www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:10:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1150 1151 1152 1153 1154 [1155] 1156 1157 1158 1159 1160 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237174 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34436 Dátum: 2009 Február 16, 14:07:52 »

Lehet nem voltam érthető

Szóval betettem a kipufogót,és szétnyomta a már beálított lemezt,és nem megy fel a hátlap a helyére.Ezért lennék kíváncs a keresztbe mért értékre.


Vannak eladó cuccok is az alkatrészekhez képeltem.
igen, én nem értem mit kéne lemérni..
a furulya mellett mennyi hely van a hátfalnál oldalirányban? vagy a kipuffdob mögött a hátfalig mennyi? vagy valami harmadik?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34435 Dátum: 2009 Február 16, 13:48:27 »

Valaki lemérné milyen széles a hátsó kipup meletti köz?Mert levehető a hátfalam,de mikor felhelyeztem a kipufogót,már nem igazán jöttek össze a dolgok.De lehet,hogy a peremet csináltam szélesre,ami alul van lökhárító konzol alatt.Végül is a kipufogó széle az a perem ér bele innen onnan.
Lehet nem voltam érthető

Szóval betettem a kipufogót,és szétnyomta a már beálított lemezt,és nem megy fel a hátlap a helyére.Ezért lennék kíváncs a keresztbe mért értékre.


Vannak eladó cuccok is az alkatrészekhez képeltem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34434 Dátum: 2009 Február 16, 12:57:45 »

Valaki lemérné milyen széles a hátsó kipup meletti köz?Mert levehető a hátfalam,de mikor felhelyeztem a kipufogót,már nem igazán jöttek össze a dolgok.De lehet,hogy a peremet csináltam szélesre,ami alul van lökhárító konzol alatt.Végül is a kipufogó széle az a perem ér bele innen onnan.

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34433 Dátum: 2009 Február 16, 10:36:51 »

a felső részén van 1 biztosítógyűrü , azt le kell szedni és azután forgatva óvatosan kopogtatva kijön belőlle közben nyugodtan sprézheted hogy a benne levő trutyi feloldódjon

köszi, de már összeraktam és visszatettem az egész szerkezetet Smiley
a gyűrűt néztem én is, de nem akart lejönni nekem, nagyon fixnek tűnt
mind1 úgy néz ki jó lett így is hogy nem szedtem szét, kicsit ázott oljaban azt kész, legközelebb ezt is szétkapom akkor, és eréjesebben állok neki annak a gyűrűnek

jó látni hogy néha vmi válaszol is  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #34432 Dátum: 2009 Február 16, 07:49:24 »

ez  képen az ablaktörlő tengelye, hogyan kell szétszedni hogy össze is tudjam rakini?
elég nehézkesen forog a másikhoz képest ami úgy jár mint egy vásári kerepelő, ez meg nehezebben, próbáltam olajat meg vd40 et belefúji de nem sikerül Undecided
a felső részén van 1 biztosítógyűrü , azt le kell szedni és azután forgatva óvatosan kopogtatva kijön belőlle közben nyugodtan sprézheted hogy a benne levő trutyi feloldódjon

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34431 Dátum: 2009 Február 15, 22:10:34 »

kb. annyi hogy a rohadási ki kéne javítani, megerősíteni.

csere



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #34430 Dátum: 2009 Február 15, 21:23:40 »

kb. annyi hogy a rohadási ki kéne javítani, megerősíteni.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34429 Dátum: 2009 Február 15, 21:17:04 »

miért mi a gond vele?


                             GNX-967
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #34428 Dátum: 2009 Február 15, 21:04:41 »

Ja azt elflejtettem hogy a lengőkart kéne hegeszteni ahol a rúd csatlakozik hozzá.
Hej!

Kibányásztam a torziós rudat.

Igaza volt atesbusnak tényleg kijött hipp-hopp. kb 20 másodperc altt.

Lényeg az hogy rohadva van rendesen. Megtakarítom és aztán vissza.

De lehet e Co2hegesztéssel meg lehet erősíteni, vagy nem ajánlatos,nem tudom milyen anyagból van. vagy vigyem el lakatosműhlelybe és ott érdeklődjek.
Kinek mi a tapasztalata, aki már találkozott ilyennel.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34427 Dátum: 2009 Február 15, 20:56:28 »

Hej!

Kibányásztam a torziós rudat.

Igaza volt atesbusnak tényleg kijött hipp-hopp. kb 20 másodperc altt.

Lényeg az hogy rohadva van rendesen. Megtakarítom és aztán vissza.

De lehet e Co2hegesztéssel meg lehet erősíteni, vagy nem ajánlatos,nem tudom milyen anyagból van. vagy vigyem el lakatosműhlelybe és ott érdeklődjek.
Kinek mi a tapasztalata, aki már találkozott ilyennel.
rugóacélból van, és ha nekiállsz hegeszteni akkor tuti hogy törés lesz a vége.


                             GNX-967
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #34426 Dátum: 2009 Február 15, 20:46:35 »

Hej!

Kibányásztam a torziós rudat.

Igaza volt atesbusnak tényleg kijött hipp-hopp. kb 20 másodperc altt.

Lényeg az hogy rohadva van rendesen. Megtakarítom és aztán vissza.

De lehet e Co2hegesztéssel meg lehet erősíteni, vagy nem ajánlatos,nem tudom milyen anyagból van. vagy vigyem el lakatosműhlelybe és ott érdeklődjek.
Kinek mi a tapasztalata, aki már találkozott ilyennel.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34425 Dátum: 2009 Február 15, 18:51:47 »

Van egy műszer, ami erre való. Nagy árammal megterheli az akksit és mutatja, hogy közben hány voltra esik a fesz.

terhelővilla (házilag  Grin)

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34424 Dátum: 2009 Február 15, 17:47:08 »

pöcsötvakargattam?
az Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #34423 Dátum: 2009 Február 15, 17:44:10 »

pöcsötvakargattam?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34422 Dátum: 2009 Február 15, 17:38:50 »

Na, ennek ugorj neki mégegyszer, mert még csak belőni sem tudom szinoníma szinten, de még csak témakör szintjén sem...
"tőcsavaroztam"?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34421 Dátum: 2009 Február 15, 17:37:26 »

én is furattam meg már dobot meg töcsvaraottaam nem nagy csucc de nem hegesztek
Na, ennek ugorj neki mégegyszer, mert még csak belőni sem tudom szinoníma szinten, de még csak témakör szintjén sem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34420 Dátum: 2009 Február 15, 16:12:49 »

én is furattam meg már dobot meg töcsvaraottaam nem nagy csucc de nem hegesztek

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34419 Dátum: 2009 Február 15, 12:11:05 »

Szerintem a dinamó bőségesen elegendő cuflát termel, meg jó konstrukció is, inkább a mechanikus feszszabályzó az ami a gyenge pontja a rendszernek.....Jó lenne egy gyári megbízható, nem gagyi-házifabrik elektromos, és akkor tökéletes lenne.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34418 Dátum: 2009 Február 15, 11:17:19 »

Az akku üresjárati kapocsfeszültsége nem ad kellő infót arról hogy mennyire van feltöltve. Mondjuk ha 10-11 V-ot mérsz akkor azért sejthető hogy lemerülőben van. A lényeg hogy terhelve kell mérni.
Idézek a Ladás oldalról egy leírást:
köszönöm
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34417 Dátum: 2009 Február 15, 11:11:24 »

az a helyzet hogy nekem dinamóm van, több mint 3 éve egy már akkor az off autóból lecserélésre ítélt 74Ah-s akksit használok, főleg a városban autózom, kb hetente egyszer, de van így télen, hogy egy hónapban csak egyszer. az indítással sohasem volt gond, mikor az autó nem akart indulni és sokat kellett indítózni, vagy mikor mondjuk Kaposvárra vagy még annak idején szinte megállás nélkül Berlinbe mentünk vele..

szóval akkor kérlek magyarázd el hogy is van ez..  Huh

azt meg lehet valahogy mérni, hogy az akksi mennyire van feltöltve?
ha megmérem hány voltot ad le, az mennyire függ össze a feltöltöttségével?

egyébként így a nagy hidegekben, hogy kint áll az autó, a benne lévő óra rendszeresen késik. gondolom az óra érzékeny a feszültség-esésre és  minusz 5-10 fok alatt már nem elég neki. viszont akármilyen hidegben kellett eddig indítani, akár hajnalban, az önindító tökéletesen forgat

Az akku üresjárati kapocsfeszültsége nem ad kellő infót arról hogy mennyire van feltöltve. Mondjuk ha 10-11 V-ot mérsz akkor azért sejthető hogy lemerülőben van. A lényeg hogy terhelve kell mérni.
Idézek a Ladás oldalról egy leírást:

Az akkumulátor állapotának/töltöttségének ellenőrzése, amihez a terhelést a gépkocsi indítómotorja szolgáltatja.
Feszültség mérési értékek önindítózáskor:
- Ha U<=8,3V : az akkumulátor 25% alá merült vagy cserére szorul. (tegyük fel ellenőrző töltésre, utána újra ellenőrizzük az állapotát);
- Ha U>8,4V:
- 10,2-13,2V 100%
- 9,6-10,2V 75%
- 9,0-9,6V 50%
- 8,4-9,0V 25%
A táblázatot felhasználva kiértékelhetjük az akkumulátor töltöttségi fokát. Nem ajánlott az indítómotort 30 sec-nél hosszabb ideig tekerni.

Az autóban lévő óra nem valószínű hogy a feszültség esésre érzékeny (az áramköre stabilizált tápot kap) hanem inkább a hidegre.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34416 Dátum: 2009 Február 15, 11:05:43 »


azt meg lehet valahogy mérni, hogy az akksi mennyire van feltöltve?
ha megmérem hány voltot ad le, az mennyire függ össze a feltöltöttségével?

Van egy műszer, ami erre való. Nagy árammal megterheli az akksit és mutatja, hogy közben hány voltra esik a fesz.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 15, 11:22:19 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34415 Dátum: 2009 Február 15, 10:50:46 »

Vegyünk egy életszerü példát.
Jársz az ócska dinamóddal a városba egész héten, mivel töltés alig igy jól lemerited az akksit.
Hétvégén irány az ég alja, juhhé, és 1,5 óra bikából töltés után elolvad a dinamód, mert az "edény még mindig nincs tele, nem is edény az hanem egy 100AH medence.  Tongue Tongue
az a helyzet hogy nekem dinamóm van, több mint 3 éve egy már akkor az off autóból lecserélésre ítélt 74Ah-s akksit használok, főleg a városban autózom, kb hetente egyszer, de van így télen, hogy egy hónapban csak egyszer. az indítással sohasem volt gond, mikor az autó nem akart indulni és sokat kellett indítózni, vagy mikor mondjuk Kaposvárra vagy még annak idején szinte megállás nélkül Berlinbe mentünk vele..

szóval akkor kérlek magyarázd el hogy is van ez..  Huh

azt meg lehet valahogy mérni, hogy az akksi mennyire van feltöltve?
ha megmérem hány voltot ad le, az mennyire függ össze a feltöltöttségével?

egyébként így a nagy hidegekben, hogy kint áll az autó, a benne lévő óra rendszeresen késik. gondolom az óra érzékeny a feszültség-esésre és  minusz 5-10 fok alatt már nem elég neki. viszont akármilyen hidegben kellett eddig indítani, akár hajnalban, az önindító tökéletesen forgat
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34414 Dátum: 2009 Február 14, 23:11:02 »

sokan csinálják, ezzel a megoldással. Nem tudok róla hogy valaha is lett volna gond belőle. Még nem lesznek meg a porsche fékek, addig én is megböketem a dolgokat az esztergályossal.

akkor rárepülök a szettre, jó áron hirdetik, még így is , hogy sok a dollár.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34413 Dátum: 2009 Február 14, 22:46:00 »


<beszúrt kép törölve>

itt viszont benne van mindkettő.
sokan csinálják, ezzel a megoldással. Nem tudok róla hogy valaha is lett volna gond belőle. Még nem lesznek meg a porsche fékek, addig én is megböketem a dolgokat az esztergályossal.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34412 Dátum: 2009 Február 14, 20:59:48 »

föleg h ötvény annyira nem hegesszük inkábbb




itt viszont benne van mindkettő.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #34411 Dátum: 2009 Február 14, 20:17:29 »

WTF?

Akksira tekintsetek úgy mint egy edényre ami áramot tárol.
Ha keveset veszek ki belőle akkor keveset kell visszarakni. Itt az egyensúly a lényeg, az akksi méretének ehhez semmi köze.

Egy a lényeg amennyit kiveszek annyit vissza is kell töltenünk. Ha többet veszünk ki akkor lemerül.

Ennyi.
Vegyünk egy életszerü példát.
Jársz az ócska dinamóddal a városba egész héten, mivel töltés alig igy jól lemerited az akksit.
Hétvégén irány az ég alja, juhhé, és 1,5 óra bikából töltés után elolvad a dinamód, mert az "edény még mindig nincs tele, nem is edény az hanem egy 100AH medence.  Tongue Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34410 Dátum: 2009 Február 14, 20:08:36 »

Így igaz! A dinamó-akku páros méretezett  (generátornál 1 kicsit jobb a helyzet)
WTF?

Akksira tekintsetek úgy mint egy edényre ami áramot tárol.
Ha keveset veszek ki belőle akkor keveset kell visszarakni. Itt az egyensúly a lényeg, az akksi méretének ehhez semmi köze.

Egy a lényeg amennyit kiveszek annyit vissza is kell töltenünk. Ha többet veszünk ki akkor lemerül.

Ennyi.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34409 Dátum: 2009 Február 14, 20:03:44 »

ez  képen az ablaktörlő tengelye, hogyan kell szétszedni hogy össze is tudjam rakini?
elég nehézkesen forog a másikhoz képest ami úgy jár mint egy vásári kerepelő, ez meg nehezebben, próbáltam olajat meg vd40 et belefúji de nem sikerül Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34408 Dátum: 2009 Február 14, 19:45:57 »

Szerintem azért egy 55 ah-t simán feltölt. SOkáig nekem is az volt benne, illetve néha most is beteszem ha olyan helyre megyek, meg mégegyet, de nem bekötve, tarcsinak.

Persze igaz. Ez tól-ig értendő, de mivel az egyenáramú gép esetében a forgó armatúráról a kommutátoron keresztül, a kefe vezeti le a megtermelt villamos energiát, nem célszerű folyamatosan túlterhelni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34407 Dátum: 2009 Február 14, 19:42:15 »

Így igaz! A dinamó-akku páros méretezett  (generátornál 1 kicsit jobb a helyzet)
Szerintem azért egy 55 ah-t simán feltölt. SOkáig nekem is az volt benne, illetve néha most is beteszem ha olyan helyre megyek, meg mégegyet, de nem bekötve, tarcsinak.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34406 Dátum: 2009 Február 14, 19:40:37 »

nekem is 74Ah-s van gondolom hasonlo okok miatt előző tulajék nagyon ritkán használták, de szertintem maxra sose tölt fel

Így igaz! A dinamó-akku páros méretezett  (generátornál 1 kicsit jobb a helyzet)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34405 Dátum: 2009 Február 14, 19:33:25 »

ma is fogyott valami...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #34404 Dátum: 2009 Február 14, 19:30:52 »

Nem. Miert lenne baromsag? Egyik baratomnak vmi 74Ah -s akksi van a bogijaban es honapokat allva is kivaloan indul.
nekem is 74Ah-s van gondolom hasonlo okok miatt előző tulajék nagyon ritkán használták, de szertintem maxra sose tölt fel
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34403 Dátum: 2009 Február 14, 17:16:34 »

azonos körre, de eltérő osztásra ? Olyat még nem láttam.
nem tudom, csak tipp volt Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34402 Dátum: 2009 Február 14, 17:09:51 »

emberek ?

5*130 (porse) től 4*130 (bogár) ra van valami okos megoldás ? Smiley ( jó, tudom, új féktárcsa, de valami költséghatékonyabb ? )

Gondolom lyukakat behegeszteni a tárcsán, és újrafúrni 3 at nem ildomos.
föleg h ötvény annyira nem hegesszük inkábbb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34401 Dátum: 2009 Február 14, 16:31:44 »

osztókörmodósító?


azonos körre, de eltérő osztásra ? Olyat még nem láttam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34400 Dátum: 2009 Február 14, 15:58:07 »

emberek ?

5*130 (porse) től 4*130 (bogár) ra van valami okos megoldás ? Smiley ( jó, tudom, új féktárcsa, de valami költséghatékonyabb ? )

Gondolom lyukakat behegeszteni a tárcsán, és újrafúrni 3 at nem ildomos.
osztókörmodósító?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34399 Dátum: 2009 Február 14, 15:51:02 »

emberek ?

5*130 (porse) től 4*130 (bogár) ra van valami okos megoldás ? Smiley ( jó, tudom, új féktárcsa, de valami költséghatékonyabb ? )

Gondolom lyukakat behegeszteni a tárcsán, és újrafúrni 3 at nem ildomos.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34398 Dátum: 2009 Február 14, 12:10:48 »

Ahojtye!
Nagy baromság 36Ah akksi helyett 55Ah-t betenni a bogiba? Csereérett lett a 44Ah-s Banner (4,5 évig húzta) és egy off-autó 3 éves akksija lenne a csere.
?

nekem 58AH dízel kocsikhoz való piros banner van a 66osban.....hónapokat áll de mindig pöccre indul, meg a zene miatt tettem nagyobbat
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34397 Dátum: 2009 Február 14, 11:45:23 »

Nagy baromság 36Ah akksi helyett 55Ah-t betenni a bogiba?
Nem. Miert lenne baromsag? Egyik baratomnak vmi 74Ah -s akksi van a bogijaban es honapokat allva is kivaloan indul.


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1150 1151 1152 1153 1154 [1155] 1156 1157 1158 1159 1160 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.