www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:13:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1151 1152 1153 1154 1155 [1156] 1157 1158 1159 1160 1161 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237240 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #34396 Dátum: 2009 Február 14, 11:42:47 »

Ahojtye!
Nagy baromság 36Ah akksi helyett 55Ah-t betenni a bogiba? Csereérett lett a 44Ah-s Banner (4,5 évig húzta) és egy off-autó 3 éves akksija lenne a csere.
?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #34395 Dátum: 2009 Február 14, 07:57:19 »

újrahegesztve a vége Shocked
szerencsés vagy hogy neked tiszta a belseje,  Smiley nekem teljesen szét kellett szedni peremezés kihajt pontheggesztés lefúr és azt az 1 kiló olajsáros fölmaradványt kikaparni belőlle

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34394 Dátum: 2009 Február 13, 23:58:47 »

mivel ezen elvileg csak egy kipuf van, az is alul jön ki, mindkét oldalon behajtogatták  a kipuff helyét
mald vágtak rá egy lyukat  a berántókarnak /miért is?/
a lakatos el fogja magát sirni
homokolás után kiderül hogy marad e vagy tényleg csere jön / 400 euro egy hátfal/



úgy tudom drága a "H"-s hátfal....szerintem meg lehet csinálni....legalábbis az én lakatosom szó nélkül megcsinálná (ha én kérem biztos)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34393 Dátum: 2009 Február 13, 23:00:58 »

mivel ezen elvileg csak egy kipuf van, az is alul jön ki, mindkét oldalon behajtogatták  a kipuff helyét
mald vágtak rá egy lyukat  a berántókarnak /miért is?/
a lakatos el fogja magát sirni
homokolás után kiderül hogy marad e vagy tényleg csere jön / 400 euro egy hátfal/


pedig meg lehet csinálni igényesen....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34392 Dátum: 2009 Február 13, 22:58:01 »

kuka


pedig meg lehet csinálni igényesen....
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34391 Dátum: 2009 Február 13, 22:42:33 »

kuka

Azzal a megalázott hátfallal mit fogtok csinálni?

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #34390 Dátum: 2009 Február 13, 22:41:32 »

meglepően szolid alap
Azzal a megalázott hátfallal mit fogtok csinálni?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34389 Dátum: 2009 Február 13, 22:28:54 »

meglepően szolid alap

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34388 Dátum: 2009 Február 13, 22:28:22 »

ugrik szét az ovál

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34387 Dátum: 2009 Február 13, 21:30:32 »

Reményt öntöttél belém. 
Holnap reggel megint nekiugrom
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34386 Dátum: 2009 Február 13, 21:19:08 »

Acélbehúzószalag? Villanyszerelőknél szokott lenni.

Ja, vagy egy erősebb drót. Gyári kábel mellett behúztam 4 szálat egyszerre. (legyen tartalék is)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34385 Dátum: 2009 Február 13, 20:34:11 »

Hát harcolok vele  Egyrészt amennyire láttam, elfordul az egész kábelköteg nem sokkal hogy kibujik a motortérből. Ez azért még nem fogna ki rajtam: vékony drótra tekertem a kábel végét, de a drót is elakad max 10 cm múlva... kiszedtem a hátsó ülést, levettem az oldalkárpitot hogy majd akkor visszafele, de ott meg annyi hely sincs, hogy ujjamat bedugjam az oldallemez meg az autó széle közé....
Acélbehúzószalag? Villanyszerelőknél szokott lenni.

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34384 Dátum: 2009 Február 13, 20:27:01 »

Ménem? Fuss neki még1x.

Hát harcolok vele  Egyrészt amennyire láttam, elfordul az egész kábelköteg nem sokkal hogy kibujik a motortérből. Ez azért még nem fogna ki rajtam: vékony drótra tekertem a kábel végét, de a drót is elakad max 10 cm múlva... kiszedtem a hátsó ülést, levettem az oldalkárpitot hogy majd akkor visszafele, de ott meg annyi hely sincs, hogy ujjamat bedugjam az oldallemez meg az autó széle közé....
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34383 Dátum: 2009 Február 13, 20:17:57 »

A hátrajövő kábelköteg mellett nem lehet bedugni a vezetéket,
Ménem? Fuss neki még1x.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34382 Dátum: 2009 Február 13, 20:15:45 »

Fordulatszámmérő bekötéshez kérnék egy kis segítséget:
Az addig OK, hogy a gyujtótekercsre kell rakni az egyik kábelt, de hogyan kerül előre a kábel a motortérből? A hátrajövő kábelköteg mellett nem lehet bedugni a vezetéket, a tüzfalat pedig ezért nem szívesen fúrnám meg...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34381 Dátum: 2009 Február 13, 20:03:15 »

kipufogó (fűtésdob) felújítás
Hű de sokat csináltam! Réges-régen a Balázs Zoli hordta ezeket hozzám. 10 éve nem tudok az emberről.Gondolom sokan ismerték.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34380 Dátum: 2009 Február 13, 19:37:15 »

Na ez pattanjon meg .muszályj volt hálóznom,mert különben egy idő után a vastag gitt feldurran.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34379 Dátum: 2009 Február 13, 19:36:13 »

Helyén a motorom

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34378 Dátum: 2009 Február 13, 19:32:38 »

És kész.Bőven jó Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34377 Dátum: 2009 Február 13, 19:31:57 »

újrahegesztve a vége Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34376 Dátum: 2009 Február 13, 19:31:13 »

kipufogó (fűtésdob) felújítás

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34375 Dátum: 2009 Február 13, 19:28:56 »

Felszerelve

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 13, 20:24:40 írta stonemen »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34374 Dátum: 2009 Február 13, 19:26:50 »

Fékhez.Remélem engedi.mert már nagyon kicsi

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34373 Dátum: 2009 Február 13, 19:23:39 »

képet szerettem volna feltenni de valamiért nem engedett
kiírta,max 190 kbt   csináltam 180-at,de megint nem engedte,mert a max 128 kbt.Kapja be a rendszer .Mentem enni Grin
90k körülieket csinálj.Azt nekem mindig elengedi.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34372 Dátum: 2009 Február 13, 19:21:27 »

Pont ez az egyik baj, hogy a motorfék csak mégjobban hajtja a hátsókereket, méginkább az elsők blokkolnak be hamarabb. A Skoda is ilyen volt sajna  
Viszont ha többen ülünk a Bogárban,4-5-en, olyankor már jobb a helyzet, lényegesen jobban fog az eleje a súlytól, nem blokkol el olyan könnyen.
Ha nem muszályj nem fogom használni télen,ha már ennyit ráköltök,de ha mégis mennem kellene,akkor tennék bele(elejébe)egy öntöttvas darabot kicsi,de van vagy 80 -100 kg .Anno a P125-ös fiat (nagy polski) hátuljába is egy öntvény lap volt,semmi gondom nem volt a dombokon.Sőt még pakolni is lehetett bele Grin

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34371 Dátum: 2009 Február 13, 19:17:57 »



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.
tegyel be az elejébe 2zsák apró kavicsot.
majd nehez lesz az eleje. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34370 Dátum: 2009 Február 13, 19:17:03 »

Már nagyon várjuk, hogy szaladjon! Szép darab lesz!

képet szerettem volna feltenni de valamiért nem engedett
kiírta,max 190 kbt   csináltam 180-at,de megint nem engedte,mert a max 128 kbt.Kapja be a rendszer .Mentem enni Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34369 Dátum: 2009 Február 13, 19:15:34 »

Használd a motorféket Grin



Pont ez az egyik baj, hogy a motorfék csak mégjobban hajtja a hátsókereket, méginkább az elsők blokkolnak be hamarabb. A Skoda is ilyen volt sajna  
Viszont ha többen ülünk a Bogárban,4-5-en, olyankor már jobb a helyzet, lényegesen jobban fog az eleje a súlytól, nem blokkol el olyan könnyen.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34368 Dátum: 2009 Február 13, 19:15:10 »

Már nagyon várjuk, hogy szaladjon! Szép darab lesz!

Használd a motorféket Grin

A mai szmb! Wink
-Fékcsövek beszerelése,motor helyére javított kipufogó a helyére.Bár a levehető hátfalnál,valami nem igazán kóser,mert a hátsó dob nehezen akart belemenni .
Dehát azért rakom össze festés elött,hogy az ilyenek kiderüljenek Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34367 Dátum: 2009 Február 13, 19:09:12 »



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.
Használd a motorféket Grin

A mai szmb! Wink
-Fékcsövek beszerelése,motor helyére javított kipufogó a helyére.Bár a levehető hátfalnál,valami nem igazán kóser,mert a hátsó dob nehezen akart belemenni .
Dehát azért rakom össze festés elött,hogy az ilyenek kiderüljenek Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34366 Dátum: 2009 Február 13, 18:38:08 »

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley



Én hátra akarnék többet, főleg ilyenkor télen a csúszós úton Smiley
Ha jövök le valami nagy havas lejtőn lépésben,az egyik kezem a kézin van mindig, és rádolgozok néha a hátsókörre, mert az első kerekek a könnyű orr miatt, a jó gumik ellenére, igenhamar beblokkolnak, és akkor az irányításnak kampó.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #34365 Dátum: 2009 Február 13, 18:15:17 »

ott a földre csöpöghessen a benya
A mai benzin árak mellett?
Én alákötnék egy lavórt! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34364 Dátum: 2009 Február 13, 18:12:51 »

csináltam egy kis rajzot hogy nálam hogy megy a túlfolyó a tankból
csak annyi lenne a kérdésem hogy ez gyárilag is ilyen vagy ez már meg van bonyolítva?
jelmagyarázat: pirossal indul, a fekete egy 3 ágú elosztóféle,  a kék a vezeték vége ,ami a tank alá vezetődik hogy ott a földre csöpöghessen a benya

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34363 Dátum: 2009 Február 12, 22:53:01 »

ÉKEZET A NEVÉBEN! Cool
Vagyis az elején
mostmár hogy megmondták hogy minek a nevében van az ékezet és hogy az miért rosszabb mint ha nem lenne , kijavítottam rosszra  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34362 Dátum: 2009 Február 12, 22:50:41 »

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley
akkor bezsírozom az első betéteket Wink

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34361 Dátum: 2009 Február 12, 22:44:53 »

van tekerentyűs fékerő szabályzó a hátsó fékkörbe kell tenni az eccerűb

és, ha hátul akarzs többet, mint elöl ? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34360 Dátum: 2009 Február 12, 22:43:37 »

dupla főfékhenger. a nyomórudak állításával tudod szabályozni az előre/hátra ható fékerőt.
van tekerentyűs fékerő szabályzó a hátsó fékkörbe kell tenni az eccerűb

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34359 Dátum: 2009 Február 12, 22:35:06 »

  ez mitől jobb mint bármi más?

dupla főfékhenger. a nyomórudak állításával tudod szabályozni az előre/hátra ható fékerőt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34358 Dátum: 2009 Február 12, 22:22:52 »

<beszúrt kép törölve>

ez de király. kár,hogy bogiban nem nagyon férne el.
  ez mitől jobb mint bármi más?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34357 Dátum: 2009 Február 12, 22:18:39 »



ez de király. kár,hogy bogiban nem nagyon férne el.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1151 1152 1153 1154 1155 [1156] 1157 1158 1159 1160 1161 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.