www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:32:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 [956] 957 958 959 960 961 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271289 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42398 Dátum: 2009 December 31, 21:05:39 »

köcce

De a rugót akaszd vissza. Ahogy Stunt is írta: a turbinaházban van az egyik vége.Mert ez az alapállása.
Ha jól tudom.
Javítsatok ki ha baromságot írtam. Bár még csak pár sört ittam, de mindenre képes vagyok. Grin Grin
És most már senki ne szereljen!
Tényleg irány a buli!! Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42397 Dátum: 2009 December 31, 19:56:27 »

Ha nyitva van sosem lesz baj. Én évekig jártam így, termosztát nélkül.
köcce
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42396 Dátum: 2009 December 31, 19:45:01 »

  Wink :Dne e e m , itt végül is az volt a lényeg hogyha kiakaszotm valahova , akkor nem lesz semmi baja Huh(nem sül meg) Huh
Ha nyitva van sosem lesz baj. Én évekig jártam így, termosztát nélkül.

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42395 Dátum: 2009 December 31, 19:24:32 »

Te szeretsz így billentyűhuszárkodni, nem?

Én inkább megnéztem volna 2 perc alatt merre vannak a lapok, merre kell húzni, hova kell akasztani, nem űrtudomány ez, és megspóroltál volna 3000 felesleges leütést.

Ha meg a helyszínen végképp nem jössz rá, akkor kérdezz.



  Wink :Dne e e m , itt végül is az volt a lényeg hogyha kiakaszotm valahova , akkor nem lesz semmi baja Huh(nem sül meg) Huh
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #42394 Dátum: 2009 December 31, 19:07:06 »

Dehogy, a lemezhez van akasztva, nem a blokkhoz.
Ja, igaz! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42393 Dátum: 2009 December 31, 19:05:13 »

mind 1 kiaksztom balra valamuhez oszt finálé

Te szeretsz így billentyűhuszárkodni, nem?

Én inkább megnéztem volna 2 perc alatt merre vannak a lapok, merre kell húzni, hova kell akasztani, nem űrtudomány ez, és megspóroltál volna 3000 felesleges leütést.

Ha meg a helyszínen végképp nem jössz rá, akkor kérdezz.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42392 Dátum: 2009 December 31, 19:02:54 »

aha de az a beakasztó hely, már maga a blokk anyaga ?!(ha jól emlékszem)
ha ahoz kikötöm a rudazatot akkor oké lesssz???(de úgy hogy jobbról balra huzatom?

Dehogy, a lemezhez van akasztva, nem a blokkhoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42391 Dátum: 2009 December 31, 18:52:46 »

meg nem mondom, mibe van beakasztva, mintha lenne ott egy csavar és annak a fejére, de most ki nem megyek megnézni, mindenesetre vakon is megy, és igen, balra.
mind 1 kiaksztom balra valamuhez oszt finálé
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #42390 Dátum: 2009 December 31, 18:49:32 »

aha de az a beakasztó hely, már maga a blokk anyaga ?!(ha jól emlékszem)
ha ahoz kikötöm a rudazatot akkor oké lesssz???(de úgy hogy jobbról balra huzatom?
meg nem mondom, mibe van beakasztva, mintha lenne ott egy csavar és annak a fejére, de most ki nem megyek megnézni, mindenesetre vakon is megy, és igen, balra.

Bácsi Győző
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42389 Dátum: 2009 December 31, 18:46:20 »

A blokk osztósíkjánál van a beakasztás helye.
aha de az a beakasztó hely, már maga a blokk anyaga ?!(ha jól emlékszem)
ha ahoz kikötöm a rudazatot akkor oké lesssz???(de úgy hogy jobbról balra huzatom?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #42388 Dátum: 2009 December 31, 18:42:25 »

a motor mögött a rudazatot rögzítenem kell 1 irányba?(ha igen akkor ha a kipuf felől nézem merre?)
nem emlékszem már Embarrassed
A blokk osztósíkjánál van a beakasztás helye.

Bácsi Győző
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42387 Dátum: 2009 December 31, 18:18:43 »

Soxor a csúszógyűrű is kopik, az "újabb" típusoknál pedig már felszabályozni sem lehet, mert nincs anyag  Undecided
van egy generátorom azon is valahogy így néz ki. Majd fel kéne újítanom.


                             GNX-967
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42386 Dátum: 2009 December 31, 18:03:28 »

Azt hiszem balra, mert a rugó is arra húzza.
most h mondod nekem is úgy rémlik Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42385 Dátum: 2009 December 31, 17:55:46 »

a motor mögött a rudazatot rögzítenem kell 1 irányba?(ha igen akkor ha a kipuf felől nézem merre?)
nem emlékszem már Embarrassed

Azt hiszem balra, mert a rugó is arra húzza.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42384 Dátum: 2009 December 31, 17:54:02 »

Ha nincs ott a rugó, akkor ide-oda mozog, ahogy kedve van és ahogy a szél fújja.
Ez nem jó, akassz be oda egy drótot, hogy nyitva legyen.
a motor mögött a rudazatot rögzítenem kell 1 irányba?(ha igen akkor ha a kipuf felől nézem merre?)
nem emlékszem már Embarrassed
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42383 Dátum: 2009 December 31, 17:52:44 »

Nekem is folyton ilyen bajom van, már voltam vele nem egyszer autóvillamossági szerelőnél, mértük is, 14,4-gyel töltött, és mégis...
Nem tudok rájönni, mi az. Az enyém dinamós.
Ötlet?
ha nem találsz jó villamos szerelőt ,?Akkor én tudok 1 nagyon jót , barátnőm bátya , második bogarat kábelezte át.
azon kívül rengeteg referenciája van( munkagépek ,show autók, autók, stb...)!!nem drága Wink ez csak 1 ötlet ha nem oldódna meg Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42382 Dátum: 2009 December 31, 17:50:28 »

már szétszedéskor sem volt ott rugó, Embarrassed   Grin akkor ha nincs rugó folyamatosan nyitva van?
Ha nincs ott a rugó, akkor ide-oda mozog, ahogy kedve van és ahogy a szél fújja.
Ez nem jó, akassz be oda egy drótot, hogy nyitva legyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42381 Dátum: 2009 December 31, 17:49:21 »

Ha az kiakad, akkor a ház mögött lévő rugó (megvan?) állandóra kinyitja. Fail safe.  Wink
már szétszedéskor sem volt ott rugó, Embarrassed   Grin akkor ha nincs rugó folyamatosan nyitva van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42380 Dátum: 2009 December 31, 17:42:56 »

tudod mire gondolok az a ,,L" alakú rúd ami felmegy a turbina házba, szerintem az akadt ki!!
de ha az akkor van nyitva semmi gond!!Úgy is nyári autó lett!! Wink
Ha az kiakad, akkor a ház mögött lévő rugó (megvan?) állandóra kinyitja. Fail safe.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #42379 Dátum: 2009 December 31, 17:40:56 »

pl multiméterrel. De ha nem alszik ki a lámpa akkor biztos nincs töltésed, csak gerjesztés van...
Egyáltalán milyen generátorod van?

Nekem is folyton ilyen bajom van, már voltam vele nem egyszer autóvillamossági szerelőnél, mértük is, 14,4-gyel töltött, és mégis...
Nem tudok rájönni, mi az. Az enyém dinamós.
Ötlet?

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42378 Dátum: 2009 December 31, 16:58:33 »

ha kiakadt akkor szerintem állandóan nyitva van....
tudod mire gondolok az a ,,L" alakú rúd ami felmegy a turbina házba, szerintem az akadt ki!!
de ha az akkor van nyitva semmi gond!!Úgy is nyári autó lett!! Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42377 Dátum: 2009 December 31, 16:34:48 »

sziasztok ha a termosztátom , vége kiakadt a turbinaházba attól nem sül be a bébim?
mert amikor összeraktam úgy láttam hogy ott azoknál , a légterelő lemezek ilesztése nevetséges  ,szerintem az mindig hűt:)
ha kiakadt akkor szerintem állandóan nyitva van....
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42376 Dátum: 2009 December 31, 16:23:02 »

Lehet, ha minden fasza. Sosem használtam dinamót. De sokaknak elég gyakran elkopik, talán illene kefecserekor szabályozni is.

Soxor a csúszógyűrű is kopik, az "újabb" típusoknál pedig már felszabályozni sem lehet, mert nincs anyag  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42375 Dátum: 2009 December 31, 15:07:03 »


20 évente.
Lehet, ha minden fasza. Sosem használtam dinamót. De sokaknak elég gyakran elkopik, talán illene kefecserekor szabályozni is.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 31, 15:19:21 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42374 Dátum: 2009 December 31, 15:05:00 »

Ami ugye megeszi a szénkefét.


20 évente.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42373 Dátum: 2009 December 31, 15:02:51 »

...esetleg dimangó??  Roll Eyes
na ja


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42372 Dátum: 2009 December 31, 15:02:14 »

Akkor tényleg nincs.
Szénkeféket nézd meg szerintem.
És ahogy Süsü írta: milyen a generátor?
Külsős, belsős fesszabos?
generátornál elég ritkán kopik a szénkefe, hiszen itt csúszógyűrűk vannak a dinamó kommutátorával ellentétbe. Ami ugye megeszi a szénkefét.


                             GNX-967
Sompi
« Hozzászólás #42371 Dátum: 2009 December 31, 15:02:05 »

Akkor tényleg nincs.
Szénkeféket nézd meg szerintem.
És ahogy Süsü írta: milyen a generátor?
Külsős, belsős fesszabos?

...esetleg dimangó??  Roll Eyes
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42370 Dátum: 2009 December 31, 14:58:43 »


Az aksit feltöltöttem, mentem is vele a városban de nem aludt el a jelzés.
Akkor tényleg nincs.
Szénkeféket nézd meg szerintem.
És ahogy Süsü írta: milyen a generátor?
Külsős, belsős fesszabos?

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42369 Dátum: 2009 December 31, 14:54:43 »

A szénkefe miatt gondoltam szétszedni.
Hogyan lehetne megmérni? 
pl multiméterrel. De ha nem alszik ki a lámpa akkor biztos nincs töltésed, csak gerjesztés van...
Egyáltalán milyen generátorod van?


                             GNX-967
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42368 Dátum: 2009 December 31, 14:54:24 »

Szerintem töltsd fel az akksit, majd nézd meg, hogy járó motornál elalszik-e.
Ha nem, na akkor nincs töltésed.

Idézet

Az aksit feltöltöttem, mentem is vele a városban de nem aludt el a jelzés.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 31, 14:56:03 írta Tüdő »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42367 Dátum: 2009 December 31, 14:38:05 »

Sziasztok,
Folyamatosan ég a G piros jelzés a műszerfalon. Ezt hogy lehetne megszüntetni?  Huh
Összefüggésben lehet azzal hogy előtte többször próbáltam sikertelenül indítozni mert lemerült az aksi? Huh
Szerintem töltsd fel az akksit, majd nézd meg, hogy járó motornál elalszik-e.
Ha nem, na akkor nincs töltésed.


Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42366 Dátum: 2009 December 31, 14:36:07 »

Szvsz csavarhúzóval nehezen mérhető ki bármi is.Szétszedni miért?Ha kiváncsi vagy hogy néz ki belül inkább tölts le egy robbantott ábrát egy generátorról,feszszabról. Roll Eyes

A szénkefe miatt gondoltam szétszedni.
Hogyan lehetne megmérni? 
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42365 Dátum: 2009 December 31, 14:21:34 »

Köszi a válaszokat!
Az ékszíj a motornál elég feszes. Akkor a generátort meg a feszültségszabályozót szedjem szét? Mert ahogy odanyultam csavarhúzóval szikrázott egyet. Lehet nem ártana lekapcsolni az aksit? 
Szvsz csavarhúzóval nehezen mérhető ki bármi is.Szétszedni miért?Ha kiváncsi vagy hogy néz ki belül inkább tölts le egy robbantott ábrát egy generátorról,feszszabról. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42364 Dátum: 2009 December 31, 14:18:07 »

Valoszinű azért merült le az akksid, mert nincs töltésed.Ki kellene mérned a generátort illetve a feszültség szabályzót. És megnézni a csatlakozokat.Lehet hogy szénkefe kopás áll fenn. Lips Sealed

Köszi a válaszokat!
Az ékszíj a motornál elég feszes. Akkor a generátort meg a feszültségszabályozót szedjem szét? Mert ahogy odanyultam csavarhúzóval szikrázott egyet. Lehet nem ártana lekapcsolni az aksit? 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42363 Dátum: 2009 December 31, 13:12:23 »

Sziasztok,
Folyamatosan ég a G piros jelzés a műszerfalon. Ezt hogy lehetne megszüntetni?  Huh
Összefüggésben lehet azzal hogy előtte többször próbáltam sikertelenül indítozni mert lemerült az aksi? Huh
ki veszed az égőt belőle Roll Eyes

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42362 Dátum: 2009 December 31, 12:38:43 »

Sziasztok,
Folyamatosan ég a G piros jelzés a műszerfalon. Ezt hogy lehetne megszüntetni?  Huh
Összefüggésben lehet azzal hogy előtte többször próbáltam sikertelenül indítozni mert lemerült az aksi? Huh
lehet hogy csak valami szétcsúszott!!
szíj elég feszes?, nem csúszik?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42361 Dátum: 2009 December 31, 12:23:05 »

Sziasztok,
Folyamatosan ég a G piros jelzés a műszerfalon. Ezt hogy lehetne megszüntetni?  Huh
Összefüggésben lehet azzal hogy előtte többször próbáltam sikertelenül indítozni mert lemerült az aksi? Huh
Valoszinű azért merült le az akksid, mert nincs töltésed.Ki kellene mérned a generátort illetve a feszültség szabályzót. És megnézni a csatlakozokat.Lehet hogy szénkefe kopás áll fenn. Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42360 Dátum: 2009 December 31, 12:16:37 »

Sziasztok,
Folyamatosan ég a G piros jelzés a műszerfalon. Ezt hogy lehetne megszüntetni?  Huh
Összefüggésben lehet azzal hogy előtte többször próbáltam sikertelenül indítozni mert lemerült az aksi? Huh
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42359 Dátum: 2009 December 31, 11:19:54 »

sziasztok ha a termosztátom , vége kiakadt a turbinaházba attól nem sül be a bébim?
mert amikor összeraktam úgy láttam hogy ott azoknál , a légterelő lemezek ilesztése nevetséges  ,szerintem az mindig hűt:)
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 [956] 957 958 959 960 961 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.