www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:13:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1148 1149 1150 1151 1152 [1153] 1154 1155 1156 1157 1158 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237239 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34516 Dátum: 2009 Február 21, 18:00:02 »

és akkor megjavul? Wink
mert ha eddig is eltűnt az olaj, akkor ezután is elfog
Surubb olajat nem eszi annyira.
az alacsony hőértékű gyertyat meg nem kopi meg.
Persze attol majd egyszer ugyis megkell honolni meg gyürüzni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34515 Dátum: 2009 Február 21, 17:52:56 »

Nekem szar a kompresszióm, viszont az olajat nem eszi.
Nem füstöl még terhelés esetén sem.

Mi lehet a kompresszió hiány oka?!
Mérd meg mágegyszer. Mert ha egy henger lenne, azondanám, hogy a kipufogószelep nem zár (megégett, szelepfészek, mittomén...), bár amikor egy kipuffszeleppel ilyen gond van, a motornak nagyon ratyinak kellene lennie.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34514 Dátum: 2009 Február 21, 17:43:21 »

ne is haragudj, de szerintem ott valami kurvaság volt a mérésnél vagy az órával nem stimmelt valami. Annyival szinte be sem indulna, erő meg abszolút nem lenne benn.
Egy négyütemű benzines motornál akármilyen alacsony sűrítésű is de a 7-8,5-ös végnyomás már az aljának az alja. optimális esetben 10-14 közötti értéknek kell mutatkoznia.
Milyen órával mértetek? Gumi végű beleszorítós vagy menetes?
Meg ugye nyitott fojtószeleppel?

A bogárkönyv a 7 bart írja normál, használt  kopottas motorra, és talán 5,5 -re írja, hogy teljesen elhasznált, javítandó. 9 barnak írja az újszerűt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34513 Dátum: 2009 Február 21, 17:19:58 »

A legutolsó méréskor 4 bar környékén volt minden hengernél
ne is haragudj, de szerintem ott valami kurvaság volt a mérésnél vagy az órával nem stimmelt valami. Annyival szinte be sem indulna, erő meg abszolút nem lenne benn.
Egy négyütemű benzines motornál akármilyen alacsony sűrítésű is de a 7-8,5-ös végnyomás már az aljának az alja. optimális esetben 10-14 közötti értéknek kell mutatkoznia.
Milyen órával mértetek? Gumi végű beleszorítós vagy menetes?
Meg ugye nyitott fojtószeleppel?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 21, 17:34:03 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #34512 Dátum: 2009 Február 21, 17:16:53 »

MIért mennyi a kompressziód?
A bogár motorja egy viszonylag kisebb sűrítésű motor.
A hengerfejnél a csavarok rendesen le vannak húzva, nem fúj ki a motor sehol?

A legutolsó méréskor 4 bar környékén volt minden hengernél

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34511 Dátum: 2009 Február 21, 17:12:38 »

Nekem szar a kompresszióm, viszont az olajat nem eszi.
Nem füstöl még terhelés esetén sem.

Mi lehet a kompresszió hiány oka?!
MIért mennyi a kompressziód?
A bogár motorja egy viszonylag kisebb sűrítésű motor.
A hengerfejnél a csavarok rendesen le vannak húzva, nem fúj ki a motor sehol?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #34510 Dátum: 2009 Február 21, 17:05:40 »

Nekem szar a kompresszióm, viszont az olajat nem eszi.
Nem füstöl még terhelés esetén sem.

Mi lehet a kompresszió hiány oka?!

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34509 Dátum: 2009 Február 21, 16:49:24 »

Kompresszió mérésnél is az a baj ha olaj van a hengerben akkor átver. Gyűrű törött hengernél is mértem már 13-as kompressziót.


                             GNX-967
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34508 Dátum: 2009 Február 21, 16:42:21 »


Inkabb ontson bele 20w50-es olajat+ tegyen abba a hengerbe alacsony hőértekű gyertyát.
 Cool
és akkor megjavul? Wink
mert ha eddig is eltűnt az olaj, akkor ezután is elfog
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34507 Dátum: 2009 Február 21, 16:40:56 »

és ha mér kompresziot akkor megjavul? Cheesy
Nem, akkor rajon, hogy valami gebasz van a gyurukkel es/vagy a hd-val. Ha ott pruttyog be az olaj, hiaba cserelgeti a gyertyakabeleket vagy vesz uj megszakitot.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34506 Dátum: 2009 Február 21, 16:27:31 »

És szerinted az a hiányzó olaj merre távozik? Mérjél kompressziót!
és ha mér kompresziot akkor megjavul? Cheesy
Inkabb ontson bele 20w50-es olajat+ tegyen abba a hengerbe alacsony hőértekű gyertyát.
 Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34505 Dátum: 2009 Február 21, 16:07:13 »

Olaj az jó benne elvileg, nemrég töltöttem bele egy litert, mert már a pálcán nem is volt mérhető a szint, most kb félig van. Jó a sűrűsége, nem benzines híg.
Amúgy ez a előmelegítőcsőre "fogott" rángatásom már gyanus, hogy nem is attól van, hanem valami gyújtásprobléma lesz ez. A hangja se tetszik a motornak...pedig elvileg minden OK. Gyertyák barnák, egyedül ez a 4.ik szokott szemtelenkedni, meg kihagyni, de az alap rángatás nem ettől lehet, mert már vagy a 3.ik féle gyertyát teszem be, és változatlan a helyzet. Cseréltem ma rotort, kondit, elosztófejet, a 4.ik gyertyakábelt, pipát is, kondit, de a helyzet változatlan. Megszakító okozhat galibát??? Azt még életemben nem cseréltem egy autóban sem, nemtom milyen zavart okozhat. Következő próbám az lesz.
Ja, és még a megszakító! Az okoz galibát, de akkor el se indítod, vagy csak alig megy, nem egy hengerre specializálódik.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34504 Dátum: 2009 Február 21, 16:04:54 »

Olaj az jó benne elvileg, nemrég töltöttem bele egy litert, mert már a pálcán nem is volt mérhető a szint, most kb félig van. Jó a sűrűsége, nem benzines híg.
Amúgy ez a előmelegítőcsőre "fogott" rángatásom már gyanus, hogy nem is attól van, hanem valami gyújtásprobléma lesz ez. A hangja se tetszik a motornak...pedig elvileg minden OK. Gyertyák barnák, egyedül ez a 4.ik szokott szemtelenkedni, meg kihagyni, de az alap rángatás nem ettől lehet, mert már vagy a 3.ik féle gyertyát teszem be, és változatlan a helyzet. Cseréltem ma rotort, kondit, elosztófejet, a 4.ik gyertyakábelt, pipát is, kondit, de a helyzet változatlan. Megszakító okozhat galibát??? Azt még életemben nem cseréltem egy autóban sem, nemtom milyen zavart okozhat. Következő próbám az lesz.
És szerinted az a hiányzó olaj merre távozik? Mérjél kompressziót!

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34503 Dátum: 2009 Február 21, 13:23:55 »

Nincs, 28-as karbi.
Benzin probléma lesz, figyeld meg.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34502 Dátum: 2009 Február 21, 13:21:31 »

Mánes szelep van a karburátorodon? Az okozhat ilyen problémát! (laza a saru rajta)

Nincs, 28-as karbi.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34501 Dátum: 2009 Február 21, 13:20:41 »

Akkor mind a 4 henger baszakodna.
Nem füstöl?

Különösebben nem füstöl, bár a kipuffvégek erősen feketék, kormosak. Mint a por, úgy áll bennük a korom Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34500 Dátum: 2009 Február 21, 13:20:08 »

Olaj az jó benne elvileg, nemrég töltöttem bele egy litert, mert már a pálcán nem is volt mérhető a szint, most kb félig van. Jó a sűrűsége, nem benzines híg.
Amúgy ez a előmelegítőcsőre "fogott" rángatásom már gyanus, hogy nem is attól van, hanem valami gyújtásprobléma lesz ez. A hangja se tetszik a motornak...pedig elvileg minden OK. Gyertyák barnák, egyedül ez a 4.ik szokott szemtelenkedni, meg kihagyni, de az alap rángatás nem ettől lehet, mert már vagy a 3.ik féle gyertyát teszem be, és változatlan a helyzet. Cseréltem ma rotort, kondit, elosztófejet, a 4.ik gyertyakábelt, pipát is, kondit, de a helyzet változatlan. Megszakító okozhat galibát??? Azt még életemben nem cseréltem egy autóban sem, nemtom milyen zavart okozhat. Következő próbám az lesz.
Mánes szelep van a karburátorodon? Az okozhat ilyen problémát! (laza a saru rajta)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34499 Dátum: 2009 Február 21, 13:17:11 »

Megszakító okozhat galibát??? Azt még életemben nem cseréltem egy autóban sem, nemtom milyen zavart okozhat. Következő próbám az lesz.
Akkor mind a 4 henger baszakodna.
Nem füstöl?

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34498 Dátum: 2009 Február 21, 13:05:45 »

+olajcsere esetleg

Olaj az jó benne elvileg, nemrég töltöttem bele egy litert, mert már a pálcán nem is volt mérhető a szint, most kb félig van. Jó a sűrűsége, nem benzines híg.
Amúgy ez a előmelegítőcsőre "fogott" rángatásom már gyanus, hogy nem is attól van, hanem valami gyújtásprobléma lesz ez. A hangja se tetszik a motornak...pedig elvileg minden OK. Gyertyák barnák, egyedül ez a 4.ik szokott szemtelenkedni, meg kihagyni, de az alap rángatás nem ettől lehet, mert már vagy a 3.ik féle gyertyát teszem be, és változatlan a helyzet. Cseréltem ma rotort, kondit, elosztófejet, a 4.ik gyertyakábelt, pipát is, kondit, de a helyzet változatlan. Megszakító okozhat galibát??? Azt még életemben nem cseréltem egy autóban sem, nemtom milyen zavart okozhat. Következő próbám az lesz.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34497 Dátum: 2009 Február 21, 12:58:42 »

+olajcsere esetleg
Azt miért?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34496 Dátum: 2009 Február 21, 11:27:28 »

Kábel, elosztófej. De mérhetsz kompressziót is mindezek után.
+olajcsere esetleg

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34495 Dátum: 2009 Február 21, 09:11:39 »

Srácok!

Valaki mondjon már tippet, hogy mi a fenétől hagy ki, meg köpdösi be a 4-es hengerem a gyertyát???!
Már kezd idegesíteni. Mindig csak a 4-es, mindig tiszta korom a gyertya, tehetek bele bármilyet. Kicserélem, x ideig jó, aztán megint elintézi. Kábel, vagy mi a fene????
Kábel, elosztófej. De mérhetsz kompressziót is mindezek után.

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34494 Dátum: 2009 Február 21, 09:10:38 »

Srácok!

Valaki mondjon már tippet, hogy mi a fenétől hagy ki, meg köpdösi be a 4-es hengerem a gyertyát???!
Már kezd idegesíteni. Mindig csak a 4-es, mindig tiszta korom a gyertya, tehetek bele bármilyet. Kicserélem, x ideig jó, aztán megint elintézi. Kábel, vagy mi a fene????

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34493 Dátum: 2009 Február 20, 23:45:38 »

a váltokarnál nagyon közel van az 1-3 és 2-hátra mi a hiba oka mert nagyon kalandos igy vezetni.
én a hátsó ülés alatt lévő kis csuklót nézném meg legelőször, majd a csukló csatlakozását a váltó kulisszájához.


                             GNX-967
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #34492 Dátum: 2009 Február 20, 21:29:16 »

a váltokarnál nagyon közel van az 1-3 és 2-hátra mi a hiba oka mert nagyon kalandos igy vezetni.

06208005898
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34491 Dátum: 2009 Február 20, 20:18:40 »

Na ja... levontuk a tanulságot (amit sejtettünk).
Viszont ha helyén hagyod, alaposan kend körbe korróziógátló alapozóval, a ponthegesztések magukban hordják a vörös pestist sajna.
Az már megvolt,mert az alja teljesen készen volt.Már a kaszni is,csak a festés meg összeszerelés van hátra.Na meg a papírok.
Korróziógátló van rajta 4 réteg,meg 2 réteg alvázvédő,+2 réteg teljes vastagságu Body 900 Alvázvédő.De sajna ez sem segített megtartani az autó súlyát Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34490 Dátum: 2009 Február 20, 15:59:57 »

Egyetértek.De aztgondoltam,az új azért van olyan......Ennyi erővel le is vághattam volna Smiley

Na ja... levontuk a tanulságot (amit sejtettünk).
Viszont ha helyén hagyod, alaposan kend körbe korróziógátló alapozóval, a ponthegesztések magukban hordják a vörös pestist sajna.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34489 Dátum: 2009 Február 20, 14:49:16 »

sosem emelem ott egyik kocsim sem....elől hátul futóműnél
Egyetértek.De aztgondoltam,az új azért van olyan......Ennyi erővel le is vághattam volna Smiley

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34488 Dátum: 2009 Február 20, 14:07:20 »

Az új fenéklemezről annyit,hogy ma emeltem fel elösször,amíg megnéztem nem e lett olajos a fékem,meg akkor már kicseréltem a két hátsó kereket .Tuskóztam ,de mikor kiszedtem a tuskót újboli felemelés után,és éppenhogy csak felugrasztottam a kereket dobbal együtt,SZÉTSZAKADT az emelőbak teteje. :(Vagyis kivirágzott,szétnyílt a ponthegesztés.Így emeljétek fel.Csak három ponthegesztés tartotta az egész autót. Shocked

sosem emelem ott egyik kocsim sem....elől hátul futóműnél
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34487 Dátum: 2009 Február 20, 12:46:46 »

Az új fenéklemezről annyit,hogy ma emeltem fel elösször,amíg megnéztem nem e lett olajos a fékem,meg akkor már kicseréltem a két hátsó kereket .Tuskóztam ,de mikor kiszedtem a tuskót újboli felemelés után,és éppenhogy csak felugrasztottam a kereket dobbal együtt,SZÉTSZAKADT az emelőbak teteje. :(Vagyis kivirágzott,szétnyílt a ponthegesztés.Így emeljétek fel.Csak három ponthegesztés tartotta az egész autót. Shocked

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34486 Dátum: 2009 Február 19, 22:14:13 »

és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?

soha nem tudjuk meg ?
Holnap megkérdezem.Már alszik a gyerek a barátoméknál.
Viszont csak este leszek gépközelben.

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #34485 Dátum: 2009 Február 19, 21:59:04 »

és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?

soha nem tudjuk meg ?
egy cetlin megvan nekem a cím meg telefonszám, ha megtalálom még ebben az életben akkor megfogjuk tudni Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34484 Dátum: 2009 Február 19, 21:58:26 »

Én már vagy 6 éve voltam nála.Mostani infóm nincs az árairól.

neki készül most egy oválja, nagyrészt NOS elemekből meg van egy fehér "gyári kabriója" (azt is hallottam h zártból építette, javító elemekből)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34483 Dátum: 2009 Február 19, 21:57:47 »

Én már vagy 6 éve voltam nála.Mostani infóm nincs az árairól.
és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?

soha nem tudjuk meg ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #34482 Dátum: 2009 Február 19, 21:57:35 »

Én már vagy 6 éve voltam nála.Mostani infóm nincs az árairól.
én még októberben voltam nála, de az árakat én sem tudom Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34481 Dátum: 2009 Február 19, 21:54:29 »

Akkor tudom ki Smiley
Én már vagy 6 éve voltam nála.Mostani infóm nincs az árairól.

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #34480 Dátum: 2009 Február 19, 21:54:15 »

Tényleg szépen dolgozik/dolgoznak, és mindent vállalnak. ha jól emlékszem Roll Eyes
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #34479 Dátum: 2009 Február 19, 21:53:00 »

Yes
Elöl a ház és hátul a patika műhely
Akkor tudom ki Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34478 Dátum: 2009 Február 19, 21:49:23 »

Yes
Elöl a ház és hátul a patika műhely
és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34477 Dátum: 2009 Február 19, 21:49:07 »

És mi szereltük a barátommal a telefonját(na nem a mobilt)
és a nyár utca 47 ben lakik és 06708345987 a telszáma ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1148 1149 1150 1151 1152 [1153] 1154 1155 1156 1157 1158 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.