www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 22, 21:44:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921402 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15637418 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42294 Dátum: 2009 December 28, 16:39:05 »

mai szmb Grin
typ3 variant sokkal klasszabb mattba  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42293 Dátum: 2009 December 28, 16:32:21 »

mai szmb Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42292 Dátum: 2009 December 28, 13:27:30 »


bocsánat nem figyeltem ,én az általam berakott linkre gondoltam és linkelésre

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #42291 Dátum: 2009 December 28, 12:56:19 »


lehet hogy egy mélt is megérne a dolog és biztosan nem lenne nekik gond az ingyenreklám
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42290 Dátum: 2009 December 28, 12:52:57 »

Nem szívesen lopok képet (és egyéb tartalmat), inkább majd beteszem a linket. Ott is jól leírta a Jopi (vagy valaki) a karbi beállítást.

lehet hogy egy mélt is megérne a dolog és biztosan nem lenne nekik gond az ingyenreklám

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #42289 Dátum: 2009 December 28, 12:52:23 »

Nem szívesen lopok képet (és egyéb tartalmat), inkább majd beteszem a linket. Ott is jól leírta a Jopi (vagy valaki) a karbi beállítást.


értem, jogos.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #42288 Dátum: 2009 December 28, 12:50:07 »

Nem szívesen lopok képet (és egyéb tartalmat), inkább majd beteszem a linket. Ott is jól leírta a Jopi (vagy valaki) a karbi beállítást.

itt van néhány:
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42287 Dátum: 2009 December 28, 11:58:27 »

ez is mehetne a hasznosba
http://www.justkampers.com/videos/watch/distributor_cap

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #42286 Dátum: 2009 December 28, 07:56:39 »

Felteszem, de egy képet még keressetek hozzá. :-)


itt van néhány:

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #42285 Dátum: 2009 December 28, 05:20:25 »

Felteszem, de egy képet még keressetek hozzá. :-)

megírtam priviben stone-nak, majd kipofozza  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #42284 Dátum: 2009 December 28, 00:09:49 »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42283 Dátum: 2009 December 27, 22:23:22 »

Egyetértek.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42282 Dátum: 2009 December 27, 21:22:19 »

Köszönöm szépen az infókat!! Így mostmár menni fog Wink Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42281 Dátum: 2009 December 27, 20:45:54 »

azt szeretném kérdezni ,hogy kell felhúzni úgy egy black ribbon hippopotamus ,dry fullowerfucker óvszert,hogy ne szorítson derékban
ha nincs válasz akkor beírnám,hogy én hogy csinálom és nyilván lesz aki kijavítson  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42280 Dátum: 2009 December 27, 20:45:42 »

Ahhoz azért kicsit szépíteni kellene....  Evil
megírtam priviben stone-nak, majd kipofozza  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42279 Dátum: 2009 December 27, 20:44:44 »

akkor jól emlékeztem, még a hiba is rémlett, csak nem akartam baromságot írni.

stone, nem akarod kirakni a főoldalra?

Ahhoz azért kicsit szépíteni kellene....  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42278 Dátum: 2009 December 27, 20:44:08 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)
akkor jól emlékeztem, még a hiba is rémlett, csak nem akartam baromságot írni.

stone, nem akarod kirakni a főoldalra?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15002

« Hozzászólás #42277 Dátum: 2009 December 27, 20:41:06 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)
Éppen ezt akartam tenni, kössze.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42276 Dátum: 2009 December 27, 20:40:30 »

ebből is volt vita, Stunt valamivel nem értett egyet
Kijavítottam!

A fojtószelep ütköztető csavarnak rá kell ülni az alakostárcsára, ellenkező esetben a folytószelep a karburátor háznak ütközik fel, ami nem jó, mert kiverődik, elkoptatja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42275 Dátum: 2009 December 27, 20:38:45 »

Kijavítottam a szöveget, volt benne egy hiba, mostmár okés.

(pillangószelep ütköztető csavar beállítása)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42274 Dátum: 2009 December 27, 20:38:22 »

der österrichise nagymester  Grin Grin Grin Grin

ami tény az az,hogy leírta és jól ,közérthetően
ebből is volt vita, Stunt valamivel nem értett egyet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42273 Dátum: 2009 December 27, 20:38:02 »

Nesze:

Beállítás:

pict-3-as karbi beállítása

Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra

Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

Munkafolyamat:

1/-- A Karbi jobb oldalan levö  3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö

jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu  egyszerre, forditva )   levö jelölessel ( ezek

2 beütött pontocska  ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be

, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )


2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  eléri a lépcsős részt és utána még egy teljes fordulat belefé.
Igy a pillangószelepnek lesz kb. 0.1 mm-es rése a karburátorházhoz .

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)

 
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem

 (de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )


3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös

szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig

 
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt )  ( ez a kisebbik ) amit

elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat  alaphelyzet mindig )  mar

kicsavartal a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd

nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,

amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..


5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod

vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.

3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42272 Dátum: 2009 December 27, 20:37:02 »

na most mekkora arca lesz, hogy így beidézik. előre rettegek  Grin
der österrichise nagymester  Grin Grin Grin Grin

ami tény az az,hogy leírta és jól ,közérthetően

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42271 Dátum: 2009 December 27, 20:36:05 »

na azt már nem  Grin
erre is van megoldás (abes)  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42270 Dátum: 2009 December 27, 20:35:45 »

Nesze:

na most mekkora arca lesz, hogy így beidézik. előre rettegek  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42269 Dátum: 2009 December 27, 20:35:24 »


(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul
látjátok megy ez csak kérdezni nem szabad

elég ha beírunk egy baromságot
azonnal jön a helyesbítés  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42268 Dátum: 2009 December 27, 20:35:08 »

na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin
na azt már nem  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42267 Dátum: 2009 December 27, 20:33:20 »

Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
látod ,ezt kb így kell  Grin Grin
ha beírtál volna valami baromságot és nem kérdezel már régen lett volna válasz  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15002

« Hozzászólás #42266 Dátum: 2009 December 27, 20:32:53 »

na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin
Nesze:

Beállítás:

pict-3-as karbi beállítása

Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra

Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

Munkafolyamat:

1/-- A Karbi jobb oldalan levö  3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö

jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu  egyszerre, forditva )   levö jelölessel ( ezek

2 beütött pontocska  ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be

, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )


2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös

reszhez !

Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)

 
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem

 (de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )


3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös

szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig

 
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt )  ( ez a kisebbik ) amit

elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat  alaphelyzet mindig )  mar

kicsavartal a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd

nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,

amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..


5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod

vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.

3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42265 Dátum: 2009 December 27, 20:32:17 »

hát, nem kell sok idő a kereséshez (kb 1 perc)

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

na látod elég volt szarul beírnom és lett aki beírta a frankót  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42264 Dátum: 2009 December 27, 20:31:08 »

xoyox leírása hangyányit pontosabb volt  Grin
na akkor keresd elő és idézd azt  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42263 Dátum: 2009 December 27, 20:30:46 »

hát, nem kell sok idő a kereséshez (kb 1 perc)

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #42262 Dátum: 2009 December 27, 20:28:50 »

asszem kb a képlet
az összes csavar tökig beteker
a vastagból 3 teljes kanyar kiteker
a vékonyból 7 komplett kanyar kiteker
kb ez a képlet
ez lehet,hogy baromira nem így van
de ez pont elég lesz ahhoz hogy az okosok beírják a pontos képletet

csak figyelj  Grin
xoyox leírása hangyányit pontosabb volt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42261 Dátum: 2009 December 27, 20:27:17 »

Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
asszem kb a képlet
az összes csavar tökig beteker
a vastagból 3 teljes kanyar kiteker
a vékonyból 7 komplett kanyar kiteker
kb ez a képlet
ez lehet,hogy baromira nem így van
de ez pont elég lesz ahhoz hogy az okosok beírják a pontos képletet

csak figyelj  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42260 Dátum: 2009 December 27, 20:23:46 »

Keress vissza, sokan leírták már lépésről lépésre, pl. xoyox is, de azt hiszem a váciak oldalán is fent van.
Ha végképp nem találod, akkor leírom.
Köszönöm szépen, megkeresem aztán ha nem találom szólok! Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42259 Dátum: 2009 December 27, 19:56:26 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy a motoromon a Solex 31-es típusú karburátoron mennyire érdemes beállítani az alapjárati csavart (nagy csavar), illetve az üresjárati keverék összetételét szabályozó csavart (kicsi)?
Most lett felújítva a motor és nem tudom, hogy hogyan érdemes ezt beállítani ilyenkor.

Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvw
Bendzsi

Keress vissza, sokan leírták már lépésről lépésre, pl. xoyox is, de azt hiszem a váciak oldalán is fent van.
Ha végképp nem találod, akkor leírom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42258 Dátum: 2009 December 27, 17:46:24 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy a motoromon a Solex 31-es típusú karburátoron mennyire érdemes beállítani az alapjárati csavart (nagy csavar), illetve az üresjárati keverék összetételét szabályozó csavart (kicsi)?
Most lett felújítva a motor és nem tudom, hogy hogyan érdemes ezt beállítani ilyenkor.

Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvw
Bendzsi
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #42257 Dátum: 2009 December 27, 16:29:40 »

Ha engem kérdezel, bontsd vissza, most az rengeteg melónak tűnik, de egy örökös szopást spórolsz meg vele az elkövetkező 10+ évre.

Egyetértek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42256 Dátum: 2009 December 27, 16:07:17 »

ezt amikor megláttam kicsit elborult az agyam .
Az ember azt mondja jólesz az majd ki lesz kenve RO-55-el majd alaposan kimossa a felületet s újrakikeni s kimossa.
Ha engem kérdezel, bontsd vissza, most az rengeteg melónak tűnik, de egy örökös szopást spórolsz meg vele az elkövetkező 10+ évre.
A karosszériás arcát is bontsd vissza, a pénzedet meg verd ki belőle.
Rozsdamarót felejtsd el, az átalakítókat úgyszint. Hacsaknem drótkoronggal kombinálod (utolsó lépés: drótkorong-nitrohigítós lemosás-alapozó...)
Elég sok rozsdaboglya volt a családban, a tapasztalataim szerint ez válik be
(Pl. a würth rozsdaátalakítót egyszer próbáltam Öregen. Csodák nincsenek, ugyanúgy rozsdásodott, mint ha nem használtam volna...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42255 Dátum: 2009 December 27, 10:39:41 »

Az IMPA-nak van csodaszere kela rust a neve 2000 Ft körül.Drotkefe után beken ,megvár mig kék lesz esetleg de nem szkséges ismételten kefe-ken. Kezelés után festhetö én veteránokhoz használom a ro 55 öt FELEJTSD EL

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.