www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:12:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1147 1148 1149 1150 1151 [1152] 1153 1154 1155 1156 1157 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237237 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34556 Dátum: 2009 Február 23, 23:13:45 »

nem, csupán szétszedtem megpucolni a kontaktokat, meg tettem a tengelyre másik rugót. mert a régi gyenge volt.
Nekem a tekercselés kopik meg, és szakad el (lassan 40 éves...), én meg azon gondolkodom, hogy át kellene tekercselni. Az enyém még az 1 úszós, és 5 db. 5-ös csavar fogja a tankra.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34555 Dátum: 2009 Február 23, 23:06:23 »

Újratekercseled?
nem, csupán szétszedtem megpucolni a kontaktokat, meg tettem a tengelyre másik rugót. mert a régi gyenge volt.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34554 Dátum: 2009 Február 23, 23:03:46 »

Az enyém elkezdett szórakozni, gondol egyet pontos de van amikor felet mutat, vagy a dupláját mint ami valójában van benn, teljesen megbízhatatlan. Találtam egyet a cuccaim közt, ez 9 és 60 ohm között mozog. Vajon reális lehet?
Újratekercseled?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34553 Dátum: 2009 Február 23, 23:00:31 »

Az enyém elkezdett szórakozni, gondol egyet pontos de van amikor felet mutat, vagy a dupláját mint ami valójában van benn, teljesen megbízhatatlan. Találtam egyet a cuccaim közt, ez 9 és 60 ohm között mozog. Vajon reális lehet?


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34552 Dátum: 2009 Február 23, 22:53:01 »

benzinszint jeladó végállásainak ellenállásértékéről van valakinek infója?
na ez engem is érdekelne! ha máshonnan megtudod, írd be ide, vagy küldd el nekem is
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34551 Dátum: 2009 Február 23, 22:28:29 »

benzinszint jeladó végállásainak ellenállásértékéről van valakinek infója?


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34550 Dátum: 2009 Február 23, 19:55:47 »

Végre találtam valakit, aki megbízhatóan összerak egy typ1 motort... :-)
http://velvet.hu/evarca/
na de apuka Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34549 Dátum: 2009 Február 23, 19:02:36 »

Végre találtam valakit, aki megbízhatóan összerak egy typ1 motort... :-)
http://velvet.hu/evarca/
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34548 Dátum: 2009 Február 23, 06:52:29 »

Hát ugye izlések és pofonok :-) Nekem így tetszik, mert (szerintem...  Wink a különféle bézsárnyalatok szépen harmonizálnak a belső térben. Meg a hosszú távú tervben szerepel a külső fényezés bézsre váltása, tehát ez már az előkészület arra!
De szép, ez a lényeg.
Azért gondolom, most nem ülsz be egy próbakörre szerelés után, olajos ruhában! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34547 Dátum: 2009 Február 23, 06:50:57 »

Üléskárpit anyagról bővebben szeretnék hallani...
Szép lett.
En vmi hasonlót szeretnék:
Ilyet én is!...

Bácsi Győző
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34546 Dátum: 2009 Február 22, 20:05:19 »

Szellőzés szabályzó?


Látod valamelyik lenti képen, valamelyik előző tulaj annak a furatait használta az extra kapcsolói berakására (amik különben mire hozzám került a gép, már be sem voltak kötve). Kerestem már a szellőzőszabályzót itt a fórumon, ha minden jól megy jövő héten megkapom őket TéZsé-től!
Ha meg valamiért mégsem, akkor meg majd megy rájuk izléses hütőmágnes ideiglenesen Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34545 Dátum: 2009 Február 22, 20:01:05 »

Hát ugye izlések és pofonok :-) Nekem így tetszik, mert (szerintem...  Wink a különféle bézsárnyalatok szépen harmonizálnak a belső térben. Meg a hosszú távú tervben szerepel a külső fényezés bézsre váltása, tehát ez már az előkészület arra!
Szellőzés szabályzó?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34544 Dátum: 2009 Február 22, 19:59:48 »

hacsak nincs odaát számítógép  Grin
Vagy gázóra...

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34543 Dátum: 2009 Február 22, 19:53:24 »

én az autó színére fújtam volna a belsőt hamár egyszer festve lett

Hát ugye izlések és pofonok :-) Nekem így tetszik, mert (szerintem...  Wink a különféle bézsárnyalatok szépen harmonizálnak a belső térben. Meg a hosszú távú tervben szerepel a külső fényezés bézsre váltása, tehát ez már az előkészület arra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34542 Dátum: 2009 Február 22, 19:42:09 »

Feltöltés közben lehalt az explorer - long live Bill Gates!

Itt a régi müszerfal, és az új a bekerült fordulatszámmérővel:




én az autó színére fújtam volna a belsőt hamár egyszer festve lett
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34541 Dátum: 2009 Február 22, 19:39:58 »

Üléshuzat:
Piroska néni csinálta (Újpest, Csuka utcai garázssor). Méretpontos a bogárra, a huzatanyagot nála választottam, a szegők + a hátlap műbör. 18 eFt volt zusammen (anyag+varrás+felhúzás+kalaptartó mübőrözés).
A néni nagyon öreg már, de/és a kisujjában van a szakma. Bubiknak is ő vart annó a bogarára.... jutalék nélkül is  Cool messzemenőleg ajánlom. 
ismerem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34540 Dátum: 2009 Február 22, 19:36:44 »

lehet buta kérdés, de
Ha erős mágnesel akarok felrakni cuccokat a műszerfalra akkor az okozhat vmi elektromos galibát a műszerfal másik oldalán?

hacsak nincs odaát számítógép  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34539 Dátum: 2009 Február 22, 19:32:49 »

Üléskárpit anyagról bővebben szeretnék hallani...
Szép lett.
En vmi hasonlót szeretnék:

Üléshuzat:
Piroska néni csinálta (Újpest, Csuka utcai garázssor). Méretpontos a bogárra, a huzatanyagot nála választottam, a szegők + a hátlap műbör. 18 eFt volt zusammen (anyag+varrás+felhúzás+kalaptartó mübőrözés).
A néni nagyon öreg már, de/és a kisujjában van a szakma. Bubiknak is ő vart annó a bogarára.... jutalék nélkül is  Cool messzemenőleg ajánlom. 
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34538 Dátum: 2009 Február 22, 19:27:24 »

Feltöltés közben lehalt az explorer - long live Bill Gates!

Itt a régi müszerfal, és az új a bekerült fordulatszámmérővel:




[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34537 Dátum: 2009 Február 22, 19:21:46 »

Kárpitok lecserélve, müszerfal + autók homokbézsre festve (RAL 1001).


Üléskárpit anyagról bővebben szeretnék hallani...
Szép lett.
En vmi hasonlót szeretnék:

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 22, 19:24:22 írta Zoli »

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34536 Dátum: 2009 Február 22, 19:18:15 »

Kárpitok lecserélve, müszerfal + autók homokbézsre festve (RAL 1001).



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34535 Dátum: 2009 Február 22, 19:17:01 »

Kis téi szmb (majdnem) elkészült: belső tér megújítás.
Köztes állapot (ülések már cserélve), a régiekről nincs képem:



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34534 Dátum: 2009 Február 22, 18:57:35 »

lehet buta kérdés, de
Ha erős mágnesel akarok felrakni cuccokat a műszerfalra akkor az okozhat vmi elektromos galibát a műszerfal másik oldalán?
Nem hiszem...

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34533 Dátum: 2009 Február 22, 18:56:56 »

lehet buta kérdés, de
Ha erős mágnesel akarok felrakni cuccokat a műszerfalra akkor az okozhat vmi elektromos galibát a műszerfal másik oldalán?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34532 Dátum: 2009 Február 22, 12:59:41 »

Buszba milyen gyertyát ajánlotok? Hol vegyem?
IKEÁ-ban szokott lenni jó minőségű tea mécses.  Grin
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #34531 Dátum: 2009 Február 22, 10:33:58 »

Buszba milyen gyertyát ajánlotok? Hol vegyem?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34530 Dátum: 2009 Február 22, 10:20:49 »

Mást ír az 1,2-re és mést az 1,3-ra.
Ezt az 1,3AB motort az én "becsavarós" órámmal mértük 4-nek, amivel a saját D1,2-m 7,5. Akkor az óra....
Amúgy a sűrítés és a mért Bar nem ua.
Viszont a lényeg, hogy minden hengerben ugyanannak kéne kijönni, bármit is mérsz. Ha egy henger feltűnően kevesebb a többinél, már tudni lehet, hogy bibi van.

Bácsi Győző
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #34529 Dátum: 2009 Február 22, 10:16:18 »

és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?
köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34528 Dátum: 2009 Február 21, 23:50:06 »

A sűrítési viszony a két térfogat hányadosa/ aránya, így esik ki a mértékegység. A két térfogat közül a számlálóban levő a henger dugattyú feletti térfogata a dugattyú alsó holtponti helyzetében, míg a nevező ugyanez, de a dugattyú felső holtponti állapotában...
Nagyjából.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34527 Dátum: 2009 Február 21, 23:44:03 »

sűrítési/kompresszió viszony
NA jo, de mihez kepest? A legkori nyomashoz kepest ? Mer' az ugye definitive 1 bar. Ha a suritesi vegnyomas mondjuk 9 bar, akkor a suritesi viszony az 1 barhoz kepest 1:9, a vegnyomas is 9, tehat ugyanott vagyunk.

Vagy valamit nem jol ertek es nem ehhez kepest?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34526 Dátum: 2009 Február 21, 23:43:37 »

Az en egyik 1200es motoromban Szabo Miki megmerte a kompressziot es minden hengerben 9,5-10,5 kozott jott ki (bar?). Azt mondta erre, hogy ez szuperzsirkurvajo.
annak bar-nak kell lenni, mert sűrítésnek sok lenne egy gyári motortól
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34525 Dátum: 2009 Február 21, 23:41:22 »

sűrítési/kompresszió viszony (arányosság) ill. sűrítési végnyomás (bar)


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34524 Dátum: 2009 Február 21, 23:23:59 »

Amúgy a sűrítés és a mért Bar nem ua.
Az en egyik 1200es motoromban Szabo Miki megmerte a kompressziot es minden hengerben 9,5-10,5 kozott jott ki (bar?). Azt mondta erre, hogy ez szuperzsirkurvajo.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34523 Dátum: 2009 Február 21, 21:08:24 »


Amúgy a sűrítés és a mért Bar nem ua.
Jaja, a sűrítés 1:az akárhányhoz, a bar megint más. Különféle mérőórák is vannak, van a mi sűrítési viszonybanm van amibarban mér.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34522 Dátum: 2009 Február 21, 20:51:57 »

legyen, mondjuk nekem 12,8-13,2 között van.
Ezt akkor minek nevezzem?

Mást ír az 1,2-re és mést az 1,3-ra.
Ezt az 1,3AB motort az én "becsavarós" órámmal mértük 4-nek, amivel a saját D1,2-m 7,5. Akkor az óra....
Amúgy a sűrítés és a mért Bar nem ua.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 21, 21:01:52 írta imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34521 Dátum: 2009 Február 21, 20:43:31 »

A bogárkönyv a 7 bart írja normál, használt  kopottas motorra, és talán 5,5 -re írja, hogy teljesen elhasznált, javítandó. 9 barnak írja az újszerűt.
legyen, mondjuk nekem 12,8-13,2 között van.
Ezt akkor minek nevezzem?


                             GNX-967
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #34520 Dátum: 2009 Február 21, 19:58:24 »

mit nem? nem mérted, vagy nem ismered a történetet?
nem mértem, de tény, hogy szélesít
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34519 Dátum: 2009 Február 21, 19:42:14 »

mit nem? nem mérted, vagy nem ismered a történetet?
én nem  Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #34518 Dátum: 2009 Február 21, 19:40:08 »

Mérte már meg valaki, hogy a tárcsafékes ültető tengelycsonk menyivel szélesíti meg a nyomtávot?
Az állítólag 1 cm oldalanként  történetet már ismerem.
én nem  Undecided
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34517 Dátum: 2009 Február 21, 19:38:55 »

Mérte már meg valaki, hogy a tárcsafékes ültető tengelycsonk menyivel szélesíti meg a nyomtávot?
Az állítólag 1 cm oldalanként  történetet már ismerem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1147 1148 1149 1150 1151 [1152] 1153 1154 1155 1156 1157 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.