www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 20:25:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921400 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1171 1172 1173 1174 1175 [1176] 1177 1178 1179 1180 1181 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15603017 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #33614 Dátum: 2009 Január 11, 14:27:10 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.
Nem értem mit vagytok ezen annyit oda.
Semmi baj a szívócsővel.
Tegnap reggel mentünk egy faszát az alföldre.
Reggel indulás -10ben: gázfröccs pöccröff.
80-90-es tempó a dermesztő hófehérre deresedett alföldön, kb -12-ben: fogyasztás 7 liter alatt.

Egy trükkje van: közel olyanon tartani az állapotát ahogy azt annak idején kitalálták.
Előmelegítő kipucolva, meleglevegő szívó feltéve csappantyú átállítva. Termosztát működik.
Nem szív félre nem fúj félre jókor gyújt.
Ja és még fűtés is van.  Wink
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #33613 Dátum: 2009 Január 11, 14:00:33 »

Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Szívócsövet gyárt hozzá a Riechert Német o.-ban minden hengerfejhez 24 lovastól kezdve. Rudazatot szintén. 28-as karbikat szerezni nem olyan nehéz azokat felújítattni nem csak pucolgatni és kész. Árban nem olcsó de legalább jó. Mi ennél a válltozatnál maradtunk.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 14:04:09 írta Sagaris »

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #33612 Dátum: 2009 Január 11, 13:58:43 »

És a Fabory Kft árulja, én is ott vettem.

köszönöm  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #33611 Dátum: 2009 Január 11, 13:55:11 »

És a Fabory Kft árulja, én is ott vettem.

1/4 " vagy   3/8"-os Whithworth menet
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33610 Dátum: 2009 Január 11, 13:41:31 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.

ja, csak 200 márkával drágább lett volna a gyártás.
azt meg nem veszi be a fillérbaszó svábok gyomra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33609 Dátum: 2009 Január 11, 12:45:53 »

Ha ez így megy, akkor olcsóé tudnál nekem gyártatni nagyszelepes hengerfejet?
A hd-n meg gondolkodok pár napig, és a sok gondolatból meg materializálódik egy készlet 90,5mm-es.  Huh Wink

lehet, hogy lesz egy pár gyári nagyszelepes h.fejem ha az a szelep méret elég nagy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33608 Dátum: 2009 Január 11, 12:39:10 »

Ha ez így megy, akkor olcsóé tudnál nekem gyártatni nagyszelepes hengerfejet?
A hd-n meg gondolkodok pár napig, és a sok gondolatból meg materializálódik egy készlet 90,5mm-es.  Huh Wink


...
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33607 Dátum: 2009 Január 11, 12:14:26 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe

1/4 " vagy   3/8"-os Whithworth menet

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #33606 Dátum: 2009 Január 11, 12:13:16 »

Ja hogy ahhoz! Az tényleg elég "ritka". Olyat nehéz lesz csboltban.
erre voltam kíváncsi. kössz
Sad
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33605 Dátum: 2009 Január 11, 12:12:15 »

A hudák a árul vmi ilyesfajta szettet.
Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33604 Dátum: 2009 Január 11, 12:10:40 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe
Ja hogy ahhoz! Az tényleg elég "ritka". Olyat nehéz lesz csboltban.

Robpanzer
« Hozzászólás #33603 Dátum: 2009 Január 11, 12:09:56 »

Ez igaz. anno ezen gondolkodta a tuningos topicban is, nagyban csökkentené a foghyasztást illetve javítaná a hatékonyságot hideg és félhideg motornál is. Írtam is hogy hogyan lehetne megoldani ezt, esetleg 2 28-as vagy hasonló karbival.

A hudák a árul vmi ilyesfajta szettet.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #33602 Dátum: 2009 Január 11, 12:08:54 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33601 Dátum: 2009 Január 11, 12:07:48 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.
Ez igaz. anno ezen gondolkodta a tuningos topicban is, nagyban csökkentené a foghyasztást illetve javítaná a hatékonyságot hideg és félhideg motornál is. Írtam is hogy hogyan lehetne megoldani ezt, esetleg 2 28-as vagy hasonló karbival.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33600 Dátum: 2009 Január 11, 12:02:03 »


Azt nem értem, hogy gyárilag miért központi karburátort raktak? Miért nem mondjuk duplasolexet? Akkor nem lenne gond az előmelegítővel sem.


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33599 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:53 »


A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #33598 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:33 »

Ritkább? Mitől?

M8x1
M8X1,5 
ilyenek vannak pl.

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33597 Dátum: 2009 Január 11, 11:56:19 »

Ritkább = finom menetes ? Akkor az sűrűbb .


Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33596 Dátum: 2009 Január 11, 11:54:18 »

Ritkább = finom menetes ? Akkor az sűrűbb . Minél nagyobb a névleges átmérő annál  gyakoribb de a csavarboltok is csak azokat méreteket tartják ami járatosak náluk , azt viszont csavarboltja válogatja nekem volt hogy 3 helyről szedtem  össze ami kellett Sad     
szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33595 Dátum: 2009 Január 11, 11:45:20 »

szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?
Ritkább? Mitől?

M8x1
M8X1,5 
ilyenek vannak pl.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33594 Dátum: 2009 Január 11, 11:41:55 »

namost a 7805 pont színtiszta egyenfeszt állít elő.
akkor kell az a négyszög annak a fránya jeladónak-műszernek, vagy nem?

12 V 50 %-os kitöltési tényezőjű négyszögjel effektív megfelel 6V egyenfesznek (tehát ha a fűtőértékét nézzük). Lehet, hogy az akkufeszültség változása a kitöltési tényezőt is változtatja, igy stabilizálták a feszültséget (de lehet hogy túlbonyolítom. de akkor meg nem értem miért nem használtak "12 V-os bimetált"...)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 11:44:52 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #33593 Dátum: 2009 Január 11, 11:30:05 »

namost a 7805 pont színtiszta egyenfeszt állít elő.
akkor kell az a négyszög annak a fránya jeladónak-műszernek, vagy nem?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33592 Dátum: 2009 Január 11, 11:13:35 »

Eredetileg mi van ebben a 'Vibrator'-ban? Valami négyszögjel-generátor?

igen, elektromechanikus  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33591 Dátum: 2009 Január 11, 11:12:11 »

A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool


Eredetileg mi van ebben a 'Vibrator'-ban? Valami négyszögjel-generátor?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #33590 Dátum: 2009 Január 11, 10:53:15 »

szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #33589 Dátum: 2009 Január 11, 10:51:42 »

A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool

kössz Smiley
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #33588 Dátum: 2009 Január 11, 01:19:38 »

ezt kifejtenéd? hová kell az 5V?
A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33587 Dátum: 2009 Január 11, 01:14:51 »

ZnCrO4  ?
Igen, igy a helyes, nekem most eszembe sem jutott vmier' alsoindexbe tenni :-) Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33586 Dátum: 2009 Január 11, 00:12:30 »

És fordítva?
Ha nem Te lennél... de így...???? Wink
ZnCrO4  ?
ZnCrO4
hamár lúd legyen kövér Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33585 Dátum: 2009 Január 11, 00:03:04 »

AZonan a fogyasztás is fontos. Mégsem gondolom azt, hogy 2 34-essel kevesebbet fogyasztana mint 1 30-assal.
És fordítva?

Cink-kromát. (ZnCrO4)
Ha nem Te lennél... de így...???? Wink
ZnCrO4  ?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 00:05:09 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33584 Dátum: 2009 Január 11, 00:00:24 »

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy
mert jol van beállitva és és összerakva   a karbi! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33583 Dátum: 2009 Január 10, 23:16:27 »

Cink-kromát. (ZnCrO4)

Szarokrá  Grin érted, nem? De minnyá' törlöm mer úgysincs válasz. Faterkázásokra mindig van 40 hsz. SZMB-ben meg napi 2 hasznos.
Na jó a tiéd pont az volt bocs, és köszönöm hogy kijavítottál.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 10, 23:18:34 írta tazoli »
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33582 Dátum: 2009 Január 10, 23:16:12 »

nekem őszig semmi gond nem volt, 3 év alatt végig jó volt (a gyári). egyszer csak elszállt. a jeladóban elszakadt a szál. több jeladót próbáltunk, szerintem vagy 2 elfüstölt  Undecided
aztán cseréltük az órában lévő mutatót, a mögötte lévő izét és a jeladót egyszerre
akkor jó volt kb 1-2 hónapig. az utóbbi 1 hónapban meg csak néha mutat valamit. ha csurig töltöm a tankot, akkor mutat teli állapotot. de pár 10 km elteltével már megy lejjebb a mutató, valamint többször lemegy nullára egy időre, aztán néha fel. még legalább félig kell lenni a tanknak, mikor már csak max annyira jön elő a mutató, mintha üres lenne..  Undecided

a tank rendesen le van testelve, azt már korábban néztem.

nem tudom mi lenne a megoldás

nekem is ilyesmi a problémám
a szintjelző érintkező kis fémlapát akarom megtisztítani, csak most a téli leállás miatt annyira tele van a tank hogy nem tom kiszedni a műszert (meg időm csincs rá )
nem értek a dologhoz annyira de nézd meg hogy normálisan van é érintkezés minden kis lapkánál , lehet valahol kosz van és azért mutat 0-át
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33581 Dátum: 2009 Január 10, 22:35:17 »

Felmerül olyasmi hogy epoxi alapozó. Ezt hol használják? Vagy miben jobb (ha jobb) mint a cinkkronát?
Cink-kromát. (ZnCrO4)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33580 Dátum: 2009 Január 10, 21:54:08 »

buszban?
jaja
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33579 Dátum: 2009 Január 10, 21:53:54 »

Ez azér nem csak a karbitól függ szerintem.
nem is moondtam Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33578 Dátum: 2009 Január 10, 21:53:42 »

az jó
nekünk a sima 1.2D 9-et Tongue
buszban?
Robpanzer
« Hozzászólás #33577 Dátum: 2009 Január 10, 21:47:30 »

de nekem nagyobb a répám :-PP

Miér láttad az övét?  Grin Grin Lips Sealed
Robpanzer
« Hozzászólás #33576 Dátum: 2009 Január 10, 21:45:35 »

az jó
nekünk a sima 1.2D 9-et Tongue

Ez azér nem csak a karbitól függ szerintem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33575 Dátum: 2009 Január 10, 21:12:03 »

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy

de nekem nagyobb a répám :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1171 1172 1173 1174 1175 [1176] 1177 1178 1179 1180 1181 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.