval keverd be tartósabb lesz viszont sosem szárad meg. Ha meg naturba kened nagyon meleg és napsütés kell hozzá hogy nagyjából kikeményedjen pár nap vagy hét alatt, viszont a por az bele fog tapadni.

Köszöntem. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45807 Dátum: 2010 Május 18, 06:47:27 »

Nem az alapjáratot állítja. Ha működik, a motor folyamatosan meleg levegőt szív a kipuról. Szinte csak teljes padlógáz/terhelés üzemben szűnik a vákuum rajta, ilyenkor elejt, és hideg levegőt enged be.
Akkor marad az olajos légszűrő, és ledugózom. Slussz-passz. A meleg levegő áramlását a termosztáttól jövő bowden is megoldja... Igaz, azt még pótolnom kell...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #45806 Dátum: 2010 Május 18, 06:42:28 »

Kösz hogy szólsz. Én speciel ilyen madarat még nem láttam... Membrán nem cserélhető, gondolom. Öcsém aszongya, hogy ez az alapjáratot állítja...Igaz ez?

Nem az alapjáratot állítja. Ha működik, a motor folyamatosan meleg levegőt szív a kipuról. Szinte csak teljes padlógáz/terhelés üzemben szűnik a vákuum rajta, ilyenkor elejt, és hideg levegőt enged be.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45805 Dátum: 2010 Május 18, 01:36:53 »

Ott is le kell dugózni, mert még nem láttam olyan papíros légszűrőt, amelyiknek a membránja ne lett volna átszakadva (ha tudsz ilyet szólj, azonnal vevő vagyok rá!)

jelen.
de nem eladó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45804 Dátum: 2010 Május 18, 00:08:42 »

Kösz hogy szólsz. Én speciel ilyen madarat még nem láttam... Membrán nem cserélhető, gondolom. Öcsém aszongya, hogy ez az alapjáratot állítja...Igaz ez?
Nem biztos, de holnap reggel megnézem az enyémen Huh
Egyébként a karbin keresztül is falsot tud színi, ha oda megy a pillangószelepet megkerülve a levegő a légszűrő kis csövén át...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45803 Dátum: 2010 Május 17, 23:17:56 »

Autotill alvázvédővel votl már valakinek dolga? Múlt hétvégén fújtam vele, de olyan mintha nem akarna megszáradni vagyis tapad meg nagyon puha. Normális ez? Egykomponensű, vagy inkább szedjem le és szerezzek valahonnét kétkomponensűt?
ha igényes autót akarsz csinálni ne fújj rá bitumenes/kátrányos alvázvédőt. Nem sokkal drágábbak a műanyag vagy kaucsuk alapú alvázvédők. Tartósabbak is és fényezhetőek. (Nem a body alvázvédő rücsijére gondolok, mert az csak lefényezve tartós és vízálló) A kátrányosak nitróval bekeverve fújhatóak, de 2-3 év múlva neki áll repedezni, elválni, levakarni se egyszerű meló mert kenődik. Ha meg lakkbenzin hígítóval keverd be tartósabb lesz viszont sosem szárad meg. Ha meg naturba kened nagyon meleg és napsütés kell hozzá hogy nagyjából kikeményedjen pár nap vagy hét alatt, viszont a por az bele fog tapadni.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45802 Dátum: 2010 Május 17, 22:31:02 »

Ott is le kell dugózni, mert még nem láttam olyan papíros légszűrőt, amelyiknek a membránja ne lett volna átszakadva (ha tudsz ilyet szólj, azonnal vevő vagyok rá!), és azon keresztül falsot fog szívni.
Nem igérek már semmit, de ha olyan membránról van szó, ami a papíros közepén van, akkor egyszer szedtem ki egy házból,vagyis van , valahol. De már tapasztalhattad, hogy amit keresek, azt nem találom. Ha megtalálom a bakelit mellett lesz, biztos. Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45801 Dátum: 2010 Május 17, 22:25:48 »

Ott is le kell dugózni, mert még nem láttam olyan papíros légszűrőt, amelyiknek a membránja ne lett volna átszakadva (ha tudsz ilyet szólj, azonnal vevő vagyok rá!), és azon keresztül falsot fog szívni.
Kösz hogy szólsz. Én speciel ilyen madarat még nem láttam... Membrán nem cserélhető, gondolom. Öcsém aszongya, hogy ez az alapjáratot állítja...Igaz ez?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45800 Dátum: 2010 Május 17, 22:13:46 »

Változás: papíros levegőszűrő lesz, nem dugózunk semmit... Smiley
Ott is le kell dugózni, mert még nem láttam olyan papíros légszűrőt, amelyiknek a membránja ne lett volna átszakadva (ha tudsz ilyet szólj, azonnal vevő vagyok rá!), és azon keresztül falsot fog szívni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45799 Dátum: 2010 Május 17, 22:00:09 »

Nekem a bogáron ezt a termosztát oldja meg a levegőszűrőn gyárilag. Akkor az ítélet: ledugózás. Smiley
Változás: papíros levegőszűrő lesz, nem dugózunk semmit... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45798 Dátum: 2010 Május 17, 21:58:18 »

Autotill alvázvédővel votl már valakinek dolga? Múlt hétvégén fújtam vele, de olyan mintha nem akarna megszáradni vagyis tapad meg nagyon puha. Normális ez? Egykomponensű, vagy inkább szedjem le és szerezzek valahonnét kétkomponensűt?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.