www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:41:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13221085 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #35395 Dátum: 2009 Március 26, 20:01:51 »

Sziasztok! A 20w50-es olaj jó a bogiba?
Jó, de a 15W-40 is jó.
1303LS
« Hozzászólás #35394 Dátum: 2009 Március 26, 20:01:16 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

Én is még mindig azt mondom, hogy nyomja a rúd (nincs holtjáték) a főfékhenger dugattyúját, lehet, hogy valaki itt akarta kompenzálni a fékpofák és a dob közötti hézagot.
1303LS
« Hozzászólás #35393 Dátum: 2009 Március 26, 19:59:13 »

Néztük reggel, rendben volt.
Most már nem fognak, nagybátyámmal állítottuk, csak a féklámpa szarakodik.

Maga a pedálsor is tud úgy összerohadni, hogy a kuplung benyomással együtt (Te írtad) megnyomod a féket is picit. Nézd meg, hogy tudod-e a pedált még visszább húzni akár csak pár mm-t is.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #35392 Dátum: 2009 Március 26, 19:54:13 »

Pedig csak rombolt rajta. Grin
Az nem baj, attól függetlenül nagyon jól néz ki. Fényévekkel jobban, mint amikor megvetted Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #35391 Dátum: 2009 Március 26, 19:53:02 »

Sziasztok! A 20w50-es olaj jó a bogiba?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #35390 Dátum: 2009 Március 26, 19:50:06 »

Sajnos RAT lesz ezért csak.
Rengeteg hiba van a kasztnin meg a fényezésen is.

Az nem baj, attól függetlenül nagyon jól néz ki. Fényévekkel jobban, mint amikor megvetted Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35389 Dátum: 2009 Március 26, 19:46:04 »

Egyre szebb lesz...Nem hittem volna, hogy a kiindulási alapból ki lehet hozni ezt százezrek/milliók nélkül Shocked
Sajnos RAT lesz ezért csak.
Rengeteg hiba van a kasztnin meg a fényezésen is.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #35388 Dátum: 2009 Március 26, 19:42:13 »

Mai SZMB.
Lejöttek a T-Barsok és felkerült a lökhárító. A tükör is felkerült a baloldalra.
Még rettentő poros, de szombaton lemossuk.Remélhetőleg könnyebben bemegy majd az AF AR motor szombat délelőtt.

Egyre szebb lesz...Nem hittem volna, hogy a kiindulási alapból ki lehet hozni ezt százezrek/milliók nélkül Shocked

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35387 Dátum: 2009 Március 26, 18:45:25 »

fordítva.
A könyv szerint nem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35386 Dátum: 2009 Március 26, 18:40:46 »

Mai SZMB.
Lejöttek a T-Barsok és felkerült a lökhárító. A tükör is felkerült a baloldalra.
Még rettentő poros, de szombaton lemossuk.Remélhetőleg könnyebben bemegy majd az AF AR motor szombat délelőtt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35385 Dátum: 2009 Március 26, 18:25:09 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával
Mintha benzines problémád lenne, bár mint írod, szűrőt raktál be. Azért karbin belül lehet gondod, akár a tűszelep tájékán is lehet némi kóborló kosz...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35384 Dátum: 2009 Március 26, 17:45:42 »

ha a "servizeles " elött jol müködött, akkor elbasztatok a baratoddal a beallitasokat !
Kezd el megegyszer
1/ Megszakito 0.4 mm
2/ gyertyakabelek gyujtas-sorrendje
3/ Karburator: a/ mindket levegö -alapjarat - nagyobb - csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    b/ Co also -kisebb- csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    c/ indit, nagyobbikkal alapjarat addig becsavar amig majdnem lefulald -majd 1/4 forditas - ki
                    d/ Co-val finoman kivant fordulatot kivarva a csavaras utan beallit

4/ Lepcsös tarcsahoz a "gazkar eppen nem er hozza ! ( forro motor kell mindehhez ) 
5/ gyujtas Idöpont jol van beallitva ??
arra is van szabaly !

fordítva.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35383 Dátum: 2009 Március 26, 16:43:35 »

köszönöm erre voltam kiváncsi

A tényleges kapacitást (Ah) indító akkumulátoroknál 20 órás kisütéssel kell mérni. Ez azt jelenti, hogy az akkumulátor névleges (feliratozott) kapacitásának huszadrészével, A-ban kifejezve, terhelik az akkumulátort 10,5 V-ig. Közben a műszer méri az eltelt időt percben. A tényleges kapacitás Ah=(Kisütőáram x idő)/60 összefüggéssel számítható.
Ez a mérési módszer viszonylag lassú, a napi gyakorlatban nehezen alkalmazható. Helyette az un. tartalék tárolóképességet érdemes mérni. A kapacitásmérő műszer erre is alkalmas. A mérés lényege, hogy bármilyen méretű is legyen az akkumulátor, minden esetben állandó 25 A-al kell a kisütést elvégezni, és szintén percben mérni az időt 10,5 V-ig.

Pl. egy hagyományos, síklemezes, folyadékos, 55 Ah-s akkunál ez az érték kb. 85 perc.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
xoyox
« Hozzászólás #35382 Dátum: 2009 Március 26, 16:33:55 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok.
ha a "servizeles " elött jol müködött, akkor elbasztatok a baratoddal a beallitasokat !
Kezd el megegyszer
1/ Megszakito 0.4 mm
2/ gyertyakabelek gyujtas-sorrendje
3/ Karburator: a/ mindket levegö -alapjarat - nagyobb - csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    b/ Co also -kisebb- csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    c/ indit, nagyobbikkal alapjarat addig becsavar amig majdnem lefulald -majd 1/4 forditas - ki
                    d/ Co-val finoman kivant fordulatot kivarva a csavaras utan beallit
4/ Lepcsös tarcsahoz a "gazkar eppen nem er hozza ! ( forro motor kell mindehhez ) 
5/ gyujtas Idöpont jol van beallitva ??
arra is van szabaly !
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35381 Dátum: 2009 Március 26, 16:25:56 »


Jó kis összefoglaló  Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #35380 Dátum: 2009 Március 26, 16:21:57 »

feljebb léptünk egy szintel Evil
http://www.muszeroldal.hu/measurenotes/akku.pdf
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35379 Dátum: 2009 Március 26, 16:18:06 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával
A karbiban véletlenül nem csavarodott ki az egyik fúvóka egy kicsit?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35378 Dátum: 2009 Március 26, 16:01:19 »

  de de de nem rádió próbálgatásról volt szó még az előbb Roll Eyes
feljebb léptünk egy szintel Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Matt
Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #35377 Dátum: 2009 Március 26, 15:46:57 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával

Szegény zöldemtől búcsúznom kellet de már megvan a piros csodás full originál 71esem!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35376 Dátum: 2009 Március 26, 14:57:04 »

nekem amikor elkészült a kocsim még gondolatban sem volt hogy ilyen dolgok kerülnek rá. Gyorsulásra nem is panaszkodok, csak az utazó sebességhez tartozó fordulatszám nem tetszik, főleg azért sem mert ordít a kadron (ezért fogok megszabadulni tőle) meg a rövidszívócső+direktszűrő miatt szívó hang is van rendesen.
én másról beszéltem  Roll Eyes   amikor "rövid"-et  ellensúlyozni kell Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35375 Dátum: 2009 Március 26, 14:55:00 »

van egy pár csak nem tudom milyen állapotban vannak,
 s igy kiváncsi is lennék
..igaz azt nem tudom h tudom mérni h milyen állapotú egy akku mert töltés után ... tuti faját ir ki majd minden nap mérjek rá? (nem akarom h az út szélén derüljön ki h kakukk az akku
  de de de nem rádió próbálgatásról volt szó még az előbb Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35374 Dátum: 2009 Március 26, 14:35:11 »

hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin
nekem amikor elkészült a kocsim még gondolatban sem volt hogy ilyen dolgok kerülnek rá. Gyorsulásra nem is panaszkodok, csak az utazó sebességhez tartozó fordulatszám nem tetszik, főleg azért sem mert ordít a kadron (ezért fogok megszabadulni tőle) meg a rövidszívócső+direktszűrő miatt szívó hang is van rendesen.


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35373 Dátum: 2009 Március 26, 13:49:40 »

vagy egy akkumlátor Wink
van egy pár csak nem tudom milyen állapotban vannak,
 s igy kiváncsi is lennék
..igaz azt nem tudom h tudom mérni h milyen állapotú egy akku mert töltés után ... tuti faját ir ki majd minden nap mérjek rá? (nem akarom h az út szélén derüljön ki h kakukk az akku


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35372 Dátum: 2009 Március 26, 13:35:19 »

vagy egy akkumlátor Wink
vagy egy bikakábel és a kocsiból nem is kell kivenni az akkut, csak akkor meg hangszórót kell vinni Smiley és nem mindegy milyet
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35371 Dátum: 2009 Március 26, 13:28:46 »

akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided
vagy egy akkumlátor Wink

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35370 Dátum: 2009 Március 26, 13:27:15 »

akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided

akár...
(az egyszerű régiek megfelelhetnek, bár nem nagyon vannak szűrve, max lessz egy kis "brumm")

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35369 Dátum: 2009 Március 26, 13:22:49 »

"1880Mha" ?
=12V (ha a rádió is az) egyenfeszültség kell! (vagy akár, 1 akkuról is...)
akkkor viszont egy 12es akkutöltő kell... Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35368 Dátum: 2009 Március 26, 13:08:52 »

milyen trafót kell keresnem a korabeli rádióim kipróbálásához? 12V 1880Mha pl? Huh foglamam sincs egyébként

"1880Mha" ?
=12V (ha a rádió is az) egyenfeszültség kell! (vagy akár, 1 akkuról is...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35367 Dátum: 2009 Március 26, 12:13:52 »

milyen trafót kell keresnem a korabeli rádióim kipróbálásához? 12V 1880Mha pl? Huh foglamam sincs egyébként


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35366 Dátum: 2009 Március 26, 11:42:45 »

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.
Nekem is melegszik,de nem tudom,hogy mitől. Gyomáról hazafelé tetten ezt.  Odafelé meg nem. Előtte egy éve Esztergomból hazafelé csinálta. Nekem mind a 4 kerék befog és úgy,hogy a féklámpa is világít!  Beton kemény lesz a pedál,még a holtjáték is eltünik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35365 Dátum: 2009 Március 26, 08:55:56 »

akkor még levlista volt yahoo-n később index fórum...cégnél egy db pentium 1 gép és péntek éjjel 56k modemmel tudtam olvasni a heti termést Smiley
én sem néztem az szmb-t meg is lehet nézni milett a bogaramból

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #35364 Dátum: 2009 Március 26, 08:18:24 »

Köszönöm a biztatást! Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley
Stunt első reakciójára kíváncsi lennék  Wink
Drukkolok nektek!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35363 Dátum: 2009 Március 26, 08:11:04 »

mer nem olvastad az szmb-t Wink

akkor még levlista volt yahoo-n később index fórum...cégnél egy db pentium 1 gép és péntek éjjel 56k modemmel tudtam olvasni a heti termést Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35362 Dátum: 2009 Március 26, 08:09:33 »

Fogadjunk? Tudtam, hogy lesz olyan, aki most is csak kötekedni fog...
én az OT vizsga árán inkább rendbetenném műszakilag a kocsit...és nem indulnék Miskolcra tákolt fékkel
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35361 Dátum: 2009 Március 26, 00:25:33 »

megnyugodhatsz tiéd is brazil.....nincs más

Fogadjunk? Tudtam, hogy lesz olyan, aki most is csak kötekedni fog...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35360 Dátum: 2009 Március 26, 00:15:34 »

én ezt 16évesen nem tudtam mikor a bogaram lakatoltuk
mer nem olvastad az szmb-t Wink

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35359 Dátum: 2009 Március 26, 00:11:49 »

  valaki nem is olyan régen írta hogy szétnyílt, ezen felbuzdulva jól körbe hegesztettem amit most barkácsolok . Az enyémről meg még frissiben levágtam ne rohaggyon úgy sincs gyári emelőm Roll Eyes
én ezt 16évesen nem tudtam mikor a bogaram lakatoltuk
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35358 Dátum: 2009 Március 26, 00:10:02 »

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...
azok az idők elmúltak!  Cry

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35357 Dátum: 2009 Március 26, 00:09:42 »

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...
megnyugodhatsz tiéd is brazil.....nincs más
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35356 Dátum: 2009 Március 26, 00:07:54 »

én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....

Én bízok a németben! És más választásom se volt ott az út szélén...

Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.