www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:00:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1111 1112 1113 1114 1115 [1116] 1117 1118 1119 1120 1121 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236034 alkalommal)
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #35996 Dátum: 2009 április 17, 11:25:30 »

Sziasztok!
Van egy haveremnek egy régi tüzoltó-motor vagy mi.nagy nehezen beindul,jár de ha leáll akkor az istenér nem indul el.Valami mágneses gyujtása van,abban az egyik tekercs elég rendesen el van "rohadva""mitt vannak az adatai:Scintilla S.A.
0vp4l 402Z144<-
100-0ŕ2D9 1750-121/2ŕ2D9 /1900

Hátha valaki tud valamit segiteni,akár azakröl a motorokról,mert én szerintem nem teljesen az mint a bogármotor...

---Andris---
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35995 Dátum: 2009 április 17, 00:29:06 »

Ma esti SzMTyp31. Kicseréltem a gyertyákat(persze mindegyiken rajta van a nevem is: NGK  Roll Eyes ), a motortérben levő összes benzincsövet, kipucoltam mindkét porlasztót. Olajat is pár napja cseréltem, az is friss megint.
Nemrég lettem kész, jó kis kikapcsolódás ez. Kezd egészen jó hangja lenni, ahoz képest ahogyan hazajött. Smiley
Joccakát.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35994 Dátum: 2009 április 16, 23:44:33 »

bakelit, nem fém..
de egyébként én is ezt próbálnám meg először mindenképp.
valami robbantott ábrát vagy szétszedett blokkot (fotót) tanulmányozni és dróttal megpróbálni kiszedni
én azt hittem hogy a rudat játszotta bele. A bakelit meg nem fog kárt tenni.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35993 Dátum: 2009 április 16, 23:39:34 »

Sziasztok!

A benzinpumpa alatti bakelit alátét ketté volt törve úgy, a szára benne ragadt. Amikor ki akartam cserélni, kicsit megpiszkáltam, hogy mennyire szorul, mire hirtelen eltűnt...  valszeg 2-3 darabban beleesett a blokkba.

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato



Ilyen nekem is volt már számtalanszor.
Olajleeresztőt levettem, megrázogattam, forgattam a tengelyt egy kicsit.Nekem eddig mindig kijött.
Inkább az volt a baj, hogy ami bentmaradt szét kellett törni, mert semmilyen trükkel nem akart felfele kijönni.
Már fúrtam bele menetet is, de akkor meg inkább elforgácsolódott.
Szét nem szedtem emiatt az biztos.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35992 Dátum: 2009 április 16, 23:35:12 »

ez gyorsan ment
kijavitva, alapozva, fényezve
jön a futómű
Nagyon szép!
Ilyenkor egy picit irigykedem.
De örülök, hogy ilyen jól haladsz!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35991 Dátum: 2009 április 16, 23:17:14 »

Olaj le, vedd le a "tányért" meg a szűrőt. Szerezz be egy flexibilis mágnest és próbálkozz. Szerintem meg lesz az.
bakelit, nem fém..
de egyébként én is ezt próbálnám meg először mindenképp.
valami robbantott ábrát vagy szétszedett blokkot (fotót) tanulmányozni és dróttal megpróbálni kiszedni
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35990 Dátum: 2009 április 16, 23:06:04 »

Sziasztok!

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato


Olaj le, vedd le a "tányért" meg a szűrőt. Szerezz be egy flexibilis mágnest és próbálkozz. Szerintem meg lesz az.


                             GNX-967
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35989 Dátum: 2009 április 16, 20:49:00 »

szombat este vittem ki...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35988 Dátum: 2009 április 16, 20:48:31 »

ez gyorsan ment
kijavitva, alapozva, fényezve
jön a futómű
Hali.
Ez k...a szép!! Wink Cheesy

Tényleg gyorsak voltak!!
Mikor is néztem lecsiszolva ezt az alvázat?Szombaton nem.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35987 Dátum: 2009 április 16, 20:45:50 »

ez gyorsan ment
kijavitva, alapozva, fényezve
jön a futómű

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35986 Dátum: 2009 április 16, 20:31:47 »

Sziasztok!

A benzinpumpa alatti bakelit alátét ketté volt törve úgy, a szára benne ragadt. Amikor ki akartam cserélni, kicsit megpiszkáltam, hogy mennyire szorul, mire hirtelen eltűnt...  valszeg 2-3 darabban beleesett a blokkba.

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato


Az esetleges olajcserénél egy dróttal nyuljál oda és biztos ki fog jönni. Tedd el a darabokat,hogy lásd még melyik hiányzik. Nehogy ezért szétszedd a motort,mert akkor sokmindent cserélned kell. Értelmetlen kopott gyürükkel összerakni,és aztán szimering is kéneSTB aztán nincs megállás.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35985 Dátum: 2009 április 16, 19:46:47 »

Sziasztok!

A benzinpumpa alatti bakelit alátét ketté volt törve úgy, a szára benne ragadt. Amikor ki akartam cserélni, kicsit megpiszkáltam, hogy mennyire szorul, mire hirtelen eltűnt...  valszeg 2-3 darabban beleesett a blokkba.

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato


Szeritnem ha rám hallgatsz blokk szét, az a rúd nem papírból van... És ha ki tudsz bányászni pár darabot, honnan tudon, hogy egy kis apróság nem marad-e benne és nem az eszi majd meg a faintos mocidat? Nem kell felújhítás ha nem akarsz, de én szíthúznám, új tömítések meg nem árthatnak.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35984 Dátum: 2009 április 16, 19:37:49 »

Sziasztok!

A benzinpumpa alatti bakelit alátét ketté volt törve úgy, a szára benne ragadt. Amikor ki akartam cserélni, kicsit megpiszkáltam, hogy mennyire szorul, mire hirtelen eltűnt...  valszeg 2-3 darabban beleesett a blokkba.

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato



majd eldolgozza a motor  Wink (garanciát nem vállalok)

nekem is tünt már el csavar, nívópálca darab és egyébb okosság a blokkban...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #35983 Dátum: 2009 április 16, 19:35:30 »

Sziasztok!

A benzinpumpa alatti bakelit alátét ketté volt törve úgy, a szára benne ragadt. Amikor ki akartam cserélni, kicsit megpiszkáltam, hogy mennyire szorul, mire hirtelen eltűnt...  valszeg 2-3 darabban beleesett a blokkba.

A kérdésem, hogy ki tudom-e szedni, anélkül, hogy szét kellene szednem a blokkot vagy ne is vsződjek ilyen cselekkel?

Köszi,
amato


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35982 Dátum: 2009 április 16, 18:54:40 »


Megnyomattam kompresszorral, bírta a 4 bart vagy 3 percig, akkor is a bevezetésnél engedett el... Biztos, hogy a hűtő?

3barral nyomattuk betettük egy vödör vízbe  bugyborékolt...már szereztem egy másikat...azzal összeraktuk...lényeg hogy már jár kész csak be kell állítgatni Smiley
matchbox
« Hozzászólás #35981 Dátum: 2009 április 16, 17:05:22 »

Sziasztok!

Sikeresen beszereltem az Ernst kipuff-dobot - meglepően jól van méretezve, nagyobb feszegetések nélkül beillesztettem a helyére.
Ég és föld a különbség: nem dől a kipufogószag a fülkébe és a dobhártyám is jobban bírja az utazást.

Kis kellemetlenség: égett/festék-szag jön be a fűtéssel - gondolom a festés ég le róla (kívülről már pereg).

A következő kisebb-nagyobb felújítás pár hegesztés lesz:
- a vezető oldali küszöb alja hiányzik olyan 5x10 cm-es nagyságban
- a jobb hátsó kerékdob/küszöb/oldal-lemez találkozásnál hólyagosodik a festés (kb. 5x20 cm)
- a baloldali fűtés-hőcserélő és a dob csatlakozásánál kilyukadt (most hőálló pasztával és bilincscsel javítva)

A legjobbakat!

(Ha valaki nagyon meg van szorulva: a régi dob ingyen elvihető (két alsó sarkán lyukas); ha nem kell senkinek, megy a hulladékba.)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 16, 17:07:46 írta matchbox »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35980 Dátum: 2009 április 16, 17:04:33 »

Megnyomattam kompresszorral, bírta a 4 bart vagy 3 percig, akkor is a bevezetésnél engedett el... Biztos, hogy a hűtő?

biztos szétdobta a 4 bar
szóval te Qrtad el :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35979 Dátum: 2009 április 16, 16:42:12 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.


Megnyomattam kompresszorral, bírta a 4 bart vagy 3 percig, akkor is a bevezetésnél engedett el... Biztos, hogy a hűtő?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35978 Dátum: 2009 április 16, 16:40:13 »

Nem variant az enyimé, hanem olyan "kenyérhátújjú" mint a Stunté. Grin Grin
Ime, amikor 1-2 hónapja fellelt állapotban hazaért: http://www.kep.tar.hu/szpesznagyg/50626362#2

G.





A TL a legszebb! Fastback! Gyönyörű!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35977 Dátum: 2009 április 16, 09:12:01 »


Köszönöm szépen!!
Eszerint 1968 májusi a gép. Cheesy Cheesy

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35976 Dátum: 2009 április 15, 21:34:25 »

Majd a forgalombahelyezésnél kiderül ők mit tudnak, 67 és 69 között valahol.
Télleg hol/miből tudom megnézni pontosan mikori?

G.

itt keresgélj
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/serialnumberst3.php
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35975 Dátum: 2009 április 15, 20:51:57 »

Le tudtad venni a helyén??? Shocked Ez a turbinaház volt az én kocsimban, de mivel typ4 külső hűtős (ami 2 sorral nagyobb a széria külsősnél) én nem bírtam kibuktatni... Hozzá is ért a hütő háza a motorszigeteléshez... Ha kijött, gratula!

msn? nekem nincs motorszigetelés...csak színre fényezett hátfal
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35974 Dátum: 2009 április 15, 20:50:19 »

Nekem ki kellett... Mondjuk a karbiktól ez kiférne, mert keskenyebb a nagy turbinaháznál, de azokat meg ugye le kell szedni, ha ki akarod venni a mocit...

Én is ezt mogyorózom neki! Szal tuti ki kellett szedni hozzá a motort!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35973 Dátum: 2009 április 15, 20:45:35 »

Le tudtad venni a helyén??? Shocked Ez a turbinaház volt az én kocsimban, de mivel typ4 külső hűtős (ami 2 sorral nagyobb a széria külsősnél) én nem bírtam kibuktatni... Hozzá is ért a hütő háza a motorszigeteléshez... Ha kijött, gratula!

Én is ezt mogyorózom neki! Szal tuti ki kellett szedni hozzá a motort!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35972 Dátum: 2009 április 15, 20:41:15 »

Le tudtad venni a helyén??? Shocked Ez a turbinaház volt az én kocsimban, de mivel typ4 külső hűtős (ami 2 sorral nagyobb a széria külsősnél) én nem bírtam kibuktatni... Hozzá is ért a hütő háza a motorszigeteléshez... Ha kijött, gratula!

nincs fenn motortető, typ4 nagy hűtő, átalakított 30 lovas style kutyaház

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35971 Dátum: 2009 április 15, 17:53:59 »

ja de biztos belső hűtős nem?
nekem a nagy turbinaház ki nem jönne az fix. a karbikat is lekellene szedni, mert alá még benyúlik.
nincs fenn motortető, typ4 nagy hűtő, átalakított 30 lovas style kutyaház
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35970 Dátum: 2009 április 15, 17:15:43 »

Igen, csak ki kell venni a rugót a fedélről meg  meg kell dönteni feléd hogy kivedda turbinát után kifér bár passzosan.
ja de biztos belső hűtős nem?
nekem a nagy turbinaház ki nem jönne az fix. a karbikat is lekellene szedni, mert alá még benyúlik.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35969 Dátum: 2009 április 15, 13:55:05 »

lejön úgy a kutyaház? azigen...
Igen, csak ki kell venni a rugót a fedélről meg  meg kell dönteni feléd hogy kivedda turbinát után kifér bár passzosan.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35968 Dátum: 2009 április 15, 13:23:01 »

nem kellet kiszedni, kutyaházat meg generátort kellet kivenni...azért nem én csinálom mert se helyem. se időm nincs rá, meg volt csomó dolog váltócsere, motortérfényezés, motorburkolat fényezés stb....eljátszogathatnék vele meg be szoktam segíteni de nem éri meg szabadságot kivennem, még ha ki is tudnám venni....mert jelenleg esélytelen
lejön úgy a kutyaház? azigen...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35967 Dátum: 2009 április 15, 11:50:28 »

Juu B+! Jó nagy szopás... Motort lehet kiszedni, lepucolni... Mért nem te csinálod?
nem kellet kiszedni, kutyaházat meg generátort kellet kivenni...azért nem én csinálom mert se helyem. se időm nincs rá, meg volt csomó dolog váltócsere, motortérfényezés, motorburkolat fényezés stb....eljátszogathatnék vele meg be szoktam segíteni de nem éri meg szabadságot kivennem, még ha ki is tudnám venni....mert jelenleg esélytelen
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35966 Dátum: 2009 április 15, 11:47:41 »

Majd a forgalombahelyezésnél kiderül ők mit tudnak, 67 és 69 között valahol.
Télleg hol/miből tudom megnézni pontosan mikori?

G.
hát leginkább az alvázszámból.
kasztnin nem tudom változott-e valami közben. a km órából gondoltam, mert az újabb, de nem tudom mikortól ilyen (és könnyen lehetett cserés is)
a thesamba.com-on lehet érdemes a 67-69es typ3 prospektusokat végigböngészni, hátha találsz különbséget és be tudod azonosítani
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35965 Dátum: 2009 április 15, 11:43:48 »

pardon.. a kis avatarképen úgy láttam Embarrassed
akkor tényleg még kevesebb van Wink
évjárata? talán 69es?

Majd a forgalombahelyezésnél kiderül ők mit tudnak, 67 és 69 között valahol.
Télleg hol/miből tudom megnézni pontosan mikori?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35964 Dátum: 2009 április 15, 11:43:19 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Juu B+! Jó nagy szopás... Motort lehet kiszedni, lepucolni... Mért nem te csinálod?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35963 Dátum: 2009 április 15, 11:31:20 »

Nem variant az enyimé, hanem olyan "kenyérhátújjú" mint a Stunté. Grin Grin
Ime, amikor 1-2 hónapja fellelt állapotban hazaért: http://www.kep.tar.hu/szpesznagyg/50626362#2

G.
pardon.. a kis avatarképen úgy láttam Embarrassed
akkor tényleg még kevesebb van Wink
évjárata? talán 69es?
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35962 Dátum: 2009 április 15, 11:01:45 »

hajrá hajrá Smiley
kevés variant van itthon, remélem kész lesz és jól megnézem majd

Nem variant az enyimé, hanem olyan "kenyérhátújjú" mint a Stunté. Grin Grin
Ime, amikor 1-2 hónapja fellelt állapotban hazaért: http://www.kep.tar.hu/szpesznagyg/50626362#2

G.



https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35961 Dátum: 2009 április 15, 10:52:09 »

Tegnap felkerültek a lökhárítók a Typ3-ra. Nem volt egyszerű történet. Akitől vettem az autót ő karosszériáztatta, és festette le a kocsit. Most a munkák minőségéről nem beszélnék( ). Neki úgy tetszett, hogy nincs rajta lökhárító, tehát behegesztette a lököstarók helyét a kasznin, + még a tartócsavarokat is kivágatta. Most ezt mind visszacsináztam. Kivágtam a tartók helyét, felhegesztettem a tartó anyáit, csináltam tartókat, mert a lökösökkel együtt kidobta az elődöm azokat is.
Egyszóval kezd összeállni a kicsikocsi. Nem lesz a legszebb, de..... Smiley
Mostantól a motorral is foglalkozom kicsit, reményeim szerint Tökölni már azzal megyek. Wink

G.
hajrá hajrá Smiley
kevés variant van itthon, remélem kész lesz és jól megnézem majd
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35960 Dátum: 2009 április 15, 09:21:10 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Hű én a tömitéssel szívtam. A mostaniak nem gumiból vannak és inkább megroppannak,mint összenyomódnának. Én nekem ki kellett szednem a motort az olajhűtő cseréjéhez. Már mindent leszedtem,és ennek ellenére nem tudtam lehúzni a turbinaházat az olajhűtőről.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35959 Dátum: 2009 április 15, 08:57:36 »

Tegnap felkerültek a lökhárítók a Typ3-ra. Nem volt egyszerű történet. Akitől vettem az autót ő karosszériáztatta, és festette le a kocsit. Most a munkák minőségéről nem beszélnék( ). Neki úgy tetszett, hogy nincs rajta lökhárító, tehát behegesztette a lököstarók helyét a kasznin, + még a tartócsavarokat is kivágatta. Most ezt mind visszacsináztam. Kivágtam a tartók helyét, felhegesztettem a tartó anyáit, csináltam tartókat, mert a lökösökkel együtt kidobta az elődöm azokat is.
Egyszóval kezd összeállni a kicsikocsi. Nem lesz a legszebb, de..... Smiley
Mostantól a motorral is foglalkozom kicsit, reményeim szerint Tökölni már azzal megyek. Wink

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35958 Dátum: 2009 április 14, 18:22:36 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35957 Dátum: 2009 április 13, 23:40:17 »

papíros vagy olajos levegőszűrő a jobb?
vagy mind1?
örök kérdés marad
mint a pre vagy after
stb stb....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1111 1112 1113 1114 1115 [1116] 1117 1118 1119 1120 1121 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.