www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 14:43:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14906932 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41411 Dátum: 2009 November 22, 21:44:11 »

Bélám, most látom, mit nyomsz.
Mi lenne, ha forgatnád a nyelestengelyt és szépen megszámolnád mennyit forog a féltengelyed. Számológép, oszt szoroz és annyi.  Cheesy
Ha bent a motor váltó a kocsiban akkor kicsit nehezebb.  Grin
Kint vannak a váltók a kertben.
Ezt az oszt szoroz-t nem mutatnád meg szombaton? Számológépem van. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41410 Dátum: 2009 November 22, 21:41:59 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

Nekem a váltó alján 2 csavar van. Egy a legmélyebb ponton, és egy előrébb a váltórúd felé.Az kb. ott van ahol te berajzoltad hogy hol kell lennie a 4-esnek.Én látom is a fogakat is.. Csak megszerettem volna számolni , de majd kitalálom, hogy mivel jelöljem meg.

A karbik már nincsenek nálam. Már úton vannak az új gazdijukhoz.

Blackp-nek:
A forgatásos módszert megcsináltuk a sima váltón is és az AO-son is.Szemre nem volt különbség. Ezért próbálkozom most valami mással.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41409 Dátum: 2009 November 22, 21:37:58 »

Ja van valami ilyen módszer is.
Egyébként bogárban van a 0,89 meg a 0,93 áttételű 4. fokozat.
A 0,89 volt az un. félhosszú váltókban. A többiben meg 0.93 van.
Kár vele pöcsölni szvsz.

Meg volt a hosszában kettészedhető váltók (pre61?), abban volt 0,77 a 4. fokozat, de szerintem ez nem kompatibilis az újabb váltókkal. A csp-nél pl. van mindenféle áttétel aranyozott heroin árban.
nem lehetett az áttételt kideríteni összerakott állapotban is? kerék forgatásos módzsert mintha mondott volna valaki. vagy félreértettem, hülye vagyok hozzá  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 22, 21:42:07 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #41408 Dátum: 2009 November 22, 21:35:31 »


Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Bélám, most látom, mit nyomsz.
Mi lenne, ha forgatnád a nyelestengelyt és szépen megszámolnád mennyit forog a féltengelyed. Számológép, oszt szoroz és annyi.  Cheesy
Ha bent a motor váltó a kocsiban akkor kicsit nehezebb.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #41407 Dátum: 2009 November 22, 21:33:06 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

nem lehetett az áttételt kideríteni összerakott állapotban is? kerék forgatásos módzsert mintha mondott volna valaki. vagy félreértettem, hülye vagyok hozzá  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41406 Dátum: 2009 November 22, 21:32:27 »

Ja, de reumám nem lesz már ezután!  Cheesy
Jó lett a motor?
Hidegen még furi a hangja, de még nem volt ideje bemelegedni.
Azóta nem mentem hosszabb utat vele, de a gyertyakábel csere után érezhető lett a változás.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41405 Dátum: 2009 November 22, 21:30:11 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

Ma végre sikerült kitekernem a Teotól kapott 17-es imbusz kulccsal a váltó leeresztő csavarjait.
A legmélyebb ponton lévő leeresztőn benézve nem láttam fogaskereket amin megszámolhattam volna fogakat, ezért kitekertem a másikat is.
Ott már van valami.
Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #41404 Dátum: 2009 November 22, 21:15:38 »

...
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.
Ja, de reumám nem lesz már ezután!  Cheesy
Jó lett a motor?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41403 Dátum: 2009 November 22, 21:10:59 »

Gondoltam azt majd megmondod nekem. Grin
Egyszer én is játam úgy,hogy a 3 fokozat más volt. Nekem más váltóm van mint neked,így ebben a "fogas" kérdésben nem tudok segíteni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41402 Dátum: 2009 November 22, 20:57:04 »

Azt tudod,hogy a rövid váltó hány fogból áll?  Ha nem,akkor azt is számolni kell!
Gondoltam azt majd megmondod nekem. Grin
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41401 Dátum: 2009 November 22, 20:56:14 »

igen, eddig megvan...ha rossz a relé akkor lehetséges h folyamatosan világít?

megvan...összecseréltem a 49 és 49a csatlakozót Undecided
most kattog...a következő gond, hogy a kormánytól kéne jönnie egy barna földnek, de nekem van egy barna fehér ami a refi reléjéhez megy(az működik Grin) , egy barna sima ami a dudától jön, és egy barna kék amit nem tudok...

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41400 Dátum: 2009 November 22, 20:52:10 »

Józsikám!
Ez nálam a természetes állapot! Grin

Azt tudod,hogy a rövid váltó hány fogból áll?  Ha nem,akkor azt is számolni kell!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41399 Dátum: 2009 November 22, 20:50:16 »

Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?

Vazze nem vagy semmi! Klinikai eset vagy! Legalább a diliházba ha bekerülünk,lesz kivel beszélgetnem. Tudod nekem is vannak meredek dolgaim,és jelentem,hogy jó irányba haladsz te is. Grin

Józsikám!
Ez nálam a természetes állapot! Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41398 Dátum: 2009 November 22, 20:47:09 »

 Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?

Vazze nem vagy semmi! Klinikai eset vagy! Legalább a diliházba ha bekerülünk,lesz kivel beszélgetnem. Tudod nekem is vannak meredek dolgaim,és jelentem,hogy jó irányba haladsz te is. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #41397 Dátum: 2009 November 22, 20:38:02 »

Ma végre sikerült kitekernem a Teotól kapott 17-es imbusz kulccsal a váltó leeresztő csavarjait.
A legmélyebb ponton lévő leeresztőn benézve nem láttam fogaskereket amin megszámolhattam volna fogakat, ezért kitekertem a másikat is.
Ott már van valami.
Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41396 Dátum: 2009 November 22, 20:13:25 »

túlzás lenne ennek mondani magam  Roll Eyes de szerintem a km órán vagy avval együtt sima testre megy ezt kapcsolgatja a relé  hogy működjön a visszajelző mert az a foglalatba állandó áramot kap (ez inkább buzi megoldás mint furfangos ) Roll Eyes

igen, eddig megvan...ha rossz a relé akkor lehetséges h folyamatosan világít?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41395 Dátum: 2009 November 22, 20:07:37 »

Vezetékelésben gyakorlott bogarast keresek Sad
Az index relé barna vezetéke honnan megy?
túlzás lenne ennek mondani magam  Roll Eyes de szerintem a km órán vagy avval együtt sima testre megy ezt kapcsolgatja a relé  hogy működjön a visszajelző mert az a foglalatba állandó áramot kap (ez inkább buzi megoldás mint furfangos ) Roll Eyes

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41394 Dátum: 2009 November 22, 19:39:09 »

Vezetékelésben gyakorlott bogarast keresek Sad
Az index relé barna vezetéke honnan megy?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
matchbox
« Hozzászólás #41393 Dátum: 2009 November 22, 18:30:08 »

Ez műanyag feszítős? (csak mert, én úgy tudom amiben fém csík van azt kivett állapotban kell berakni)
Ez olyan - a feszítőt is kivettem, majd legvégül egy lapos kis-fejű csavarhúzóval kapott "előtolást" - kb. 10 perc alatt bent volt.
(Tovább tartott a szilánkokat kiporszívózni, mint az egész berakás...)
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41392 Dátum: 2009 November 22, 14:43:24 »

Nyíregyházán Petrikovics Autóüvegnél: ca. 14.000 HUF.

Én 16ért vettem, de ebből sokkal jobban kilátok Evil Evil Evil

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41391 Dátum: 2009 November 22, 09:11:01 »

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
szerintem már nincs (én nem találtam) Sad

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41390 Dátum: 2009 November 21, 21:47:34 »

azt kivett állapotban kell berakni)

ez látod igaz, berakott állapotban már semmit nem lehet berakni :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41389 Dátum: 2009 November 21, 21:16:07 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#

Ez műanyag feszítős? (csak mert, én úgy tudom amiben fém csík van azt kivett állapotban kell berakni)
matchbox
« Hozzászólás #41388 Dátum: 2009 November 21, 20:40:26 »

Lehet venni újat 22-ért is...  Evil

Nyíregyházán Petrikovics Autóüvegnél: ca. 14.000 HUF.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41387 Dátum: 2009 November 21, 20:38:48 »

Lehet venni újat 22-ért is...  Evil

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #41386 Dátum: 2009 November 21, 20:38:06 »

Hát ha mindent magad rax össze akkor nem olyan vészes, de ugye akkor is kell kompresszor ,előre ebbe made in usa rugó van, a szelepek sem olcsók, meg a csatlakozókból is kell jópár!
és akkor még hátul nem is csináltam semmit!
5 éves tervben az is benne van!
Üdv. Nekem is házilag készült airridem van, amit olcsóbban megusztam mintha ugy vettem volna kompletten, de viszont nincs nyüg azzal ha úgy veszed meg egyben. A kompresszor azért ilyen drága mert fémházas és nagy teljesítmény leadására képes, hosszú életttartalmú

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #41385 Dátum: 2009 November 21, 20:36:48 »

a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).
Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41384 Dátum: 2009 November 21, 20:36:10 »

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41383 Dátum: 2009 November 21, 20:33:27 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#


a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).
matchbox
« Hozzászólás #41382 Dátum: 2009 November 21, 20:27:05 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #41381 Dátum: 2009 November 21, 20:23:56 »

nincs lerögzítve,meg vízhangzik a garázs, de egy kompresszor hangtalanul nem tud működni! Wink
ah értem Smiley

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41380 Dátum: 2009 November 21, 19:17:55 »

Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...


Drága, viszont nagyon megéri.  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #41379 Dátum: 2009 November 21, 19:16:35 »

Ma kitakarítottam a karbit. A pilangószelep ki volt fúrva, viszont ami van itthon bontott azok nincsenek. most akkor melyik a jó(jobb)?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41378 Dátum: 2009 November 21, 19:01:50 »

hát ennek a kompresszornak is volt baja , de megszereltük!
Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41377 Dátum: 2009 November 21, 18:54:15 »

Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...

mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41376 Dátum: 2009 November 21, 18:51:10 »

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.

vízhang - locslocs, bugybugy
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41375 Dátum: 2009 November 21, 18:48:37 »

Hát ha mindent magad rax össze akkor nem olyan vészes, de ugye akkor is kell kompresszor ,előre ebbe made in usa rugó van, a szelepek sem olcsók, meg a csatlakozókból is kell jópár!
és akkor még hátul nem is csináltam semmit!
5 éves tervben az is benne van!
mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #41374 Dátum: 2009 November 21, 18:44:01 »

ma ez készült!
küzd még problémákkal , de működik!
kell még faragni egy két dolgon!

http://www.youtube.com/watch?v=0W8ema40cHE

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41373 Dátum: 2009 November 21, 18:41:01 »

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.
Afro

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41372 Dátum: 2009 November 21, 18:34:39 »

nincs lerögzítve,meg vízhangzik a garázs, de egy kompresszor hangtalanul nem tud működni! Wink

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.251 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.