www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 02:50:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13291167 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42278 Dátum: 2009 December 27, 20:44:08 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)
akkor jól emlékeztem, még a hiba is rémlett, csak nem akartam baromságot írni.

stone, nem akarod kirakni a főoldalra?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42277 Dátum: 2009 December 27, 20:41:06 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)
Éppen ezt akartam tenni, kössze.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42276 Dátum: 2009 December 27, 20:40:30 »

ebből is volt vita, Stunt valamivel nem értett egyet
Kijavítottam!

A fojtószelep ütköztető csavarnak rá kell ülni az alakostárcsára, ellenkező esetben a folytószelep a karburátor háznak ütközik fel, ami nem jó, mert kiverődik, elkoptatja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42275 Dátum: 2009 December 27, 20:38:45 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42274 Dátum: 2009 December 27, 20:38:22 »

der österrichise nagymester  Grin Grin Grin Grin

ami tény az az,hogy leírta és jól ,közérthetően
ebből is volt vita, Stunt valamivel nem értett egyet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42273 Dátum: 2009 December 27, 20:38:02 »

Nesze:

Beállítás:

pict-3-as karbi beállítása

Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra

Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

Munkafolyamat:

1/-- A Karbi jobb oldalan levö  3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö

jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu  egyszerre, forditva )   levö jelölessel ( ezek

2 beütött pontocska  ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be

, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )


2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  eléri a lépcsős részt és utána még egy teljes fordulat belefé.
Igy a pillangószelepnek lesz kb. 0.1 mm-es rése a karburátorházhoz .

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)

 
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem

 (de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )


3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös

szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig

 
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt )  ( ez a kisebbik ) amit

elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat  alaphelyzet mindig )  mar

kicsavartal a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd

nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,

amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..


5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod

vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.

3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42272 Dátum: 2009 December 27, 20:37:02 »

na most mekkora arca lesz, hogy így beidézik. előre rettegek  Grin
der österrichise nagymester  Grin Grin Grin Grin

ami tény az az,hogy leírta és jól ,közérthetően

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42271 Dátum: 2009 December 27, 20:36:05 »

na azt már nem  Grin
erre is van megoldás (abes)  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42270 Dátum: 2009 December 27, 20:35:45 »

Nesze:

na most mekkora arca lesz, hogy így beidézik. előre rettegek  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42269 Dátum: 2009 December 27, 20:35:24 »


(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul
látjátok megy ez csak kérdezni nem szabad

elég ha beírunk egy baromságot
azonnal jön a helyesbítés  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42268 Dátum: 2009 December 27, 20:35:08 »

na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin
na azt már nem  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42267 Dátum: 2009 December 27, 20:33:20 »

Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
látod ,ezt kb így kell  Grin Grin
ha beírtál volna valami baromságot és nem kérdezel már régen lett volna válasz  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42266 Dátum: 2009 December 27, 20:32:53 »

na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin
Nesze:

Beállítás:

pict-3-as karbi beállítása

Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra

Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

Munkafolyamat:

1/-- A Karbi jobb oldalan levö  3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö

jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu  egyszerre, forditva )   levö jelölessel ( ezek

2 beütött pontocska  ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be

, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )


2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös

reszhez !

Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)

 
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem

 (de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )


3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös

szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig

 
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt )  ( ez a kisebbik ) amit

elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat  alaphelyzet mindig )  mar

kicsavartal a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd

nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,

amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..


5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod

vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.

3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42265 Dátum: 2009 December 27, 20:32:17 »

hát, nem kell sok idő a kereséshez (kb 1 perc)

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

na látod elég volt szarul beírnom és lett aki beírta a frankót  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42264 Dátum: 2009 December 27, 20:31:08 »

xoyox leírása hangyányit pontosabb volt  Grin
na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42263 Dátum: 2009 December 27, 20:30:46 »

hát, nem kell sok idő a kereséshez (kb 1 perc)

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42262 Dátum: 2009 December 27, 20:28:50 »

asszem kb a képlet
az összes csavar tökig beteker
a vastagból 3 teljes kanyar kiteker
a vékonyból 7 komplett kanyar kiteker
kb ez a képlet
ez lehet,hogy baromira nem így van
de ez pont elég lesz ahhoz hogy az okosok beírják a pontos képletet

csak figyelj  Grin
xoyox leírása hangyányit pontosabb volt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42261 Dátum: 2009 December 27, 20:27:17 »

Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
asszem kb a képlet
az összes csavar tökig beteker
a vastagból 3 teljes kanyar kiteker
a vékonyból 7 komplett kanyar kiteker
kb ez a képlet
ez lehet,hogy baromira nem így van
de ez pont elég lesz ahhoz hogy az okosok beírják a pontos képletet

csak figyelj  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42260 Dátum: 2009 December 27, 20:23:46 »

Keress vissza, sokan leírták már lépésről lépésre, pl. xoyox is, de azt hiszem a váciak oldalán is fent van.
Ha végképp nem találod, akkor leírom.
Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42259 Dátum: 2009 December 27, 19:56:26 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy a motoromon a Solex 31-es típusú karburátoron mennyire érdemes beállítani az alapjárati csavart (nagy csavar), illetve az üresjárati keverék összetételét szabályozó csavart (kicsi)?
Most lett felújítva a motor és nem tudom, hogy hogyan érdemes ezt beállítani ilyenkor.

Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvw
Bendzsi

Keress vissza, sokan leírták már lépésről lépésre, pl. xoyox is, de azt hiszem a váciak oldalán is fent van.
Ha végképp nem találod, akkor leírom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42258 Dátum: 2009 December 27, 17:46:24 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy a motoromon a Solex 31-es típusú karburátoron mennyire érdemes beállítani az alapjárati csavart (nagy csavar), illetve az üresjárati keverék összetételét szabályozó csavart (kicsi)?
Most lett felújítva a motor és nem tudom, hogy hogyan érdemes ezt beállítani ilyenkor.

Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvw
Bendzsi
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42257 Dátum: 2009 December 27, 16:29:40 »

Ha engem kérdezel, bontsd vissza, most az rengeteg melónak tűnik, de egy örökös szopást spórolsz meg vele az elkövetkező 10+ évre.

Egyetértek.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42256 Dátum: 2009 December 27, 16:07:17 »

ezt amikor megláttam kicsit elborult az agyam .
Az ember azt mondja jólesz az majd ki lesz kenve RO-55-el majd alaposan kimossa a felületet s újrakikeni s kimossa.
Ha engem kérdezel, bontsd vissza, most az rengeteg melónak tűnik, de egy örökös szopást spórolsz meg vele az elkövetkező 10+ évre.
A karosszériás arcát is bontsd vissza, a pénzedet meg verd ki belőle.
Rozsdamarót felejtsd el, az átalakítókat úgyszint. Hacsaknem drótkoronggal kombinálod (utolsó lépés: drótkorong-nitrohigítós lemosás-alapozó...)
Elég sok rozsdaboglya volt a családban, a tapasztalataim szerint ez válik be
(Pl. a würth rozsdaátalakítót egyszer próbáltam Öregen. Csodák nincsenek, ugyanúgy rozsdásodott, mint ha nem használtam volna...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42255 Dátum: 2009 December 27, 10:39:41 »

Az IMPA-nak van csodaszere kela rust a neve 2000 Ft körül.Drotkefe után beken ,megvár mig kék lesz esetleg de nem szkséges ismételten kefe-ken. Kezelés után festhetö én veteránokhoz használom a ro 55 öt FELEJTSD EL

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #42254 Dátum: 2009 December 27, 09:59:12 »

Sziasztok!
Nagyon kerek számú - 1000 - hozzászólásom következik: Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Betoltam a garázsába, ma este az önindító-csatlakozást megpucoltam és amikor majdnem 3 hét állás után 'pöcc'-re beröffent, valami megmozdult idebent (nem a vacsora). Utasteret kulturáltan összeraktam (baleset után hegyén-hátán állt minden), csomagteret rendbe raktam (csukható).
Holnap kezdem lebontani az elejét és összeírni a listát - szeretnék majd támaszkodni a bogaras-társadalomban hányódó alkatrészekre...
További szép ünnepet mindenkinek!
No lám csak...  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42253 Dátum: 2009 December 27, 09:51:39 »

<beszúrt kép törölve>ezt amikor megláttam kicsit elborult az agyam .





de attól tartok bontás lesz. Undecided
  nincs itt semmi baj , a rohasztó embernek fel kell tenni a brúsz viliszes filmből jól ismert kérdést : fej vagy gyomor?
Aztán padlólemez le ,csiszol, vissza. Ha volt már kasznipróba akkor végig lehet pontozni , nem kell minden egyes pontozás után próbálni, a padló ugyanis tűrhető pontosságú ( a fűtéscsatornához képest)

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42252 Dátum: 2009 December 27, 09:00:57 »

Rozsda maró-átalakító termékek közül van olyan, amit le kell!! mosni a felületről.( pl Ro-55, párszázft/liter  ) . Azt nem biztos hogy maradéktalanul el tudod távolítani a kicsi hézagokból. Olyat keress, amit nem kell lemosni, eltávolítani, hanem egyszerre festhető, pl alapozóval ( ezek jellemzően jóval drágábbak, többezerft/liter  ). Alapozóból a festés szempontjából szerintem a kétkomponensű a jobb, köt, nem szárad. De ezt a fényeződ nálam jobban tudja.Az illesztés a legkényesebb rész, fontos hogy a legkisebb rozsdát is megnyugtatóan kezeljék, és ha van módod, légy ott mikor csinálják. Jó munkát!
ezt amikor megláttam kicsit elborult az agyam .
Az ember azt mondja jólesz az majd ki lesz kenve RO-55-el majd alaposan kimossa a felületet s újrakikeni s kimossa.
Az elmondása szerint egy nap alatt megvan az a plusz munka h megáztatta hetekig az utóbbi 1hónapban kinnt volt a szabad ég alatt...(no comment)
majd a n. Apám megjegyezte ha ezt végbe tudjuk vinni igen meg kell venni a kétkomponenses rozsdaátalakítós alapozót.(mondta a pontos nevét nem jut az eszembe). nem olcsó de ennyivel is kevesebbet fizetek majd munkadíjra ...
Ez egy elég komoly érvágás volt nekem pár hónapja azért nem is frissítettem itt a beszámolókat.
Míg ezt a "hibát" hejre nem hozom..
kicsit van eldurranva az agyam mostanában .
padlólemez meg vissza lesz szedve amint lesz egy szabad napom erre .(idén már nem Sad ..)
ki kell csiszolni újra majd felponozni bódét rámérni és utána újra bódé le padló végigpontoz..alapozóval fogkrémmel kiken...ezt a folyamatot meg megismétlem mégegyszer száradás után , hogy még véletlen sem maradjon egy tűhegynyi lyuk sem .

fontosnak tartom h ne kezdjen el rohadni a váltóalagúton található padlólemez felfogatására szánt perem.
igaz, nekem azt mondja a lakatos ha ez jól ki van kezelve majd lezárva akkor nem fog itt semien rozsda kialakulni.
szerintem meg nem történik semmi ha azon a 10-20ponton ahol eddig fel lett pontozva a padló kifúrjuk majd újra vissza..
gondolom most megosztom két részre a közönséget .
de első körben megpróbálom Ro-val kimosni majd rozsdaátalakítós alapozóval kikenni ha sikerül alaposan ezt megtennem akkor nem fogom visszabontani.
de attól tartok bontás lesz. Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #42251 Dátum: 2009 December 26, 19:59:49 »

EZER KÖSZÖNET ELŐRE IS MINDENKINEK!
Hamarosan összeírom a listát.
Ti vagytok a legjobbak!
 Kezfogas
Azzal a frappáns ezredik hozzászólásoddal Te is részese vagy a legjobbaknak.!
Gratulálok a döntéshez,és sok kitartást,türelmet kivánok hozzá.

Tóth Zoltán
matchbox
« Hozzászólás #42250 Dátum: 2009 December 26, 19:47:04 »

Ezt Örömmel olvastam.
Csatlakozom a srácokhoz, ha valamiben tudok segítek!
EZER KÖSZÖNET ELŐRE IS MINDENKINEK!
Hamarosan összeírom a listát.
Ti vagytok a legjobbak!
 Kezfogas
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42249 Dátum: 2009 December 26, 19:05:39 »

zsírtalan Grin Grin Grin Wink
ahogy mondod.... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42248 Dátum: 2009 December 26, 19:04:48 »

zsir! Cool
zsírtalan Grin Grin Grin Wink


                             GNX-967
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42247 Dátum: 2009 December 26, 18:58:25 »

Smiley
zsir! Cool

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42246 Dátum: 2009 December 26, 18:57:19 »

 Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42245 Dátum: 2009 December 26, 18:56:39 »

?a én is kihasználtam a jó időt és lealapoztam a homokolt dolgokat:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42244 Dátum: 2009 December 26, 16:05:47 »

Na megvolt a mai szmb:
hirtelen marha könnyű lett a gázpedál menet közben, és mintha nem ment voltna a karbuban a gyorsító.(nem is) Hazaérve konstatáltam hogy a gyorsítómembrán nyomókarjának tengelye kiesett. Visszatettem, de ki-be járt tök könnyedén, ezért felül kicsit megpontoztam, meg az állítócsavaron ráhúztam, hogy kicsit mindig feszüljön minimálisat hogy ne lazuljon ki. Majd karbu vissza, még ránéztem a gyujtásra de ok. volt aztán pöccröff és megint jó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42243 Dátum: 2009 December 26, 15:59:09 »

Sziasztok!
 Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Ezt Örömmel olvastam.
Csatlakozom a srácokhoz, ha valamiben tudok segítek!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42242 Dátum: 2009 December 26, 14:51:16 »

Sziasztok!
Nagyon kerek számú - 1000 - hozzászólásom következik: Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Betoltam a garázsába, ma este az önindító-csatlakozást megpucoltam és amikor majdnem 3 hét állás után 'pöcc'-re beröffent, valami megmozdult idebent (nem a vacsora). Utasteret kulturáltan összeraktam (baleset után hegyén-hátán állt minden), csomagteret rendbe raktam (csukható).
Holnap kezdem lebontani az elejét és összeírni a listát - szeretnék majd támaszkodni a bogaras-társadalomban hányódó alkatrészekre...
További szép ünnepet mindenkinek!
Pár cuccom nekem is van, pl index meg lámpa meg pár apróság, ha segíthetek szólj!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42241 Dátum: 2009 December 26, 14:27:51 »

Sziasztok!
Nagyon kerek számú - 1000 - hozzászólásom következik: Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Betoltam a garázsába, ma este az önindító-csatlakozást megpucoltam és amikor majdnem 3 hét állás után 'pöcc'-re beröffent, valami megmozdult idebent (nem a vacsora). Utasteret kulturáltan összeraktam (baleset után hegyén-hátán állt minden), csomagteret rendbe raktam (csukható).
Holnap kezdem lebontani az elejét és összeírni a listát - szeretnék majd támaszkodni a bogaras-társadalomban hányódó alkatrészekre...
További szép ünnepet mindenkinek!
Kar, hogy nincs kurvanagy vigyorgos szmajli....
Nagyon orulok, Zoli, ha esetleg valami kell, csorogj ram, max. azt mondom, hogy nem ertek hozza...
Es nyaron piroskaval gyertek babanezobe!!
 Cheesy Cheesy Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #42240 Dátum: 2009 December 26, 12:32:21 »

Sziasztok!
Nagyon kerek számú - 1000 - hozzászólásom következik: Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Betoltam a garázsába, ma este az önindító-csatlakozást megpucoltam és amikor majdnem 3 hét állás után 'pöcc'-re beröffent, valami megmozdult idebent (nem a vacsora). Utasteret kulturáltan összeraktam (baleset után hegyén-hátán állt minden), csomagteret rendbe raktam (csukható).
Holnap kezdem lebontani az elejét és összeírni a listát - szeretnék majd támaszkodni a bogaras-társadalomban hányódó alkatrészekre...
További szép ünnepet mindenkinek!
Baszki, nagyon jó hír.  Cheesy Cheesy Cheesy
Futómű alkatrészeket lehet, hogy tudok, írjad majd mi kell.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #42239 Dátum: 2009 December 26, 09:23:49 »

Sziasztok!
Nagyon kerek számú - 1000 - hozzászólásom következik: Piroskámat (elől) lebontom és összerakom a júliusi műszakira!
Köszönöm a bíztatást és a jó szavakat - igaz, ami igaz: a 'bogarazást' nem lehet csak úgy abbahagyni!
Betoltam a garázsába, ma este az önindító-csatlakozást megpucoltam és amikor majdnem 3 hét állás után 'pöcc'-re beröffent, valami megmozdult idebent (nem a vacsora). Utasteret kulturáltan összeraktam (baleset után hegyén-hátán állt minden), csomagteret rendbe raktam (csukható).
Holnap kezdem lebontani az elejét és összeírni a listát - szeretnék majd támaszkodni a bogaras-társadalomban hányódó alkatrészekre...
További szép ünnepet mindenkinek!

Helyes! Ha tudok segíteni, bármiben, szólj! Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.28 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.