www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 16:33:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1127 1128 1129 1130 1131 [1132] 1133 1134 1135 1136 1137 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14865350 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35371 Dátum: 2009 Március 26, 13:28:46 »

akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided
vagy egy akkumlátor Wink

Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35370 Dátum: 2009 Március 26, 13:27:15 »

akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided

akár...
(az egyszerű régiek megfelelhetnek, bár nem nagyon vannak szűrve, max lessz egy kis "brumm")

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35369 Dátum: 2009 Március 26, 13:22:49 »

"1880Mha" ?
=12V (ha a rádió is az) egyenfeszültség kell! (vagy akár, 1 akkuról is...)
akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35368 Dátum: 2009 Március 26, 13:08:52 »

milyen trafót kell keresnem a korabeli rádióim kipróbálásához? 12V 1880Mha pl? Huh foglamam sincs egyébként

"1880Mha" ?
=12V (ha a rádió is az) egyenfeszültség kell! (vagy akár, 1 akkuról is...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35367 Dátum: 2009 Március 26, 12:13:52 »

milyen trafót kell keresnem a korabeli rádióim kipróbálásához? 12V 1880Mha pl? Huh foglamam sincs egyébként


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35366 Dátum: 2009 Március 26, 11:42:45 »

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.
Nekem is melegszik,de nem tudom,hogy mitől. Gyomáról hazafelé tetten ezt.  Odafelé meg nem. Előtte egy éve Esztergomból hazafelé csinálta. Nekem mind a 4 kerék befog és úgy,hogy a féklámpa is világít!  Beton kemény lesz a pedál,még a holtjáték is eltünik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35365 Dátum: 2009 Március 26, 08:55:56 »

akkor még levlista volt yahoo-n később index fórum...cégnél egy db pentium 1 gép és péntek éjjel 56k modemmel tudtam olvasni a heti termést Smiley
én sem néztem az szmb-t meg is lehet nézni milett a bogaramból

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #35364 Dátum: 2009 Március 26, 08:18:24 »

Köszönöm a biztatást! Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley
Stunt első reakciójára kíváncsi lennék  Wink
Drukkolok nektek!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35363 Dátum: 2009 Március 26, 08:11:04 »

mer nem olvastad az szmb-t Wink

akkor még levlista volt yahoo-n később index fórum...cégnél egy db pentium 1 gép és péntek éjjel 56k modemmel tudtam olvasni a heti termést Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35362 Dátum: 2009 Március 26, 08:09:33 »

Fogadjunk? Tudtam, hogy lesz olyan, aki most is csak kötekedni fog...
én az OT vizsga árán inkább rendbetenném műszakilag a kocsit...és nem indulnék Miskolcra tákolt fékkel
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35361 Dátum: 2009 Március 26, 00:25:33 »

megnyugodhatsz tiéd is brazil.....nincs más

Fogadjunk? Tudtam, hogy lesz olyan, aki most is csak kötekedni fog...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35360 Dátum: 2009 Március 26, 00:15:34 »

én ezt 16évesen nem tudtam mikor a bogaram lakatoltuk
mer nem olvastad az szmb-t Wink

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35359 Dátum: 2009 Március 26, 00:11:49 »

  valaki nem is olyan régen írta hogy szétnyílt, ezen felbuzdulva jól körbe hegesztettem amit most barkácsolok . Az enyémről meg még frissiben levágtam ne rohaggyon úgy sincs gyári emelőm Roll Eyes
én ezt 16évesen nem tudtam mikor a bogaram lakatoltuk
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35358 Dátum: 2009 Március 26, 00:10:02 »

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...
azok az idők elmúltak!  Cry

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35357 Dátum: 2009 Március 26, 00:09:42 »

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...
megnyugodhatsz tiéd is brazil.....nincs más
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35356 Dátum: 2009 Március 26, 00:07:54 »

én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35355 Dátum: 2009 Március 26, 00:00:08 »

én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....
  valaki nem is olyan régen írta hogy szétnyílt, ezen felbuzdulva jól körbe hegesztettem amit most barkácsolok . Az enyémről meg még frissiben levágtam ne rohaggyon úgy sincs gyári emelőm Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35354 Dátum: 2009 Március 25, 23:51:17 »

hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin

egyenlőre nekem is az lesz hozzá....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35353 Dátum: 2009 Március 25, 23:50:18 »



én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35352 Dátum: 2009 Március 25, 23:46:00 »

akkor neked is rövid van a tuning motorhoz?
hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35351 Dátum: 2009 Március 25, 23:43:33 »

van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided

akkor neked is rövid van a tuning motorhoz?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #35350 Dátum: 2009 Március 25, 23:38:37 »

.........................
Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley

Jó lesz az! Ha csak ez egyik szarakodna, akkor nem égne a féklámpa hiszen a munkahengereknél nincs fékgomba (ugye Gyuszkó?)

Amúgy meg járni kell vele és kijönnek ezek a dolgok, nem új a gép (ezért is OT-hat) és előfordulhat ilyen.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35349 Dátum: 2009 Március 25, 23:16:28 »

nem lehet annyira messze mert amikor beülök akkor kb félig lehet benyomni a pedált és akkor már satuzik az auto.
a hátso kör ami elkezd elöször fogni.ez kb egy éve lett véve mármint a föfékhenger nem hiszem hogy van rajta szelep.???

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35348 Dátum: 2009 Március 25, 23:11:09 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35347 Dátum: 2009 Március 25, 23:04:50 »

Ha még mindig fog a féked, akkor nézd meg, hogy mindegyik keréknél fog-e? Mert ha csak egy keréknél, akkor valszeg az adott kerék rugalmas fékcsövének a belseje válik le, és úgy működik, mint egy szelep: amikor nyomod a féket, a fékolajat nagy nyomáson elengedi tovább, viszont visszafelé megfogja.
Jártunk már így egy páran itt a fórumról.

Néztük reggel, rendben volt.
Most már nem fognak, nagybátyámmal állítottuk, csak a féklámpa szarakodik.

ez tetszik, na haragudj, de ez nagyon jó :Debből is tanulhattál akkor sajnos, és remélem a maradék 3 kereket már meg is nézted és meghúztad a csavarokat

ha holnap is új probléma lesz és nem kerül pénzkidobásba én othol maradnék, nem akar az a vas miskolcra jutni vmiért Undecided

de reméljük nem lesz semmi, sok sikért!!

Nekem is biztos tetszene, más helyzetben.
És biztos fog egy hét múlva is tetszeni, de ott akkor nagyon mérges voltam.
Megnéztem, persze a többi rendben volt...

Itt a kép a fék szerelésről:

Ez fogott a legjobban, de nem volt vele gond.


Ez pedig a túloldali kerék, ami majdnem leesett.


Itt pedig már este, amikor szereltünk.

Jó volt, mert, amíg egyszer kimentem telefonálni, apukám besegített a helyemre, pedig ő nem egy nagy szakértő. Kellemes kis családi szerelés lett volna, ha nem ilyen szoros a helyzet...


Bocsi a képek minőségéért, de csak telefon volt nálam. Köszönöm a biztatást! Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35346 Dátum: 2009 Március 25, 23:03:10 »


hát ha én elhagyok 3 kerékcsavart akkor csak 1 kerék marad az autómon Shocked  mikor elhagytam 1et az is drága volt egy sárvédő egy doblemez féktárcsa felni meg egy kis ijedtség hogy kit fog agyonbaszni a kerekem  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35345 Dátum: 2009 Március 25, 22:57:37 »

semmi gond, sajna az megint odébb van, mert ami bejön az megy is. Műhelyt festek+vezetékelek+világítás stb... Jön hozzá néhány szerszám+gép. Van egy félig kész  OFF autóm amit csak fújatni kéne meg összerakni de erre most nem jut.8- d.u. 5ig gájázás+sok cumi, mellette van 4 bogár komplett felújítás+ rengeteg futómunka. Sajátomon meg már 4 hónapja nem tudom kicserélni az ütköző gumibakot hátul+ első kerékcsapágy csere és egy szelephézag ellenőrzés sem ártana. Időt kivéve minden meg van. Mostanában teljesen készen vagyok...
Mindennap ilyenkor érek haza.
  huh és mikor hajtod a csajokat  Roll Eyes veled se cserélnék

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35344 Dátum: 2009 Március 25, 22:52:09 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük...
nyissz
...
Izgi lesz a holnapi nap...
Ha még mindig fog a féked, akkor nézd meg, hogy mindegyik keréknél fog-e? Mert ha csak egy keréknél, akkor valszeg az adott kerék rugalmas fékcsövének a belseje válik le, és úgy működik, mint egy szelep: amikor nyomod a féket, a fékolajat nagy nyomáson elengedi tovább, viszont visszafelé megfogja.
Jártunk már így egy páran itt a fórumról.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35343 Dátum: 2009 Március 25, 22:51:36 »

ja bocs nem tudtam hogy ilyen elfogllalt vagy  de akkor legalább nem  gond venni egy épített 5ös váltót sem  Wink
semmi gond, sajna az megint odébb van, mert ami bejön az megy is. Műhelyt festek+vezetékelek+világítás stb... Jön hozzá néhány szerszám+gép. Van egy félig kész  OFF autóm amit csak fújatni kéne meg összerakni de erre most nem jut.8- d.u. 5ig gájázás+sok cumi, mellette van 4 bogár komplett felújítás+ rengeteg futómunka. Sajátomon meg már 4 hónapja nem tudom kicserélni az ütköző gumibakot hátul+ első kerékcsapágy csere és egy szelephézag ellenőrzés sem ártana. Időt kivéve minden meg van. Mostanában teljesen készen vagyok...
Mindennap ilyenkor érek haza.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 25, 22:53:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35342 Dátum: 2009 Március 25, 22:50:16 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük, a fékek rendben. Talán a munkahenger a gázos, de azt nem tudjuk megnézni, mert sok idő, és ha tönkerement, egy nap alatt úgyse tudjuk kicserélni, mert meg kell rendelni...
Keféknél 6,5-ön tölt, a dinamónál csak 6,3. Valószínű az is beadja majd a kulcsot. Gyújtást helyretettük, szépen jár, gyorsul, minden ok.
Elvittem Nórit hozzájuk. Amikor szállok be, indulnék haza, fordítom a kulcsot, semmi. Mégegyszer: semmi. Mi a fene? A szomszédból áthívtuk a kicsit italos, de egyébként jófej elektromos szerelő bácsit, aki megnézte. Az egyik relé fog beszarni hamarosan (szarhat, mert kivágom a fenébe úgyis).
Elindulok haza. Úton valami iszonyatos kopogást. Mi ez már megint? Hazaérek, mondom elkezdem lemosni, hogy szép legyen. Á, de nem lesz ez így jó, csak meg kellene nézni. Délután hat óra, nem nagyon foglalkozna velem senki.
Nagybátyám autószerelő volt a Merkúrnál, közel lakik, gondoltam elviszem, megnézzük, hogy mi ez a kopogás. Odafele félúton (kb 500 méter után) iszonyatos csörömpölés. Mi a szar ez? Leállok, kiszállok. Jó, elég volt, hazatolom, és holnap nem megyek sehova. Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz. Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem. Gondolom miután fényezték a felniket és visszatették, elfelejtették rendesen meghúzni a csavarokat.
Ezután nagynehezen elérek nagybátyámhoz. A fékkel kezdjünk valamit, mert csak szorul, és folyton világít a féklámpa. Mindegy mit, csak lehetőleg ne égjen el a fék, amíg elérek Miskolcra. Sikerült megcsinálni, de a féklámpa nem az igazi. Néha még most is világít, még akkor is, ha nem nyomom a féket. Valószínűleg a fékgomba halt meg.
Mindezekről van képem, majd megmutatom, csak most megyek ki, még megpróbálom lemosni, mert természetesen, hogy minden kerek legyen, reggel kaptam a frissen polírozott autóra egy havat/esőt, és csupa pöttyös a teteje...
Tehát holnap muzeális minősítés, és nincs jó féklámpám, szar a dinamó, és ha nem lenne elég, rohadt ritka típus, aminek minden eltérését külön bizonyítanom kell.
Izgi lesz a holnapi nap...
én pedig mennyit szopok mikor le akarom szedni azt a rohadék d tárcsát  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35341 Dátum: 2009 Március 25, 22:49:04 »

Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz.
ez tetszik, na haragudj, de ez nagyon jó Cheesy
Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem.
ebből is tanulhattál akkor sajnos, és remélem a maradék 3 kereket már meg is nézted és meghúztad a csavarokat

ha holnap is új probléma lesz és nem kerül pénzkidobásba én othol maradnék, nem akar az a vas miskolcra jutni vmiért Undecided

de reméljük nem lesz semmi, sok sikért!!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35340 Dátum: 2009 Március 25, 22:42:10 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

áh beszari Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35339 Dátum: 2009 Március 25, 22:38:01 »


Izgi lesz a holnapi nap...
hát nagyon drukkolunk!
de lehet hogy a bogi nem akar menni Smiley
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35338 Dátum: 2009 Március 25, 22:34:19 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük, a fékek rendben. Talán a munkahenger a gázos, de azt nem tudjuk megnézni, mert sok idő, és ha tönkerement, egy nap alatt úgyse tudjuk kicserélni, mert meg kell rendelni...
Keféknél 6,5-ön tölt, a dinamónál csak 6,3. Valószínű az is beadja majd a kulcsot. Gyújtást helyretettük, szépen jár, gyorsul, minden ok.
Elvittem Nórit hozzájuk. Amikor szállok be, indulnék haza, fordítom a kulcsot, semmi. Mégegyszer: semmi. Mi a fene? A szomszédból áthívtuk a kicsit italos, de egyébként jófej elektromos szerelő bácsit, aki megnézte. Az egyik relé fog beszarni hamarosan (szarhat, mert kivágom a fenébe úgyis).
Elindulok haza. Úton valami iszonyatos kopogást. Mi ez már megint? Hazaérek, mondom elkezdem lemosni, hogy szép legyen. Á, de nem lesz ez így jó, csak meg kellene nézni. Délután hat óra, nem nagyon foglalkozna velem senki.
Nagybátyám autószerelő volt a Merkúrnál, közel lakik, gondoltam elviszem, megnézzük, hogy mi ez a kopogás. Odafele félúton (kb 500 méter után) iszonyatos csörömpölés. Mi a szar ez? Leállok, kiszállok. Jó, elég volt, hazatolom, és holnap nem megyek sehova. Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz. Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem. Gondolom miután fényezték a felniket és visszatették, elfelejtették rendesen meghúzni a csavarokat.
Ezután nagynehezen elérek nagybátyámhoz. A fékkel kezdjünk valamit, mert csak szorul, és folyton világít a féklámpa. Mindegy mit, csak lehetőleg ne égjen el a fék, amíg elérek Miskolcra. Sikerült megcsinálni, de a féklámpa nem az igazi. Néha még most is világít, még akkor is, ha nem nyomom a féket. Valószínűleg a fékgomba halt meg.
Mindezekről van képem, majd megmutatom, csak most megyek ki, még megpróbálom lemosni, mert természetesen, hogy minden kerek legyen, reggel kaptam a frissen polírozott autóra egy havat/esőt, és csupa pöttyös a teteje...
Tehát holnap muzeális minősítés, és nincs jó féklámpám, szar a dinamó, és ha nem lenne elég, rohadt ritka típus, aminek minden eltérését külön bizonyítanom kell.
Izgi lesz a holnapi nap...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #35337 Dátum: 2009 Március 25, 10:03:57 »

Előfordul, hogy a henger talpa benyomódik a blokkba. Ez ellen alátét karikákkal lehet védekezni. A dugattyúkiállást (sűrítés) is így lehet szabályozni.

Igen egyformák mind.Megtekeredhetett a blokk?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35336 Dátum: 2009 Március 25, 08:51:03 »

Tongue
Nem írom le mennyi melóm van mert betellene a tárhely Grin. Szóval a hosszúváltót vagy készen beteszem vagy majd ha nyugdíjas leszek esetleg munkanélküli akkor tudok építeni.
ja bocs nem tudtam hogy ilyen elfogllalt vagy  de akkor legalább nem  gond venni egy épített 5ös váltót sem  Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35335 Dátum: 2009 Március 24, 23:47:55 »

áh beszari Grin
Tongue
Nem írom le mennyi melóm van mert betellene a tárhely Grin. Szóval a hosszúváltót vagy készen beteszem vagy majd ha nyugdíjas leszek esetleg munkanélküli akkor tudok építeni.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35334 Dátum: 2009 Március 24, 23:40:12 »

van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided
áh beszari Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35333 Dátum: 2009 Március 24, 23:27:17 »

  Épiccsé ha van jó rövid váltód, veszel végáttételt berakod  azt lesz egy extra hosszú váltód Roll Eyes
van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35332 Dátum: 2009 Március 24, 23:16:18 »

ezért félek betenni egy AO-s váltót én is. Pedig nagyon kellene.
  Épiccsé ha van jó rövid váltód, veszel végáttételt berakod  azt lesz egy extra hosszú váltód Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 1127 1128 1129 1130 1131 [1132] 1133 1134 1135 1136 1137 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.