www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 15:24:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 874 875 876 877 878 [879] 880 881 882 883 884 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13231242 alkalommal)
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45476 Dátum: 2010 Május 03, 21:06:17 »

Üdv!

<beszúrt kép törölve>

Nekem ilyen van, az egyik vezeték a műszerhez megy, a másik a lámpához. Egyszerű, de nem a legjobb megoldás, mert a lámpa 0,8bar nyomás alatt kijelez, de a bogár saját gombája 0,2bar-ra van állítva, így azt látom, hogy kevés a nyomás, pedig nem is.  Grin
Ha autópályán megyek huzamosabb ideig, azután megállok, alapjáraton pislákol az olajnyomás visszajelző, pedig majdnem 1bar a nyomás. Ha az olaj nem melegszik 90c fok fölé, elég sűrű marad, és nincs ilyen gondom...
Üdv!
Ez mit mér neked? Hőmérsékletet és nyomást is? Plusz az alap nyomás gomba funkciót is ellátja?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45475 Dátum: 2010 Május 03, 20:50:28 »

az jó mert könyv szerint minimális nyomás alapjáraton 2,0bar az alatt gebasz van


Az a könyv nem a HaHoTa?  Mert alapjáraton legfeljebb hideg olajjal van 2 bar.

2-4 psi alatt világít a lámpa, az 0.15 -0.2 bar nagyjából.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45474 Dátum: 2010 Május 03, 20:42:25 »

Üdv!

<beszúrt kép törölve>

Nekem ilyen van, az egyik vezeték a műszerhez megy, a másik a lámpához. Egyszerű, de nem a legjobb megoldás, mert a lámpa 0,8bar nyomás alatt kijelez, de a bogár saját gombája 0,2bar-ra van állítva, így azt látom, hogy kevés a nyomás, pedig nem is.  Grin
Ha autópályán megyek huzamosabb ideig, azután megállok, alapjáraton pislákol az olajnyomás visszajelző, pedig majdnem 1bar a nyomás. Ha az olaj nem melegszik 90c fok fölé, elég sűrű marad, és nincs ilyen gondom...
az jó mert könyv szerint minimális nyomás alapjáraton 2,0bar az alatt gebasz van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45473 Dátum: 2010 Május 03, 20:32:05 »

Valakinek segítőkész ötlete,mire figyeljek?

keress kárpitost!    nem vicc,nem basztatás.....   
1303LS
« Hozzászólás #45472 Dátum: 2010 Május 03, 19:55:27 »

Újabb jelenség. Smiley
Ha nagyon be melegszik a motor...hegymenet hosszabb távon és visszaengedem alapjáratra akkor hajlamos néha kicsit bevillogni a nyomás jelző. Valszeg a olaj túl híg lesz és a olajpumpa nem tud nyomni eleget. Gondolom. Olaj szint rendben még ha fogy is.
Cseréljek olaj pumpát mi hamarabb vagy még elmegy így? Vagy sűrübb olajra (20W-50-nel megyek most)?
Javaslat?
Köszi előre is.
20W50-es olaj jó, ha nem túl öreg. Lehet elég csak megcsiszolni a pumpa fedelét, vagy pumpacsere, ha nagyon kopott, esetleg főtengely és hajtókarcsapágyaknál megy el a nyomás. kb ebben a sorrendben.
1303LS
« Hozzászólás #45471 Dátum: 2010 Május 03, 19:53:11 »

Melyik irányba állítsak? + vagy -?
Mi a kapcsolat? A magyarázat?
Szervós az a busz? Ha igen akkor esélyes a szervódob membránjának kezdődő lukadása.
Szivatót ne állítsd, ha reggeli hidegben be tudod indítani, csak elbaszod. Esetleg valakivel állíttasd be a karbit, aki ért hozzá, vagy adj neki egy picit több benzint alapjárat körül.  Cheesy
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #45470 Dátum: 2010 Május 03, 19:50:46 »

értettem!
két hét múlvaára(ezmilyen szó) Grin tervezem Wink
szivacsos teddyt vegyél  Grin
egyébként f@sza lesz Wink

Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #45469 Dátum: 2010 Május 03, 19:47:26 »

na hétvégén dolgozgattam a transpin hogy időben elkészüljön4
felraktam a sárvédőt, meg a csomagtartó alatti küszöböt is!de még nincs kész!
<beszúrt kép törölve>
szivacsos teddyt vegyél  Grin
egyébként f@sza lesz Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #45468 Dátum: 2010 Május 03, 19:40:16 »

na hétvégén dolgozgattam a transpin hogy időben elkészüljön4
felraktam a sárvédőt, meg a csomagtartó alatti küszöböt is!de még nincs kész!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45467 Dátum: 2010 Május 03, 19:24:38 »

Valakinek nincs használati útmutatója Tetőkárpit beszereléséhez?Mert teljesen új van nekem,külön darabokban,amihez kaptam ugyan egy angol nyelvű papírt,de már nincs meg,mert kölcsönadtam,és elveszett.De lehet van hasznos infó rajta,csak már nem tom meg.
Valakinek segítőkész ötlete,mire figyeljek?

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45466 Dátum: 2010 Május 03, 18:08:24 »

Na most elkapott a gépszíj. Smiley
Olaj hőmérőt hogy tudok befabrikálni.
Van elosztó olajgombához, hogy betekerjek egy olajhőfokmérőt vagy csináltatni kell egyedi elosztót?
Üdv!



Nekem ilyen van, az egyik vezeték a műszerhez megy, a másik a lámpához. Egyszerű, de nem a legjobb megoldás, mert a lámpa 0,8bar nyomás alatt kijelez, de a bogár saját gombája 0,2bar-ra van állítva, így azt látom, hogy kevés a nyomás, pedig nem is.  Grin
Ha autópályán megyek huzamosabb ideig, azután megállok, alapjáraton pislákol az olajnyomás visszajelző, pedig majdnem 1bar a nyomás. Ha az olaj nem melegszik 90c fok fölé, elég sűrű marad, és nincs ilyen gondom...

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #45465 Dátum: 2010 Május 03, 17:55:55 »

Na most elkapott a gépszíj. Smiley
Olaj hőmérőt hogy tudok befabrikálni.
Van elosztó olajgombához, hogy betekerjek egy olajhőfokmérőt vagy csináltatni kell egyedi elosztót?
Szvsz ereszd le az olajat a francba mert akkor biztos nem melekszik .Majd erős kábelt rögzits valahogy az első vonóponthoz és két kis kacsod igénybe véve huzd el egy olyan szakihoz aki nem csak gondolja hanem TUDJA mit kellene tenni az autoddal. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45464 Dátum: 2010 Május 03, 17:28:45 »

Tehát akkor túl szegény a keverékem és túlmelegszik a motor aminek köszönhetően túl híg lesz az olaj, amit nem tud már a pumpa rendesen megnyomni. És a kartergáz belever az indexbe. Smiley

Egy darabig én is agyaltam rajta, miután a kipufogó gáz leperzselte a szőrt a lábamról...

Bácsi Győző
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45463 Dátum: 2010 Május 03, 17:27:55 »

Na most elkapott a gépszíj. Smiley
Olaj hőmérőt hogy tudok befabrikálni.
Van elosztó olajgombához, hogy betekerjek egy olajhőfokmérőt vagy csináltatni kell egyedi elosztót?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45462 Dátum: 2010 Május 03, 17:26:06 »

Egyébként ha levegőfelesleggel járatod a motort emelt fordulatszámon- sovány keverék, hegymenet, vagy sietsz-, símán megforralja az olajat. Skoda karburátorral kísérleteztem egy darabig, annak kisebb eredetileg a főfúvókája, ha 90 fölé engedte, amit egyébként nagyon szeretett, eg-két km elég volt, és már villogott is a kis piros...
Tehát akkor túl szegény a keverékem és túlmelegszik a motor aminek köszönhetően túl híg lesz az olaj, amit nem tud már a pumpa rendesen megnyomni. És a kartergáz belever az indexbe. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45461 Dátum: 2010 Május 03, 17:10:08 »

Újabb jelenség. Smiley
Ha nagyon be melegszik a motor...hegymenet hosszabb távon és visszaengedem alapjáratra akkor hajlamos néha kicsit bevillogni a nyomás jelző. Valszeg a olaj túl híg lesz és a olajpumpa nem tud nyomni eleget. Gondolom. Olaj szint rendben még ha fogy is.
Cseréljek olaj pumpát mi hamarabb vagy még elmegy így? Vagy sűrübb olajra (20W-50-nel megyek most)?
Javaslat?
Köszi előre is.
Egyébként ha levegőfelesleggel járatod a motort emelt fordulatszámon- sovány keverék, hegymenet, vagy sietsz-, símán megforralja az olajat. Skoda karburátorral kísérleteztem egy darabig, annak kisebb eredetileg a főfúvókája, ha 90 fölé engedte, amit egyébként nagyon szeretett, eg-két km elég volt, és már villogott is a kis piros...

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45460 Dátum: 2010 Május 03, 16:41:28 »

nem Castrol-t adok neki, de 20W-50 ugyan úgy.
Az nem problema.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45459 Dátum: 2010 Május 03, 16:41:19 »

Bárcsak....
Kb egy éves és 3-4e-t mehettem talán. Castrol-t kapott ami folyamatosan frissül Smiley Mivel eszi és pótolom.
Most lehet, hogy megköveztek, de nem Castrol-t adok neki, de 20W-50 ugyan úgy.
Kövezés pénteken 10-11-ig. Grin

Nekem is ezt mondták. De most nekem 10W40 van. De nem sokáig, mert csere lesz.

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45458 Dátum: 2010 Május 03, 16:20:06 »

munka időben hegyi rallyzol?  Grin amúgy milyen idős benne az olaj?
Bárcsak....
Kb egy éves és 3-4e-t mehettem talán. Castrol-t kapott ami folyamatosan frissül Smiley Mivel eszi és pótolom.
Most lehet, hogy megköveztek, de nem Castrol-t adok neki, de 20W-50 ugyan úgy.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45457 Dátum: 2010 Május 03, 16:02:34 »

Újabb jelenség. Smiley
Ha nagyon be melegszik a motor...hegymenet hosszabb távon és visszaengedem alapjáratra akkor hajlamos néha kicsit bevillogni a nyomás jelző. Valszeg a olaj túl híg lesz és a olajpumpa nem tud nyomni eleget. Gondolom. Olaj szint rendben még ha fogy is.
Cseréljek olaj pumpát mi hamarabb vagy még elmegy így? Vagy sűrübb olajra (20W-50-nel megyek most)?
Javaslat?
Köszi előre is.
munka időben hegyi rallyzol?  Grin amúgy milyen idős benne az olaj?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45456 Dátum: 2010 Május 03, 15:20:14 »

Újabb jelenség. Smiley
Ha nagyon be melegszik a motor...hegymenet hosszabb távon és visszaengedem alapjáratra akkor hajlamos néha kicsit bevillogni a nyomás jelző. Valszeg a olaj túl híg lesz és a olajpumpa nem tud nyomni eleget. Gondolom. Olaj szint rendben még ha fogy is.
Cseréljek olaj pumpát mi hamarabb vagy még elmegy így? Vagy sűrübb olajra (20W-50-nel megyek most)?
Javaslat?
Köszi előre is.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45455 Dátum: 2010 Május 03, 14:12:19 »

Lengyel könyv? Melyikre gondolsz?
Wieslaw Jezewski: Hogyan tovább

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45454 Dátum: 2010 Május 03, 14:10:57 »

És hogy kapcsolódik a fékezéshez? Vagy ahhoz semmi köze?
Szerintem annyi csak, hogy lassulsz, alacsonyabb fordulat, alapjárathoz közel, ott meg leakar állni.
A fúvóka még sok eséllyel lehet bűnös.

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45453 Dátum: 2010 Május 03, 13:57:03 »

Igen az is okoz ilyen problémát. Feltétlen ki kell tisztitani.
És hogy kapcsolódik a fékezéshez? Vagy ahhoz semmi köze?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45452 Dátum: 2010 Május 03, 13:14:01 »

Annyira kell, hogy az állítólagos hideg motornál a fogazott tárcsa leesik teljesen. Elzárja a levegőt.
Melegnél pedig az alsó foghoz ér az állítócsavar.

Ha mégsem ez, akkor visszaállítod. Ebből baj nem lehet.

(105. oldal a lengyel könyvben)
Igen az is okoz ilyen problémát. Feltétlen ki kell tisztitani.
Na ezt a kettőt megpróbálom. Dánke Shőn.
Éppen csodálkoztam is, hogy a Busz elment 8.2-es fogyasztással. Valszeg a szegény keveréknek köszönhető.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45451 Dátum: 2010 Május 03, 13:12:23 »

Annyira kell, hogy az állítólagos hideg motornál a fogazott tárcsa leesik teljesen. Elzárja a levegőt.
Melegnél pedig az alsó foghoz ér az állítócsavar.

Ha mégsem ez, akkor visszaállítod. Ebből baj nem lehet.

(105. oldal a lengyel könyvben)
Lengyel könyv? Melyikre gondolsz?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45450 Dátum: 2010 Május 03, 12:11:36 »

A következő kocsim nem VW lesz az már biztos!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45449 Dátum: 2010 Május 03, 10:27:42 »

Benzin-levegő keverék esetleg. (Szegény keverék...)
De megnézném az alapjárati fúvókát,az az én 30PICT2 karbimon a mágnesszeleppel van egybe csavarva.
Igen az is okoz ilyen problémát. Feltétlen ki kell tisztitani.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45448 Dátum: 2010 Május 03, 10:26:07 »

Melyik irányba állítsak? + vagy -?
Mi a kapcsolat? A magyarázat?
Annyira kell, hogy az állítólagos hideg motornál a fogazott tárcsa leesik teljesen. Elzárja a levegőt.
Melegnél pedig az alsó foghoz ér az állítócsavar.

Ha mégsem ez, akkor visszaállítod. Ebből baj nem lehet.

(105. oldal a lengyel könyvben)

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45447 Dátum: 2010 Május 03, 10:24:28 »

Sziasztok!
Miért van, hogy ha fékezek akkor hajlamos leállni, mikor üresben gurulok? Hidegen és melegen is.
Ötlet? Gondolom a megoldás az, hogy tegyem magasabbra az alapjáratot, de leginkább érdekel, hogy miért?
Üdv: Szoki
Benzin-levegő keverék esetleg. (Szegény keverék...)
De megnézném az alapjárati fúvókát,az az én 30PICT2 karbimon a mágnesszeleppel van egybe csavarva.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45446 Dátum: 2010 Május 03, 10:23:51 »

Melyik irányba állítsak? + vagy -?
Mi a kapcsolat? A magyarázat?
Az úszóházban a benzinszint is okozhat ilyen problémát.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45445 Dátum: 2010 Május 03, 10:20:26 »

Szerintem már elég jó az idő reggel is.
Az automata szivató pillangószelepén kellene állítanod szerintem.(3 csavar ki, forgatás, rögzítés)
De csak szerintem persze.
Melyik irányba állítsak? + vagy -?
Mi a kapcsolat? A magyarázat?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45444 Dátum: 2010 Május 03, 10:17:31 »

Még 50X-sem engedtem le a golfom ablakát máris széttört a műanyag ami az ablakot emeli. Jó, hogy nem nyaralás közben valahol, mert az ablakot felhúzni nem lehet. Külön szerszámkészletet igényel a szét és összeszerelése. Nekem 8 óráig tartott a javítás. 16 826 forint az alkatrész. Eltőrtem 4 darab 350 forintos patentet, és a zárrban egy müanyagot,így komplett zárat is kell majd cserélni. Bontóban 10 000Ft. A gyári nem tudom mennyi. Az új alkatrész Mexikói és fém. Sajnos 4 ajtós a kocsi, és ki tudja mikor szarik be a maradék 3 darab ablakemelő. A bogárba egy új ablakemelő 8000 forint és csak kettő kell! Nem is használom szinte a golfot és elöregedik benne minden ami műanyag. A következő kocsim nem VW lesz az már biztos!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45443 Dátum: 2010 Május 03, 10:17:13 »

Sziasztok!
Miért van, hogy ha fékezek akkor hajlamos leállni, mikor üresben gurulok? Hidegen és melegen is.
Ötlet? Gondolom a megoldás az, hogy tegyem magasabbra az alapjáratot, de leginkább érdekel, hogy miért?
Üdv: Szoki

Az automata szivató pillangószelepén kellene állítanod szerintem.(3 csavar ki, forgatás, rögzítés)
De csak szerintem persze.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 03, 10:19:32 írta sparkafer »

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45442 Dátum: 2010 Május 03, 10:11:56 »

Sziasztok!
Miért van, hogy ha fékezek akkor hajlamos leállni, mikor üresben gurulok? Hidegen és melegen is.
Ötlet? Gondolom a megoldás az, hogy tegyem magasabbra az alapjáratot, de leginkább érdekel, hogy miért?
Üdv: Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #45441 Dátum: 2010 Május 03, 07:10:05 »

Buszod? Roll Eyes

Nem... AS -es buszmotor a Bogaramban... Roll Eyes Grin És azon a 34 PICT-3-as karbi...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #45440 Dátum: 2010 Május 03, 07:09:00 »

Így van.... nekem is ez van...
Buszod? Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #45439 Dátum: 2010 Május 03, 07:07:53 »

PICT hanyas? Öcsém szerint 34PICT3

Így van.... nekem is ez van...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45438 Dátum: 2010 Május 02, 23:25:20 »

ez miből való?
ha jól tudom valami ford ,talán fieszta
sajnos mivel a gyárira esélyem sincs ,ezzel kell beérnem
szvsz törekednék a szarból a lehető legjobbat kihozni  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45437 Dátum: 2010 Május 02, 23:08:20 »

Kérnék kis segítséget vagy valami ötletet! Hogyan lehetne mozgásra bírnom a féknyeregben a dugattyúkat ha nem mozdul? Levegővel nem engedelmeskedik, nagyobb levegő nyomáson meg nem merem mert egyszer már sikerül "játszanom" vele.
tedd a két dugattyú közé a régi betéteket és akkor nem lövi ki és mehet a nagynyomás !

Oldalak: 1 ... 874 875 876 877 878 [879] 880 881 882 883 884 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.241 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.